دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تولدت مبارک"

هجده سال پیش در میون دردی جانکاه عاشق شدم 


و پاداش دردم دختری بود که نگهبان آتش عشقم شد . 


عشق یکی یک دونه ی من تولدت مبارک 




نظرات 32 + ارسال نظر
سنا یکشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 06:48 ب.ظ

تولدت هردو مبارک عشقای دل همه ان مبارکه عشقای دل عزیزای دل مبارکه تولد خانمت زیبا:هدیه

ممنونم نازنین

مجید شفیعی یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 03:08 ب.ظ

تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک


مرررسی

زیبا سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 11:16 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

تولد خوشگل خانوم مبارک باشه مهربانوی عزیزم. امیدوارم خدا هر دوتون رو برای هم نگه داره

ممنون زیبای عزیزم خدا گل دختر نازت رو نگهدار باشه

متولد ماه مهر سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 08:19 ق.ظ

تولدش مبارک، امیدوارم شاهد پیشرفت و خوشی هاش باشی.

ممنونم عزیز دلم الهی آمین

ماجد سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام
به به
همیشه به شادی و سربلندیش
خدا برا همدیگه حفظتون کنه

سلام ماجد عزیز
ممنونم خدا عزیزان تو رو هم حفظ کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 02:44 ق.ظ

ونوس سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 12:51 ق.ظ

تولد دختر گل و خانمت مبارک
خوشبختیشو ببینی الهی

ممنون عزیز دلم . خدا ناز دختر تو رو هم حفظ کنه

یاس ایرانی دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 11:48 ب.ظ

مهردخت جان تولدت مبارک
ان شاءالله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عزیز خوشگل

ممنونم یاس ایرانی نازنینم
تو و عزیزانت هم سالم و دل شاد باشید

آلما دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:59 ب.ظ

تیرماهی های عزیز تولدتون مبارک

ممنون آلما جااانم

فریدا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام مهربانو جان ..
تولدت مهردخت جان دلبندتون مبارک باشه ...انشالله جشن120 سالگیش در کنار شما و عزیزانتون ..
موفق و شاد و سلامت باشه الهی ...
..
مهربانو.جان ...من در سکوت ولی مشتاقانه دارم قصه زندگیتونو میخونما ... سرا پا گوش. و با عشق :)

سلام فریدای گلم .
ممنونم عزیز دلم . محبت داری خانومی میدونم خیلی شلوغی

سوفی دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:03 ب.ظ

مهربانوی عزیزم،
هر چند با تاخیر زیاد اما تولد خودتون، نفس عزیزتون و مهردخت نازنین مبارک. الهی تن همه تون همیشه سالم باشه، هر کجا هستید نان تان گرم و آب تان سرد و گوارا باد.
دوستتون دارم و ندیده یکی از بهترین دوستانم هستید. آرزوی شادی فراوان .

ممنونم عزیز دلم . الهی آمین چه دعای قشنگی .
همچنین سوفی نازنینم

نگین دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:40 ب.ظ

ای جاااانم مبارک باشه تولد دخملک خوشگلمون

مهربانو میدونستی عسلک عین سیبیه که از وسط با خودت نصف کرده باشن؟

دخترها هرچی بزرگتر میشن بیشتر مونس مادرهاشون میشن .. خدا ببخشه بهت ...

و بهت تبریک میگم بابت داشتن چنین جواهری و از صمیم قلب امیدوارم خوشی های روز افزونش رو شاهد باشی ...

به جای شیرینی کیک هم شیرینی لبخند قشنگش رو میپذیریم عزیزم

ممنونم نگین نازینم .
ای جااانم هر چند شبیه پدرشه ولی شباهت غیر قابل انکاری هم با من داره .
ممنون بابت کامنت مهربون و شیرینت عزیز دلم خدا گل های باغ زندگیت رو برات سالم و شاد نگه داره

اعظم46 دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 07:41 ب.ظ

تولد دختر گلت مبارک باشه
ان شاء الله خوشبختی شو ببینی

ممنونم اعظم جانم . الهی آمین

... دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 07:14 ب.ظ

باارزوی بهترینها و شادترین و سالم ترین لحظات دراین سفره 365روزه ات به دور خورشید مهردخت جان تولدت مبارک

فریبا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 06:01 ب.ظ

عزیزم تولد مهردخت هزاران هزار بار مبارک ٬سالیان سال زیر سایه شما شاد و سرافراز باشند

ممنون فریبای عزیزم . خدا عزیزانت رو نگهدار باشه

Miss.khorshid دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام
تولد دختر گلتون مبارک باشه. ان شالله هر آنچه خیره براش رقم بخوره و روزهای خوبی در کنار هم داشته باشین

سلام خورشید خانوم مهربون .
ممنون از محبتت الهی آمین

شیرین دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 04:39 ب.ظ

هزاران هزار بار تبریک میگم مهربانوجان هم خودت هم دختر نازت
همیشه کنار هم خوشبخت و دل خوش و سلامت باشین

ممنونم نازنین ، الهی سالم و شاد باشی

رها دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 03:40 ب.ظ

تبریک به مهربانوی عزیز و مهردخت زیبا. ارزوی شادی و سلامتی برای مادر و دختر نمونه دارم

عزیزد دلمی رهای نازنین و مهربونم . خدا دختر خوشگلت رو نگهدار باشه

عاطفه دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 02:52 ب.ظ

ایشالا خوشبختیشو ببینی تولدش مبارک

ممنون عاطفه جان الهی امییین

سمیرا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 01:45 ب.ظ http://s64.blogfa.com

ای جاااان دلم...تولدت گل دختری مبارک باشهبراشون

بهترینهارو خواستارم و برای شما هم همچنین مامان مهربانو
.
.
.
راستش شوهر منم تیر ماهیه.متولد پانزده تیر

خیلی وقته وبلاگتون رو میخونم و انقده از شخصیتتون

خوشم میاد.من دوست نگین شیرازی جون هستم.

قربونت سمیرا جونم . تولد همسر گلت مبارک باشه الهی با خوشبختی و سلامت کنار هم روزگار بگذرونید .
نگین جون خودش ماه و دوستای ماهشم باعث افتخار منند

خاطره دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 01:08 ب.ظ

تولد مهردخت جان مبارک.انشاالله روزهای خوب و توام با سلامتی و موفقیت پیش رو داشته باشه

ممنون عزیز دلم . الهی آمین برای همه ان شالله

لیدا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 12:22 ب.ظ

تولد دختر هنرمند وگلم مهردخت جان مبارک باشه.دختر منم تیر ماهیه.7تیر تولدش بود.

ممنون لیدای عزیز . خدا دختر گلت رو حفظ کنه تولئش مبارک باشه ببوسش عزیزمو

شاپرک دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 12:19 ب.ظ

عزیززم دختر کوچولوی ما دیگه یه خانوم برازنده س...مبارک باشه بر تو این عاشقی بانوی زیبا

شاپرک نازنینم ممنون از کامنت فوق العاده ت

نسرین دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 12:01 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

به به... تفلد تفلد تفلدت مبارک گل قشنگم

دخمر هنرمند و زیبا

چه تیر بجز دهمش خوبه!
بیستم هم تولد زن داداش گل من زری هست

ممنون خاله نسرین عزیزززش .
تولد زری جون هم پیشاپیش مبارک باشه و اما دهم تیر

Nasrin دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:34 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک انشالله همیشه سلامت و شاد باشید در کنار هم

ممنون نسرین جانم . شما هم در کنار عزیزانتون

سینا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:11 ق.ظ

تولد مهردخت عزیز هزاران بار مبارک. ایشالله همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشه

ممنون دایی سینا . الهی آمییین

مینا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:50 ق.ظ

مهردخت عزیز تولدت مبارک
آرزو میکنم به همه آرزوهات برسی

ممنون مینای نازنین

غریبه دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام
تولدش مبارک باشد ان شاالله همیشه شاد و خرم و سر بلند و سالم باشد
دختر خیلی عزیز است آنهاییکه دارند می دانند

سلام
ممنون دوست عزیز . خدا برای هر کی داره نگه داره .

زهره دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:47 ق.ظ

تولدش مبارک باشه عزیزم خداروشکر که مادری مثل تو داره

ممنون زهره ی عزیز و مهربونم

Aftab mahtab دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:20 ق.ظ

Mehrbanoo jonam tavalode dokhtare golet mobarak bashe
Eshala shad o salamat bashe

فدات شم عزیزم . الهی آمییین

مریم دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 09:20 ق.ظ

تولد مهردخت عزیز مبارک
آررزو میکنم شاهد موفقیتهای همیشگی اش باشی

ممنونم مریم جون . الهی آمین

لیندا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 08:38 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک
با آرزوی بهترینها برای هر دو تون

ممنونم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد