دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"از ماست که بر ماست "

سلام دوستان خوب خودم 


میون همه ی شلوغی های اداره و زندگی ، و دلم که خیلی براتون تنگ شده .. اومدم بگم تهرانی های عزیز و سایر نقاطی که آلودگی هواشون از مرز خطر گذشته ، لطفا" مواظب خودتون باشید و از تردد های غیر ضروری جدا" پرهیز کنید . یه چیزایی باعث میشه  آدم شاخ دربیاره . 


صبح که میومدم اداره متاسفانه شاهد کامیونی شدم که بشدن دود زا بود ، کاز دادم و ازش جلو زدم دو تا پلیس رو تو مسیر اتوبان با فاصله ی یک کیلومتری دیدم . 


 به پلیس ها گفتم این کامیون رو متوقف کنید .. و به دودی که خارج می کرد اشاره کردم و در کمال تعجب هیچکدومشون اهمیت ندادند و همونطور که دستشونو زده بودند پشتشون قدم می زدند به کار خودشون ادامه دادند . اصلا برام تعجب آور بود که چرا اون موقع صبح کامیون ها اجازه تردد دارند . 



خلاصه حیف که اداره م دیر شده بود وگرنه بهشون گیر میدادم که چررا عکس العمل نشون نمیدیدن !!!!

به سختی تونستم ازش فیلم بگیرم . نمیدونم این راننده اصلا" فکر نمیکنه که با این کارش داره عزیزان خودش رو به سمت مرگ هدایت میکنه ؟ یعنی اصلا" براش اهمیت نداره ؟؟ 


آخه اینجا کجاست که نه شهروندش مسئولیت میفهمه نه پلیسش ؟؟


لطفا بگید آیا فیلم رو می تونید ببینید یا نه 



خلاصه تو عمرمون جاسوسی نکرده بودیم که به لطف شهروندان گرامی ، کردیم و تازه کاملا" بی حاصل . 


این ویدیو رو انقدر منتشر میکنم تا شاید خود از خدا بی خبرش ببینه و شرمنده بشه 









نظرات 18 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

خدا خیرت بده...
اینجا توی شهر ما، ماشین شرکت واحد شاید ده برابر این دود میکنه... باور کن بجای دود تیکه های ذغال از اگزوزش میریزه بیرون و کسی کاری به کارش نداره...

اااای واااای

نسرین چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 02:50 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

دو سه روزه سرعت نت کم شده وگرنه قبلن مشکلی نداشتیم.
پس میگی از سرعت نته؟
هوووم

اره شک نکن ما دیگه تو مشکلات کم سرعتی شاهکاریم

اذر چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 01:21 ق.ظ

الودگی هوا واسه هیچ کس مهم نیست نه برای ملت ونه دولت

لیدا سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 05:46 ب.ظ

خیلی خوب نشون داده میشه کارآگاه مهربانو

نگین شیراز سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام گلم
الهی من فدای تو بشم که اینقدر دغدغه معضلات اجتماع رو داری ... بخدا اگه نصف آدما مثل تو فکر و عمل میکردن مملکتمون خود بهشت میشد ...

من فیلم رو دیدم البته بخاطر سرعت خوشگل نت!! کلی طول کشید ولی دیدم ... و افسوس خوردم بخاطر اینهمه بی خیالی و بی تفاوتی ...

مهربانو جان من حس میکنم خدا هم با مملکت ما قهر کرده دیگه ...

سلام نگین جانم
خدا نکنه خانومی سایه ی مهربونت بر سر عزیزان مستدام باشه .
منم نظر تو رو دارم بهش هم حق میدم قهر باشه فقط نمیدونم چرا اینهمه بدبختی رو تموم نمیکنه .. هر چند ما ایرانی ها حقمون حالا حالا ها باید تاوان کاری که با خودمون کردیم رو پس بدیم

زهرا سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام مهربانو جان
واقعا دیدن بعضی چیزا جای تاسف داره مگه تعمیر یه ماشین چقد هزینه داره که انجام نمیدن در عوض سلامتی خودشون و همشهریانشون و بخطر میندازن

سلام زهرا جانم
چی بگم والله باور کن یه موجودات عجیب غریبی هستیم که ... اصلا به علت یه چیزایی فکر نمیکنیم و در رفتن از یه سری مسئولیت های مسلم رو زرنگی میدونیم

نسرین سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 01:12 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

هی وصل و قطع میشه ولی واسه من نشون داده میشه

خیلی باحاله بقرعان ما تو ایران از سرعت کم اینترنت می نالیم تو هم تو استرالیا از سرعت کم نت بنال !!!
عجیب نیست خواهر جااان؟؟

جودی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 07:46 ب.ظ

من فیلم رو دیدم
ماشینهای سنکین اجازه ورود دارن و وقتی هم که از نظر قانونی نداشته باشند با بلیس و راهنمایی رانندکی هماهنک میشن شاید هم به همین دلیل بوده که اعتنایی نکردن حتی شاید بدونن مربوط به کدوم شرکت هست

جودی جان تا اونجا که یادمه اصلا کامیون ها یه محدوده ساعتی برای تردد دارند و از 6 صبح تا 10 شب عبور و مرورشون ممنوعه حالا چی میشه ما حوالی ساعت 8 صبح اینا رو میبینم خدا داند ، البته غیر از خدا ممکنه ما هم بدونیم که حتما باید جریمه بشن و حریمه شون رو روی کرایه حمل بار از صاحب کالا دریافت میکنند...
حالا همه ی اینا به کنار اصلا دودزا بودن یه خودرو به سایز و کاربریش ربطی نداره تو یه قانون درست (که ما نداریم) باید ماشین متوقف بشه تا تعمیر و رفع مشکل

زئوس دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 07:34 ب.ظ http://dellblog.blogfa.com/

سلام مهربانو جون
من برگشتم به وبلاگستان.جام خالی بود نه؟
آقا این کامیونه خودش جاسوسه اصلا.
خوب آخه تو این هوای آلوده که مدارس تعطیل شدن این چکاریه

سلاملکوم خاااانوم
حال احوال ، والله مگه مهربونی و کارهای خیر جایی برای بلاگستان گذاشته ؟؟ خوش اومدی عزیز من

آرزو دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 09:47 ق.ظ

مهربانو جان اینجا ارور نشون میده واسه فیلمت

این پشتیبانی شون هم که جواب منو نداد

نسرین یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 10:55 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهربانو جان خطای سرور زده برای کلیپ ات
من دیروز یه عکس تو تلگرام دیدم از تهران واقعن تعجب کردم چطور شما نفس می کشید اونجا؟!!!
یعنی هیچکاری نمی تونه دولت واسه تمیز کردن هوا بکنه؟ !
هیچی؟

نفس نمیکشیم دیگه ... خفه خون گرفتیم دور از جون دوستان
والله بخدا اعصاب ندارم

منیر یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 07:36 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام مهربانوی گل
به شدت موافقم!از ماست که بر ماست

سلام عزیز من

فریبا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام ، ای کاش همه در هر پست و مقامی هستن یک کمی احساس مسئولیت می کردن...دقیقا مشابه این اتفاق برام افتاد پسرمو که می بردم کلاس زبان تو کوچمون متوجه ماشین روشن بدون راننده شدم ،رانندش بیرون با موبایلش حرف می زد با خودم گفتم چه کاری خب ماشینو خاموش می کرد...موقع برگشت که حدود یک ربع طول کشید همون پراید روشن بود و راننده لم داده بود تو صندلیش .دیگه نتونستم طاقت بیار خیلی محترمانه بهش گفتم ...وای یک جوابی داده که ............ البته خودم پیاده بودم واقعا نفس کشیدن سخت شده

سلام فریبا جون یعنی هم خلاف می کنند هم گستاخی
چنین ملتی هستیم ماااا

غریبه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 04:58 ب.ظ

خطای سرور
تصویر قابل رویت نیست !
عیب ندارد این همه پلیس وظیفه شناس که چپ و راست با صدور برگ جریمه جیب دولت را پر می کنند وجود دارد بگذار
دو نفر هم قانون شکن باشند


واااقعا درست میگی همینه

رعنا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 04:47 ب.ظ http://khaneye-del.blogfa.com

سلام عزیزم بزارش توی آپارات یا یوتیوپ اینجا قابل مشاهده نبود.

امیدوارم روزی برسه که هر شهروند پلیس خودش باشه

تلگرام و اینستا فرستادم حالا این آپارات و یوتیوپ هم خوبه
آآآمین

فرحناز یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام گلی. فیلمی دیده نمیشه.

سلام عزیزم برای پشتیبانی ایمیل زدم بررسی کنند ببینند چرا پخش نمیشه

سینا یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

من فیلم رو نمی تونم ببینم، ولی اگر توی فضای مجازی پخش بشه قطعاً با طرف برخورد می کنن.

تو تلگرام و اینستا پخشش میکنم .

ماجد یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام
ممنون از شما عزیز
ان شاالله به خواستتون برسید
قابل مشاهده نبود برا من
به امید ناوگان حمل و نقل نووووووو و با کیفیت

سلام ماجد عزیز
قربانت دوست خوب .
امیدوارم همینطور بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد