دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"سی سالگی موسم عشق ابدی من"

انگار احسان  عزیز این ترانه رو برای من و احوال من خونده 


سی سالگی احسان خواجه امیری رو اینجا گوش کنید 




آناهیتا جانم ممنونتم 

چه چیزی تو عمقه چشاته که من یک نگاهه تو رو به یه دنیا نمیدم

که بعد از تماشای چشمای تو از زمینو زمان عاشقانه بریدم

تو با کل رویای من اومدی تا تو سی سالگی باورم زیر و رو شه

که زیباترین خط شعرهای من از تماشای چشم تو هر شب شروع شه

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام


*********

دلم از تماشای چشمای تو یه حسی مثه پر گرفتن گرفت


چشای تو تا پیشه چشم منه مگه میشه این حالو از من گرفت

تمام وجودم رو هر ثانیه تو دریای فکر تو حل میکنم

نگاه کن واسه این که تو با منی چه جوری خدا رو بغل میکنم

اومدی تا بره فصله دیوونگی شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام آرزوهامو از کی به جز تو بخوام

اومدی تا بره فصله دیوونگی، شدی آرامشه کل این زندگی

با تو هر ثانیه عاشقانست برام، آرزوهامو از کی به جز تو بخوام


نظرات 8 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 02:35 ق.ظ

من الان دارم سی سالگی رو تجربه میکنم اصلا ی حالیه ی جوریه....

ای جااانم ، بهترین ها برات باشه مهناز جانم

Nasrin پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 01:54 ق.ظ

مهربانو جان میگى کتاب منتشر کنى توى دل من قند اب میشه
امیدوارم روزى رو ببینم که خبر انتشار کتاب زندگیتون رو بهمون بدى

عزززیزم امیدوارم این اتفاق بیفته

سوفی چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 05:13 ب.ظ

مهربانوی عزیزم،
ممنون که رمز رو برداشتید؟ ولی میشه یک درخواستی بکنم؟ خواهشا رمز قسمت یکی قبل از آخر رو هم بردارید؟ من ظاهرا یک قسمت قبل از این آخری رو از دست دادم. از دوشنبه تا امروز مهمان دار بودم و نتونستم بیام نت. بردارم رو بعد از ٦ سال دیدم و تلفن و دنیای مجازی رو برای چند روز به فراموشی سپردم. خیلی خیلی ممنون میشم بانو. بوس

جااانم چشم و دلت روشن عزیزم .
رمز رو برداشتم عزیز دلم

نجمه چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام. من قسمت آخر رو نخونندم
هیچ راهی نداره؟! ؟!

سلام عزیزم قسمت ده رو باز کردم

مهسا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام مهربانو عزیز .جرا رمز گذاشتین؟میشه لطفا رمز و برای منم بفرستین

سلام مهسا جون . همونطور که میدونی این بخش از خاطرات من هنوز خصوصیه برای همین این مدت دور هم خوندیم و از نظرات هم استفاده کردیم ، ولی از این ببعد چون مطالب کلا حالت عمومی داره ، برای اون قسمت ها رمز گذاشتم .شاید یه زمانی هم خواستم بصورت کتاب منتشر کنم .
درضمن قسمت اخر رو باز کردم عزیزم

نازلی چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

چی شد چرا رمزی شد ؟
الان من پشت در بسته چیکار کنم

نازلی جونم قسمت ده بازه بیا تو دم در بده

فریدا چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام مهربانو جان
چرا پستهای قبل رمزی شد ..چیزی شده?
خوبین?

سلام فریدا جون . نه قربونت چیزی نیست .
قسمت اخر بازه

اعظم 46 چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 03:32 ب.ظ

چرا رمز گذاشتی

دعوااام نکن من کوشولوعم می ترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد