دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"آزمون"


مادر ها عاشق بودن به فرزند را انتخاب نمی کنند ،اما گاهی ماندن و همیشه ماندن و شیدایی به فرزند را انتخاب میکنند ...

من تو را انتخاب کردم ،با تو ماندن و وفادار به عشق بی همتای تو بودن را ....

درد اما زیاد داشت ، چاره ی دیگری نبود ..قلبم آنجا بود ،بین دستانت ...درست وسط نی نی چشمان درشت زیبایت و در ذره ذره ی وجود نازنینت ...

درست هفده سال و هفت ماه تمام است پا به پایت امده ام ، باز هم می آیم ،با همه ی بازی های تلخ و شیرین زندگیت ،بازی خواهم کرد ،گرچه آرزویم جز شیرین کامی تو چیزی نیست ،اما می دانم این چرخ گردون بازی های بسیار دارد 

هر چه باشد ،تا هر جا بخواهی با تو هستم ،آزمون هایت را پشت سر بگذار ،نتیجه هر چه بود مهم نیست ...

یک روز مادر می شوی و درک می کنی که ، تو بزرگترین ازمون زندگی من بودی 
خوش باش و خوش زندگی کن که دنیا ازمون های بسیار دارد نازنین م

بیست و پنجم بهمن ماه ۹۵
نظرات 26 + ارسال نظر
سحرجدید یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

موفق باشه ....همیشه ایام

ممنون ازت قربونت
سحر عزیزم کجا بودی؟؟ دلم برای خودت و دخترای خوشگلت تنگ شده بود . متاسفانه ادرسی که گذاشتی مشکل داره لطفا درستشو بذار عزیز دلم

مینو پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 10:57 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

خدا بدیها را از تو و دختر نازنینت دور کنه.انشاالله شاهد موفقیت هاش باشی.جوانهایی مثل مهردخت مایه افتخارند.

فدات شم مینوی عزیزم . خدا همه ی عزیزانت رو نگهدار باشه

نسرین شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 08:10 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

نگین شیراز جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

ای جاااااااان دلم دخمل خوشگل و نازمون
ماشاالله .. هزار ماشاالله ...

من فقط همینو بگم که کلّی دلم براش ضعف رفت و کلی تو دلم دعا خوندم براش، الهی که خدا از هر گزندی دور نگهش داره و چراغ دلت بشه انشاالله

(ببین عین مامان بزرگا دعا کردم براش)

از قول من هفت هشت تا بوس آبدااااااااار از لٌپ خوشگلش بکن و بچلللللللونش همچین که صدای ترق توروق استخوناش رو بشنوی!!! (این مدل محبت رو بهش میگن محبت نگینی)


قربون اینهمه لطف و صفات نکنین جان .
خدا همه ی بچه ها رو عاقبت بخیر و موفق کنه .
از این محبتا خودم استادشم اصلا جور دیگه مززززه نداااره

عه من و دخملتون هم سنیم ولی با یک دنیاا تفاوت

ای جااانم عروس کوچولو خدا عاقبت به خیرت کنه .

یاس ایرانی جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز... تبریک میگم ماشاءالله مهردخت جون خانمی شده برا خودش... امیدوارم به تمام آرزوهاش برسه... منتظر خبر خوش قبولی دانشگاهش هستیم

سلام عزیزم . ممنونم عزیزم الهی امییین . ان شالله

لیدا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

عزیزم...ماشالله به جونش.دختر تو خونه یه عشق همیشه جاریه.من به دخترم میگم بلبل خونه هستی.

خدا نگه داره دختر نازت رو لیدا جان . چون مهردخت همیشه در حال زمزمه ی ترانه ست ، بابا بهش میگه بلبل خونه

زیبا چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 10:41 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

چقدر به دلم نشست این نوشته ات عزیزم

قربونت زیبا جانم

غریبه چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
بر مادر مهربان
منتظر می مانیم که خبر قبول شدنش را هم بشنویم ان شاالله
اون قدیم قدیما که تعداد دانشگاهها از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کرد وقتی کسی در دانشگاه قبول می شد سیل تلگراف از اقصا نقاط کشور بسمت خانه ی طرف سرازیر می شد و کلی هم شیرینی پخش می شد

سلام غریبه جان
والا من بهش فکر نمی کنم اعصابم خط خطی میشه .. مهردخت فقط یک رشته میخواد انتخاب کنه اونم دولتی و فقط تهران با ظرفیت خیلی خیلی کم (طراحی لباس فقط دانشگاه الزهرا داره )
مرغش هم فقط یه پا داره

مهدی چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 12:10 ب.ظ

کامنت من کو؟؟؟

اوناهااااش

مارال و آلنی چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 10:01 ق.ظ http://maraloalni.blog.ir

سلام مهربانو جان من از خواننده های خاموشت هستم. قدرت و صبرت ستودنیه مهردخت جان مطمینا به وجود مادری چون شما افتخار میکنه امیدوارم این مرحله رو هم مثه همیشه با موفقیت بگذرونه. براتون بهترینها رو آرزو میکنم.

سلام دوست خاموش
ممنون از لطفت عزیزم ، منم متقابلا برات ارزوی تن سالم و دل خوش رو دارم

فرحناز چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام. بسیار لذت بردم از نوشته عاشقانت و بیشتر از اینکه اینقدر خوب بلدی بروز بدی مهرت رو. منم عاشق همسر و دخترامم ولی بلد نیستم خیلی قشنگ حرف بزنم و علاقمو بنویسم و یا بگم... من از شما خیلی درس زندگی یاد می گیرم و دعاتون می کنم. ندیده دوستت دارم مهربانو

سلام فرحناز جان
قربانت عزیز من لطف داری . احساسمون متقابله ، خدا همسر و دخترای گلت رو برات ببخشه

... سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 05:34 ب.ظ

درست هفده سال و هفت ماه تمام است پا به پایت امده ام ، باز هم می آیم ،با همه ی بازی های تلخ و شیرین زندگیت ،بازی خواهم کرد ،گرچه آرزویم جز شیرین کامی تو چیزی نیست ،اما می دانم این چرخ گردون بازی های بسیار دارد بی نهایت به دلنشین راه بلد مهربونیباارزوی بهترین بهترینه ماایمان داریم که مهردخت در این مسیر پیروز وموفق است

عزیزمی سه نقطه ی مهربونم

مهدی سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 12:32 ب.ظ

با اینکه یک هفته از پست تسلیت به آقا مهدی گذشته،
ولی با هربار دیدن اسمم اونجا قلب به شکل وحشتناکی شروع به زدن میکنه!!!
همیشه نگران مامان بودم و الان بیشتر.
خیلی حالم بد شد مهربانو

مهدی جان خدا عزیزانت رو حفظ کنه دوست من ، این حقیقی ترین اتفاق زندگیه با هیچکسی هم تعارف نداره .. اما امیدوارم عزیزانمون از لذت های زندگی سیراب بشن و وقت امتحان که برسه صبور و مقاوم باشیم .
لطفا بهش فکر نکن و روزای خوب با هم بودنتون رو با انرژی های منفی الوده نکن

سوفی سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 10:58 ق.ظ

عزیزم، عزیزم خدا حفظش کنه. در کنار مادر فرشته ایی مثل شما بی شک که همه ی راه ها برایش باز خواهد بود. و انشالله که قدم گذاشتن تو راه هر موفقیتی براتون آسون باشه و از همه مهمتر سلامتی هر دویتان و شادی فراوان.

ممنون عزیز دلم . محبت داری سوفی جان .

مژگان سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 10:41 ق.ظ

ای جانم. ماه دختر.الهی همیشه تنش سلامت و دلش شاد و لبش خندان باشه.
الهی همیشه تن مادرش سلامت ودل مادرش قرص و لب مادرش متبسم باشه.
الهی راه زندگیتون روشن و هموار و بی پیچ و خم باشه.
الهی عاقبت بخیر باشه گل دخترمون.

مرررسی مژگان عزیزم . چقدر انرژی مثبت و گرما داشت این کامنت قشنگت .
منم برات بهترین ها رو ارزومندم

کبری سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام مهربانوجان هزارماشالله به دخترنازت وبه مامان فداکاروعاقلش امیدوارم شاهدبه بارنشستن حاصل زحماتتون باشین امیدوارم شاهدموفقیتهای بیشتری ازدخترگلت باشی

سلام کبری جانم .
ممنونتم مهربون

فرنوش سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام عزیزم
امیدوارم مهردخت جان همیشه و در همه مراحل زندگی زیر سایه شما موفق و سلامت باشه. براتون بهترینها رو آرزو می کنم. راستی حال خودتون بهتره؟

سلام فرنوش گلم .
ممنون عزیز دلم . راستش رو بخوای مدارا میکنم چون کاملا خوب نیستم

tarlan سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 12:52 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

ای جانم ،خدا برات حفظش کنه و راه زندگیش همیشه باز باشه و خدا از آدمهای بد دورش کنه و همیشه و همیشه موفق و شاد و سلامت باشد عزیزم.

ممنون ترلان نازنینم .. خدا پسر ماه ت رو برات نگه داره . چه دعای خوبی .. الهی آمییین

فریدا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 08:34 ب.ظ

ای جانم
به سلامتی ... ایشالا به زودی با خبرای خووب ... نتیجه زحمات خودش و شما...
چقدر چهره اش رو دوست دارم
معصوم و دخترونه و پر از آرامش ...کلی حس خوب گرفتم مهربانو جان

ممنون فریدا جانم . الهی آمییین .
محبت داری عزیز دلم

سوفی دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 07:32 ب.ظ http://ziyafate-zendegi.blogfa.com

من بغضم شد و اشکم درومد...عشق مادر به فرزند واقعی ترین و پاکترین عشق دنیاست ...اما شما عاشقی کردن رو هم در نهایت کمال و زیبایی بلدید و اینه که عشق شما رو اینقدر ستودنی کرده...عسلک کوچولو که روزی اینجا کلاس اولی شدنش رو بهتون تبریک گفتیم...برامون عکس کارنامه ش رو گذاشتید... الان چه خانم برازنده ای شده ...مادر عاشق...مهربانوی ستودنی...دلم می خواد بدونید چقد تحسینتون میکنم ...چقد ندیده شما رو دوست دارم ...باورتون میشه دارم گریه میکنم؟الان دلم چقد می خواد سفت بغلتون کنم ... چقد خوشحالم تلخی عشق اولتون با اومدن همسر عزیزتون نفس جبران شد....الهی که به پای دخترتون خوشی کنید...عزیزم...

ای جااانم قربون چشمات .. چشمای منم با کامنت زیبا و پر احساس تو نمناک شد عزیز دلم ... یادش بخیر درسته عزیزم ، فکر کن یه روز همینجا عکس نوه هامو هم براتون بذارم
چه ارزوهای قشنگی برام کردی نازنین .. الهی بهترین ها برای خودت هم باشه دوست قدیمی من

رعنا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

امید وارم در راهی که قدم گذاشته به اهدافش برسه .

فکر کنم لذت موفقیت فرزند بهترین لذته

ممنونم ، الهی آمین .
منم همین فکر رو می کنم رعنا جون

سینا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

ایشالله خدا برات نگهش داره و همیشه مثل حالا باعث افتخارت باشه

ممنون سینای عزیز . الهی آممممین

پونی دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 12:29 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

عالی
دخترم کلاس نهمه و میخواد دانشگاه هنر بخونه

با توجه به راهی که شما رفتید چه رشته دبیرستانی را پیشنهاد می کنید؟
کار دانش
فنی حرفه ای یا انسانی؟

پونی جان میتونه یه رشته ی دیگه مثل ریاضی فیزیک بخونه وقتی خواست کنکور بده علاوه بر کنکور ریاضی ، یه کنکور هنر هم بده . البته همونطور که میدونی باید دروس تخصصی رشته گرافیک رو جداگانه و در طول دوران تحصیل متوسطه بخونه
البته مهردخت دوستانی داره که حتی امسال برای پیش دانشگاهی از ریاضی تغییر رشته دادن اومدن گرافیک یعنی دیپلم ریاضی رو پارسال(سال سوم گرفتن) تابستون یه سری امتحانات مربوط به گرافیک رو دادن و الان بعنوان تغییر رشته سر کلاس های پیش دانشگاهی گرافیک هستند و کنکور هنر میدن .
یا اینکه عین مهردخت از اول بره رشته ی گرافیک رو بخونه و دیپلمه ی گرافیک بشه و در رشته و گروه خودش یعنی هنر کنکور بده .
بچه های فارغ التحصیل ریاضی خیلی بهشون فشار میاد چون دروس سخت ریاضی رو می خونن باید گرافیک هم جسته گریخته بخونند و در کنکور زیاد نمیتونند مباحث گرافیک رو مسلط باشن عوضش تست های ریاضی رو تقریبا صد در صد میزنند .
من اصلا انسانی رو پیشنهاد نمیکنم چون در کنکور هنر موفق نیستند نه درست و حسابی ریاضی میدونند نه دروس گرافیک رو با توجه به توضیحاتم یا باید ریاضی(یا حداقل تجربی) بخونه یا گرافیک

الی دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 11:51 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

ای جانم
امیدوارم همیسه سالم و سرحال ببینمتون


عزززیزم همچنین

سمیرا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 11:31 ق.ظ http://http://just-before-happiness.blogsky.com/

سلام خوبید؟ چقدر شما مادر و دختر عشقید به خدااااااااا
ببخشید فوضولی میکنم ولی کد پیگیری و شماره پرونده رو بهتره ماتش کنید توی عکس تا احیانا مشکلی پیش نیاد برا ثبت نام دخمل خوشگلتون

سلام سمیرا جون . ممنونم عزیز دلم
اختیار داری قربونت . شماره پرونده رو برداشتم ولی کد پیگیری ناقصه خیلی عدد قبلش هست
ممنون از راهنماییت عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد