دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"زندگی یعنی هنر "


نمایشگاه امسال هم تموم شد و تابلوی زیبای بالرین مهردخت در میان کارهای قشنگ هنرجویان خودنمایی کرد . 


نگاهش می کنم و بخشی از زندگی پر فراز و نشیب دونفره مان رو بیاد میارم ... 


شب بیداری ها ، انگشت ها ی تاول زده و دردناک .. رنگ مالی کردن صورت و دست ها و خنده های از ته دلمون ... 


خیلی چیزها رو اصلا" نمیشه نوشت چون نوشتنی نیست و حس کردنیه .. 


 برای هنرمند بودن فقط باید زندگی کرد ، زندگی کردن به معنای واقعی ، دقیقا"  اجرای  ویژه  از هنره .... 


دوستتون دارم 


نظرات 11 + ارسال نظر
نوشین سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 01:39 ب.ظ

چقدر دلم یه دختر خواست که توی عالم مادر دختری کلی حرف برای همدیگه داشته باشیم

عزززیزم . ان شالله نصیبت بشه

tarlan چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 05:05 ب.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

به به لذت بردم ،امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشداین دختر گلمون وراه زندگیش پر از نور خدا باشد،

ممنونم ترلان عزیزم خدا عزیزان تو رو هم در پناه تو داشته باشه

پونی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 01:49 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com

بسیار زیباست

به شما و دختر هنرمندتان جای تبریک گفتن داره

ممنون پونی عزیز

الی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 12:10 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com

چه تابلوی زیبایی

افشان دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:08 ب.ظ

یاس ایرانی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام مهربانو جان

تابلوی هنری مهردخت جان خیلی خیلی زیباست.... همینه هنرمندا روح لطیفی دارن ....
با آرزوی بهترین ها برای مادر و دختر نازنین

سلام یاس عزیزم .
قربون محبتت نازنین. منم برای تو و عزیزانت بهترین ها رو خواهانم

Aftab mahtab دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 05:30 ب.ظ

Afarin be mehdokhte nazanin
Eshala movafagh bashe hamishe

ممنون عزیز من

نفیسه دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:31 ق.ظ

بسیار چشم نوازه این تابلو ...

و
وبسیار دلنوازه شخصیت و سبک زندگی شما ...

همیشه میخونمت .. سپاس از اینکه هستی و مینویسی هرچند کمتر از گذشته

ممنون نفیسه ی عزیزم .
امیدوارم در سال جاری که مهردخت از حالت دانش آموزی بیرون میاد ، نوشته های منم بیشتر و متنوع تر بشه

زیبا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:26 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

منم دوستت دارم مهربانو جان. و بهت افتخار میکنم مادر خوب

عزیزمی زیبای نازنین

... یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 05:38 ب.ظ

سینا یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 05:05 ب.ظ

ایشالله زندگی شما مادر و دختر هنرمند همیشه پر از سلامتی و شادی باشه و خدا برای همدیگه نگهتون داره

ممنون سینا جان ، خدا تو دوست قدیمی و خوب رو هم برای ما نگه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد