دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"آری یا نه"




در دفاع از حقوق کودکان کار به تئاتر شهر می آییم ، کودکان کار با نمایش "آری یا نه" و با شعار " کار کودکان ممنوع" به تئاتر شهر آمده اند .



:  حسین جمالی (بر اساس نمایشنامه آنکه گفت آری آنکه گفت نه)

:  مجید رحمتی

:  (به ترتیب ورود) سید عرفان احمد زاده (کودک)، علیرضا کیمنش (معلم)، مسیح کاظمی (مادر)، امیرحسین رضایی، سهراب حیدری، فیروز غلام حضرتی (دانش آموزان)



: صنم پاشا


: مجید رحمتی


: مرتضی برزگر زادگان


: رابعه نیک طلب


: رویا مرادی


: مهرنوش قهرمانی


: میثم غفاری نیا، مجید فراهانی دلبند


: موناصدر، کوروش مرشد سلوک


: امیر پوستی، مهدی پارسی



کاری از گروه نمایش - نیست -


***********

یادتونه تابستون یه نمایش فانتزی و عااالی به نام "رویای یک شب نیمه تابستان " رفتیم؟؟


 یکی از بازیگران توانای این کار ، علیرضا کیمنش بود که از همون شب نمایش دنبال کارها و برنامه هاش بودم ، کم کم تو دنیای مجازی ارتباط گرفتم و دیدم چه ادم حسابی باحالیه ، میدونید چرا میگم آدم حسابی ؟


 چون در کنار همه ی توانایی هاش، اعم از قدرت بازیگری ،دغدغه های دیگری هم داره که فقط صاحبان قلب های بزرگ و رئوف دارند . 


دغدغه ی علیرضا بچه های کار هستند و حالا تلاش ها در قالب یه نمایش ، نتیجه داده ...


 تو این مدت کما بیش در جریان بودم که بچه ها رو با چه مشقتی از بهزیستی میارن و باهاشون تمرین می کنند و گاهی که بهزیستی همکاری نمی کرد کار میخوابید و ... 



از این حرفا که بگذریم بنظرم خیلی خیلی شایسته ست که ما هم حمایتمون رو دریغ نکنیم و با دیدن این نمایش ، هر چند از علاقمندی هامون نباشه ، بچه ها رو تشویق کنیم ..


 احساس میکنم مسیر زندگی این بچه ها داره تغییر میکنه و این خییییلی خووووبه . 


اینم عکس علیرضا جان کیمنش در نمایش " رویای یک شب نیمه تابستان" با این گریم قشنگ و عاااالی

 



نظرات 6 + ارسال نظر
نازلی سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

عاقا من اومدم کم لطفیمو جبران کنم
نمیخندما
چقدر برام جالب بود تو کامنت قبل نوشتی مردم بچه های کارو مهمون دیدن این تاتر کردن

عاقا دم شوما گرررم
اره واقعا فضای باحالی درست کردن .. کاش اونایی که نزدیکند بیان ببینند خیلی خوبه

نسرین شنبه 1 آبان 1395 ساعت 11:20 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

کوجایی؟
نکنه بازم بدون من رفتی تئاتر؟
اونوقت نگی چرا سرتو بریدما
منو با خودت ببر...
منو با خودت ببررررررررررررررررررررر

یه تیاتر کوچولو بود بوخودااا

پونی شنبه 1 آبان 1395 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
خود کار پر استرس تئاتر و سینما هم برای کودکان بسی صعب و جانفرساست.


با عکس هایی از بوسنی به روزم

سلام پونی جان رسیدن بخیر دوست جان
هنر هر شاخه ش که باشه برای تخلیه ی انرژی کمک میکنه ، تو تیاتر و سینما دوست نداری؟؟

طنین شنبه 1 آبان 1395 ساعت 01:16 ق.ظ

عاشقتم مهربانوی عزیزم مطمعنم یه روز از نزدیک میبینمت و روی ماهتو غرق بوسه میکنم مگه میشه عاشق تو نبود .تویی که برام یه الگو بودی همیشه بیادتم تو همهی دعاهام سلامتی خودت و مهردخت عزیزو از خدا خواستارم

عززیز دلمی طنین جان .. چقدر بهت فکر میکنم و چقدر بهت احسنت میگم .. مثل یه بذری بودی که تو خاک نامرغوب افتاده بودی منم برات بهترین ارزو ها رو داشتم و دارم انگار اجابت هم شده

نسرین جمعه 30 مهر 1395 ساعت 02:19 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

جریان اون سونو چی شد؟ جوابش چی بود؟

خیلی دوستت دارم
اصلن من عاشقتم به مولا

نسرین جون متاسفانه دکتر مسافرته پیداش نمی کنم ببینم عکسا رو لازم داره یا نه
منم دوستت دارم خانوم مولاااای عزیزم

نسرین جمعه 30 مهر 1395 ساعت 02:12 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

درود به انسانیت

و درود بر تو

من کپی این پستتو میذارم تو وبلاگم. شاید یکی هم از وبلاگ من ببینه و بره ببینه
قلب تو واقعن دریاست مهربونم

درووود به انسان و انسانییت
دستت درد نکنه ان شالله که خیلی بیننده داشته باشه
تو عزیز دل منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد