دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" روز جهانی زن مبارک باد"



حواستان به خانه های زنان باشد،


احوالشان را از آینه هایشان بپرسید...

از گوشه کنار زندگی شان...

ساده نگیرید!

دست دل است که در آشپزخانه ی زنی مشغول زیر و رو کردن کتلت های توی ماهیتابه است،

مربایی که با دقت تمام درست شده یا میز شام چیده شده برای ده دوازده نفر مهمان را اصلا ساده 

 نگیرید...

عشق است، امید است پشت تمام این ها ...

اگر بوی زندگی از خانه ای که زنی ساکن آن است بلند نشد،

اگر شعله اجاق گازش دائم گرم نبود،

اگر گرد و خاک رنگ و روی پنجره هایش را گرفته بود؛

"اگر دست و دل زنی به کار نمی رفت"

بدانید یک جای زندگی اش می لنگد...

که اگر لنگ نباشد زن عشق دم می کند و مهر می ِکشد در ظروف ...

"دوستتووووون داااارم " دلمم تنگ شده خیییلی 


نظرات 9 + ارسال نظر
فرنوش شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام عزیزم. خوبی؟ کامنت من نرسید؟

سلام فرنوش جان چرا رسیده برات به ادرس ایمیلت همون موقع جواب نوشتم . نمیدونستم اینجا عمومی کنم یا نه . اگر تمایل داری عمومی می کنم

سوفی پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 12:00 ب.ظ

روز زن بر مهربانوی عزیز مبارک.

ممنون سوفی جانم

فرنوش پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام عزیز دلم
منم این روز عزیز رو خدمت شما بانوی مهر و عشق تبریک میگم امیدوارم که همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه.
مهربانو جان یه زحمت هم داشتم برات. یک بیمار قلبی-کلیوی هست که باید نهایت تا هفته آینده عمل بشه. متاسفانه با احتساب همه موارد کمکی، باز 8 میلیون برای عمل کم دارن. من به هر کسی که به فکرم می رسیده گفتم. گفتم شما هم همیشه تو اینجور کارها پیشقدم هستید. به شما هم بگم شاید انشالا بتونیم به کمک شما و دوستان خیرتون مشکل این بنده خدا رو حل کنیم. ممنون میشم بهم خبر بدی.

سلام فرنوش جان
روزت بخیر کامنتت رو خوندم وخیلی متاسف شدم . واقعیتش فرنوش جان نخواستم تو پست مربوطه ش بنویسم که با چه خانواده ی مستاصل و بی نوایی اشنا شدم ، شب عیده و حال همه باید خوب باشه اگر مینوشتم دوباره همه ی پست میشد آه و ناله .
ولی لازم می دونم در پاسخ کامنتت توضیح بدم
یه خانواده که دچار اتیش سوزی شدن و پدر خانواده بدنش سوخته و یکی از بچه ها سرطان داشته و تو بیمارستان بستری بوده بنابراین از سوختن درامان بوده ولی وضعیت خانواده که هیچی برای زندگی ندارن و یه مریض سوخته و یه سرطانی مونده رو دستشون خیلی اسفناکه ، داریم تلاش میکنیم یه کاری براشون انجام بدیم ضمن اینکه از قبل میدونی زهرا و دخترش و فاطیما و اینا رو هم هواشونو داریم . نمیدونم بخدا دیگه چیکار کنم رو این حساب نمیدونم واقعا باید بهت بگم رو من حساب کنی یا نه .. متاسفانه در مدت کوتاه هم میخوای و این روزا کمک های مردم هم کم شده البته سرشون به کارهای عید گرمه و میبینی که تعداد کامنت ها چقدر کم شده .
دعا میکنم یه ادم خیر پیدا بشه یهو یه پول حسابی بهمون بده که من بتونم تو کار خیر تو هم شریک بشم .

Aftab mahtab چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 05:50 ب.ظ

Roozetoon mobarak mehrbanooo mehraboon
Ba ejaze copy mikonam

ممنون نازنین ، خواهش میکنم دوست من

لیدا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 05:28 ب.ظ

روز جهانی زن مبارک

رعنا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

روزت مبارک عزیزم

همیشه شاد وسلامت باشی

همچنین رعنای عزیزم

سینا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 12:40 ب.ظ

مبارک باشه ایشاللهگل:

ممنون سینای عزیز

نسرین چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 12:17 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ما هم دوستت داریم و دلمون برات تنگه.
یه سر بهم بزن یه فیلم خوب معرفی کردم اگه می تونی ببینش

قربونت برم
باور میکنی اومدم دیدم ولی انقدر شلوغ بودم نشد کامنت بذارم . تشویق شدم برم زودتر فیلمشو ببینم . چندسال پیش هم فیلم Slumdog Millionaire عااالی بود .

خاطره چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 11:14 ق.ظ

مهربانو جان روزتان مبارک ...متن عالی بود

قربونت عزیزم روز تو هم مبارک ، بله متن زیباییست تقدیم به دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد