دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" یک هدیه ی بی نظیر"


وقتی از یک دوست ندیده ، هدیه ای با این بار سنگین معنوی دریافت می کنید ، چه حالی بهتون دست میده؟؟ 


تلفن امروز از دبیرخونه ی اداره و اطلاع از اینکه" شما یک بسته ی پستی دارید "بهترین چیزیه که میتونه نه فقط یک روزتون رو بلکه کل هفته تون رو بسازه . 


علی اقای نازنین و مهربون ، دوست حقیقی سرزمین مجازی ،بابت  هدیه ی بی نظیرت و ارسال دلنوشته های زیبات ممنونم . 


خدا خانواده ی کوچک و پر از عشقت رو همواره صمیمی و سالم نگه داره 



نظرات 12 + ارسال نظر
فرشته جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 08:30 ق.ظ http://khabbaazii.blogfa.com/

هدیه ای زیباتر از کتآبم مگه داریم؟؟؟

نه والله

بهار سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.baharozendegi.blogsky.com

سلام مهربانو جان.
منم عاشق هدیه گرفتن از نوع کتابم،سوپرایز هم باشه دیگه چه بهتر
مبارک باشه

سلام بهار عزیزم .
مثل خودتم خانومی

مهدیس دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 10:58 ب.ظ http://maheman66.blogsky.com/

دستشون درد نکنه

سرت درد نکنه مهدیس جان

فریدا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 09:41 ب.ظ

مبارکتون باشه مهربانو جان
شما لایق بهترینهایید
و خدا دوستهایی خوب سر راهتون قرار داده
...
بابت پست قبل بینهایت متاسف شدم
خدا رحم کرد به پدرتون ... خداروشکر که خوبن و سالم
یه خسته نباشید جانانه بابت همه بدو بدو های شما و مهردخت جان
تسلیت بابت فوت عموی عزیزتون
و دعای سلامتی و خوشبختی برای صفای مهربون و مهردخت جان
عشق شما و همسر گلتون پایدار و ابدی و دلتون شاد
...
اگه چیزی از،قلم انداختم به بزرگواری خودتون ببخشید
اهان
بابت زهرا خانوم مهربون ... به روی چشم
فقط ببخشید مهربانو حان
اگه میشه وقتی حقوقمو گرفتم انجام وظیفه کنم

ممنون فریدای عزیزم
قربون محبتت . تو ماااهی همه چیز درست و بجاست و هیچ چیز از قلم نیفتاده .
ممنونتم عزیزم خدا برکت و سلامتی بده

مریم دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 08:21 ب.ظ http://Mari-jooon.blogfa.com

سلام مهربانو جان از وبلاگ زهرا اومدم اینجا،اول وبلاگ قبلیو خوندم بعد کامنت بذارم
امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت باشین
منم مثل مهردخت رشته فنی خوندم میدونم برا هر ژوژمانش چقدر سختی میکشه

سلام مریم جون
خیلی خوش اومدی عزیز من .
ااای وااای پس تو هم دلسوخته ای الهی همیشه موفق و سالم باشی قربونت

مریم دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام مهربانو جان
چون احتمالا خیلی اهل مطالعه هستی، نظرت را در ارتباط با دو کتاب "آن بیست و سه نفر" و "قمار عاشقانه" می خواستم بدونم. آیا توصیه به خوندنشون میکنی؟ نظرت نسبت به نویسنده هاشون چیه؟

سلام عزیزم
محبت داری مریم جون ولی متاسفانه هیچکدومشونو نخوندم الان در مورد آن 23 نفر مطالعه کردم و کلی غبطه خوردم که چرا تا حالا نخوندمش ، با کتابفروشی نزدیک اداره تماس گرفتم بزودی میخونم و نظرم رو می نویسم میدونی که به موضوع ازاده ها چقدر علاقمندم .

نسرین دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 03:02 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

به به!
تو سزاوار بهترین اتفاق ها هستی عزیز دلم

ممنونم خواهر جون

خودِمن دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 12:39 ق.ظ http://yavashakiha.parsiblog.com

سلام بیای وبلاگم خوشحال میشم اشنا بشیم

بهمن یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 05:02 ب.ظ

منم همین احساس رو داشتم و البته بیشتر از شما...
چرا؟
چونکه من این کتاب نازنین رو مستقیمن از دست خودشون و با نوشتن یادگاری از طرف ایشون دریافت کردم...
و یه خبر خوش( البته شاید!):
منم به توصیه و سفارش علی آقا و صد البته به لطف و تشویق شما مهربانوی عزیز که برام وبلاگ ساختین با نوشتن آشنام کردین ، معلم خوبم نسرین بانو و همه ی عزیزانی که منو به نوشتن تشویق کردین، میخوام نوشته هام رو کتاب کنم. شاید منم روزی یک جلد از نوشته هامو بصورت کتاب تقدیمتون کردم. شاید.

صد البته که شما بیشتر از من ذوق کردید ولی باور کن داداش بهمن این چشمِ سر در موارد عاطفی خیلی کاراییش از چشم دل کمتره و من شماها رو با چشم دلم میبینم و لمس می کنم .
واقعا خبر خوشحال کننده اییه ، همین دیروز یکی از دوستان گرامی همکار ، داشت بصورت رگباری بهم فحش میداد که چرا نوشته ها رو ویرایش و چاپ نمیکنم ... بهش گفتم توروخدا بنظرت وقت دارم ؟؟

غزال یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 02:07 ب.ظ http://nininanaii.blogfa.com/

سلام مهربانوی عزیز
من سالهاست خواننده وب لاگت هستم اما خاموش بارها خواستم برات بنویسم و ازت مشورت بگیرم چه در مورد تربیت فرزندم چه سایر مشکلات (ندیدمت اما دوست دارم و بالاتر از اون خیلی بهت اعتماد دارم دخترجنوبی)اما هر بار نشد تا امروز که کتاب همکارم آقای محیط رو رو دیدم وای که چه دنیای قشنگی هست این دنیا (چه مجازی چه واقعی)

سلام غزال نازنین
قربون محبتت عزززیز جان . خیلی لطف داری که قابل میدونی خانوم گل .
این دنیا با وجود ادمای خوب و قلبای پاک زیباست و متاسفانه با وجود بعضی از ادما که قلب های سیاه دارند تیره و تار میشه .
خیلی خیلی از اشناییت خوشحال شدم

n یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 02:02 ب.ظ

'''''

....

ستاره بانو یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 10:54 ق.ظ

وای خوش بحالت بانو


خیلی خوشبحالم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد