دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"سال نوی میلادی بر همه ی جهان مبارک باد"


امیدوارم سال جدید ، یسال صلح و آرامش برای جهانیان باشه ، هیچکس از خونه ش دور و آواره نباشه ، لبهای کودکان پر از خنده باشه و دنیاشون پر از شادی باشه ، در هیچ کجای دنیا ، جنگی نباشه . 


کسی در بند و گرفتار نباشه .

 

همه جا فراوانی عشق باشه و امیدو مهربونی و شکوفایی و همدلی .


به امید جهانی پر از عشق و خالی از هرگونه جنگ و تعصبات مذهبی و قومی . 



عزیزای دلم امیدوارم همگی خوب و روبه راه باشید ، من یکمی مشغولم ، حال و احوال ما هم خوبه خوبه . 


 تاخیر من رو تو سر زدن بهتون و جواب کامنت ها ببخشید . 



میدونید چندتا دوستتون دارم که ؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
مونس دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام مهربانو جانم
خوبی؟
این کیه که مرده؟خاطرات فراموش نشدنی رو میگم

سلام عزیزم
جورج مایکل ، نمیشناختیش؟ یکی از پدیده های موسیقی جهان بود
خواننده و آهنگساز و شاعر و ستاره پاپ انگلیسی یونانی‌تبار بود. جرج مایکل با اهنگ خاطره انگیز آخرین کریسمس به شهرت رسید

او یکی از موفق‌ترین خواننده‌های مرد در دنیا است که ۱۲ تک‌آهنگ انگلیسی و ۹ آلبوم انگلیسی و ده تک‌آهنگ آمریکایی و ۲ آلبوم آمریکایی داشته و همه او را با اثر مشهورش نجوای بی‌پروا (Careless Whispers) می‌شناسند.

او را مهمترین خواننده بریتانیایی موسیقی پاپ در دهه ۱۹۸۰ می‌دانند که در کنار مایکل جکسون، مدونا و پرینس یکی از ستون‌های اصلی موسیقی پاپ اون دهه بود.
من خیلی دوسش داشتم

تکتم دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 01:39 ق.ظ

ماماجی مهردخت جون حالتون خوب باشه الهیی الهییی
حالا میگم عیدی ببرمون تاتر چیستا رو ببینیم

تکتم جان کاملش " ماماجی ناناجیه" تو گوشیش اسمم این سیو شده
داره نمایش " شب " به نویسندگی و کارگردانیش میاد
تکتم جان فعلا چارچنگولی رو سایت تیوال خیمه زدم برم " دیابولیک" نوید محمد زاده رو ببینم
از دستش ندددده

الی یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 10:26 ب.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

چ آرزوهای قشنگی

غریبه یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 04:35 ب.ظ

سال نو میلادی را تبریک و تهنیت می گویم امید است امسال سال صلح و آرامش برای همه ی کشور ها باشد

ممنون غریبه جان . از ته دل و عاجزانه میگم " ااااالهی آآآآآمین "

tarlan یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:45 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

عزیزم همچنین بهترینها برای تو و دختر گلت رو از خدا خواهانم
و آرزوی سلامتی و موفقیت رو برات دارم.

ممنونم ترلان عزیزم .. دلم برای خوندن پست هات تنگ شده .. خدا کنه یه وقت خوب پیدا کنم بیام پیش تو و دوستان دیگه

شارمین یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 10:49 ق.ظ http://behappy.blog.ir

آآآآمیییین


همین که حال و احوالتون خوبه کافیه.

زئوس یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 10:33 ق.ظ

سال نو تو هم مبارک
به امید جهانی بدون جنگ و خونریزی بدون فقر و بی کاری

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

نسرین یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 09:30 ق.ظ

همچنین خانم گل

وقت نداری چه میشه کرد

فعلن چاقومو تیز کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد