دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"حال ما خوب است "

سلام عزیزای دل . 

این روزها ، مشغول بستن حساب های شرکتیم و بسیاااار مشغول . 

آمدم بگویم حال ما خوب است و شما هم باور کنید 

بابت تاخیرم عذر خواهی میکنم و به زودی برمی گردم 


نظرات 5 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 04:14 ب.ظ

ممنونم مهربانو جون
خب تو یک حالی از این دوستت بپرس دختر
اونقدر سال 96 در حال بدوبدو اونم از نوع بی پایان و بی نتیجه هستم که نگو
اما به یادتم

نازلی سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

سلام بر مهربانوی عزیزم
با تاخیر فراااااوان سال نو مبارک برای تو ومهردخت عزیزوهمسر محترمت بهترینها رو در سال جدید آرزو میکنم
انشااله که امسال لبت پرخنده و دلت پر آرامش باشه

سلام نازلی جان . واقعا که فکر کردن به هم انرژی هایی رو تو دنیا منتشر می کنه
دیروز داشتم از اداره برمی گشتم پشت فرمون فکر میکردم چرا از نازلی خبری نیست

غریبه چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام
ما وقتی کارمند بانک بودیم حسابها را قبل عید می بستیم و اختلاف ها را در می آوردیم
البته کارمند بانک بودم فقط چهار ماه طول کشید چون کارش خیلی سخت بود ول کردم البته بانکداری چهل و پنج سال پیش با الان خیلی فرق داشت

سلام
بله واقعا فرق داشت الان خواهرم کارمند بانکه هرروز باید مغایرت ها بیرون بیاد

زیبا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 10:43 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

انشالا همیشه خوب و خوش باشی عزیزم. و زود هم بیای و پستای قشنگ قشنگ برای ما بزاری

ممنون زیبای نازنین شما هم خوب باشید الهی

خاطره دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 12:27 ب.ظ

هرجا هستی تنت سلامت مهربانوی عزیز بی صبرانه منتظر نوشته های قشنگت هستم

ممنون عزیز دلم . همچنین تو و خانواده ی عزیزت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد