دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تیرماهی های عزیزم تولدتون مبارک"


به چهل و چهارسالگی رسیدم ...

پر از اوقات خوش و ناخوش ،پر از شیرینی موفقیت ها و تلخکامی شکست ها ،پر از رفتارهای شایسته و غرور افرین و پر از نابایست ها ،پر از ارزوهای باشکوه و پر از حسرت های فروخورده ...

با همه ی این ها،این من هستم ،همان وجودی که برای وجودش ،چین و چروک های فراوانی بر صورت ماهگون مادر و پدرم نقش بست و همان وجودی که برای وجود عزیزانم رنج هایی کم و بیش ،متحمل شد... 

من این وجود را که مجموعه ای از شرایط و نعمت ها ،زحمتش را کشیده اند دوست دارم و برای بهتر شدنش با خود، عهد و پیمان دیرینه دارم .


من با نقش های متفاوتی زندگی کرده ام و این چهل و چهار سال رو به پایان بردم ،نقش هایی چون فرزند و خواهر ، یار و رفیق ،همسر و مادرو ... رو بازی کرده و می کنم و عاشق تک تک اونهام . 

اگر شامل دعاهای بی دریغتون هستم برایم عمری با عزت بخواهید که" بزرگترین ارزوست".

دوستتون دارم 








انقدر کامنت های قشنگ حضوری و غیر حضوری گرفتم که دارم از حجم خوشبختی منفجر میشم .. 

خدا همه تون رو برام نگهداره و کاش لایق این عبارات زیبا باشم "
نظرات 47 + ارسال نظر
صفا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.blogsky.com/mano-tanhae-va-omid

تولدت مبارک مهربانو جون

ممنونم عزیز من

سهیلا پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 06:41 ق.ظ http://vozoyeeshgh.blogsky.com

تولدت مبارک مهربانوی دوست داشتنی من

ممنونم سهیلا ی عزززیزم

آذر سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 09:59 ق.ظ http://kuchehdusti.blogfa.com

عزیزم با تاخیر زیاد تولدت مبارک. مهربونترین که خیلی چیزا ازت یاد گرفتم

اعظم دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام با تاخیر تولدتون مبارک از تک تک روزهای 45 سالگیتون لذت ببرید.آمین.

ممنون اعظم جان . خدا عاقبت بخیری رو نصیبت کنه

مجید شفیعی یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


آخ جون چه تولد باحااالی

ماجد یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
به به به
مبارک
امیدوارم صدوبیست سالگیتون رو تبریک بگیم
آرزوی همه خوبیا عالم علی الخصوص عمر با عزت برا شما بانوی مهر، آبجی عزیز
سپاس خیلی زیاد از خداها زمینت، بابا مامان گرانقدر محترم بابت وجود شما

سلام ماجد عزیز
ممنون دوست عزیزم ، الهی همه ی دوستان در کنار هم و در کنار عزیزانشون شاد و سربلند باشند ممنون از کامنت قشنگت

مهری شنبه 10 تیر 1396 ساعت 06:22 ب.ظ

مهربانوی عزیزمممممم اینقدر فهمیده و با محبت و مهربون هستین که از پاسخ تون به کامنتم باز شرمنده محبت و انسانیت تون شدم خواستم فقط بگم خیلی ماهی و صورت ماه تون رو میبوسم

قربونت عزیز دل
امیدوارم لایق محبت قلبی خالصانه ت باشم مهری جانم .
منم میبوسمت عزیزم و برات بهترین ها رو ارزومندم

نازلی شنبه 10 تیر 1396 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

تولدت مبارک مهربانوی دوست داشتنی گل:

ممنون نازلی جانم

تیام جمعه 9 تیر 1396 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز بانوی مهربانی تولدت هزاران بار مباررررررک ..تن سالم ودل خوشه همیشه باهاتون باشه...محبت وگرمی رو باورکنید مبالغه نمی کنم از راه مجازی ازتون میگیرم همیشه دل خوش ...من فراموشکارم پیشاپیش تولد دختر گلتون هم مبارررررررررک

سلام عزیز دلم . ممنون قربونت خبر نداری من چقدر از وجود با محبت شما انرژی های خوب می گیرم
بابت تبریک تولد مهردخت ازت ممنون عززززیزززم

خورشید جمعه 9 تیر 1396 ساعت 03:27 ب.ظ http://khorshidd.blogsky.com

عزیزم تولدت مبارک امیدوارم در کنار عزیزانت روزگارت سبز باشه
بعید میدونم منا یادت بیاد؟

ممنون خورشید درخشان و زیبا
من قبلا خواننده ی عزیزی بنام خورشید داشتم الان هم یکی دیگه دارم ولی وبلاگ نداره ، اگر اسمت از قدیما همون خورشید باشه که می شناسم ولی اگر تغییر کرده که ...

جودی جمعه 9 تیر 1396 ساعت 11:29 ق.ظ

تولدتون مبارک 45 سالکی تون پر از اتفاقات خوب و شیرین بامید خدا...

ممنون جودی نازنین

tarlan جمعه 9 تیر 1396 ساعت 01:30 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

سلام مهربانوی نازنین
با تاخیر تولدت مبارک نازنین بانو
از خدا برات عمری باعزت و سلامتی و شادی روزافزون همراه با عاقبت بخیری رو آرزومندم .

سلام ترلان نازنین و عزیز من ممنون خانم گل دوست داشتنی چه کامنت خوب و دلچسبی
خدا به تو و عزیزانت هم عمر باعزت و سلامتی عطا کنه

زیبا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 11:24 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

درسته مهربانوی عزیزم. انشالا امسال مهردخت عزیزم هم کنکورش رو بده. میدونم خیلی سال سختیه برای هر دوی شما.
عاقبت بخیری برای گل دخترامون از خدا خواستارم .

عزززیزمی ، ولی باور کن امسال بهترین و راحت ترین سال تحصیل مهردخت بوده برای هردومون
الهی همه ی بچه ها عاقبت بخیر بشن

رها پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.rahashavam.blogsky.com

عزیرمی تولدت مباااااااااااارک مخلوق زیبای خداوند

فدات شم رهای نازنین و دوست داشتنیم

پونی پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 06:55 ب.ظ

تولدت مبارک مهربان

ببخشید تاخیر دارم آخه در سفر خارجه ! بودم !!!

ممنون پونی جان .
اخ جووون بازم پست سفر خارجی با عکس های عااالی مینویسی

فرحناز پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 08:54 ق.ظ

مهربانوی تیر ماهی گلم تولدت مبارک . بابت تاخیر پوزش میخوام. راستش من خودمم اول تیرم. تولدتو فراموش نکرده بودم. مدتی است که از ایران اومدم استرالیا. طول کشید تا جا بیفتیم و بیام سراغ وبلاگت نازنین. منم اینجا برای اولین بار تولدمو در اول زمستون گرفتم. تولدت مبارک بانوی مهر. من همیشه ازتون یاد می گیرم.....

فرحناز عزیزم ممنونتم قربونت
برای مهاجرتت خوشحالم ، امیدوارم پر از تجربه های خوب باشی .
درک میکنم عزیزم و متقابلا" تولدت رو تبریک میگم و برات بهترین ها رو ارزومندم .

طنین پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیزم تولدت مبااارک بانوی مهربان . خیلی دلتنگتون بودم . اشکم دزاومده .. بهترینها رو براتون آرزومندم ،چقدر دوستت دارم .هرگز از خاطرم فراموش نمیشی

سلام عزززیز دل .. تو کجایی دختر ، گاهی یه خبر از خودت بده .. الان چرا برام از خودت ننوشتی ، اخه منم به فکر تو هستم و دوستت دارم ، دریغ نکن حتی خصوصی هم شده یه کامنت کوچیک برام بذار قربونت برم

از تبریکت ممنونم عزیزززم

Nasrin پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 02:36 ق.ظ

مهربانو جان تولدتون مبارک الهى همیشه سلامت باشید عکس ها عالى بودن مادر و دختر زیبا
خدا پدرتون رو حفظ کنه

ممنون نسرین جان ، همچنین عزیزم
فدات شم قربونت خدا عزیزان تو رو هم نگهدار باشه

یاس ایرانی پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 12:18 ق.ظ

اوه ببخشید سریع نوشتم ندیدم به جای ب ، ل خورده
به سلامتی مهربانو جان... ان شاءالله همیشه کنار هم خوش باشین

نه بابا پیش میاد قربونت .. تایپ همینه دیگه
فدات شم عزززیزم

شیده چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 11:54 ب.ظ

مهربانوی عزیز, تولدت مبارک. الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندان باشه.

ممنون شیده ی نازنین .. همچنین

شارمین چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 09:14 ب.ظ http://behappy.blog.ir

سلام عزیزم
تولد هر سه تون مبارک
ان شالله همیشه کنار هم شاد و پر از آرامش باشید

سلام شارمین عزیزم
ممنون قربونت برای تو هم چنین باشه

یاس ایرانی چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولدتون مبارک... ان شاءالله تولد صد و بیست سالگیتون کنار نوه ها
وای، چقدر مهربونه، چهره ی ماهتون
مهردخت خانوم هم که کنارتونه...
یادم بود تولد شما، مهردخت و نفستون تو این ماهه... مهردخت فکر کنم لیست و ششمه؟
براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم

سلام یاس عزیزم
ممنونتم دوست قدیمی ، لطف داری تو نازنین .
بله نفس اول تیر ، من چهارم و مهردخت بیست و ششمه . چه خوب یادت مونده .. این محبتت رو می رسونه منم برات بهترین ها رو میخوام عزیز دلم و می بوسمت

شیرین سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 08:58 ب.ظ

مهربانو جان تولدت مبارک
از نوشته ای صمیمی و زیبات درس های خیلی زیادی یاد گرفتم
از راه دور میبوسمت

ممنون عزیزم
قربونت شیرین جان ، منم می بوسمت

فریبا سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 07:38 ب.ظ

مهربانو ،بانوی عزیز تولدت مبارک

ممنون فریبا جانم

نادیا سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 07:32 ب.ظ

تولدتون مبارررک .عمرتون با عزت و پر خیر و برکت .من از وبلاگتون خیلییی چیزا یاااد گرفتم

ممنون نادیای عزیزم . در کنار هم آموختیم

لیدا سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 02:53 ب.ظ

تولدت مبارک انشالله کنار خانواده و دوستانت120سال زندگی کنی

ممنون لیدای عزیز . همچنین

مهناز سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 01:46 ب.ظ

عزیزم تولدتون مباااارک، اشالا سالها ی سال در برکت و شاد زندگی کنید

مهناز جان از دعای قشنگت ممنونم و آمین گفتم

افشان سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:36 ب.ظ

الهام دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 10:40 ب.ظ

عزیزم تولدت مبارک من نه وبلاگ دارم نه ایمیل آدرس اینستامو میذارم
e.b.1394

ممنون الهام جان محبت داری عزیزم

فریدا دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 08:33 ب.ظ

مهربانو جانم ...
هزار بار مبارک باشه تولدتون ... انشالله جشن 120 سالگیتون با دل خوش و تن سالم در کنار عزیزانتون ...
بهترینها رو از خدا برای شما میخوام
خیلی برام عزیزید ..خییلی
کمرنگ بودنم رو به حساب بی معرفتی ام نذارید ... سرم شلوغه. ..ولی دلم با ماست ... با همه قلبم به یادتونم

فریدای نازنین ممنون از محبت خالصانه ت عزیزم .
این حرف ها کدومه دختر گل ، امیدوارم تنت سالم و سرت شلوغ از کار و خوشبختی باشه

مهری دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی تبریک میگم امیدوارم عمر با عزت و با شادی و سلامتی داشته باشین
من بسیار از شما آموختم و شما یه معلم مجازی برای من بودین همیشه حسرت میخورم که بلد نیستم بعضی از پست ها تون رو سیو کنم چون پسرم پونزده ساله میشه و پست های شما خیلی مفید و آموزنده است اگرچه از نظر مذهبی با هم فاصله زیاد داریم و من از اون چادر چاقجوری هام

سلام مهری جان
قربون محبتت عزیزم ، خانم چادری ناز و مهربون قلبامون فاصله نداره و این مهمه
هرکدوم از مطالب رو که میخوای میتونی کپی کنی تو یه فایل جدا نگهش داری ... بچه ها خیلی تو این امور وارد هستند ، از همون گل پسر ماهت کمک بگیر عزیزم .
خدا برات نگهش داره الهی سعادت و عاقبت بخیریش رو ببینی

[ بدون نام ] دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 10:21 ق.ظ

تولدت مبارک بانوی مهربون

ممنون آرزو جانم

عاطفه دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 09:35 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانوی عزیز...تا حالا عمر باعزت داشته ایشالا 120 ساله شه این عمر باعزت

مررسی عاطفه جونم .
قربون محبتت عزیزم

ونوس دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 02:58 ق.ظ http://calmdreams.blogfa.com

آخی خوشگل خانوم تولدت هزاران بار مبارک
اخلاقت مثل صورتت مااااااه
برات بهترینهارو تو همه زندگیت آرزو می کنم
در کنار عزیزانت عمر باعزتی داشته باشی و شاهد خوشبختی های تمام نشدنی مهدخت عزیزت باشی
بغل محکم و ماچ ماچ

قربونت ونوس جانم . محبت داری دوست قدیمی و با صفا .
برای تو هم همین چیزهای خوب رو ارزومندم عزیزم .

سیما یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 11:34 ب.ظ

مهربانوی مهربانم. تولدت مبارک که هروقت دلتنگم میام خاموش میخونمت و کلی انرژی میگیرم.دوستت دارم

ممنون سیما جانم . الهی هیچوقت دلتنگ نباشی و با یکعالمه احساس خوب بیاس سراغم . منم دوستت دارم و می بوسمت

Azadehjafari_a@yahoo.com یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 06:29 ب.ظ

تولدتون مبااااارررک شااااااااد و سلااااااامت باشی

ممنون آزاده جان

زیبا یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 06:13 ب.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

تولدت مبارک مهربانوی زیبا و مهربان. برات بهترینها رو آرزو دارم.
جالبه که درست هم سن هم هستیم. منم امسال ۴۴ ساله خواهم شد. دهه چهل عمرم رو خیلی دوست دارم. امیدوارم برای تو هم این دهه پر بار و پر از آرامش باشه.

ممنون زیبا جانم . من هم برات بهترین ها رو میخوام . تولدت پیشاپیش مبارک باشه . جالب اینجاست که هر دو دختر های گل هم سن هم داریم

خواننده خاموش یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 05:07 ب.ظ

تولدتون مبارک
یک عالمه آرزوهای خوب براتون دارم

ممنون دوس خاموش من . همچنین

غریبه یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام و تبریک
تولدت مبارک باشد
عید فطر هم مبارک باشد
برایت آرزوی روزهای خوب و شادی را دارم همیشه لبخند بر لبهایت باشد

سلام غریبه جان .
ممنونم عید برای شما هم مبارک و طاعاتت قبول باشه . منم برای تو و خانواده ی عزیزت بهترین ها رو میخوام

Aftab mahtab یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 03:40 ب.ظ

Tavalodet mobarak behtariin

ممنون عززززیز دل

نسرین یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 03:35 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ای نامرد... اولین تبریک من کو؟


به وجودت می بالم
به اینکه دوست صمیمی و نزدیکیم
به اینکه هستی
مرسی که اومدی به دنیام

عشق خودمی تو
تولدت مبارک عزیزم

کوووو؟؟
فدات شم عزیز دل ، آبجی بزرگه خدا نگهت داره

... یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 01:24 ب.ظ

راه بلد مهربانی ها مهربانوی عزیز روز تولدت اولین روز ازسفر365روزه توست به دورخورشید ازسفرت لذت ببرتولدت مبارک

عزززیزم ، چقدر کامنتت شیرین و دلچسبه .. ممنونتم نازنین

شاپرک یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 01:00 ب.ظ

مهربانوی زیبا تولدت مبارک ... دوستت‌دارم‌و امیدوارم زندگی به کامت باشه...اینروزا برای کنکور آماده میشم برام آرزوی موفقیت کن بانوی دریادل اینقدر درگیر درسام که رمز وبلاگمو هم قاطی کردم‌ و هرچی میزنم راهم نمیده... یادم بود متولد تیر هستین و اومدم و دیدم بعله...زنده باشی و قلبت به شادی بتپه نازنین ....

فدات شم شاپرک عزیز من . چقدر محبت داری که یادت مونده .
برات بهترین ها رو ارزومندم و امیدوارم نتیجه ی دلخواه زحماتت رو شاهد باشی .
فعلا خودت رو اذیت نکن بعدا با پشتیبانی تماس بگیر تا رمزت رو بازیافت کنند عزیز دلم

سینا یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 11:45 ق.ظ

یک بار دیگه تولدت رو تبریک می گم. امیدوارم همیشه در کنار عزیزانت سلامت و شاد باشی

ممنونم سینا جان . همچنین دوست قدیمی و عزیز من

بهمن یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 11:36 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بانوی مهر و محبت و انسانیت...
چقدررررررررررررررررررررررر خوشحالم که تونستم خودمو به جشن تولد خواهر خوب و مهربونم برسونم. الهی که صد ساله بشی بیست تا هم روش برای اِشنانتیون...!!!
میگم از همه ی نقشها و نقش آفرینی هات گفتی الا نقش یک دوست خووووب و مهربون و دلسوز .
انشاالله که در همه ی نقش هایی که دست قدرتمند تقدیر در سرنوشتتون به خوبی نوشته شما هم به خوبی اونارو ایفا کنی...
درخواست دعا کردی...
عمر با عزت رو که خداوند، خدارو شکر بهتون داده انشاالله این عمر با عزت طولانی و مستدام باشه.
من براتون از صمیم قلب آرزو میکنم که خداوند حُسن عاقبت بهتون بده که از نون شب هم واجبتره...

سلاااام داداش بهمن عزیز و گلم
قربون محبتت مهربون تیرماهی
ااااخ اینو خیلی خوب اومدی ، واقعا از نون شب واجب تر تررره

الی یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 10:41 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

تولدتون مبارک
امیدوارم سالهای سال کنار عزیزانت به خوبی و سلامت و خوشی باشید

ممنون عزززیزم و همچنین

خاطره یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 10:12 ق.ظ

مهربانو جان تولدت هزاران بار مبارک ، بهترین ها رو برایت آرزومندم. و چقدر خوشحال شدم که روی ماهت رو دیدیم

فدات شم خاطره جون محبت داری عزیزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد