دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"دوستانی بهتر از آب روان "

تیترِ پستِ امروز، تقدیم به شما عزیزان که بهتر از آب روانید 


دیروز یکی از همکاران می گفت : 

 رتبه ی  دختر برادر شوهرم اومده اصلا انتظارش رو نداشتن ، به جاریم گفتم : حقتونه چقدر گفتم انقدر خرجش نکنید ، یه مدرسه ی معمولی بره هم همین نتیجه رو می گیره . مثل تو که بهت گفتم بی خیال مهردخت شو !!!


بهش گفتم : نظرات مختلف داریم و به طبع ، اولویت های مختلف تو زندگی . بنظر تو ، بچه ها باید روتین مدرسه برن ، بعد دانشگاه و ازدواج و بچه دار شدن و ... 


اما این وسط من هم هستم که فکر میکنم کیفیت هر کدوم از این مراحل برام مهمه و قراره زندگیشون کنیم نه اینکه بگذرونیمشون .


 خدا میدونه که من و نفس برای دوره ی متوسطه ی مهردخت چقدر هزینه کردیم ولی اگر یکبار دیگه برگردیم به عقب امکان نداره غیر از این تصمیمی بگیرم . 


مهردخت چهارسال تو مجموعه ای درس خوند که همنشینی با اساتید عااالی از نظر اخلاقی و سطح آموزش ، احترام و اهمیتی که به دانش آموزان داده می شد و خیلی چیزای دیگه از نکات برجسته ش بود . 


اون یه مقطع از زندگی بود که به نحو احسن گذشت ، خیلی دلم می خواست که این سطح عالی آموزش منجر به یه نتیجه ی خیلی عالی برای تحصیل تو یه محیط عالی تر (در دانشگاه ) بشه ولی اگر هم نشه هیچ مشکلی نیست . ما دوتا چهار سال هر روز شگفت زده شدیم . 


استاد عماد اجلال نوازنده ی گیتارِ گروهِ امیان ، مدرس موسیقی و مشاور تحصیلیشون بود . استاد حامد امرایی کارگردان جوان و موفق کشورمون مدرس نمایش بود و خیلی های دیگه . 


وقتی تو کلاس، چشم بچه ها به جریانات کثیف پشت پرده و مافیای سینما و فیلم باز میشه ، وقتی مهردخت هجده ساله ی من با چشمان هوشیار و دانای خودش جریانات فرا*ماسو*نری رو از دیدگاه های مختلف بررسی می کنه و تو هر موضوعی آگاه تر و باز تر به مسائل نگاه میکنه و بعد از دیدن هر فیلم و نمایشی نکات برجسته ی بازی ها ، پلان ها و نوع زاویه ی فیلم برداری رو بررسی میکنه ، اینها نتیجه ی تحصیل تو محیط برتره و بسیار ارزش داره . 



شونه ای بالا انداخت و گفت حالا من و بچه هام هیچکدوم اینا رو نمیدونیم و خیلی هم خوب داریم زندگی میکنیم ، پول درمیاریم و خرج میکنیم و اینا .. 


گفتم : دقیقا همینه ، اون " اینایی" که تو میگی هموناست که دیروز دخترت از محل کارش بهت مسیج داد که از اینجا متنفرم ، من میخواستم هنر بخونم و تو مجبورم کردی حسابداری بخونم چون میدونستی سریع میذاریم سرکار که تو بیست سالگی پول در بیارم . 


حرف تو دهنش ماسید ، گفتم ناراحت نشو .. 


برای تو اولویت اینه که مهمون  دعوت کنی چهار جور غذا بذاری سرمیز ، من اولویتم اینه که دوتا بلیط بیشتر بخرم برم  تیاتر .. همین تفاوت ها زندگی رو قشنگتر میکنه . 


من به تو ایراد نمی گیرم تو هم به من نگو پول حیف بود خرجش کردی .. 


یاد اون پدری میافتم که برای دخترش امکانات فراهم نمیکرد می گفت "دختره آخرش شوهر میکنه پولم هدر میره "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


********


بریم سراغ نفس جانم .


نفس حالش خیلی خوبه خدا رو شکر . دیروز برای اولین بار بعد از جراحی رفت استخر . وقتی بهم گفت ، تو دلم گفتم : ای واای الان از جای بخیه هاش ناراحت میشه . 


چند دقیقه بعد زنگ زد گفت: مهربانو جای این بخیه ها خیلی ناجوره . 


گفتم : ناجووور ؟؟ کی گفته؟ خدایی برو ببین چند تا بسکتبالیست خوش تیپ پیدا میکنی رو تنش سی سانت بخیه داشته باشه 


خندید و گفت : از دست تو .. 


گفتم : یهو جو گیر نشی بری جکوزی هاااا


گفت : نه حواسم هست . فقط استخر و سونا . 


جواب پاتوبیولوژی رو که میبردیم پیش دکتر ، بهش گفتم : اگه دکتر گفت شیمی درمانی لازم نداری چی ؟ 


گفت : ببریم چند جا نشون بدیم .


گفتم : آآباریکلااا . میخواستم ببینم خوشحال میشی و میگی چه خوب پس ولش کن یا مثل الان میگی چند جا مشاوره کنیم .


خلاصه دکتر جواب رو دید و گفت همه چیز عالیه و طبق همون چیزی که در حین عمل دیدم هیچ بافت و نسجی آسیب ندیده ولی من یک در صد خطای آزمایشگاهی رو درنظر می گیرم و میگم بهتره یه دوره شیمی درمانی خفیف انجام بشه . 


ما هم خوشحال شدیم و تشکر کردیم . 


داروهای شیمی درمانی هم آماده ست و ان شالله تو هفته ی آینده اولین جلسه انجام میشه . 

یعنی امسال ،  از چهاردهم تیر ماه تا انتهای شهریور همه ش منتظر جواب بودم 


دیروز با مهردخت خانوم گل گلاب ، آموزشگاه رانندگی ثبت نام کردیم . به زودی سر 206 گیس تو گیس خواهیم شد . 



دوستتون دارم یعاااالمه 

پینوشت یک :

دیشب  سریال شهرزاد رو می دیدیم ، تو یه سکانس دوربین از پایین به بالا روی رضا کیانیان عزیز حرکت کرد تا به سقف رسید ، مهردخت فیلم رو نگه داشت بهم گفت این چه تکنیک فبلم برداری بود ؟؟


 یه  ابرومو دادم بالا گفتم : عظمت گرایی ، بچه پروو امتحان میگیری؟؟


(این اون چیزاییه که من بهش میگم زنددددگی )



پینوشت دو: 


استاد عماد اجلال که مهردخت کلاس های آواز رو هم زیر نظرشون شروع کرده 




اینم کانال تلگرامی "امیان بند " https://t.me/emianband 


آخرین آهنگشون منِ بی تو ، عااالیه ولی من رهایی رو بیشتر دوست دارم  

 

نظرات 23 + ارسال نظر
آذر چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 05:09 ب.ظ

در مورد تفاوت دیدگاه نظر منم کاملا با تو یکیه. همیشه از نگاهت به زندگی لذت بردم.
در مورد سلامتی همنفست هم بهت تبریک میگم. از ته دلم برات ارزوی خوشبختی و ارامش دارم.

ممنونم نازنینم

مهرگل چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 12:58 ب.ظ

مهربانوی عزیزم من کاملا با سبک زندگیت موافقم.
اتفاقا به نظر من الان مهردخت (خواهر زاده نازنین )
واقعا کیفیت زندگی مهمه اما به نظر من کیفیت نه به معنای موفقیت ظاهری مثل اینکه آدم پزشکی بخونه یا یه کار با درآمد خوب داشته باشه
به نظر من کیفیت یعنی آدم انقدر از انتخاب هاش راضی باشه که نخواد به عقب برگرده . مهربانو تو کاری کردی که مهردخت الان تو این سن حرفی واسه گفتن داره و این الان خیلی خیلی مهمه . مگه کنکور چیه خب اگر اونی که میخواد نشد خب سال دیگه تلاش میکنه
مهربانو چه فایده ای داره بچه آدم شاگرد اول رشته های به ظاهر تاپ بشه اما از نظر سطح آموزشی و از اون مهمتر اخلاقی چیزی یاد نگرفته باشه .
من شهرستانی هستم شهرم رو دوست دارم و هیچوقت دوست نداشتم تهران زندگی کنم چون خیلی بزرگه و کنار اومدن برا آدم سخته ولی همیشه به یه چیز شما ساکن تهرانی ها به شدت غبطه خوردم اونم امکانات تحصیلی و خوبیه که داره و شهرستانی مثل شهر ما حتی تو غیرانتفاعی و نمونه دولتی و این حرفها هم نظیرشو نداره
وای چقد زیاد شد
راستی برای جناب نفس هم خدارو صد هزار مرتبه شکر
پدر من هم متاسفانه به علت کانسر اردیبشهت پارسال بعد از یکسال درمان و جنگ فوت شدن وقتی خبر بهبودی کسی حتی از اون سر دنیا میشنوم انگار دنیارو بهم میدن
خدارو میلیون ها میلون بار شکر که خوبن و الهی که مبتلاهاش خوب بشن و هیچکس دیگه ای مبتلا نشه
اینم برا مهربانو بانوی مهر و محبت:

قربونت مهرگل عزیزم .. بیا ببین خواهر زاده جانت چطوری اون روی من رو درآورد
عززیززم میدونم که متاسفانه اونطور که شایسته ی شهرستانی های عزیزمونه به اون مناطق رسیدگی نمیشه و کاملا بهت حق میدم .
بابت نفس ممنونتم عزیزم خیلی برای پدر عزیزت و قلب شکسته ت ناراحت شدم و تحسینت می کنم که با نهایت بزرگواری برای همه ی بیماران دعای صحت و عافیت داری . الهی روح پدر در شادی و نور باشند و خدا خودت و عزیزانت رو سلامت نگهداره .
اینم برای تو

فریبا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام مهربانو جون
آخ از این کنکور لعنتی......فکر کنم گفتم بهتون که بزرگترین حسرت زندگیم ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل بود که نشد.هرچند بعدها تونستم خیلی مهارتهای کامپیوتری رو یاد بگیرم و الان در زمینه گرافیک کامپیوتری و صفحات وب فعالیت می کنم ٬ باز اون خلا پر نمیشه...
به امید خدا دختر گلتون موفق میشه ٬ گرچه به نظرم نیمه راه موفقیت رو هم طی کرده تو دبیرستانی درس خونده که ازخیلی از این دانشگاه ها سر تر بوده
خوشحال شدم که جواب آزمایش همسفر زندگیتون خوب بوده
شیمی درمانی هم خیلی سخته ٬ برای اون روزها انرژی ذخیره کنید.
منتظر خبرهای خوبیم تا آخر شهریور

سلام فریبای عزیزم .
خدا رو شکر که تو کارت متخصصی ، فریبا جون میدونم دانشگاه مسیر رو برای رسیدن به هدف اسون تر میکنه و بسیاری از موانع رو در اه رسیدن به اون هموار میکنه ولی واقعا همه چیز نیست .. مطمئنم برای رسیدن به هدف و تخصص امروزت خیلی سختی کشیدی و با پشتکار موقعیتت رو بدست اوردی که این خیلی خیلی ارزشمنده .
ممنونم از اظهار لطفت نسبت به مهردخت و نفس . چند روز پیش به نفس گفتم کاش قبل از شیمی درمانیت می رفتیم سفر گفت خوب بعدش می ریم . گفتم شاید حالت زیاد مساعد نباشه ، گفت مهربانو منو میترسونی مگه یه تزریق نیست ؟ گفتم چرا عزیزم هست ولی داروش خاصه و دلبهم خوردگی و چیزای دیگه داره .
فکر کنم جدی نمیگیره فعلا
ان شالله که خوش خبرم

نیکی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:29 ق.ظ

انگار بلاگ اسکای به آدرس ایمیل من حساسیت داره
ماشین دنده اتومات انتخاب خیلی خوبیه، به خصوص برای شما که تو ترافیک خسته کننده تهران رفت و آمد میکنین. امیدوارم به زودی زود یه ماشین خوشگل جیگر قرمز دنده اتومات بخرین هی باهاش برین تآتر و سینما

بی ادبه دیگه
اره بخدا دیگه خیلی خسته میشم مهردخت و رانندگیش بهانه ست تا حدودددی
آخ جون قرمز باشه هی هم بریم تیاتر و سینما (کاش استیکر قر دادن داشتیم )

نیکی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:25 ق.ظ

آخ جون شد
سلام مهربانو جون. زیاد برای درصدها ناراحت نباشین، به خاطر این که نتیجه نهایی به خیلی چیزها بستگی داره، مثل تراز کردن نمرات و در نظر گرفتن کنکور عملی، و مهمتر از اون نحوه انتخاب رشته و علاقه مندی های شرکت کنندگان هر سال. امیدوارم که دختر گل شما مسیر مورد علاقه اش تو زندگی رو طی کنه فارق از این مشکلات گهگاهی
درباره موضوع کنکور که خیلی از دوستان بهش خرده میگیرن، باید به این هم توجه کنیم که در صورتی که کنکور بخواد حذف بشه، چه جایگزینی براش وجود داره که بشه بچه ها رو برای رشته هایی که پذیرش خیلی کمی دارن، مثل همین طراحی لباس، انتخاب کرد؟ نمیشه به نتایج امتحانات مدرسه که غیر سراسری هستن تکیه کرد، مدارس به صورتهای قانونی و غیرقانونی تو نمره ها دست میبرن، امتحانات نهایی هم فقط برای چند درس و چند پایه برگزار میشه که هزینه بسیار بالایی روی دوش آموزش و پرورش میذاره و برگزاری شون در مناطق محروم و نیمه محروم خیلی سخته، شاید بشه گفت در صورت حذف کنکور بچه های مناطق محرومتر بسیار ضربه میخورن. به هر حال برای جدا کردن بیشتر شایستگان از کمتر شایستگان، باید نوعی غربال وجود داشته باشه. وظیفه خانواده این هست که به فرزندان آموزش بده سر راه رسیدن به هر چیزی در دنیا سنگهای فراوانی هست، باید بتوان با کمترین آسیب از کنارشون رد شد. ببخشید اگر زیاد صحبت کردم، با آرزوی همه چیزهای خوب برای خانواده زیبای شما

جااانم سلام به روی گلت
قربونت نیکی جان خیلی خیلی کامنت مفید و خوبی گذاشتی ، چقدر عااالی که موضوع رو برای من و بقیه دوستان باز و از زاویه دیگه ای نگاهش کردی . نه واقعا ، نه من نه هیچکس دیگه ای راضی به فشار بیشتر به مناطق محروممون نیستیم .. دیگه کافیشونه هر چی کشیدن ولی کاش مسئولین راه کارهایی داشته باشند که هم کنکور برداشته بشه هم به مناطق محروم فشار نیاد .. ای واای چی میگم مسئولین !! والا انقدر جیب های گشاد بی ته دارن که مناطق محروم و اموزش پرورش کیلو چند ؟؟
در مورد دلگرمیت برای قبولی و انتخاب مهردخت ممنونتم عزیزم خیلی لطف کردی

نیکی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:25 ق.ظ

مهربانو جون چرا من نمیتونم نظر بذارم

ای وااای گذاشتی که عزیزم

خاطره چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 07:50 ق.ظ

درود بر بانوی مهر،اول اینکه خیلی خوشحالم که همسر محترم خوب هستن به امید بهبودی کامل و شنیدن خبر خوش از مهربانو جان.انشاالله مهردخت بهترین انتخاب رو پیش رو داشته باشه حتما در هر کار خداوند حکمتی نهفته مطمئنا نتیجه کنکور عملی گل دختر عالی میشه مگه میشه آدم مامان گلی مثل مهربانو داشته باشه و به بهترین ها نرسه.از اون مطلبتی که گفتی مهردخت که فرستادیش رشته هنر برای دلش واقعا حرف دل منو زدی خانواده من ار همون اول دبیرستان به من گفتن حتما باید بری رشته ریاضی در حالیکه که خودم علاقمند به تجربی بودم با اینکه دانش آموز زرنگی بودم ولی همین اجبار خانواده در انتخاب رشته تا این لحظه که ۱۴ سال سابقه کار دارم در همه موارد خودش رو مشون میده و همیشه یه حسرتی برای من داره که چه اشکالی داشت یکم با دل من راه میومدن

سلام به روی ماهت خاطره جان

ممنونتم ان شالله .
خیلی متاسف شدم که تو رشته ی دلخواهت درس نخوندی . این انگیزه و عشق از انتخاب های شخصیمون نشات می گیره و وااای اگر جلوش گرفته بشه که متاسفانه معمولا اینطور میشه .

یاس ایرانی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز...
خدا رو شکر حال نفستون بهتر شده. ان شاءالله همیشه سلامت باشن... جواب بسیار خوبی به خانوم همکارتون دادین... امثال این خانوم که فکر می کنن خودشون بهترین روش زندگی رو دارن فراوانه.... من وقتی بیست و دو سالم بود، خواستگاری از فامیل داشتم که خودم چندان تمایلی بهشون نداشتم یادمه چندین نفر اومدن به مادرم گفتم همیشه هم لازم نیست دخترت خودش تصمیم بگیره، تو باید دخترتو تحت فشار بذاری تا زود ازدواج کنه!!! خدا رو شکر مادرم عاقلتر از این حرفا بود و گذاشت من و خواهرم با کسی ازدواج کنیم که واقعا بهش علاقه داشتیم... مهربانو جان مهم اینه که خودمون از زندگیمون راضی باشیم نه دیگران.... برای مهردخت جان هم از صمیم قلب آرزوی بهترین ها رو دارم

سلام یاس ایرانی نازنینم

ممنون عزیز دلم الهی تو و عزیزانت هم تن درست و شاد باشید .
الهی شکر یاسی جان خدا مادر نازنینت رو نگه داره . خوشحالم که اتفاق های خوب تو ازدواجت اتاد و به دلخواهت همسر عزیزت رو انتخاب کردی .
بابت مهردخت هم بی نهایت ممنونتم الهی امییین

نسرین چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 01:47 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

وقتی میگم عشق خودمی همینه دیگه...

هر کسی می تونه در حد گنجایش مغز و بلندی سلیقه هاش فکر و عمل کنه.
همینکه کسی برای فرزندش تصمیم بگیره چی بخونه و حتی آینده شو تعیین کنه، برای من فاتحه اش خونده شده.

خوشم آمد بهش گفتی من بتو نمیگم چکار کن تو هم پاتو بکش کنار

عزززیز دل منی آبجی جووون

نگین چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 12:52 ق.ظ

سلاااااااام به روی ماه بانوی مهر و محبت

(ببخشید ماچ نمیذارم آخه من از این شکلکی که ماچ میکنه بشدت بدم میاد چون لبهاش رو بطرز زشتی ژل تزریق کرده)

اولاً که بسیار بسیار خوشحالمون کردی با خبرهای خوشی که در مورد نفس گرامی نوشتی .. الهی الهی الهی که بیماری بره پشت کوه قاف و دیگه هیچوقت هم سر و کلّه زشتش پیدا نشه انشاالله ... اصلاً مگه بیماری جرآت داره با اااااااااینهمه دوستان گل و گلاب که یکیش خود بنده باشم دوباره پیداش بشه؟
حاشا و کلاااااااااا

در مورد مهردخت جانمون هم کاملا باهات موافقم...
بسیار کار درستی کردی ...

منم در مورد بچه هام همین کار رو کردم و علاوه بر اینکه نتایج خیلی خوبی گرفتم، بچه هام هم دوستان خیلی خوبی از خانواده های خوب پیدا کردن و پسرم هنوز که هنوزه با دبیرهای دبیرستانش در ارتباطه ...

در مورد 206 هم متاسفانه باید بعرضتون برسونم!! که ازش قطع امید کن خواهر!!!! یعنی نداشته فرضش کن!!!
چون به محض اینکه مهردخت جان گواهینامه گرفت، صبح با دل امید بلند میشی که سوئیچ رو برداری بری سوار بشی

که ناااااااااگهان
میبینی ای دل غاااااااافل جا تره و بچه .. نه ببخشید .. سوئیچ نیست
و بقول آقوی همساده : از قضااااااااا !!! مهردخت هم نیست

بقول مهران جان مدیری: دیدم که میگماااااااااا
بعد از مدتی که حسابی ماشین رو کوبوند به در و دیوار و ستون و اینا، و دست فرمونش حسابی خوب شد، 206 درب و داغون رو میده تحویل خودت و میگه مامان جان اینو دیگه دوستش ندارم، حالا برام ماشین نو بخر

فلذااااااااا پیشنهاد میکنم از همین الان شروع کن پول جمع کردن که بعد دیگه پشیمانی سودی نداشته بید
از ما گفتن

سلام به روی گل نگین بانوی طناز عزیزم
ارره لب پروتزیه خیلی ماچش تفیه
الهی آمممین نه والا معلومه که جرات نداره برگرده اون یه دفعه هم شکر خورد پیداش شد با انواع محبت ها بهش حمله کردیم
ااای داد و بیداد پس اینطوریه ؟ باید فکر خودم باشم ... ماشین بی ماشییین
فکر کن دیگه شبا نباید بخوابیم ، باید کمین کنیم سوییچ برداریم .
قیافه ی مهردخت رو مجسم میکنم داره تو اب قرص خواب حل میکنه بده به خوردم

سوفی سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 09:22 ب.ظ

انشالله به زودی زود مهردخت جان گواهینامه شو می گیره و شما هم صاحب یک ماشین خوشکل اتومات میشید.
خوشحالم از ته دل که خبر سلامتی عزیزتون رو اینجا نوشتید و ممنونم.
دوستت تون دارم و بهترین ها رو براتون می خوام.

مرررسی
فدات خانوم گلی منم برای تو بهترین ها رو ارزومندم

سوفی سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 09:20 ب.ظ

مهربانوی عزیزم سلام،
پست قبلی رو پریشب خوندم و دلم از دلتنگی تون گرفت، حق شما و مهردخت عزیز بیش از این هاست. چیزی ننوشتم اما دلم می گفت که پیوست اون پست می آیید و باز هم می نویسید. خیلی خوشحالم که حال خودتون بهتره و حال مهردخت جان هم حتما بهتر خواهد شد.
همیشه از سیستم درسی کشورهای آسیایی بدم می آد و از این به بعد بیشتر. مهردخت عزیز اگر اینطرف بود با این سواد بالاش حتما بدون هیچ آزمون اضافه ایی الان در بهترین دانشگاه حق درس خوندن داشت و در کنارش قدر سواد بالاش رو هم با امکانات إضافی که در اختیار چنین جوانانی میذارند می دونستند. اما خوب اونجا این اوضاع هست و خدارو شکر که مادر نازنینی مانند شما داره و صد البته توی این مرحله هم موفق خواهد شد. وای به حال اون طفلی هایی که خانواده سرزنش شون می کنند بابت رتبه .

سلام به روی ماه سوفی عزیزم
فدات شم دوست من ، بعد میگن چرا جوون ها از این مملکت میرن .
دوستت دارم نازنین

Aftab mahtab سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 05:05 ب.ظ

Vagheab dide adama to keifiyat zendegi motefavete
Eshala mehrdokht joon movafagh badhe
Ta badhe az in davaha sare madhin

ممنونتم عزیز دلم .
ارره میدونم دعواهای اساسی در راه داریم

سینا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 04:45 ب.ظ

سالها پیش یکی از دبیران خیلی خوبم - همونی که گفتم هنوز باهاش ارتباط دارم- بهم گفت : "من بعضی از بچه ها رو که می بینم برام مشخصه که روی این بچه سرمایه گذاری شده" و بعد ادامه داد "به نظر من بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی فرزنده" . این دقیقاً همون کاریه که تو روی مهردخت انجام دادی و بدون شک ثمره اش رو هم برداشت می کنی.

یک چیز دیگه هم که می خواستم بگم اینه که برام خیلی جالب بود که تو به درستی پیش بینی کردی که الان نفس از جای بخیه اش ناراحت میشه. این نشون می ده تو چقدر با روحیات نفس آشنایی. در صورتیکه خیلی از زن و شوهرهایی که زیر یک سقف زندگی می کنند هم اینقدر به روحیات همدیگه آشنایی ندارند.

سینا قربون تو دوست و برادر عزیزم که با کامنتات و حضورت همیشه مایه ی دلگرمی و امیدمی

Nasrin سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 04:31 ب.ظ

چه کیفى میده ادم اینطورى فیلم ببینه ها تکنیک ها رو متوجه بشه
منم از شما یه تکنیک یاد گرفتم
خدا رو شکر انشالله که عمو نفس روز به روز بهتر باشن

آخ اررره بخدا ، انقد خوووبه .اون روز دایی بردیاش گفت فیلم ساعت پنج عصر چطور بود؟ مهردخت انقدر سبکای مختلف و حرفه ای رو بکار برد و از قدت و هوش مهران گفت تا بردیا گفت " غلط کردم بی خیال"
قربون محبتت که میگی عمو نفس عزززیز دلم ممنونتم . الهی امین

Miss.khorshid سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام مهربانو جان
ان شالله ۲۰۶ رو هدیه میدید به مهردخت جان و خودتون یه ماشین نو هدیه میگیرین به پاس اینهمه صبوری و مهربونی و عزیز دل بودن
خدا رو شکر بابت سلامتیه همسرتون. ان شالله این درمان های احتیاطی هم به سلامتی و زود تموم بشن...الهی آمین

سلام خورشید خانوم
ممنون عزیز دلم ان شالله چون واقعا دلم ماشین اتومات میخواد
الهی آمین دوستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 02:45 ب.ظ

ما زنده ایم که زندگی کنیم با بهترینهایی که در توانمونه و اولویتمونه پس هر کس بنا بر اولویت هاش هزینه میکنه .یکی دو کیلو طلا به دست و گردن زن وبچش آویزون میکنه که در حقیقت سرمایه گذاری میکنه البته توچشم ملت هم میکنه داراییشو .یکی معادل اون پول و برای آموزش بهتر عزیزش خرج میکنه .با آرزوی بهترینها برای شما ومهردخت عزیز.

دقیقا" ...
ممنون دوست عزیز برای شما هم بهترین باشد

رها سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 02:41 ب.ظ

مهربانو جان از پست مربوط به کنکور مهردخت عزیز پشت سرهم خوندم و حظ کردم که دختر تینیج شما که الان باید سرشار از احساسات باشه چطور خوددار بود و اونشب مهمونی رو به خوشی سپری کرد و بعد غلیان احساسات بود تو خلوت خودتون. یعنی منتظرم بود پقی این دختر جوون جلو دایی و بقیه بزنه زیر گریه و ... الان جواب گرفتم که نوع تربیت شما و تلاشی که تو این زمینه داشتین این جور زیر پوستی نتیجه داده. دوستت دارم .

عزززیزم قربون محبتت رها جان . منم دوستت دارم زیااااد

افشان سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 02:28 ب.ظ

شاپرک سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 01:50 ب.ظ

آفرین به شما بانو جانم...منم معتقدم آدم باید برای هرکسی بهترین کاری که از دستش برمیاد رو انجام بده بچه ی آدم که جای خود داره...
یکی از آشناهای نازنین که علاوه بر پسر خودشون پسر دیگه ای رو هم از سن ۱۰ سالگی به فرزندی قبول کردن که ۴سال از بچه خودشون بزرگتره... امسال اون پسر کنکوری بود... ایشون هم با وجود اینکه خودشون و همسرشون هردو کارمندن و جزو قشر متوسط اما برای پسرخونده شون بهترین انکانات تحصیلی رو فراهم کردن که خیلی ها برای بچه شون نمیکنن و اون عزیز هم امسال رتبه ی خوبی آورد که احتمالا از بین پرشکی و دندونپزشکی یکی رو میره امسال...وقتی خبرش رو شنیدم اشک شادی از چشام سرازیر شد...
برای آقای نفستون خیلی خوشحالم که سلامتیشونو بدست آوردن و روزبه روز بهترن...خدا عاقبت همه ی انسان های خوب و خوش نیت رو بخیر و شادی کنه...برای مهردختمون هم دلم روشنه..‌.بوس برای شما نازنین

ااای جانم
چقدر از شنیدن این خبر خوشحال شدم عزیزم ، خدا براشون بهترین ها رو بخواد ، اصلا" همه ی تلخکامیم بابت نتیجه ی مهردخت و بقیه از بین رفت بس که با این خبر شادم کردی .
ممنونم عزیز دلم خیلی کامنت خوبی گذاشتی واقعا خوشحال شدم

فریدا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام مهربانو جان
دو سه تا پست اخر رو الان باهم خوندم ...انقدر حرفهای شما و باقی دوستان منطقی و خوب بود ترجیح میدم حرفی نزنم و برای مهردخت جان آرزوی موفقیت کنم ..هر جا که هست ...
من خودم سال اول کنکورم رو بخاطر استرس زیاد و بد شدن حالم سر جلسه از دست دادم .. در صورتی که کاملا اماده بودم ....
ولی خانواده ام از،نظر روحی حمایتم کردن ..مثل کاری که شما با مهردخت جان انجام میدین .. و سال بعد خداروشکر تونستم به اون چیزی که میخوام برسم ...
سلامتی و آرامش مهمتر از همه چیزه ... ایشالا بهترینها در انتظارشه ...و موفق میشه ...
بابت سلامتی و خیر بودن نتایج آزمایش همسرتون.هم خدا رو هزار بار شکر،... خوش خبر باشین همیشه ...
دوستتون دارم

سلام فریدای عزیزم .
خدا رو شکر ، خدا خانواده ی گلت رو برات حفظ کنه عزیزدلم .
"سلامتی و ارامش "هیییچ ثروتی با این دوتا قابل قیاس نیست .
ممنونم عزیز دلم . منم دوستت دارم دوست عزیز و قدیمی من

مریم سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 11:46 ق.ظ

همه چیز عااااالیه
خدارو شکر

مادر دو دختر سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 11:25 ق.ظ

دختر منم تویکی از بهتر دبیرستانهای شهرمون بود تو کنکورم هم موفق نشد ولی پشیمون نیستم از حزینه ی که کردم چون واقعا براشون وقت گذاشتن وباسواد بارشون اوردن .کنکور پیش بینی نشده ست هیچیش نمیشه کرد

دقیقا همینه عزیزم الهی که خدا عاقبتشون رو بخیر کنه ، پولی که براشون خرج شده خوش حلالشون باشه ما هر چی داریم مال اوناست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد