دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود


دلنوشته های مهربانو از آشنایی تا جدایی


خاطرات ده سال زندگی مشترک ، با پدر دخترکم ... این با ارزش ترین میراث من برای اوست

در اینجا بخوانید 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 11:00 ق.ظ http://khalaghiatadabi.blogfa.com

خوشحال میشم به وبلاگ بنده سر بزنید

سینا یکشنبه 14 شهریور 1400 ساعت 08:14 ب.ظ http://spread-of-silence.blogfa.com/

محتواش ساده بود
شخصی مدعی بر دینداری معروف به معلم کارهای پلیدش مثل سکس چت و ساختن وجه الکی اجتماعی رو شد
و رسوا شد وبلاگش اینه dini-arabi89.blogfa.com

متاسفم

سینا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 11:31 ب.ظ http://spread-of-silence.blogfa.com/

سلام
تشریف بیارید ببینید

دعوتتون می کنم به خوندن پست جدیدم

سلام
اومدم ، راستش اصلاً سر از محتوی پستتون در نیاوردم .

مونا جمعه 5 شهریور 1400 ساعت 11:39 ق.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام مهربانوجان
یک ماهی هست وبلاگ شما را می خوانم.در این یک ماه پرچالش،هربار که خسته از کرونا و مریض داری کم می آوردم می رفتم سراغ آرشیو وبلاگ تان به نام مهربانو و عسلک،وقتی روشنای کوچکم زیر سرم خوابیده بود آرشیوتان را می خواندم،برایم مثل هوای تازه بود،نمی دانم خواسته درستی هست یا نه ولی دوست داشتم حالا که تمام آرشیوتان را خواندم وبلاگ دوران ازدواج تان را هم بخوانم اگر دوست داشتید برایم رمز را ارسال کنید،از صمیم قلب برای شما و مهردخت عزیز و خانواده ی تان روزهای سرشار از آرامش و سلامتی را آرزو می کنم

سلام عزیزم
عزیزمی مونا جون امیدوارم هرچه زودتر این روزای سخت تموم بشن . منم برات بهترین ها رو ارزو دارم رمز رو فرستادم

سینا پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 01:40 ب.ظ http://spread-of-silence.blogfa.com

سکوت کن
بگـذار بغضهایـت
سر بستـه بماننـد

گـاهـی سبـک نشویسنگین تری....

مهرانه دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 10:55 ب.ظ http://dosekemohabat. bloogfa. Com

امام رضا (ع) می‌فرماید:
إجتَهِدوا أن یَکونَ زَمانُکُم أربَعَ ساعاتٍ: ساعَهً مِنهُ لِمُناجاهِ اللّه ِ و ساعَهً لِأمر المَعاشِ و ساعهً لِمُعاشَرَهِ الإخوانِ و الثِّقاتِ و الَّذینَ یُعَرِّفُونَ عُیُوبَکُم و یَخلِصونَ لَکُم فِی الباطِنِ و ساعَهً تَخلُونَ فِیها لِلَذّاتِکُم و بِهذِهِ السّاعَهِ تَقدِروُن عَلَى الثَّلاثِ ساعاتٍ

بکوشید که زمانتان را به چهار بخش تقسیم کنید:
۱- زمانى براى مناجات با خدا
۲-زمانى براى تأمین معاش [کسب روزی]۳- زمانى براى معاشرت با برادران و معتمدانى که عیب هایتان را به شما مى شناسانند و در دل شما را دوست دارند
۴- و ساعتى براى کسب لذّت هاى حلال
با بخش چهارم توانایى انجام دادن سه بخش دیگر را به دست مى آورید.
(فقه الرّضا علیه السلام، ص ۳۳۷ )

میلاد امام مهربانی بر دوستان عزیز مبارک

ممنونم

راما شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 10:45 ق.ظ

چجوری بخونیم؟

چیو راما جون؟کدوم پست رو میگی عزیزم؟

شیرین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:41 ب.ظ http://khateraha95.blogfa.com/

سلام مهربانو خانم من شیرینم یکی از دوستان عزیز وبلاگتونو معرفی کردن و پست مربوط به عمل معدتون رو خوندم همسرم خیلی چاقه هربار هم رژیم میگیره به حد مورد نظر میرسه ولی چند وقت بعد متاسفانه برمیگرده میخواست عمل لیپوساکشن کنه من نذاشتم
خواستم بپرسم از شما الان بعد از دو سه سالی که از عملتون گذشته چطوره و آیا خوبه بره عمل کنه یا نه
ممنونم مزایا و معایبش رو بفرمایید
البته یکی از دوستامم دخترخااش عمل کرد ولی دچار افسردگی شده یکم ترسیدم
وچند وقته آدم وزنش کم میشه ؟؟
همسرم تا سه ماه آینده که آزمون داره باید ۵۰ کیلو کم کنه الان در حال رژیم و روزه و ورزشه

سلام شیرین جون
خوش اومدی عزیزم، خوب کاری کردی لیپو ساکشن همونطور که اسمش روشه" پیکر تراشی" مناسب کسانیه که بصورت موضعی چاقی دارن و برای اصلاحات اندام مناسبه و همونطور که گفتی قابل برگشته (البته که ادم هرکاری برای بدنش بکنه اگر مراقبت نکنه برگشت پذیره)
من هشتم دی سال سال 97 عمل کردم یعنی الان دوسال و چهارماهه ، خیلی راضیم از کاری که کردم ولی بدن ادم ها با هم فرق داره و نوع شخصیت و خلق و خوشون هم همینطور .
برای همین یک نسخه برای همه جواب نمیده ، کاهشش وزن ها هم همینطور ولی بصورت کلی عمده ی کاهش وزن بین شش تا هشت ماه انجام میشه و بقیه ش بصورت خیلی آروم صورت می گیره .
مزایا که بیشمار داره از معایبشم ریزش مو بعد از سه ماهه که قابل پیشگیری و درمانه و ند وقت بعد درست میشه و یه چیزای مقطعی و نامحسوس
این یه تصمیم کاملا شخصیه و من یا کسی دیگه نمیتونیم بگیم کسی اینکارو انجام بده یا نه ولی خداییش مشکلات چاقی و خطر برای سلامتی انقدر زیاده که من صد بار دیگه هم برگردم عقب باز همین کارو انجام میدم .
موفق باشید عزیزم
راستی تا سه ماه اینده همسر شما با رژیم و ورزش 50 تا کم نمیکنه و اگر بکنه خیلی خطرناکه .
وزن که به حالت فنری برسه دیگه متاسفانه هی میره پایین به شد برمی گرده بالا .
بهش استرس ندید و مجبورش نکنید 50 تا رو تو سه ماه کم کنه این خیلی خطرناکه

رها شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام مهربانوجون نمی دونی چه حالی دارم اینقدر ذوق زده شدم که توپست قبلی کامنت گذاشتم.
مهربانوجان توی این مدت حکم بچه ای رو داشتم که مادرش رو گم کرده باورکن اینو با تمام وجود میگم.
توی خیلی از وبلاگها پیغام می دادم ولی کسی چیزی نمی گفت با خودم می گفتم یعنی دوباره سرگردونی من شروع شدخیلی خوشحالم که دوباره پیدات کردم
ی ماچ آبدااااااااااااااااااااااااااااااااا برای روی ماه خودت و عسلکم

ااای جونم رهای باوفای خوشگل من . قربون محبت و معرفتت بشم

ملیحه یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربون.
هرچی پیغام برای داداش بهمن و نسرین خانم میذارم ارسال نمیشه.
با اجازتون از همینجا بهشون سلام میرسونم و امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشن.
کاش اگه اشکالی نداره بتونیم شماره تماسهای همو داشته باشیم برای این جور مواقع .
اخه بیخبری خیلی بده.

سلام ملیحه جون حالت چطوره؟؟
قربونت برم من میرم الان بهشون خبر میدم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.