دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" ما با همیم"



دیروز حال و هوای پایتخت ، شبیه اوایل دهه شصت شد . 


شاید تنها دلخوشیمون تو این مملکت ، برقراری امنیت بود که  با این حادثه ی تلخ خراش عمیقی روی احساسمون افتاد . 


با همه ی درد و اندوهی که برای از دست دادن هموطن های مظلوممون داشتیم ، متاسفانه عده ای از اب گل الود ماهی گرفتن و موضوع رو به استهزای جناحی تبدیل کردند . 



خدا عاقبتمون رو بخیر کنه که خودمون به خودمون رحم نداریم . 


ضمن عرض تسلیت به همه ی هموطنانم ، برای همه ی بازماندگان طلب صبر دارم .


یادمون باشه با هر عقیده و رای و نظری که داریم هم وطنیم و در یک جبهه ... هوای همو داشته باشیم 

نظرات 17 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 02:53 ب.ظ

ممنونم عزیزم انشاالله همیشه خبرای خوش از هم بشنویم...یه دنیا ممنون

عزیزمی
ان شالله

شاپرک پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام نازنینم ...امیدوارم همیشه تنتون سالم و دلتون خوش باشه...عکسای پروفایلتونو هروقت نگاه میکنم دلم کلی وا میشه حجم مهربونیتون از هر طریقی حال آدم رو خوب میکنه...
یه سوال داشتم نازنین تابستون سال پیش یادمه دچار درگیری عصب و عضله شده بودین و خداروشکر خوب شدین مادرم حالا اینطور شده یعنی چند ماه پیش شد که براش فیزیوتراپی و دارو دادن بهتر شد اما حالا بعد چن ماه دوباره همونجوره می خواستم اسم دکترتون رو بهم بگین .....مرسی عزیزم امیداورم همیشه سلامت باشین

سلام قربونت الهی برای تو و عزیزانت هم همین باشه .
فدات شم محبت داری عزیز دل
شاپرک جان خیلی برای مامان متاسف شدم ولی امیدوارم با معرفی دکتر نتیجه ی خوبی بگیرید

دکتر حسین صباغ به ادرس : پاسداران، نبش بوستان سوم، ساختمان سیمرغ، طبقه اول

تلفن: 22582776
ایشون با یه پزشک دیگه که نوار عصب و عضله می گیرند همکاری دارند و خوشبختانه مشکل من و چند تا از دوستام رو حل کردند

حسن آذری جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 10:41 ق.ظ http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

سلام. حال شما؟

به به ، سلاااام دوست عزیز و قدیمی و نازنین

کانال تلگرام شما و شعرای خوبتون و میخونم و به آشناییون مفتخرم

زیبا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 07:28 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

سلام مهربانو جان.
من میخواستم جواب این خانوم سمانه رو بدم. اگه دوست داشتی کامنت من رو بزار. و اگر هم نزاشتی من ناراحت نمیشم. میدونم که وبلاگ خودته و مختاری اگه نخوای در این مورد بحث بشه.
سرکار خانم سمانه!
اولا که هیچ کس نمیگه سپاه خدمت نکرده و منکرش هم نیستیم. ولی مشکل از اون موقعی شروع میشه که یک نیروی نظامی خودش رو وارد سیاسی کاری و اقتصاد میکنه. این درست نیست. امام هم همین رو میگفت. مشکل از جایی شروع شد که نیروهای خودجوش وارد کار شدند و هر کاری که دلشون خواست کردند.
شما معتقد هستید در سال ۸۸ نباید دنبال حقی که فکر میکردیم درسته میافتادیم. و در هر کاری باید از راه قانونی وارد شد پس چرا کسی نبود که این نیروهای خودسر رو مهار کنه؟ اونا کاراشون قانونی بود؟
میدونی چرا مردم به رییسی رای ندادن؟ برای اینکه به چشمشون افراطی گری های اول انقلاب رو دیدن. من خودم زن ۴۴ ساله هنوز یه ماشین گشت یا پلیس میبینم تن و بدنم میلرزه. از بس تو اون سالا به اشتباه و با افراط بهمون سخت گرفتن. عمر و جوانیمون تو اون سالا به فنا رفت از دست اینجور آدما.
من از امثال علم الهدی ها میترسم . کسی که از یک کنسرت میترسه ولی شهرش شده پر از روس.پی خانه برای زوار عرب! افراطی گری در هر شکلی بد و مذمومه. چه داعش باشه چه طالبان باشه یا چه نیروهای خودسر.
در مورد اعدامهای سال ۶۷ هم بگم که فله ای کشتن. هر کی بود و نبود رو کشتن. اصلا براشون مهم نبود حتی اونایی که شک هم داشتن رو کشتن. اصلا مقصر یک تا صد براشون فرقی نداشت. هرکی دستشون رسید رو کشتن. بلاخره تاریخ در آینده در موردشون قضاوت خواهد کرد. وای به حالشون!!

سلام زیبای عزیز
ممنون از محبت و درکت دوست من ... البته که با بحث در این موارد خیلی موافق نیستم ولی چون چند تا کامنت دوستانی که نظرشون با من و شما متفاوت بود رو منتشر کردم ، بی انصافیه که کامنت تو رو منتشر نکنم تا موضوع یک طرفه بشه .

امیدوارم بهترین اتفاق ها برای کشور عزیزمون و همه ی دنیا و مردم خوبش بیفته

زیبا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 05:40 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

حادثه خیلی تلخی بود. خدا درگذشتگان رو رحمت کنه و به خانوادشون صبر بده

امییین

ایران شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 01:44 ق.ظ

دراینکه سباست وقدرت چیز بسیار کثیفیه کاملا باهات موافقم..منم متقابلا برای شما و همه مردم کشور و رهبرمون سلامتی میخوام..ممنون از درک بالاتون

قربونت عزیز دل

سپیده جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 03:32 ب.ظ http://nasimebahari93.blogfa.com

سلام مهربانو جان
اگر امکانش هست میشه ادرش و شماره تلفن اون دکتر زنانی ک چندسال پیش عملتون کردو بدید

سلام سپیده جان
دکتر کبری مولایی

سیدخندان - ضلع شمال شرقی - نبش کوچه خیرمندی - ساختمان پزشکان لاله - طبقه دوم غربی
۲۲۸۶۱۶۷۴
۲۲۸۶۱۶۷۴

ایران جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام..خیلی وقته مطالبتونو میخونم اما خاموش...مهربانوی نازنین دلم این چند وقته حسابی به درد اومد ...به عنوان کسی که یکی از عزیزانم (با مدرک دکتراوچندین مقاله بین المللی وداشتن چندتابچه کوچیک ،اینو صرفا بابت این میگم که عامه مردم فک میکنن اینا یه مشت جوون احساساتی و کم سن وسال هستن که بهشون پول میدن واسه رفتن!!!) با همین وحشیای خونریز کیلومتر ها دوراز ایران داره میجنگه و چند بارهم دورازجونش نزدیک بود از دستش بدیم دلم میخواد چند نکته روبگم به خدا تمام مدت مناظرات دلم خون بود از وقاحتی که بعضی از آقایون داشتن و حاضرشدن به خاطر چهار سال ریاست بیشتر تمام امنیت و نیروی دفاعی کشور رو زیر سوال ببرن و گزک به دست دشمن بدن ..روزای سال ۶۷ رو پیش کشیدن تا به نفع خودشون رای جمع کنن درحالیکه دراون سالها منافقین وحشیانه به جون مردم افتاده بودن و به زن وبچه و هیچکس هم رحم نمیکردن..اون زمان اگه امام قضیه روجمع نمیکرد دوباره همینا مدعی میشدن که پس جمهوری اسلامی عرضه نداره کشور رو اداره کنه و هزارتاچیز دیگه...هرچند که اگر سخنرانیها و سرتیتر روزنامه های اون زمان رو گوش بدی و مطالعه کنی دستت میاد که این آقایون خودشون ازهمه به قول خودشون افراطی تر و تندروتر بودن وحالا چهره مظلوم گرفتن...عامه مردم به قول شما به سیاست وارد نیستن اما جالبه بدونی که درعالم سیاست باید کل رو درنظر بگیری وبعد اجزا رو بررسی کنی وگرنه اگر ازجزء بخوای شروع کنی کلا گیج میشی وبه بیراهه میری...دقیقا بعد این اتفاقات این موضوع به ذهن منم متبادرشد که پس چراحالا کسی سپاه و بسیج رو نمیکوبه؟! عزیزم مطمئن باش نیروی امنیتی هیچ کشوری علیه مردم خودش اقدام نمیکنه کما اینکه درتمام کشورها وحتی همون امریکا که مهد ازادی بیان هست با کوچکترین شورش ونا امنی پلیس ونیروهای امنیتی به اقتضای کارشون موظفن فضا رو به ثبات قبل برگردونن...خداوند شهدای دیروز رو رحمت کنه وبه خانواده هاشون صبر بده...خداکنه دیگه شاهد اینجورچیزا نباشیم توکشورمون...ببخشید طولانی شد دلم خیلی درد داشت

ایران جان دلم از کامنتت به درد اومد ،خدا عزیز تو رو و همه ی کسانی که حافظ امنیت وارامش هستند حفظ کنه.
متاسفانه سیاست و قدرت طلبی بسیارویران گر وکثیفهوماادمای عادی(خودم رو میگم)با نور کمی که اطرافمونه کورمال کورمال می خوایم حقیقت رو بشناسیم وکار درست رو انجام بدیم و متاسفانه نمیدونیم واقعاچی درسته
خدا به دل داغدار همه ی مادرای بینوا برسه
برای عزیزت و همه ی عزیزان سلامتی میخوام

خواننده خاموش جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 12:15 ب.ظ

یک چیز دیگه هم جا افتاد پرونده منافقین سال ۶۲ بسته شد و اون ها از ایران رفتن و با جنگ عراق دوباره فعالیتشان از سر گرفتن پس جهان آرا قطعا یا یک دروغ یا با سیاسی کاری دچار تحریف شده

درضمن خسته و گیج از این همه دروغی که میشنوم و نمی تونم تصمیم بگیرم واقعا کی درست میگه

خواننده خاموش جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام مهربانو جان سالها ست خواننده خاموش هستم ولی الان می خواستم هم به شما هم به همه اون افرادی که اینجا رو می خونند بگم اولا من اگر انتقادی می کنم نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب مثل تمام ۶۰ درصد مردم ایران دوم احمدی نژادی نیستم بلکه سال۸۸ به موسوی رای دادم دوره قبل به روحانی و این دوره به رئیسی صحبت این خانوم در اینیستاگرام و قبول ندارم ولی چهارشنبه مثل تمام مردم ایران از اعماق وجود ناراحت بودم و ضمن اینکه عصبانی هم بودم عصبانیت من از این بود که وقتی انتخابات بود من به تمام افراد اطرافم گفتم وقتی فردی توی سخنرانی های انتخاباتی از برداشتن سایه جنگ می گه و مردم از ترس جنگ رای می دن (من شمال رای دادم و علنا شنیدم مردم بهم می گفتن ) مطمئنا اون جامعه درگیر می شه وقتی نیروهایی امنیتی کشور می کوبونه مطمئنا امنیت کشور پایین میاد وقتی توی سیستان برای رای آوردن سنی ها رو می شورونه مطمئنا الان مرزهایی اونجا نا امن خیلی از افراد عادی خبر ندارن همین الان همسایه مادرم سیستان برای جلوگیری از ورود داعش من الان اینجا به شما می گم مطمئن هستم در یک سال آینده بانک ها به خاطر سیاست های غلط نه تحریم بشکسته می شن مطمئنم هستم امنیت کور پایین تر خواهد بود و فاصله طبقاتی خیلی خیلی بیشتر امیدوارم آقای روحانی بتونن ۴ سال آتی رو به پایان برسانند الان هم از مردم می خواهم موافق و مخالف برای دولت دعا کنند

سلام خواننده ی خاموش
منم مثل خودتم ...ایرانی ،جنگ زده ،غمگین و یک مادر نگران

سمانه جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 11:13 ق.ظ

اگر اسمم ننوشتم فقط ب خاطر عجله ای بود ک داشتم واگر ip ها فرق می کنه به خاطر اینه که دیروز از محل کار اومدم و امروز از خونه
من زمان اعدام های۶۷ هنوز مدرسه نمی رفتم اما برای جواب اعدام های سال ۶۷ ارجاع می دم شما رو به نامه حاج احمد آقای خمینی به جناب منتظری بعد از عزلشون
راجع ب حسین جهان آرا و امثال ایشون که فکر نمی کنم حتی ۱%0از کل اعدامی ها باشند دل من و امثال من هم خونه و البته توی کل اون اعدامی ها موارد اینطوری پیش می آید ک بی گناه بودن اما کل اون اقدام و زیر سئوال نمی بره چون بحث امنیت ملیمون بود
می دونی فرق یکی مثل من با یکی مثل شما که احترام زیادی براتون قایلم, اینه که من احترام می‌گذارم به نظرجمع و نظر جمع هم فقط تهران نیست کل ایرانه
مثل الان ک کل ایران برای تهران داغداران
اما شما خودتون و فامیلتون می بینید
اگر شما اعتقاد دارید که سال ۸۸ تقلب شده٬ باشه اما راه حلش ریختن توی خیابون نیست حتی با همون به قول شما راهپیمایی سکوت
ضمن اینکه کم اون سال لباس شخصی به قول شما و بسیجی از دست ی عده کتک خوردن ؟؟؟؟
ضمن اینکه شما ۹ دی اون سال رو هم ببینید اونا هم ایرانی اند و نظرشون قابل احترام
من از دست افرادی مثل شما ناراحت نیستم ناراحتی اصلی من از کسیه که باعث شد بریزید توی خیابون و اصلا به قانون احترام نذاشت و ایران جنگل فرض کرد
اگر شما خس و خاشاک خونده شدید که جناب روحانی به حداقل ۱۶ میلیون نفر تندر و خشونت طلب گفت که اگر همین ب قول ایشون تندرو ها و خشونت طلب ها نبودند اگر بسیجی ها وسپاهی ها نبودند که مجلس فاجعه می شد
می دونی که ی سپاهیه بسیجی جلوی ورود ب مجلس گرفت
بگذریم
بحث من فقط و فقط احترام به همه نظر هاست و اینکه قبول کنیم این امنیتمون اول از رهبرمون و بعد هم از نیروهای مسلحمون داریم و نباید ب بهانه رأی آوردن اونا رو بکوبونیم و بحث اتحاد نباشه ولی الان که نیاز مندیم بهشون بگیم ما همه متحدیم
هر چند اون بزرگواران اینقدر دریا دلند و اهداف بزرگی دارند که این حرفها توشون تإثیری نداره
و باز هم از صمیم دلم می خوام که این آخرین ناامنی باشه که کشور عزیزمون شاهدشه

سمانه جان ممنون که اسمت رو نوشتی و برام توضیح دادی واقعیتش اینکه من در کمال صداقت از زندگیم می نویسم و کسی حتی اسم مستعار هم ننویسه حس بدی بهم میده ...سو تفاهم بود ببخش عزیزم
درمورد کامنتت هم بد جور تحت فشار عصبی بودم ،ادمی هم نیستم که سواد سیاسی کاملی داشته باشم چیزی که برام مهمه صلح و ارامش برای تمام دنیاست نه فقط خودمون ...کاش این رنگ غم و ناامنی و بدبینی به هم از دنیا پاک بشه ...امروز تشعیع جنازه هم وطنان بی گناهمون بود و من از صمیم قلب غمگینم

یاس ایرانی جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 08:31 ق.ظ

ایران فدای اشک و خنده تو دل پر و تپنده ی تو

فدای حسرت و امیدت رهایی رمنده تو

ایران اگر دل تو رو شکستن تو را به بند کینه بستن

چه عاشقانه بی نشانی که پای درد تو نشستن

کلام شد گلوله باران به خون کشیده شد خیابان

ولی کلام آخر این شد که جان من فدای ایران

تو ماندی و زمانه نو شد خیال عاشقانه نو شد

هزار دل شکست و آخر هزار و یک بهانه نو شد

ایران به خاک خسته تو سوگند به بغض خفته دماوند

که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند

ایران اگر دل تو را شکستند تو را به بند کینه بستند

چه عاشقانه بی نشانی که پای درد تو نشستند

یاس ایرانی جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
روز چهارشنبه، مطابق هر روز اخبار رو چک کردم... باورم نمیشد، از همسرم خواستم از چند جای دیگه هم چک کنه... تمام روز دیوانه وار راه رفتم ... چه غریبانه هموطن هامون رو از دست دا یم ... تسلیت به همگیمون

سلام عزیزم
متاسفانه حقیقت داشت
تسلیت به همه ایرانی ها ،همه که میدونم داغدار هموطنای مظلومشونند

خواننده پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام
به نظرم الان زمان وحدت ملی هست
همه باید با هم متحد باشیم
با هر رای و هر نظری
و این اتفاقو همیشه یادمون باشه ... طرفدار هر جناحی که هستیم اتفاقات چهارشنبه 17 خرداد رو یادمون نره .. تا اگر چند سال بعد خواستن ریشه ی این اتفاقات رو بسوزونن ... اگه خواستن سرکرده هاش رو اعدام کنن نگیم بی گناهن... همون حرفی که یه عده بی انصاف در مورد اعدام منافقین تو سالهای 67 زدن
منافقین اون سال از داعشی های الان بدتر بودن
17 هزار آدم بیگناه رو کشته بودن

الان وقت همدلیه ... الان کل ملت ایران به خاطر حادثه دیروز داغدارن و اشکریز ... و این اتفاق ها باید عبرتی بشه برای آیندگان

سلام
الان وقت همدلیه ،این درسته

نسرین پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 02:11 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

باهات موافقم

سینا پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 01:56 ب.ظ

خدا رحم کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 12:57 ب.ظ

عزیز دلم ما هم بحثمون همینه
اما چرا برای رای آوردن، رئیس جمهورمون همین سپاه می کوبوند؟؟؟؟؟؟
چرا سال 88 همین لباس شخصی ها رو به بیرحم ترین آدم ها تشبیه کردید؟؟؟؟؟؟
اتفاقا ما می گیم متحد باشیم و یک صدا از ایران خارج شه در برابر دشمن، اما چرا آقای روحانی کوبوندن اعدام های سال 67 رو ؟؟؟؟با این عنوان که من نه قاضی ام نه سرهنگ؟؟؟؟؟
چرا بودجه نظامی امون باید 5000 میلیارد کم شه ؟؟؟؟؟
چرا باید بگن الان دنیای گفتمان ها ست نه دنیای موشک ها؟؟؟؟؟
چرا باید جناب کرباسچی بگن با مذاکره می شه مشکل تروریست های سوریه رو حل کرد و توهین کنن به مدافعین حرمی که اگر نبودند از چند سال قبل و به کرات این اتفاقات می افتاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داد دل من و امثال من اینه که قبول کنیم امنیت از همه چی مهمتره خیلی هم مهمتره اما امنیت مارقصیدن توی خیابون ها نیست ، امنیت ما چهار شنبه های سفید نیست!!!!!!!!!
بیاید منصفانه فکر کنید اگر جناب رئیسی رئیس جمهور شده بودند و این اتفاق می افتاد همین شما عزیزان اصلاح طلب چ واکنشی نشون می دادید؟؟؟؟؟؟
به هر حال امیدوارم که این آخرین اقدام تروریستی باشه که کشور عزیزمون ایران شاهدش باشه

چرا اسمت رو نمی نویسی ؟
موضوع اینجاست که باید حرف تو رو قبول داشته باشم که بتونم جواب چراهات رو بنویسم ، وقتی اعتقادم بر این هست که اعدام های سال 67 بر حق نبود و افراد بی گناه اعدام شدند (نمونه ش حسین جهان آرا) دیگه چی بگم؟
وقتی تو فکر میکنی مشکل من و امثال من اینه که نمیتونیم تو خیابون برقصیم دیگه چی بگم؟؟
اگر جناب رییسی رییس جمهور میشدند دلمون می شکست چون دوباره مطمئن میشدیم که تقلب صورت گرفته ، همون سال 88 هم ما کار خاصی نکردیم ، با راهپیمایی هایی که حتی شعار نداشت و فقط سکوت بود اعتراض کردیم و خس و خاشاک خطاب شدیم و به خاک و خون کشیده شدیم(نگو که ندیدی ، نگو که خبر نداری .. هنوز هم همه ی فیلم های دلخراش برخورد با مردم توسط مسلحین و لباس شخصی های مسلح ،دست به دست می چرخه ، نگو دروغه که با چشم خودم دیدم و لمس کردم )
الان کلی شاهد از اون موقع آوردم و نوشتم از تو فامیل خودم ، بعد پشیمون شدم همه رو پاک کردم .
اگه حرفت اینه که امیدواری اخرین اقدام تروریستی برای ایران عزیزمون باشه برای آرزوی قشنگت آمین بلندی می گم و بحث رو می بندم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد