دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"جشن چهارشنبه سوری ایرانی فرخنده باد"


ایرانیان شب سرد را به آتش می کشند به امید روزهای گرم و نیک


بهارتان همچون آتش اهورایی


چهار شنبه سوریتان خجسته و نکو . . .


دوستتون دارم 


نظرات 15 + ارسال نظر
رعنا شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

مهربانوی عزیزم
سلام
سال نو بر شما ومهردخت گل مبارک باشه
امیدوارم سال جدید براتون دریچه های جدید روبه موفقیت باز بشه وآرامش سلامتی وشادی داشت باشید.

سلام رعنا جان
سال نو برای تو و خانواده ی عزیزت مبارک باشه . شما هم سالم و به دور از درد و بلا باشید

زیبا پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 01:19 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

عیدت مبارک باشه مهربانوی عزیزم.برات سالی پر برکت همراه با سلامتی و آرامش آرزومندم

مرسی عزیزم . برای تو هم همینطور باشه

فریدا چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام مهربانو جان
نوروز مبارک
با آرزوی بهترینها برای شما در کنار عزیزانتون با دل خوش و تن سالم

سلام فریدای عزیزم
نوروز برای تو هم مبارک عزیزم . همچنین نازنین

... دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام بر مهربانوی عزیز

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو،
کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است،
آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
در سال نو سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

سلام دوست خوب و عزیز من
برای تو هم مبارک باشه و پر از سلامتی و برکت باشه

غریبه دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
سالی مملو از برکت و سرسبزی و سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده ی محترم آرزو می کنم
شاد و سر بلند باشید

سلام
ممنون از محبتت دوست من برای تو و عزیزانت هم همینطور باشه

شارمین دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 12:18 ق.ظ http://behappy.blog.ir

سلام. مهربانو جان سال نوت پر از مهر و شادمانی

سلام عزیزم ، همچنین دوست خوبم

زیبا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 04:01 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام مهربانوی عزیزم. سال نو رو پیشاپیش به تو عزیز و دختر گلت تبریک میگم. برات در سال جدید بهترین آرزوها رو دارم

سلام زیبای مهربون .
ممنون از لطفت برای تو و خانواده هم مبارک باشه و بهترین ها رو پیش رو داشته باشید

یاس ایرانی پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز.... ان شاءالله سال جدید سال پر از شادی و موفقیت براتون باشه... لطفا تو دعای سال نو ما رو هم دعا کنین... نوروز ٩٦ ، پنجمین نوروزیه که کنار خونوادم نیستم... امسال می خواستم اونجا باشم که با این بازی تاج و تخت کلا بهم خورد!
سال نو پیشاپیش مبارک مهربانوی عزیز

سلام عزیزم ممنون از محبتت . برای تو و عزیزانت هم بهترین ها باشه
عزیزم الهی غریب تن درست باشید و به زودی شرایط برای دور هم بودن همه ی هم وطنان فراهم باشه

فرنوش پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام عزیزم. چهارشنبه سوری و پیشاپیش عید نوروز باستانی رو هم تبریک میگم. امیدوارم سالی که پیش رو دارید، سالی توإم با سلامتی، بهروزی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون باشه.
درخصوص کمک به اون بیمار هم کامنتت رو دیدم عزیز. باز هم ممنونم. لطف داری. من هم موافقم. متاسفانه کمک ها خیلی کم شده که دلیلش میتونه وضعیت بد اقتصادی مردم و آخر سال هم باشه. انشالا که بتونیم کاری برای این افراد بکنیم.

سلام فرنوش جانم
ممنون از لطفت عزیزم منم متقابلا" مناسبت های شاد و باستانیمون رو بهت تبریک میگم امیدوارم ایام شیریرنی در کنار خانواده تجربه کنی .
ان شالله این دوران سخت تموم شه .. مردم داره جانشون به لبشون میرسه

رعنا چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.khaneye-del.blogfa.com

آخرین چهارشنبه ی سال برایت سرشار از خیر وبرکت باشد

ممنون رعنای نازنینم . همچنین برای تو و عزیزانت

فرحناز چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام مهربانو و مهردخت عزیزم. پیشاپیش سال نو را به شما عزیزانم تبریک می گم و از صمیم قلب براتون آرزوی بهترینها را دارم. امیدوارم مهردخت در کنکور 96 هم بهترین نتیجه رو بگیره.

سلام فرحناز نازنین .
ممنون عزیز من ، الهی برای ت و عزیانت هم برکت و تن درستی به همراه داشته باشه . روی ماهت رو میبوسم

سینا چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 03:11 ق.ظ

برای تو هم مبارک باشه مهربانو جان

ممنون دوست قدیمی و عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 12:35 ق.ظ

پونی سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 10:59 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

مبارکا
شاد شاد شاد شاد باشید

ممنون پونی جان . بچه های گلت رو ببوس

بهمن سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 07:28 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام مهربان مهربانو
بانوی مهربانی که ثابت کردی مهربانوئی برازنده ی نام نیکتان هست
از همه ی مشکلات و گرفتاریهام خبر داری...
یادش بخیر اون روزها که از سرِ کار میومدم خونه و اگه همسر بانو جان خونه نبود که بهم غر بزنه! لباس در نیاورده میومدم پای شیشتم!!! و دِ بنویش و د بنویش... هی لقمه میذاشتم توی دهنم و هی کامنت میخوندم و هی کامنت مینوشتم... انگار ماهیی بودم که از یه حوض دلگیر و لجن گرفته درش آوردن و گذاشتنش توی یه رودخونه ی بزرگ و شیک و آبی و جاری ! کنار کلی ماهی قشنگ و مهربون و آزاااااااد... و من اسیر اینهمه خوبی ماهی های آزاد این رودخونه شده بودم...
آیییییییییی روزگار... چه زود گذشت...
یه فرصت کوچولو دارم و اومدم پیشاپیش سال نو رو به شما و همه ی دوستان عزیز این خونه ی پر از مهر و صفا و صمیمیت تبریک عرض کنم و براتون و براشون سالی بسیاااااار بسیااااار بهتر از سال قبل رو آرزو کنم. توام با سلامتی و نشاط و موفقیت و شادی های روزافزون...
ممنون که بودی! ممنون که هستی و امیدوارم سالهای ساااااااال برقرار باشی.
بقول مهربانوجان دوستتون دارم خیلی

ضمنا از همینجا از همه ی عزیزانی که نمیتونم مثل گذشته به خونه هاشون سر بزنم و از خوندن مطالب زیباشون لذت ببرم کلی معذرت میخوام و از روی ماه همه شون حسابی شرمنده هستم...
امیدوارم اگه عمری باقی بود جبران بکنم اینهمه خوبی و محبت رو...

سلام بهمن عزیز و با محبت .
اره واقعا یادش خیر گاهی تا نزدیک های صبح پنج -شش نفری مشغول چت از طریق کامنت دونی و بگو بخند بودیم . خدا رو شکر خاطرات خوب اون روزها تو گنجینه ی دل و ذهنمون باقی مونده و هر وقت از روزگار خسته و کلافه میشیم مثل بچه های بازیگوش تکه ای ازش بیرون می کشیم و مز مزه می کنیم و دل تنگمون رو شادی می بخشیم .
خدا تو رو هم برای ما نگه داره میدونی که عزیز و مهم هستی برامون و از همه مهم تر اولیت ها و خاطر اسوده تو زندگیته .
سال نوت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد