دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

مهربانو بیمار میشود

سلام دوستان عزیز من و مامان مهربانوم 

دیدید تو پست قبل نوشت وقت مریض شدن نداره؟


حالا مریض شده خیلی هم اساسی ،از دردشانه و ترقوه فریاد می زد من از ترس مردم ولی به داییم زنگ زدم بردیمش بیمارستان همه میگفتن تصادفی اوردن انقدر داد میزد .


عکس و ام ار ای نشون داد عصب و عضله گردن و شانه درگیر شدن ،استراحت مطلق شده و با انواع مسکن های تزریقی و ارامبخش ،اروم میشه ...ده جلسه فیزیوتراپی داره و باید تا پنجشنبه بهتر بشه وگرنه دکتر گفت کار دیگه ای میکنه 


دعا کنید خوب بشه الان خونه مامان مصی موندیم و حتی کارای شخصیشو نمیتونه بدون کمک انجام بده 


میدونم بیشتر بخاطر اینهمه زحمت و حرص و جوشیه که بخاطر من خورد این تابلو اخریه خیلی اذیتش کرد 


امشب گفت برای دوستام بنویس فکر نکنند بی معرفتم .بگو دوستشون دارم و استراحت میکنم و بر می گردم 


فعلا خدا نگهدار و برای مامانم دعا و انرژی بفرستید لطفا 


دوستدار شما -مهردخت 

نظرات 45 + ارسال نظر
مجید شفیعی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام

دیر رسیدم و خدا رو شکر که بهتر شده.

عصب رو بذاریم کنار اونچیزی که واضحه اینه که کار مدام با کامپیوتر و گوشی گردن رو ناراحت کرده و باید مواظب خودش باشه.

این یه نشونه برای ما هم هست

مهربانو خوشحالم خوبی

سلام مجید جان
ممنونتم دوست خوبم بله کاملا درست میگی بیشتر این دردها مخصوص کارمندانه وتقریبا اجتناب ناپذیر

مهری دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 01:16 ق.ظ

عزیزمممم مهربانو جان نگرانتون شدم امیدوارم الان حالتون خوب خوب شده باشه

قربونت مهری جان خدا رو شکر خیلی بهترم مهربوووون

سوفی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 06:48 ب.ظ

از لحظه ایی که خوندم این رو فقط و فقط دعا کردم برایت بانو، و به یاد خدا آوردم که تا به حال دل اون همه بنده اش رو شاد کردی و حالا وظیفه ی اونه که دل تو، مهردخت عزیز، نفست و همه ی خانواده ات رو با سلامتی ات شاد کنه.
امیدوارم خوب خوب شوی به زودی.

ممنونم سوفی جااانم ، چقدر لطف داری عزیزم چه کامنت لطیف و زیبایی خدا همه ی عزیزان رو برای هم نگه داره

نازلی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:37 ق.ظ

وای خدای من
چقدر ناراحت شدم
مهربانوی گل و دوست داشتنی من امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی عزیزم
مرسی مهردخت جان بابت اطلاع رسانیت

عزیزززمی نازلی جون دردو بلا از خودت و همه ی عزیزان به دور باشه

علی امین زاده یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

ای داد بیداد.

دیدم مدتیه خبری از مهربانو نیست.

خیلی ناراحت شدم. اگر کاری بود خبر بدهید.

آآاخ علی اقای دیدی مهربانو پنچر شد؟؟
محبت داری دوست من

نسرین یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 06:56 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تو فکرتم و نمی دونم با وضع گردن و کتف ات چط.ری تو امروز می خوای کار کنی.
خیلی نگرانتم و آرزو میکنم زودی خوب شی.
تا اونور ماه دوستت دارم

ممنونم عزیز من . نگران نباش قربونت همه چیز خوبه .
خودت ماااهی تا اونور خودتم منو دوست داری

اعظم 46 شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 02:30 ب.ظ

مهربانو جونم خوبی حالت خوبه بیا بنویس ویه خبری از خودت بده:

بهترم اعظم جانم . ببخشید تو رو خدا شرایطم خیلی برای نوشتن و پاسخ کامنت ها سخت بود

فرنوش شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام عزیزم
خیلی خیلی از شنیدن این خبر ناراحت شدم. متاسفانه منم دچار این مشکل در ناحیه مچ دستام شدم. انقدر که همه کارها کامپیوتری شده و متاسفانه به خودمون هم کم می رسیم و فقط کارمون شده یک جا نشستن و کار کردن. امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خودتون رو به دست بیارید و صحیح و سلامت باشید و سایه مهرتون ب سر مهردخت جان مستدام باشه. بزرگترین آرزوم برای همه و بخصوص شما سلامتیه. التماس دعا بانوی مهر و صمیمیت و محبت.

سلام فرنوش عزیزم
وااای متاسفم تو هم گرفتارشدی . بله دقیقا مشکل تو عدم توجه خودمونه و البته عادت های غلط و رایج درمورد نشستن و کار کردن و تکیه دادن به دست و ... همین که داریم کار میکنیم با شونه مون گوشی تلفن رو نگه می داریم میدونی چقدر ضرر داره ؟؟
فداات شم از همه ی دعاهای قشنگ و خیرت ممنونم عزیزم مواظب خودت باش

آذر شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 10:00 ق.ظ http://kuchehdusti.blogfa.com

الهی بگردم مهربانو جونم. بانوی مهر. که تو این وضع هم به فکر دوستات هستی. برات انرژی مثبت میفرستیم. مهردخت جان تو یه کم بوس وبغل بده بهش خوب میشه

قربونت برم اذر جونم خدا نکنه عزیزم انرژی مثبت و دعاهاتون کاملا برام کارساز بود
آخ این بچه گربه ی من چقدر مواظبم بود .. این مهردخت عزیز که عشقش خوبم کرد

شیده شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز، از خبر کسالتتون خیلی ناراحت و نگرانتون شدم. آرزوی سلامتی، تندرستی و بهبودی کامل شما رو از خداوند منان دارم. مراقب خودتون باشید.

سلام شیده ی عزیزم
چقدر لطف داری عزیزم ببخش نگرانتون کردم ولی جدا" به انرژی و دعاهای خالصانه و دوستانه تون نیاز داشتم
چقدر مهربونید که بی دریغ و با قلب پاکتون دعام کردید . دوستت دارم عزیزم

نسرین شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 02:23 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

عزیز دلم حالش بهتره؟
دیروز نشد بهت زنگ بزنم و صدای گرم و قشنگتو بشنوم. ولی نوشتن همون چند سطر هم خوب بود.
امروز عصرمون حتمن بهت می زنگم
نگرانم گفته بودی از یکشنبه می خوای برگردی سر کار. فکر میکنم برای اون درد خیلی زوده بری اداره

خیلی بهترم نسرین جااانم . سرکار هم اومدم خدا رو شکر همه چیز بخوبی گذشت جلسات فیزیوتراپی هم خیلی عااالیه و کمکم میکنه

سحر مامان کیارش جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 11:07 ب.ظ http://kiyarash_1385. persianblog.ir

سلام مهردخت نازنین
امیدوارم هر چه زودتر حال مهربانوی عزیز و مهربان وبلاگستان خوب بشه دوستتون داریم زیاد

سلام به روی گلت سحر جانم .
قربون محبتت عزیز دلم . کیارش عزیزم رو ببوس

بهمن جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

چقدررررر دیر فهمیدم ولی حالا هم که فهمیدم برات از صمیم قلبم دعا میکنم که هرچه زودتر سلامتی کاملت رو بدست بیاری و دوباره بشی همون مهربانوی مهربان و سرزنده ی خودمون
بیصبرانه چشم انتظار حضور گرمت در فضای واقعی و مجازی هستیم.
تنها تحفه ی من و دیگر عزیزان دستی است که ملتمسانه به دعا برداشته میشه...
" الّهمَ اَشفِ کُلَ مریض..." خصوصن مهربانوی عزیز

قربون محبتت داداش بهمن عزیزززم
دعاهای خالصانه و پر از محبتت بهم رسید و خیلی بهترم . خدا سایه ت رو برای خانوم گل و پسرای عزیزت نگه داره

شیرین جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 03:59 ب.ظ

ان شاالله خیلی زود حالشون خوب میشه مهردخت جان
خدا نگهدار تو و مامان نازت باشه عزیزم

شیرین عزیزم ممنونتم

مینوˆ جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 03:45 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

خیلی ناراحت شدم.امیدوارم هر چه زودتر مهربانوی عزیز سلامتی کامل بدست بیاره.

ممنون مینوی عزیزم ببخش موجب ناراحتیت شدم ولی از دوا درمون های شیمیایی موثر تر دعای دوستان نازنینی مثل توست

سیما جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 09:54 ق.ظ http://zanidaemh.blogfa.com

مهربانوی مهربام
برات آزروی سلامتی دارم از خدا میخوام که خوب بشی. میبوسمت. شاید فرصت خداحافظی نباشه چون درحال رفتن از این دیارم. به ایزد ممنان میسپارسمت و خوبیهات رو در کوله بارم میبرم.

عززیزم سیما جان امیدوارم هر جا هستی موفق و سلامت باشی . منتظر میمونم تا خبرهای خوب بعد از رفتنت رو بهم بدی .. میدونی که دعای خیرم بدرقه ی راهته عزیز من

لیدا پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 08:49 ب.ظ

ای وای ی ی خدا بد نده.برو یه دوش آب داغ بگیر خوب میشی گلم

ممنون لیدا جونم یکم موضوع از درمان با دوش اب داغ ناجور تر بود
خدا رو شکر خیلی بهترم

دزیره پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 06:25 ب.ظ http://diary1.blogfa.com

سلام عزیزم ببخش مزاحمت شدم دختر گلت خوبه؟
ی سوال ازت میخواستم بپرسم میشه شماره مشاوره توبه منم بدی متشکرم

سلام دزیره جان . ممنونم خوبه دختر کوچولوی تو چطوره ؟
چششم .. تو حالت خوبه ؟؟
خانم طهماسبی 8674400048

نگین پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 04:02 ب.ظ

آآآآآخ عزیزم عزیزم
چرا یهویی ؟؟
نبینم در بکشه این بانوی مهر نازنین و مهربونمون
عزیزی که دست و زبون و همه فکر و ذکرش تو کار خیره

از خدای بزرگ میخوام هرچه زودتر سلامتیشو به دست بیاره و برگرده سر خونه و زندگیش و زندگی به روال عادی برگرده

مهردخت جان مرسی عزیز دلم که خبر دادی
نگران نباش و مطمئن باش دعای خیر و انرژی های مثبت دوستان، هرچه زودتر حال مامان رو خوب میکنه و برمیگرده پیشمون

خودت رو هم اصلا ملامت نکن چرا که شما بچه ها عشق و جون و دل مامانهاتون هستین عزیزم ...
ناراحت و نگران نباش خوشگلم ببین ایننننننننننهمه خاله داری که اینجا کنارت هستن و برای سلامتی مامان دعا میکنن

عزززیزم نگین جان خدا نصیب نکنه درد خیلی وحشتناکی بود و واقعا نمیدونستم عصب انقدر دردایجاد میکنه .
خدا نگهتون داره که مثل بمب انرژی غوغا می کنید .. الهی درد و بلا از همه دور باشه و خدا سایه مهربونت رو از سر خانواده ی گلت کم نکنه .
خیلی دوستت دارم عزززیزم

... پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام مهردخت خانمی عزیزم امروز 5شنبه ای یه خبری از مامان خانمی به ما بده فیزیوتراپی تموم شد ان شالله که نتیجه خوبی گرفته باشید.به دور از تنش وعصبانیت واستراحت مطلق داشته باش مهربانوجونم.اگر صلاح دونستی دم نوش گل بابونه برای این مواقع جواب دردهای عصبی جواب میده زودتر خوب شو دیگه .دردفوق العاده بدیه ولی مهربانوی ما از این درد قویتره من ایمان دارم زودخوب میشی ان شالله.خداجون میشنوی لطفه خواهشن مهربانوهرچه زودتر خوب بشه

سلام عزیز دلم .
ببخش تو روخدا مهردخت حسابی شلوغ پلوغ و درگیر بود و نتونست دوباره خبر بده .. خدا رو شکر خیلی بهترم عزیزم ولی جلسات فیزیو تراپی ده تا بوده که امروز پنجمیش رو انجام میدم .
الهی قربونت برم با این کامنت خوشگلت که برام خالصانه دعا میکنی . درد و بلا و غصه ازت دور باشه دوست خوبم

ستاره بانو پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 11:55 ق.ظ

ای وای چرا آخه علتشو نگفتن؟ ایشالا چیزی نیست و حالش هرچه زودتر خوب میشه عزیزم از قول منم مهربانو رو ببوس بهش سلام گرم برسون بگو این از طرف ستاره س

ستاره جون عادت های بد موقع کار کردن و تکیه دادن به دست و تحمل بار اضافه بر روی شانه ، و تنش های عصبی از عمده مسائلیه که این مشکلات رو به وجود میاره
عزززیز دلم خیلی ماااهی

پونی پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 02:03 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

سلام

دعوتید برای دیدن عکس هایی از نمایشگاه صنایع دستی در وبلاگ من

ایشاللللللللللا زود زود زود زود خوب شی خواهر گلم

سلام پونی جااانم .
به روی چشششمم و ممنونم دوست خوبم

khorshid چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام مهربانوی نازنین و مهردخت گل
ان شالله زود زود با خبر سلامتی بیاین.

سلام خورشید نازنینم . ممنون از محبتت عزیزم

مریم چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز.من همیشه خواننده خاموش نوشته های زیبا وبا احساس شما مادر عزیزهستم.امروز از این که فهمیدم بیمار هستید بسیار ناراحت شدم ولی ایمان دارم به لطف خدای مهربان و قلب پاک مهردخت عزیزتون که الان بیش از هر کسی قطعا نگران حال مامان عزیزش هست وبسیار افرادی که از نوشته ها وتجربیاتتون که صمیمانه با دیگران تقسیم نمودید بهره بردنداین بار با دعای خیر وانرژی های مثبتشون که برای شما بانوی گرامی می فرستند هر چه زودتر حالتون بهتر می شود و خیرو شادی در زندگیتون جاری می شود.

سلام مریم جانم
کامنت قشنگت رو چند بار خوندم .. من که مخلص همه ی دوستان هستم و ولی تاثیر دعا و انرژی دوستان مجازی که از هر حقیقتی روشن تر هستند رو به وضوح دیدم . اصلا| باورم نمیشد حالا حالا ها از این درد سرپا بشم و به زندگی عادی برگردم ولی لطف و عشق شما معجزه کرد . دوستتون دارم

نسرین چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 07:27 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهردخت جون خودتو ملامت نکنیا. مهربانو هست دیگه چکارش میشه کرد عزیزم؟
بهش سلام منو باز برسون و بگو تو دنیای معرفتی، شاهرگشو میزنم هر کی بگه مهربانو بی معرفته

تا صداشو نشنیدم آروم نگرفتم. امیدوارم تا فردا خوب بشه و دکترش نخواد آن کار دیگر رو بکنه.
بهش بگو خودتم می دونی ما هم خیلی دوستت داریم. استراحت کن و زودی خوب شو

فدات شم نسرین جانم سلام های گرمت به من رسید . قربون تو و شاهرگ با غیرتت عزیزم .
الان حالم خیلی بهتره و میدونی چقدر دوستت داررررم

فریبا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام بر مادر و دختر دوست داشتنی. بلا به دور. مهربانو جون به امید خدا که هر چه زودتر در کمال سلامت بیایی و وبلاگتو آپ کنی .مراقب خودتون باشین.

سلام فریبای عزیز من
بلا از تو و عزیزانت هم به دور باشه .

مارال چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 06:06 ب.ظ http://maralvazendegi.blogfa.com

عزیز دلم برات آرزوی موفقیت دارم.به مامان گلت سلام برسون.امیدوارم زود زود حالش خوب بشه

ممنونم مارال عزیزم محبت و عشقت بهم رسید دختر نازت رو ببوس

غریبه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام بر مهر دخت گرامی
ان شاالله به زودی زود شاهده نوشته هایش در وبلاگ باشیم
مواظب اش باش

سلام غریبه جان . ممنونتم دوست خوبم

... چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:57 ب.ظ

ان شالله که هرچه زودتر خوب بشی اگرصلاح دونستی نمک درشت را داخل ماهیتابه داغ کن بعد داخل کیسه پارچه ایی بذار وبعد روموضع درد قرار بده مواظب باش نسوزی اصلا کاری انجام نده فقط استراحت مطلق واعصاب ارام .اسسفند هم دودکن .اگراجازه مالش داده پماد متیل سالسیلات هم خوبه

چه راه جالبی .. شنیدم نمک درد رو به خودش میکشه . یه پماد بین داروهام دادن بنام " رهامین" دقیقا بو و کار همون سالسیلات های قدیم رو میکنه

الهام چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:25 ب.ظ

دعای خیر ما همراه شما مادر و دختر
انشاله بزودی سلامتی حاصل شه.

ممنونم الهام عزیزم

منیر چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام عزیزم.
ان شالله مامان مهربونت هر چه زودتر خوب میشه.
تو محکم باش و هوای مامان رو داشته باش.

+تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد...

سلام منیر جان
قربون محبتت عزیزمهربون

نسرین چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:15 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

الهی بمیرم... مهربانو چی بسر خودت آوردی؟
خیلی ناراحت شدم. الآن بهت زنگ می زنم نازنینم
خیلی دوستت دارم و امیدوارم خیلی زود خوب بشی قربونت برم

نسرین جووونم خیلی درد کشیدم .. خدا برای هیچ کس نیاره درگیری عصب واقعا وحشتناکه

فریدا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

ای وااااای من
عزیزم مهردخت جان
خیلی ناراحت شدم... بلا دور باشه
انشالله به زودی مهربانوی عزیز صحیح و سالم برمیگردن خونه خودتون
خیلی به مامان سلام برسون ... حتما حتما استراحت کنن تا بهبودی کامل
براشون دعا میکنم
دوستتون دارم


ممنونم فریدای عزیز من . دعاهات موثر بود و خدا رو شکر خوبم . منم دوستت دارم عزیز دلم

خاطره چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:55 ق.ظ

مهردخت جان بلا از مامان مهربانو دور باشه ما هم نگرانش شدیم دیدیم خیلی وقته ننوشته امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه

عززززیزمی خاطره ی شیرین

مژگان چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 10:13 ق.ظ

وای مهربانوجان. خدا بد نده. مهربانو در نظرما کوه استواریست که تصور ریزش این کوه برامون ناممکنه. خیلی متاسف شدم. خداوند کمک کنه تا سریعتر بهبودی حاصل بشه.مراقب خودتون باشید. سلامتیتون خیلی اهمیت داره.
مهردخت جان ممنون که خبرمون کردی دخترم. امیدوارم این دوره درد و بیماری زودتربگذره و دوباره با مامان مهربانو خوب و خوش زندگی رو سر کنید.

بد نبینی عزیز دلم
فدات شم مژگان مهربون و دوست داشتنی

نفیسه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 09:59 ق.ظ

مهربانوی عزیز خیلی ناراحت شدم مریض شدی از خدا برات سلامتی طلب می کنم. مهربانوی ما قویه من مطمینم زودتر حالش خوب میشه.دعا و انرژی برای مهربانوی دوست داشتنی

ممنون نفیسه جونم . قربون محبت و خلئص نیتت عزیزم .

ماجد چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام ممنون ک اطلاع دادید آبجی هنرمند
آرزوی سلامتی داریم
ایشالا قبل 5شنبه به آرزوم رسیدم

سلام ماجد عزیز
قربونت خدا رو شکر واقعا پنجشنبه بهتر بودم

فرحناز چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 08:59 ق.ظ

ای واییی مهردخت جانم. درد و بلا دور باشه الهی از مامان مهربانو. دست به دعا هستیم برای مهربانوی عزیز و از خدا می خوام هر چه زودتر با پستهای پرانرژی و موقرش ما رو بهره مند کنه....

فرحناز عزیزم دعاها و انرژی ها ی شفا بخشتون بهم رسید خدا دوستان بی نظیری مثل شما رو برام نگه داره که گنج محبتید

سینا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 05:35 ق.ظ

سلام مهردخت جان

من در جریان بودم و از وقتی که شنیدم مرتب برای مامانت دعا می کنم. شکی نیست که مامانت برات خیلی زحمت کشیده و می کشه و باید همیشه قدردانش باشی ولی این مورد خاص فکر نمی کنم در اثر حرص و جوش باشه و احتمالا در اثر یک حرکت ناگهانی بوده. مواظب مامانت باش تا ایشالله هر چه زودتر خوب بشه.

سلام سینا جان
عذرخواهی میکنم که مهردخت نتونست جواب کامنت ها رو بده . دعاها و انرژی های شفا بخش دوستان خوبی مثل تو کارساز بود و بهتر شدم . ممنونم که مثل همه ی این سالها درکنارمون هستی دوست خوبم

یاس ایرانی چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 03:38 ق.ظ

بعد از مدت ها اومدم اینجا... مهربانو جان خیلی ناراحت شدم... خدا کنه زودتر سلامتیتون رو بدست بیارین... شما با این قلب پاک و مهربون مریض شین من غصه می خورم... براتون دعا می کنم... ان شاالله زودتر خبر سلامتی رو بهمون بدین...

یاسی جون قربون محبتت عزیزم بلا و غصه از خودت و عزیزانت دور باشه خدا رو شکر الان خیلی بهترم

سمیه چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 03:06 ق.ظ

سلام مهربانو و مهردخت عزیز.امروز با وب شما اشنا شدم و همه اون ده سال تا جدایی رو خوندم.مهربانوی نازنین شما اسوه مردانگی و مقاومت هستین.میبوسم روی ماهت رو و از خدا برات سلامتی میخوام.

سلااام عزیزم
سمیه جانم ممنونتم که وقت گذاشتی و نوشته هامو خوندی . الهی تو هم سالم باشی و دوست خوب این خونه بمونی

فرناز چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام بر مادر و دختر دوست داشتنی ،من بیشتر خواننده ی خاموش هستم ولی وقتی خوندم که مهربانو بیمار شده دلم نیومد آرزوی سلامتی و صحت نکنم انشالله بیماری از شما دور باشه و خیلی زود به روال عادی زندگی برگردید

سلام فرناز جون
قربون محبتت عزیزم ممنونم که دعام کردی و خیلی خیلی هم از اینکه کامنتت رو دیدم خوشحال شدم .

Nasrin سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 11:50 ب.ظ

اى واى چه قدر ناراحت شدم انشالله زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن الهى

ممنونتم نسرین جانم نگران نباش الان خیلی بهترم

اعظم 46 سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 11:49 ب.ظ

خدا شفاش بده براش دعا می کنم که زودتر خوب بشه

ممنونم اعظم نازنینم

ماه سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 10:04 ب.ظ

ای جونم، عزیزم
نگران نباش، ایشالا زود خوب می شه...به خودت عذاب وجدان نده، براش اب که می بری کلمات سلامتی، شادی و ارامش را به اب بگو، آب می شه شفا بخش زود خوب می شه.
ببین این کانال دکتر حلت یک مراقبه ارامش بخش داره، اگه می تونی براش بذار تو تلگرام @drahmadhellat .
براش سلامتی و بهبودی کامل آرزومندم. روی ماهت می بوسم. منتظریم بیا خبر سلامتی اش رو بدی.

ماه نازنینم میدونی منم به دعا و شفا بخشی آب ایمان دارم ؟؟ خیلی توصیه ی بجا و عااالی کردی ممنونتم نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد