دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"زیر سقف دودی"

عزیزانم سلام 


این فیلم رو جشنواره دیدم ،الان اکران عمومی شده .. 


فیلم خوبیه اگر احساس میکنید یه نقش منفعل و کم رنگ تو زندگی پیدا کردید برید ببینیدش ...


من به خیلی از دوستان که زندگی  یکنواخت و بی خاصیتی رو تجربه می کردند توصیه ش کردم .


درسته بی مهری اطرافیان باعثش میشه ولی خودمون کم تقصیر نداریم .


البته فیلم طولانیه حدود ۱۰۰دقیقه ست ولی بازی زیبای مریلا جان زارعی و فرهاد اصلانی عزیز بسیار پر کشش  و  جذابش کرده .




نظرات 16 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام عزیز دل
تولدت مبارک
از خدا میخوام همیشه و همه جا سالم و تندرست باشی و 120 سال عمر با عزت در کنار عزیزانت داشته باشی و سایه مهرت مستدام بر سر مهردخت جان و همه دوستان حقیقی و مجازیت.
دوستت دارم. بوس بوس

سلام فرنوش عزیزم یک دنیا از محبتت ممنونم نازنین . برای تو هم متقابلا همین باشه عزیز دلم

نسرین یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 02:45 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

هنوزم تفلده... ما کیک می خوایم یالا... خامه ای باشه لطفآ

ماه رمضونه عییییبه

... یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام تولدت مبارک

سلام عزیز دل . چقدر تو گلی نازززنین ...

نسرین یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 02:35 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تولد تولد تولدت مبارک

خوشحالم به دنیا اومدی
مرسی که به دنیایم آمدی و در کنارم هستی
خیلی دوستت دارم نازنینم


فداااات عزیز دلم

رعنا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام بانوی مهربانی

امیدوارم گل دخترت امسال به آنچه میخواد برسه.
شاد باشید.

سلام رعنا جانم ممنون از محبتت عزیز دلم

غریبه جمعه 2 تیر 1396 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
چند روز پیش پسرم پیشنهاد داد یک سینما با هم برویم
آخرین باری که سینما رفتم پسرم دوم راهنمایی بود الان سی و دو سالش است فکر کنم بالای بیست سال است که من سینما نرفته ام
آخرین نرخ بلیط سینما آن موقع چهل ریال بود

سلااام

نسرین پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 02:32 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

امروز تفلده... یادت نره

نسرین پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 02:31 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

حالا بدون من هی برو سیمنما و تیاتر...

اونوقت کی اونجا باشه که بخندونتت یا اگه موضوع کسل کننده باشه سرشو یله بده رو شونه ات و یه چرتی بزنه؟

هان؟

ااای جاانم یادش بخیر نسرین جونم چقدر خووش گذذذشت

ونوس پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام خوشگله مهربون
خودت و دختر گلت خوبید انشالا،
کنکور داره امسال؟
این بازیگرا رو دوست دارم .اگه سی دی ش بازار باشه حتما میخرم
بوس بوس داری

سلام ونوس جان
کجایی خانوووم دختر نازت چطوره ؟
بعععله مهردخت خانوم امسال کنکور داره .
این فیلم چون تازه اکران شده یه مدت طول می کشه تا وارد سینمای خانگی بشه ولی میشه .

خواننده خاموش(سین) چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 07:55 ب.ظ

مهربانو جان سلام
امیدوارم شاد و سلامت باشید
خاطرم هست در گذشته از نیکوکاران وحدت نوشته بودید و فاطیما جان
من هم اکنون در فکر حامی شدن هستم و گزینه انتخابی ام این موسسه است
اما به دلیل میل شخصی و حضور در شهرستان به هیچ وجه نمیتوانم با کودک در تماس باشم و از رسیدن کمک بدستش مطمین شوم
من سالهاست خواننده شمایم و به شما اطمینان دارم
میخواهم بدانم هنوز فاطیما تحت حمایت شماست؟و ایا از صحت اطمینان فعالیت موسسه و رسیدن کمک بدست حامیان مطمینید؟
ببخشید خیلی حرف زدم
پبشاپیش بابت پاسختان ممنون

سلام دوست خاموش .
بله من همچنان حامی فاطیما جان هستم ولی واقعیتش مثل سالهای قبل که خیلی با موسسه در ارتباط بودم ، نیستم . این دلیلش به مشغله های فراوون من بر میگرده .
موضوع اینجاست که بجز فاطیما با نیازمندان زیاد دیگه ای اشنا شدم که بصورت جسته گریخته حواسمون به اون ها هم هست ولی یه پیشنهاد دوستانه برات دارم .
موسسات خیریه تقریبا برای همه شناخته شده هستند و خیرین هم دستشون درد نکنه همه کمک میکنند ولی یه سری نیازمند داریم که به مراکز خیریه معرفی نشدن ، همه هم میتونیم شناساییشون کنیم و دستشون رو بگیریم .
بنظرم اگر کسی رو تو شهر خودتون به این صورت کمک کنی خیلی خوبه . بیماری که نیازمند داروست ، دانش اموزی که هزینه های تحصیل براش سخته و ....
درضمن من خیلی خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم خیلی هم خوشحال شدم کامنت گذاشتی عزیزم

سحر سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام... من دیدم و اصلا خوشم نیومد
بیشتر شبیه برنامه های تلویزیونی بود تا فیلم سینمایی!

سلام
برای کسانی که تو همچین وضعیتی گرفتار هستند ، تلنگر بدی نیست

ردپا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 12:52 ب.ظ http://radepa.bushehr.ws

سلام مهربانوی مهربان
عزیزم یه سوال دارم ازت.
خاطرت هست تو یکی از پست هات گفتی یک کتاب قران فارسی خریده بودی؟
من تو بوشهر هر چی گشتم پیدا نکردم. می خواستم انتشارات یا کتاب فروشی که خریدیش رو بهم بگی که اگه بتونم اینترنتی سفارش بدم.
ممنون میشم ازت.

سلام عزیزم
بفرما عزیزم اطلاعاتش اینه اگر کار دیگه ای هم از من بر می اومد بگو بهم عزیزم
نتشارات جاجرمی

نشانى :
ایران، تهران، تهران ، خیابان انقلاب ـ خیابان دانشگاه بالاتر از خیابان لبافی‌نژاد ـ پلاک ۱۰۹
تلفن :
۰۲۱-۶۶۹۵۲۹۳۰
فکس :
۰۲۱-۶۶۴۹۶۴۶۵
کدپستى :
۱۳۱۴۸۵۵۱۶۶

سینا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 10:14 ق.ظ

من نظری ندارم چون از فیلم و سینما چیزی سرم نمیشه.

خسته نباشی

پونی یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 01:24 ق.ظ

مرسی بابت معرفی

ایندو از کاربلد ترین های بازیگری هستند و در نوع خود قهار ترین

قربانت پونی جان
دقیییقا"

نسرین شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 02:35 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

من دلم می خواد رگ خواب رو هم ببینم

رگ خوا عااالیه نسرین جون .
موضوعیه که خیلی از ادما تو رابطه درگیرش میشن که لیلا جان حاتمی به زیبایی هر چه تمام تر نشونش داده

نسرین شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 02:34 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد