دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

یک پست پر از نمایش"

سلام عزیزان دل

جای دوستداران تیاتر خالی این پونزده روز گذشته ، حسابی از خجالت خودمون و سالن های نمایش دراومدیم . 


مشروح اخبار رو از از آخرین نمایش شروع میکنم  


" می سی سی پی نشسته می میرد"  به کارگردانی همایون  غنی زاده  و با بازی بازیگران خوب و محبوبی مثل ویشکا آسایش ، بابک  حمیدیان و خودِ خودِ همایون  غنی زاده . 


 این نمایش رو  همراه با نفس جان دیدمش . 


 کار ، متفاوت و بسیار خاص بود و با توجه به اینکه به مدت دو روز بدون پلک زدن مثل گربه تو سایت کمین کرده بودم تا خرید اینترنتی برای روز سه شنبه 11 آبان باز بشه و بتونم یه جای عالی بگیرم ، به موقع خرید رو انجام دادم و جامون خیلی خوب بود . 


بازی بابک حمیدیان و خانم آسایش فوق العاده محشر بود . در طول نمایش از موسیقی بسیار خوب و بجا استفاده میشد ، نور ،  دکورو موضوع  محشر بود  اما ریتم نمایش بنظرم بسیار تند بود و تماشاگر به تمرکز بیشتری برای فهم دیالوگ ها نیاز داشت ، بیشتر احساس میکردم از دیالوگ جا می مونم ، ضمن اینکه گاهی صداهای نمایش بسیار گوشخراش میشد .


 از نقش خود همایون غنی زاده و ایفای اون خوشم نیومد و اصلا" توجیهش رو تو کار نفهمیدم .


نمایش دوساعت و نیم بود که بنظرم طولانی اومد و میشد از بعضی چیزا فاکتور گرفت و مدت زمان رو کم کرد .


 در مجموع شب خیلی خوبی بود و جاتون خالی با نفس جان شام جالب  و متفاوتی خوردیم . 


 در یک  کبابی تقریبا" تقاطع انقلاب و حافظ ،  قلوه و خوئک ،بال و کتف و ماهی قزل آلای کباب شده که این آخری واقعا محشر بود .  البته همه در مقیاس خیلی کم سفارش داده شده بود .


 ماهی کباب و گوشتش کاملا"آب پز بود و اصلا" بوی خاص و زننده ی ماهی رو نمیداد . 


پیشنهاد میکنم دوستان ساکن تهران حتما یه شب لوطی بازی پیشه کنند و بجای رفتن به یه رستوان باکلاس و شیک خودشونو این کبابی مهمون کنند 




بریم به شب قبل از می سی سی پی  و نمایش " افسون معبد سوخته" 





این نمایش عاالی بود سه تا عزیز هنرمند پانته آ  بهرام ، حمید رضا  آذرنگ و مهدی  پاکدل بازی میکردند که اون دوتای اول که سالهاست استاد بازی هستند و اما پاکدل عزیز رو خیلی خیلی بهتر و قوی تر از سریال های تی وی دیدم و از بازیش تو تیاتر لذت بردم . 


کلا" نمایش قوی و خوبی بود چون منِ محاطب مریض احوال رو که نمیدونم چه پدر کشتگی با خاور دور دارم ، جذب کرد . دوستان قدیمی این خونه میدونند که من خیلی بی دلیل ،  خاور دور و همه ی مخلفاتش  رو دوست ندارم.



و صد البته نویسندگی نغمه  ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی کار خودشونو کردند .. یادم نره یه تقدیر بلند بالا هم بابت نوازندگی زیبای پریا  قاسم خانی (دختر بهاره  رهنما و پیمان قاسم خانی ) داشته باشم و یه نکته ی خیلی مهم گریم درست و پذیرفته شده ای که مهسا اسکندری (خواهر لاله  و ستاره  )به روی بازیگران پیاده کرده بود ...


 میبینید همه ی عوامل یک نمایش متخصص بودند و کار بسیار عالی از آب درآمده بود . 



داستان نمایش رو دوست داشتم،  تم عاشقانه ی حزن انگیزی داشت که بخاطر لو ندادن داستان بهتره چیز بیشتری ننویسم . 



بعد از نمایش که پوستر رو امضاء می کردیم و مشغول گپ و گفت با دوستان بودیم ، پانته آ و حمید رضا ی عزیز گریم هاشونو پاک کرده بودند و میخواستند از تماشاخانه بیرون برن که همدیگه رو دیدیم و ما کلی ذوق مرگ شدیم .


 روراست انقدر دیالوگ ها و گریمشون سنگین بود که رومون نمیشد بگیم عکس بندازیم ولی با لبخند و روی خوششون و دستی که تکون دادند ، روی ما رو  زیاد کردند و گفتیم دلمون عکس میخواد و وقتی استقبال کردند و با گوشی های مختلف ژست های مختلف گرفتیم ، در کمال تعجب  دیدیم که میگن سلفی هم بندازیم ، سلفی ها خیلی خوشگل تر میشن . 



     



و اما " طپانچه خانم" که با حد انتظار من بسیار متفاوت بود و متاسفانه نظرم رو جلب نکرد 




راستش این نمایش رو بخاطر گل وجود فریبا  متخصص که بازیش رو خیلی دوست دارم و موضوعی که ازش تو سایت خونده بودم و دیدن محمد  نادری که فقط تو برنامه دورهمی مهران مدیری دیده بودمش رفتم . 



توضیحات سایت اینطور بود که یکی از زنان باقیمونده دوره قاجار که حالا داره تو پهلوی زندگی میکنه برای انتشار و جا انداختن فرهنگ بهداشت  تلاش زیادی میکنه که با موانع زیادی روبه رو میشه ، ولی در طول نمایش اشاره ی ضعیفی به اینمورد شده بود و کلا ماجرا چیز دیگه ای بود . 


دیالوگ های اضافه داشت و نمایش بی دلیل کش پیدا کرد . سالن مناسب نبود و تهویه ی خوبی نداشت . از گریم اغراق آمیز و دکور بی جهت هم اصلا خوشم نیومد ..


 فقط بازی متخصصانه ی خانم متخصص و دیالوگ های پشت هم و سنگین نمایش خوب بود . جالب اینجاست که ما نمایش رو همراه دوستان و بابا عباس قرار بود ببینیم ولی قبل از اراِئه بلیط ها متوجه شدیم دختر عمه جان و دخترشون هم حضور دارند و چند دقیقه بعد دختر عمو جان  و همسرشون هم کاملا" اتفاقی رویت شدند ..


 خلاصه سالن نمایش  طپانچه خانم کلا" واس ماس شده بود 


چنین فک و فامیل فرهنگی هستیم ماااا


با این پست پر تیاتر ، نازلی که غش میکنه از خنده ، سینا هم کهیر میزنه چون اصلا" هنرپیشه ها رو نمی شناسه 


*********

دلم براتون تنگ شده بود ، از کامنتای خصوصیتون و اظهار لطف همیشگیتون ممنونم دوستانی که پرسیده بودند دندونپزشکی تموم شد یا نه ، باید بگم بعد از جلسه ی اول که شرحش رو خوندید ، یک جلسه ی  دیگه هم رفتم و اون دندون عقبی رو روکش کردم که خیلی خوشگل شده ، پیش بینی دکتر جان اینه که یه جلسه ی دیگه هم باید برای دو سه مورد لب پریدگی دندون های آسیا و جرم گیری برم .. حالا نمیدونم واقعا تموم میشه یا نه . 



دکتر جان خیلی ماهن و کارشون هم خیلی عالیه . مخصوصا در زمینه ی زیبایی خیلی قبولشون دارند وقتی تو سالن کار میکنند دکترهای دیگه هم میان درمورد کارشون با ایشون مشورت میکنند . 


عکسایی هم که نشونم داده و تعدادیشم تو اینستاش دیدم واقعا خوب کار کرده . 


اگر علاقمندید برید نگاه کنید


 

دوستتون دارم 

نظرات 21 + ارسال نظر
اذر شنبه 22 آبان 1395 ساعت 09:52 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

لپات جای ماچ داره

ای جاااانم قربون محبتت

هوپ... شنبه 22 آبان 1395 ساعت 05:28 ب.ظ http://be-brave.blog.ir

چقدر پستهای تئاتریت خوبن مهربانو جان ؛)

قربونت عزیزم خوشحالم مورد توجه ت بوده خانم دکتر نازنین

فریبا جمعه 21 آبان 1395 ساعت 10:13 ب.ظ

خیلی خانمی مهربانو جون ...ممنون از وقتی که گذاشتی و اینهمه توضیح دادی ،خودم شرمنده شدم

قربونت عزیزم محبت داری ، خواهش میکنم چه حرفیه فریبا جان
راستی موسیو ابراهیم تموم شد ولی به مدت سه روز تمدیدش کردند امروز فردا و پس فردا سه شنبه ، ما هم فوری بلیط خریدیم . الان سایت رو نگاه میکردم هنوز برای این سه روز بلیط هست اما امروز بیشتر مونده و سه شنبه تعداش فقط سیزده تاست در سایت تیوال هم خریداری میشهhttp://www.tiwall.com/ .

لیدا پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 02:01 ب.ظ

آخ دندانم امروز چقدر درد میکنه.خوب شد دیگه یه سر میرم دندانپزشکی آقای گل پسر

هاااان نگفتم درد می کند

ارغوان پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 12:36 ق.ظ

مهربانو جان تیاتر را بیخیال
با دیدن عکس دکتر یهو احساس کردم همه دندونام درد گرفت و شدیدا نیاز به یه متخصص زیبای زیبایی دارم .
به نظرم زیاد برای کار دندونات عجله نداشته باش .
روز و روزگار بر شما خوش


ای جان تو هم مثه خودمیفکر کن جوکم میگه
بر تو هم خوش باد عزیزم

فریبا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز.خیلی ممنون که یادمان می اندازی که گاهی واسه خودمون هم وقت بذاریم .منم خیلی دوست دارم دوباره با همسر تیاتر برم .آخریش ده سال پیش بود .خب با بچه ها نمی شد رفت و کسی هم نبود بهشون بسپریم .ممکنه بگید چه ردیف ها یی واسه رزرو بهتره ؟ و اسم سایت رو هم بفرمایید . سپاسگزارم

سلام فریبا جانم . قربونت عزیزم تو زندگی همه مون مقطعی پیش میاد که اولویت ها تغییر میکنند . مسلما بچه ها در بالاترین اولویت هستند ولی موضوع اینجاست که وقتی یه فاصله ی طولانی میفته دیگه عادت تفریح از سرمون میره و دچار روزمرگی میشیم
عزیزم نمایش ها تو سالن های مختلف اجرا میشه بنابراین نوع چیدمان و قرار گرفتن نسبت به صحنه متغیره تو هی چی مد نظرته از من بپررس من بدونم کمک میکنم
حیف که اجرای افسون معبد تموم شد وگرنه مطمئن بودم که خیلی خیلی خوشت میاد برای می سی سی پی دوباره تمدید گذاشتن
اون نمایش تو تالار وحدت اجرا میشه تالار ردیف های اول تا پنجمش عالیه عیمتش 70 تومنه ولی میتونی از بالکن اول هم استفاده کنی ولی باید صندلی های وسط بالکن رو تهیه کنی قیمتش 35 هست . بلیط هاش تو سایت ایران کنسرت فروش میره ولی اکثر نمایش ها از سایت تیوال قابل خریده یا تیک 8 تو این دوتا سایت میتونی شرح تیاتر ها و نظرات کاربرها رو هم بخونی برای انتخاب کمکت میکنه به هر حال من همیشه در خدمتتم
الان فکر میکنم نمایش موسیو ابراهیم انتخاب خوبی باشه

لیدا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 07:54 ب.ظ

چه گل پسری هستند آقای دکتر.حیف دندان خراب نداریم بریم زیارتشان کنیم

لیدا جان یکم فکر کن ببین اون ته مه هاااا شاید یه چیزی پیدا شد . آآآ کن ببینم

دیگه جرم گیری رو که حتما میخوای ، نمیخوااای؟؟؟

غریبه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام
آخرین تئاتری که دیدم
داستانش مربوط می شد به کاروان کربلا آن هم بلیط اش مجانی به ما رسید
راستی تهران الان چند تا سالن تاتر دارد
آیا بعد انقلاب سالنی ساخته شده است ؟

سلام
والله تعداد دقیقش رو نمیدونم .. هر بار یه ادرس جدید میبینم و تعجب میکنم که عه مگه اونجا سالن بود؟؟!!! انگار سالن زیاده ولی واقعا کیفیت پایینه .. تابستونا عین جهنم گرمه معمولا صندلی های قدیمی دارن و اذیت میکنند حالا سالن هایی هم که خوبن یه مشکل دیگه دارن اونم اینه که خارج از ظرفیت میفروشند و این خوب نیست .. چون ازدحام هم تمرکز تماشاچی رو بهم میزنه هم بازیگر .. فکر کن بینوا داره دیالوگ سنگین میگه یکی تو حلقش نشسته رو تشک پاشم خواب رفته هم می لوله به خودش
بعد از انقلاب یه تعداد سالن اضافه شده مثلا" همین پردیس سینمایی چارسو سالن نمایش هم داره یا پردیس کوروش که نزدیک خونه ی خودتونه . ولی درمقایسه با امکانات و بودجه میشه گفت اصلا ساخته نشده
نذار بگم که هر چی ابادانی و کار خوب بود مال زمان اون خدابیامرز بود

نسرین چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 04:05 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

چی شده ؟

آفتابگردان چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 10:19 ق.ظ

به به چه مادر ودختر زیبایی.
من عاشق تیاترم ولی خب تهران نیستم دیگه.شما ببینید بجای ما

مررس عزیز دلم محبت داری
خدا هر بار جاتونو خالی می کنم

فرحناز چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام گلم. عجب آقای دکتر خوش تیپی! مثل هنر پیشه های امریکایی میمونه!


سلام فرحناز جانم .. اره اتفاقا ویزای آمریکا داره

نسرین سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 11:50 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

منم کهیر زدم و میزنم همیشه چون اصلن هنرپیشه های بعد از فردین رو نمی شناسم. عهد بوقی ام دیگه چیکار کنم خواهر؟

من اصلنم حسودیم نشده تو اینقدر تئاتر رفتی... هیییییچ!
بذار برم اون گوشه یه کاری دارم...




عهد بوقی نیستی خوشگل من .. خانم خارجکی هستی .. قربونت میدونی چند ساله از فضای ایران دوری؟؟
اررره میدونم اصلااااا
بوووووووووووووووووس

یاس ایرانی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز... چقدر عالی که شما به هنر و تئاتر علاقه دارین....منم از تئاتر بیشتر خوشم میاد هرچند که تجربه من به چندین سال قبل برمی گرده!! کلا دیدن کار از نزدیک حس بهتری داره... از بین این بازیگرهایی که هم نام بردین من خیلی از بازی خانم پانته آ بهرام خوشم میاد... توی فیلم نقششون واقعی به نظر می رسه...بازیشون حرف نداره!!! هرچند که بازیگرایی با کار ضعیف تر بیشتر مطرح هستن... خوش باشید و سلامت

سلام یاس نازنینم
الان فضای تیاتر خیلی خیلی تغییر کرده و مثبت شده کارهای خوب و با ارزش زیادتر شدند و کلا به این مقوله توجه شده .
پانته آ محشره
همچنین عزیز دلم

پونی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 07:23 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
چه دودمان فرهیخته ای که بی گمان بی همتشان چرخ تئاتر مملکت از چرخش باز می ایستاد.
با سری سوم از عکس های بوسنی به روزم و منتظر قدمتان

درود برتو پونی عزیز
دودمان تیاتر رونده
به به با افتخار خدمت می رسم

رعنا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 07:05 ب.ظ http://khaneye-del.blogfa.com

سلام
عجب پست هیجان انگیزی دستت درد نکنه مهربانوجان حالی دادی بهمون.

اون قسمت نفس جان و غذای متفاوت

به نازلی وسینا من هم اضافه کن.واقعا استادی تو این زمینه.

من تازگی که بچه ها بزرگ تر شدن گاهی سینما میریم وکاهی از کلوپ میخریم حونه می بینیم.

چه دکتر خوش تیپی

وای چقدر حرف زدن زیادی هیجانی شدم

سلام رعنا جانم
قربونت عزیزم خوشحالم دوست داشتی . حرف زیاد هم نزذی عزیزم ، محبت کردی و احساست رو باهامون درمیون گذاشتی ، رعنا جان دوست نداشتن با وقت نداشتن خیلی فرق داره اگه دوست نداری که هیچی ولی اگر شرایطش رو نداری ، طبیعیه
ماها به خیلی از دلایل بیشتر وقت ها از لذت های زتدگیمون جا میمونیم مثل بچه های کوچیک ، بودجه برای این تفریحات و ...
خیلی خوبه حالا که بچه های گلت بزرگتر شدن ، به اون وجه از لذت های خودت توجه کنی و برای خودت وقت بذاری
می بوسمت عزیزم

... سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 04:57 ب.ظ

:گل

عزیز نازنین گل به روی ماهت

سوفی(شاپرک) سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیزم...چه پست هنری دلم شاد شدهمیشه به گردش ...بله کاملا درست به یادتونه الان درسم تمام شده و یه جورایی با شما همکارم منم تو سازمان کشتیرانی م البته فعلا قراردادی و تو کلینیکش مشاور تغذیه و رژیم درمانیم....خوشحالم منو به یاد دارید

سلام عزیز دلم
قربون تو نازنین . بسلامتی باشه . سوفی جان یعنی الان مرکز شیان مشغول بکار هستی ؟
همیشه به یادتم عزیز دلم .

نازلی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 03:42 ب.ظ

قیافه منو یادت میومد میگفتی واااای دختره بی ذوق نخند
آره اون فیلمو دیدم
پانته ا بهرام استعداد فوق العاده ای داره تو بازیگری
عاشقشم

نه بابا خوشگل خانوم
پس دیدیش ..
عااالیه

سینا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 02:57 ب.ظ

به جان تو کهیر مال یه دقیقه ام بود

نازلی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

با این پست پر تیاتر ، نازلی که غش میکنه از خنده ، سینا هم کهیر میزنه چون اصلا" هنرپیشه ها رو نمی شناسه

الان دیگه چی بگم من مهربانو
فقط اومدم حاضری بزنم چرا که سکوت من در مورد تاتر بهتره
اما بگم که عااااشق پانته آ بهرامم و معتقدم بازیگر واقعی بازیگرتاتره یا حداقل کارش ازتاتر شروع کرده
پستت یک نکته طلایی هم داشتا
اونم جناب نفس خان بود


جیگرتو نازلی بخدا همه ش قیافه ی تو و سنا تو نظرم بود .
پانته آ ماااهه ، هی عکس انداختیم هی میگفت حالا اینوری ، حالا اونوری .. خیلی باحالن و بازیش حرف نداره " فیلم بی خود و بی جهت " رو دیدی ؟؟ من اسم پانته آ میاد یاد اون فیلم میفتم مخصوصا که رگ مو هم گذاشته بود کله ش .. یا رفته بود جلوی کامیون دراز کشیده بود میگفت باید از روی من رد بشی ، می میرم از خنده
نفسش عااالی بود

زهرا سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 01:30 ب.ظ

خوشبحالت مهربانو جان کاش تو شهرستانها هم اینطور تئاتری بود منم دلم می خواد

زهرا جانم ..باور کن همیشه از این بابت ناراحت دوستان شهرستانی هستم این خیلی بی عدالتیه بنظرم مثل کنسرت ها که تور میذارن باید برای تیاتر هم تو داشته باشن .. چرا شما نبینید آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد