دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"ایران در ماتم عزیزان خود می گرید "

در ماتم از دست دادن عزیزان هموطنم بودم ، 



که خبر در گذشت ناگهانی و تلخ عارف لرستانی عزیز را شنیدم . 


سالهای سال با بازی زیبا و درخشان عارف ،


 از خنده روده بر می شدم ، حالا چقدر گریه کنم که داغ جای خالیش 


در طنز های مهران مدیری توانا،  کمی خنک شود ؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 12:51 ق.ظ

تو این ماتمسرا که اسمش ایرانه، چیزی که کوچکترین ارزشی نداره جان آدمهاست ...
باید خون گریه کنیم ...
روح عزیزانی که جانشون رو از دست دادن شاد ...

روح عارف عزیز هم شاد و یادش گرامی
دیشب یکی از قسمتهای سریال در حاشیه رو با بازی درخشان عارف میدیدم و حتی ذره ای نمیتونستم باور کنم دیگه بین ما نیست

متاسفانه همینطوره نگین جان
روحش شاد باشه که همیشه باعث شادی بود و میدونم از صفات بارز شخصیتش معرفت و جوونمردی بوده

Aftab mahtab پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 04:17 ب.ظ

Mehrbanoo jonam kojaee?
Delam barat tang shode azizam

فدات شم آفتاب مهتاب عزیزم ..

زیبا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 05:54 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام مهربانوی عزیزم.
منم شوکه شدم. این روزا دارم فکر میکنم این زندگی چقدر بی اعتباره. از فردای خودت خبر نداری.
خدا رحمتش کنه. همشهری من بود

سلام نازنین .
خدا همه رفتگان رو رحمت کنه .. مرگ عارف خیلی ناگهانی و غمگین بود

الی چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 09:56 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

انگار سال 96 هم....

رها سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 02:22 ب.ظ http://rahashavam.blogsky.com/

خیلی،خیلی گریه کردم انگار عضوی از خانواده بود سه روزه حالم بده ای خدا . چقد خاطره باهاش داریم ممنون که پست گذاشتی مهربانو جان .

من و مهردخت هم احوال خوبی نداشتیم .. ما هم از طرفدارای پرو پا قرص برنامه های مهرانیم و صد البته همه ی بازیگران کارهاشو دوست داریم
قربونت عزیزم

افشان دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 07:11 ب.ظ

پونی دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 12:10 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

هر دو حادثه قابل پیشگیری بودند و به نوعی قصور در آن ها دخیل، شاید به همین دلیل دلمان بیشتر می سوزد ...

دقییییقا"

سینا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 02:30 ب.ظ

خدا رحمت کنه همه رفتگان رو

آمیین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد