دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"بیست و ششم بهمن روز عشاق در خانواده ی ما"



پدر عزیزم ، تقارن روز جهانی عشق با زادروز مبارَکَت ، چه اتفاق درست و بجایی بود و فرزند تو بودن بزرگترین شانس زندگی من 

خدا رو شکر که به دنیا اومدی ، هفتادمین سالگرد زمینی شدنت مبارک 


**********

از اوایل امسال بود که در مورد تولد امسال بابا ، با خواهر و برادرهای دیگه مشورت کردم . نظرم این بود که هفتاد سالگی بابا رو متفاوت تر از  سالهای دیگه برگزار کنیم و خوشبختانه همه استقبال کردند . 


می دونستم که چقدر بابا به دور همی های فامیلی علاقمنده . 

پس دست بکار شدیم و مهمونا رو دعوت کردیم با یه سالن هم قرار گذاشتیم و کیک خوشگلش رو هم سفارش دادیم . 


سه شنبه شب ، مطابق با بیست و ششم بهمن ماه و چهاردهم فوریه (روز عشاق) ، هفتاد سالگی این انسان بی نظیر رو جشن گرفتیم . شب خوبی که خدا رو شکر به همه خوش گذشت و در یاد ها خاطره شد . 


********* 
برای وجود والدین عزیزتون وقت و هزینه صرف کنید که این بهترین راه برای نشون دادن عشقتون به اونهاست . امید به زندگی  کیفیت زندگی اونها رو صد چندان بهتر میکنه . 


عزیزانمون لایق بیشتر از این ها هستند . مردان و زنان صبوری که عمر و جوونیشون رو برای ما گذاشتند  
تن سلامت و ایام بکامتون شرین باشه . 

"دوستتوون داررررم"  


نظرات 37 + ارسال نظر
سحرجدید یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

مهربانو جان تولد پدر گرامیتون مبارک .....عمری باعزت و سلامتی داشته باشند ....

محبت داری نازنین الهی امییین

مهری یکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت 09:40 ق.ظ

ایییییی جانم چه حس خوبی داشت خدا براتون حفظ شون کنه چه مامان بابای با کلاس و زیبایی تولدشون رو هم تبریک میگم
مهربانو جان قدرشون و لحظه لحظه حضورشون رو بدونین الان اشکهام جاریه پدر. ارتشی بودن و وقتی سه ساله بودم شهید شدن الان بیشتر دلم برای مادرم کباب شد که تو سن کم با پنج تا بچه قد و نیم قد تنها شدن و این همه سال سختی کشیدن فقط کسی که دست تنها چند تا بچه رو بزرگ کنه میفهمه که چه قدر سخته الان تو یه خونه تنها زندگی میکنن و ماها ازدواج کردیم و واقعا نمیتونیم جای خالی این احساسات عاشقانه و محبت ها رو پر کنیم جای خالی ای سی و چند ساله

ای وااای عزیزم . دستای مهربون و توانمند مادر نازنینت رو می بوسم مهری جون
حقیقتا کار بسیار سختیه که فقط عشق و احساس مسئولیت میتونه کمک کنه .
خدا رو شکر روزای سخت گذشته و الان شما فرزندان عزیزش رو داره و حالا نوبت جبران اونهمه ایثار بی چشمداشته .
عزیزم خدای روح بزرگوار پدرقهرمانت رو قرین ارامش و شادی نگهداره .
از کامنت زیبا و اظهار لطفت نسبت به مامان و بابا ممنونم عزیزم

الهام شنبه 7 اسفند 1395 ساعت 02:01 ب.ظ

خیلی خوشم اومد از کارتون ... انشاله همیشه جمعتون به شادی جمع باشه تولد پدر عزیزتون هم مبارک خدا عمر طولانی و باعزت بهشون بده و سایه شون برسرتون مستدام . ماشااله ماشاله چه پدر و مادر ماه و دوست داشتنی داری

قربونت الهام عزیز
الهی امین . محبت داری خانوم گل . نگاهت مهربون و دوست داشتنیه

علی پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 10:48 ب.ظ

دریای عزیز سلام خوبی ؟؟
وای خدای من اترا چقدر بزرگ شده اصلا باورم.نمی شه همین دیروز بود که امتحان داد واسه تیزهوشان یادته ؟؟سرش کلاه گذاشتن
دریای مهربونم چقدر دلم واست تنگ شده بود
مواظب خودت و اترای عزیزم باش می بوسمتون

سلام علی جان
امیدوارم خودت و گل پسر قشنگت خوب خوب باشید . ارره خانوم خانوما خانووومی شده برای خودش و مهر ماه آینده دیگه از سیستم مدرسه و این چیزا جدا میشه ... یادش بخیر الان یادم انداختی چقدر تو ذوقش خورده بود...
با همه ی تلخ و شیرینش عین باد می گذره و همیشه دلتنگ روزای گذشته و هیجان زده برای روزهای اینده هستیم .
امیدوارم تو وگل پسر عزیزت هم خوب باشید .

بهترین هارو برای شما دوتا عزیزم میخوام ، کاش یه عکس از خودتون برام بفرستی دلم خیلی تنگ شده
میبوسمتون

شیرین پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 07:50 ب.ظ

الهی که همیشهی همیشه سایه پدر نازنینت بالا سرتون باشه
روح بزرگوار و منش مردانه شون در ظاهرشون هم تجلی پیدا کرده هزارماشالا بهشون

ممنون شیرین نازنینم . الهی امییین .
چه کامنت زیبایی و درستی برام گذاشتی حقیقتا بابا همینطوره

مینو پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 12:16 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

تولد پدر گرامی مبارک باشه.
ماشالا چه پدر و مادر خوش تیپی داری مهربانو جان

ممنونم عزیز دلم . چشمای مهربونت خوش تیپ میبینه

سوفی پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 09:41 ق.ظ http://ziyafate-zendegi.blogfa.com

مهربانو جون دلم برای پستای بلندبالاتون تنگ شده خیلی وقته یه دل سیر حرفاتونو نخوندمم...امیدوارم زودتر خوبه خوب شید

قربونت سوفی عزیزم . ودمم بسیار دلتنگم . الهی آمین . البته همه ش هم درد دست نیست شلوغی های اخر سال هم باعث این جداییه

رعنا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

چه حس خوبی مهربانو جان.امیدوارم 120سال سایه ی این فرشته های بهشتی بالای سرتون باشه.

ممنونم رعنای دوست داشتنی خدا عزیزانت رو نگهدار باشه

maneli چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 04:10 ق.ظ

tavallode baba abbase nazanin o dust dashtani mobarak
az tah e del dua kardam sayeye por mehreshoon bar sare haneye shoma bashe
kheyliii man ro yaade pedaram mindazan
khoda hefzeshoon kone hamintor maman masi e dustdashtani ro
che heyf ke sa'adat nadashtam bebinameshoon
az tarafe man har doshoono beboos o tabrik begoo
delam barat tang shode
fadaee dari abji jan
bardia ham be khale jun o mehrdokhte azizam salam dare
mehrdokhte honarmandamo beboos
doostetoon daram

ممنون مانلی نازنینم . خدا روح پدر بزرگوارت رو قرین شادی و ارامش و نگهدار مادر و سایر عزیزانت باشه .
عزیزم به بردیای زیبا چشم و اقای همسر گرامی سلام من و مهردخت رو برسون .
کاش زود تر برگردی تا مهردخت و بردیا دوباره با هم کل کل فیلم و سریال بذارن

فریدا سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 11:15 ب.ظ

انشالله جشن 120 سالگیشونو دور هم جشن.بگیرید با دل خوش،و تن سالم ...
چقدر لذت بردم از دیدن فیلم ..ممنون که مارو هم شریک شادیتون کردین
سایه پدر و مادر گلتون همیشه رو سرتون مستدام باشه مهربانو جان
وجودشون سلامت ...برکت زندگی ان

عزیزمی فریدای نازنینم
الهی آمین . خدا برای تو هم عزیزنت رو نگه داره

نفیسه دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 11:46 ق.ظ

تولدشون مبارک الهی همیشه سلامت و شاد باشن.
سایه پدر و مادرتون بر سر شما مستدام

فدای تو نفیسه جان

زیبا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 10:15 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

چه کار خوبی کردی مهربانو جان. قدر پدر و مادر و وجودشون کنارتون رو خیلی بدون عزیزم. انشالا همیشه سلامت و شاد باشن.

چشم عزیزم ممنونتم . الهی آمییین

اذر یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 07:32 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

این عشق فوق العاده ست...تبریک .تبریک

مجید شفیعی یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 03:46 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااام

تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک



سلام دوست عزیزم
ممنونتم

میترا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 03:43 ب.ظ

تولد پدرتون مبارک پدرتون رو که دیدم اشکام درومد بغض کردم با تمام وجود الان درک کردم لحظه هایی رو که از پدرتون با غرور صحبت میکنید خدا نگهدارشون واقعا حق دارید داشتن پدر خوب بزرگترین نعمت .پدری که بشه بهش تکیه کرد و باعث غرور آدم بشه البته که من نداشتم و همیشه حسرتش و داشتم خدا پدر و مادر عزیزتون رو حفظ کنه واستون، همیشه سالم و سلامت باشید کنار هم هیچ چیز تو دنیا واسم لذت بخش تر از دیدن خانواده ها دور هم و دیدن شادیهاشون، نیست واقعا لذت بردم همیشه شاد باشید

عزززیزم میترا جانم کامنت تو هم دل منو به در اورد
الهی آمین .
قربونت من خودم محصول این عشقم ولی زندگی زناشوییم با شکست مواجه شد و نتونستم همچین نعمتی رو به دخترم هدیه بدم

❤عروس جآن آقا دامات❤ یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 03:05 ب.ظ http://yaldayiii.blogfa.com

مهربااانو جآنم داداش شمام عسلویه کار میکنن؟؟؟
از لابه لای نوشته هاتون خوندم که

از پارسال که ازدواج کرده اومده تهران عزیزم

... یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 02:21 ب.ظ

تولدشون مبارک انمشالله 120 سالگیشون را جشن بگیرید.

ممنونم سه نقطه جااانم

❤عروس جآن آقا دامات❤ یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 01:51 ب.ظ http://yaldayiii.blogfa.com

قربان شمااا

آرزو یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 11:44 ق.ظ

انشالله همیشه سلامت باشند. لذت بردم چندین بار فیلم رو دیدم

ممنونم عزیز دلم

ماجد یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
ان شاالله تولد صدوبیست سالگی پدر و مادر گرامی رو جشن بگیرین
امیدوارم همیشه از حضور هم حظ ببرید

سلام ماجد مهربون و عزیز
الهی امین

نسرین شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 08:07 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تنشون همیشه سالم و لبشون خندون باشه

الهی امین ممنونم عزیز دلم

فرحناز شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

وایییی... چقدر دلنشین. بابا و مامان با احساس نتیجش میشه مهربانو دریای احساس و مهربانی.....

فدات شم فرحناز عزیززززززم

بهار شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

مهربانو جان الهی که 120 سال سایه پدر و مادر مهربونت بالای سرت باشه. تولد پدر عزیزت مبارک.
ویدیو رو ده بار دیدم . جدا از کار فوق العاده زیبای فرزند در حق پدر و مادر حرکت زیبای پدرت من رو مسحور کرده بود زل زده بودم به مانینور و لحظه ای رو که هرگززززز ندیده بودم نظاره میکردم. لخظه ای که همه برای میلاد پدر دست میزدن ،او با عشق همسرش رو میبوسه. میدونستم پشت این همه مهر تبلور یافته از مهربانو ،عشق زن و شوهری پابرجا ایستاده و همه رو یکجا به فرزندش هدیه داده. برای منی که هرگز ندیدم پدر و مادرم جلو فرزندشون بهم محبت کنتد یا همدیگه رو ببوسن این موهبت بدجور به یک عقده تبدیل شده. عقده ای که الان توی زندگی خودم سر باز کرده و منو ناتوان کرده در محبت کردن به همسرم.
براستی که بهترین هدیه ای که پدر مادر میتونند به فرزندشون ببخشن عشق بین خودشونه.

بهار عزیز و صادق من ممنونتم و برای ارزوی قشنگت الهی امین بلندی گفتم .
قبلا یه پست گذاشته بودم که وقتی از من توقع خیلی رفتارها رو دارند که طور دیگه ای تو زندگی زناشوییم رفتار می کردم و به اصطلاح سیاست و از نظر من خشونت به خرج می دادم، می گفتم نمی تونستم و برام ممکن نیست دلیلش همینه .
من تو فضایی بزرگ شدم که اکنده از عشق ابراز شده توسط پدر و مادرم مخصوصا رفتار پروانه وار پدرم نسبت به مادر و ما بود .
کاش این فرهنگ بین خانواده ها رواج پیدا کنه و بچه ها چشمشون به دیدن ابراز علاقه ی پدر و مادر نسبت به هم عادت کنه .
این به رشد عاطفی کودکان که به زودی همسر و پدر یا مادر میشن خیلی کمک میکنه ولی بهار جان غصه نخور باید بگم در کمال تاسف ، بچه هایی مثل تو خیلی خیلی زیادند .
ممنون که با لحن به این زلالی برامون احساست رو نوشتی

خاطره شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 12:13 ب.ظ

مهربانو جان تولد پدرتون مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشه و سایه اش بالای سرتون باشه چه کار خوبی کردین چه کیک قشنگ و تولد جالبی

ممنونم عزیز دلم . الهی امین
لطف داری قربونت

نازلی شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

تولد پدر بزرگوار و دوست داشتنیت مبارک مهربانو جان
انشااله سایه پر مهرشون سالیان سر برسر شما و خانواده
گل:
یک پدر همیشه برای دختر قوی ترین ف حامی ترین ، استوارترین و بزرگترین مرد زندگیشه
مهم نیست در چه سن و سالی

ممنونم نازلی جانم . الهی آمین .
کاملا با نظرت موافقم .. خدا برای همه این حامی ترین مردها رو نگهدار باشه

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام پیام قبلی رامن گذاشتم اسمم یادم رفت

سلام عزیزم .
اسمت که هست خانوم گلی

کبری شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 07:22 ق.ظ

تولدپدرگرامیتون مبارک انشالله همیشه سلامت باشن وسایه پدرومادرگرامیتون بالای سرتون مستدام .

ممنون کبری مهربون و دوست داشتنیم
الهی امین

خاموش بانو (: شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 12:29 ق.ظ

عالی بود خدا حفظشون کنه و سایشون سالیان سال با سلامتی و نشاط بالا سرتون باشه .
چه کیک زیبایی وچه ایده بی نظیری
عشق پدر ومادرتان پایدار :

ممنون خاموش بانوی عزیزم

نگین شیراز جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.parisima.blogfa.com

ای جاااااانم با چه عشقی خانمشون رو میبوسن، کیف کردم بخدا

از ته ته ته دلم آرزو میکنم سالهای سال سایه شون بالا سر عزیزانشون باشه با سلامتی و سربلندی انشاالله...
الهی که وجود نازنینشون مثل یک خورشید فروزان همیشه بدرخشه و بچه ها مثل پروانه دورشون جمع باشین ...

من که قصد ادامه تحصیل دارم اما خودمونیم مهربانو جان، جوانی هاشون دٌن ژوان دختر کٌشی بودن هاااااااااااا

اررره نگین جان میبینی انگار از قبل نقشه داشت تا شمع رو فوت کنه اول مامانو ببوسه مدیونی فکر کنی حسودیم شده
الهی آمییین .
قربون خودت و ادامه ی تحصیلت .. من عادت دارم ابجی ، از زمان مدرسه م که همکلاسیام برای دیدنش صف می کشیدن تا به امروز .. جالبه نه قد بلندی داره نه هیکل بادی بیلدینگی ، یه ادم کاملا معمولی با صورتی پر از محبت و سیرتی آسمونی
" خودش میگه بخاطر چشمای میشی رنگمه "

پونی جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 09:54 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

به میمنت و خوشی
ایشاللا صد سالگیشون

ممنون پونی عزیز .

یاس ایرانی جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 07:14 ق.ظ

مبارک باشه تولد پدر بزرگوارتون.... ان شاءالله سالیان زیاد کنار همدیگه خوش باشین.... آرزوی سلامتی دارم براشون... کیک تولدشون چه جالب بود ... خیلی با سلیقه انتخاب شده ....

مرررسی یاس مهربونم . الهی امیین . اره دیگه پدر دریانورد کیک دریانورد هم میخواد

ماه جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 12:51 ق.ظ

تولدشون مبارک و سایه شون مستدام

ممنون ماه عزیزم

شارمین پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 08:42 ب.ظ http://behappy.blog.ir

عزیزم! چه انرژی مثبتی داشت!
تولدشون مبارک. خدا همیشه سایه مامان بابا رو بالای سر تو دختر مهربون و پرمحبت و خواهر و برادرات نگه داره


ممنون . همچنین عزیزم .. چه کامنت خوووبی

nafas پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 05:41 ب.ظ http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
96518

ممنون لطف دارید . چشم خدمت می رسم

غریبه پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام
تبریک می گم ان شاالله سایه اش بر سر خانواده مستدام باشد
یعنی شش سال دیگه نوه ی من هم آماده ی کنکور میشود ؟
الان پنج سالش است

سلام غریبه جان
ممنون الهی خدا عزیزان شما رو هم نگهدار باشه . شش سال نه حدود 12-13 سال دیگه اماده ی کنکور میشه ان شالله

سینا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 03:02 ب.ظ

تولدشون مبارک باشه ایشالله. برای ایشون آرزوی سلامتی و طول عمر دارم و امیدوارم همیشه زندگیتون پر از جشن و شادی باشه.

ممنون سینای عزیز . تو هم شاد و سالم باشی همراه عزیزانت

سوفی پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 02:27 ب.ظ http://ziyafate-zendegi.blogfa.com

تولد پدر گرامیتون مبارک مهربانوی عزیز انشاءالله عمرشون در کنار مادرتون طولانی و سرشار از خوشی باشه ...چه چهره مهربان و متینی دارن کار خیلی قشنگی کردین واقعا

الهی آمییین . مرسی سوفی جانم . خدا خانواده ی عزیزت رو نگهدار باشه . اره واقعاکار خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد