دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" گواااارا باشد این پیروزی "

از بیست و هفتم تا سی ام اردیبهشت ،  ماموریت اداری داشتم .


 روز جمعه با یک دنیا عشق و امید رای دادم و تا پایان روز شنبه با قطعی شدن نتیجه آرا مردم و زنده شدم .. 


باز هم همه ی اتفاقات تلخ اون سال کذایی رو مرور کردم و از خدا خواستم به دل پدر و مادر ها رحم کنه که اگر نتیجه غیر از واقعیت اعلام میشد ، هیچ چیز جلودارمون نبود و در جنگی نابرابر باز هم جوی خون راه می افتاد .


 بالاخره ، شنبه بعد از ظهر پامو تو فرودگاه ، درحالی به زمین گذاشتم که همه ی وجودم مملو از شادی پیروزی بود . 


خدایا شکرت که ناامیدمون نکردی و گوارا باشد این پیروزی 





نظرات 10 + ارسال نظر
مجید شفیعی دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 02:25 ب.ظ

راستی یادم رفت تبریک بگم

مبارک باشه برنده دنمون


مجید شفیعی دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام عزیز دل و محبت ناب

"که اگر نتیجه غیر از واقعیت اعلام میشد ، هیچ چیز جلودارمون نبود و در جنگی نابرابر باز هم جوی خون راه می افتاد ."

از کجا نتیجه رو میفهمید؟

چقدر عجیب و بده که آراممون رو تهدید میکنید انقدر علنی

من خیلی دوس ت دارم

مجید عزیز، رفیق باحال سلام
امید وارم بهترین اتفاق ها برای سرزمین عزیزمون بیفته
منم خیلی دوست دارم عزیز جان .. همسر و دختر ماهت رو ببوس

سحرجدید دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

دوستت دارم مهربانو جان‌....همه پستاتو میخونم‌...ولی دیر به دیر کامنت میرارم‌....در کل به یاد همتون‌هستم‌....

فدات شم عزیزم خدا خانواده ی گلت رو برات نگه داره دخترای نازت رو ببوس

مامان ثنا و حسنا چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 09:43 ق.ظ

با حفظ احترام و تبریک به همه دوستانی که به آقای روحانی رای دادند توجه به اینکه خالی از لطف نیست: 16میلیون جنگ طلب و متحجر تو انتخابات رای نیاوردند ولی شهر در امن و امانه... 8 سال پیشم 13 میلیون صلح طلب و متمدن رای نیاوردن 8ماه جنگ داخلی شد

دوست من ممنونم بابت تبریکت
امیدوارم برای کشورمون اتفاقات خوبی رقم بخوره ، در اون مورد دوست ندارم بحث کنم وگرنه جای حرف بسیاره
بچه های نازت رو ببوس

نسرین چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 02:54 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

امیدوارم اینبار هم بتونه کارای مثبتی برای مردم ایران انجام بده.

ما همه امیدواریم

نگین دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 06:12 ب.ظ

اصلاً ردای ریاست بر قامتش بریده شده انگار

مبارکمون باشه انشاالله

غریبه دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام بر مهربانو ی گرامی
میگن تقلب شده کاندیدای نفر دوم اعتراض داده احتمالا رای گیری مجدد می شود
اما این کار یک ایراد دارد چون در ماه رمضان می افتد دیگه نمی شود جشن گرفت و پایکوبی کرد
بهر حال ما مثل آقای فرانسوی رقیب میتران عمل می کنیم و آرزوی موفقیت برای حسن آقا را داریم

سلام غریبه جان
البته که اختلاف آرا زیاده ، و جالبه اگر این بار به حرف معترضان گوش بدن و بخوان دوباره رای گیری راه بندازن اون سال کذایی که توجهی نشد و ما شدیم حس و خاشاک .
درمورد جشن هم مشکلی نیست بنظرم ، جشن گرفتن هواداران روحانی مورد داره ولی هواداران کاندیدای دوم در شرایط ماه رمضان هم با سبک خودشون جشن می گیرند .

ایکس اس دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام مهربانو الحق که این اسم فقط شایسته شماست و بس من بعد از سالها یه سری به وبلاگم زدم و پیام شما رو دیدم ممنون که به بادم بودید ندیده دوستتون دارم هم شما و هم گل دخترتون رو میبوسمتون شاد و سلامت باشی بانو جانم

سلام عزیزم .
محبت داری کاش این تلگرام و اینستاگرام اینهمه جذابیت نداشت که دوستان از بلاگستان پرامکنده بشن . منم برات بهترین ها رو ارزومندم عزیزم

مه سو دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 01:44 ب.ظ http://mahso.persianblog.ir

سلام دوستم...امسال هم توفیق برگزاری ختم قرآن گروهی ماه رمضان رو داشتیم....این پیام هم به منزله ی دعوت شما به جمعمون هست....شما هم اگه دوست دارین در این راه همراهمون باشین زودتر به وبلاگم بیاین و پست ثابتمو بخونین و تا جداول ختم گروهی قرآن بسته نشده به من اطلاع بدین....خوشحال میشم از حضورتون....

سلام ممنونم از دعوتتون

محسن یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 02:04 ب.ظ http://ROZIDIGAR.BLOGFA.COM

خوشجالم که هنوز هم مینویسی

وااای خدا چقدر از دیدنت خوشحالم محسن جان ، هیچ چیز مثل حضور دوستان خیلی قدیمی هیجان انگیز و دلپذیر نیست .
چه کار خوبی کردی برام کامنت گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد