دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" روز پزشک مبارک"

دیروز روز پزشک بود . 


به همه ی شما عزیزان پزشکی  که ، دوست من در این خانه ی مجازی هستید و سالهاست تو شادی و غم هم شریک هستیم ، این روز رو تبریک میگم . الهی وجودتون برای دردمندان مفید باشه و لحظه ای از یاد سوگند نامه  که بهش متعهد شدید ، غافل نشید .


و اما این شیرین ترین کامنتی بود که یه عزیز ، برام فرستاده. 



نظرات 21 + ارسال نظر
مجید شفیعی یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام


بعضیا چه تمثیلات خوبی استفاده میکنن برای تو



اون روزت مبارک مهربانووووووووومون

سلام
بعضیا خیییلی گلن
ممنون دوست خوب من

غریبه دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام والله صدور نود و دویست تومن به نظر من خیلی گرون است یعنی اصلا با در آمد و هزینه ی ما جور در نمی آید مخخصوصا اینکه این چند ر غاز پولی هم که سپرده هم خورد به این کاهش بهره ی بانکی و در آمد کاهش یافت و در عوض هزینه‌ها افزایش یافت
عیب ندارد این هم می گذرد
هر بیماری قابل شکست است بشرط اینکه آدم تسلیم آن. نشود
از این آدمهای پفیوز همه جا پیدا می شود که آرامش مردم را بهم می ریزد فقط باید دعا کرد تا از شر آنها محفوظ بمانیم
خداوند به همه ی بیماران شفا عنایت فرماید
آمین

سلام
بله واقعا برای جیب ما قشر متوسط گرونه فکر کن یه خانواده چهار نفری در جایگاه مناسب بخوان برنامه رو ببینند باید 800 تومن پول بدن
شاید پول زیادی برای دیدن کار هنرمندای درجه یک نباشه ولی برای ما خیلیه
خدایا ما رو از شر ادمای پفیوز و (بیییییییییب) در امان بدار
الهی امین

مریم جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 11:21 ب.ظ http://Mari-jooon.blogfa.com

چقد این عکس دخترتون که پس زمینه صفحه تلگرامه قشنگه

ممنون عزیز دلم چشمات قشنگ می بینه

نسرین جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 02:16 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

امیدوارم روز به روز بهتر بشن

ممنون نسرین عزیز دلم

نسرین پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 02:52 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

الآن بهترند؟
شیمی درمانی دوم چطور گذشت؟ به همون بدی بار اول؟

سلام گرم منو بهشون برسون

خدا رو شکر نسرین جان . خیلی بهتره . شنبه دومین جلسه رو داریم .
محبت و لطفت رو می رسونم

محدثه چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 04:22 ب.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام مهربانو جانم! امروز چند قسمت از فصل جدید زندگیتون که رمزدار نبود رو خوندم
چقدر زندگی پرفراز و نشیبی داشتید.ولی خدا رو شکر که همیشه خدا هواتو داشته و همیشه فرشتگانی از جنس انسان در کنارتون بودند که توی این مسیر کم نیاری.انشاالله که خداوند به نفس زندگیتون سلامتی کامل بده. مهردخت عزیز هم موفق از این آزمون بیرون بیاد.گر چه با وجود داشتن مامان محکم و استواری مثل شما، او هم حتما دختر محکمی هست و بالاخره حالا از این راه نشد، از یه راه دیگه به هدفش دست پیدا می کنه.
خدا به خودت هم سلامتی و توان مضاعف و دل خوش عنایت کنه که باعث خوشی دل دیگرانی

سلام عزیزم .
رمز رو برات می فرستم دوست خوب و قدیمی من .
محبت داری عزیز دلم . خدا برای تو و عزیزانت هم جز سلامت و ارامش نخواد

فرنوش چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام مهربانو جان
داستان زندگیت رو رمزی کردی. من حدود 40 روز نبودم و قسمت های آخر رو نخوندم. لطف می کنی رمز پستهای کویر و باران رو برام ارسال کنی عزیز؟ ممنون میشم

سلام عزیزم .
خوشحالم که برگشتی برات می فرستم عزیزم .

زهرام چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 03:42 ق.ظ http://zkh.blogsky.com

سلام مهر بانو عزیز،ان شاءاله خیلی زود همسرتون سلامتی کاملش بدست بیاره. ومهر دخت نازنین یه رشته خوب که دوست داره قبول بشه. خوبه که مهر دخت رشته ایی دوست داره بر خلاف خیلی از نو جوانهای امروزی مثل پسر من.چنددکامنت برات گذاشتم ثبت نشد.البته با چندین با کد ری ست کنم تا ثبت شه تازه کشف کردم.اگر امکانش هست رمز اوندو تا پست برام بزار چون قصه برام نا تمام مونده ..یه پیام هم تو پیغامها برات گذاشتم .

سلام زهرا جانم . ممنون عزیز دل
عززیزم چه خوبه الان کامنتت ثبت شده . خدا گل پسرای تو رو هم نگه داره .
فدات شم رمز رو فرستادم

ماجد شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام و وقت خوش مهربانو عزیز و بزرگوار
روز کارمند مبارک
همچنین بر مدیر نفس خان اعظم جنتلمن
شاد و مانا باشید

سلام ماجد عزیز و مهربون
ممنونتم عزیز جان ، همچنین دوست خوبم

شیرین شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 02:53 ب.ظ

منم کاملا موافقم
ماشالا به خوشگل خانوم

قربونت عزیز دلم

زهرام شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 02:57 ق.ظ http://zkh.blogsky.com

سلام من چرا نمی توانم کامنت بذارم

سلام
چرا زهرا جان ؟؟ حتما یه مشکلی تو سیستمت داری البته الان که خیلی هم خوشگل ثبت شده

نگین جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 05:08 ب.ظ

ولی من در کماااااال خباثت، کماکان معتقدم جناب نفس کمی هم ناز میکنن

مثلا همسر من سرما میخوره .. من سوپ میذارم یا شلغم درست میکنم بهش میدم بخوره ... بعد میگم الآن بهتری؟ صداشو تودماغی میکنه و میگه آرررررره بهتر که هستم ولی هنوز یه کمی سرم درد میکنه و بدنم کوفته ست!!! منم با خباثت میخندم و میگم اگه تا فردا خوب شدی که شدی!! اگه نشدی دیگه از سوپ و شلغم خبری نیست، دیگه با لنگه دمپایی و وردنه میام سراغت

(عزیزم میدونم که میدونی اینا همش شوخیه و مثلاً خیر سرم میخوام به روش خودم بهت روحیه بدم که سرپا باشی و استوار و خستگی ناپذیر)


ای جااانم اصلا وقتی حالم گرفته ست میام دوباره از نو کامنتات رو میخونم نگین جانم ممنونم که در کنارمی با همین قلم طنز و شیوات

نگین جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 05:03 ب.ظ

ای جانم
بقول شاعر:
الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی

ولی نه ... الهی جناب نفس حتی یه درجه هم تب نکنن!
و همیشه تنشون سلامت و دلشون خوش باشه کنار مهربانوی گل ما ... و لحظاتشون شیرین از شهد عشق و محبت

واسه بک راند گوشیتون هم لطفا اسپند دود بنمایید


الهی آمییین . قربون محبتت نگین خانه ی مجازی من

یاس ایرانی جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز...
هر کسی این پیغام رو برای شما فرستاده، واقعا گل گفته... روزتون مبارک
ان شاءالله نفستون سلامت باشه همیشه
اگه پزشکای ما اخلاقشون هم مثل شما بود که دیگه عالی میشد...

سلام یاس نازنین ایرانیم
قربون محبتت . الهی امین خدا عزیزانت رو نگهدار باشه .
آخی قربونت برم خیلی هاشون فوق العاده ن

مرآت پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 06:11 ب.ظ http://emlayeasan7.blogfa.com

هر که در عشق سر از قلّه برآرد هنر است

همـــه تا دامنــــه‌ ی کــــوه تحمــل دارند


"روزت مبارک"
گر طبیبانه بیایی به سر بالینم به دوعالم ندهم لذت بیماری را

هر چند به نظرم تمام بانوان ایران زمین پزشکان ماهری هستند آرامشبخش روح و جسمند

ممنون عزززیز دلم .. چقدر این بیت زیبا ست
چه حاال خوبی دارم من
عااالی نوشتی عزیزم

افشان پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 05:00 ب.ظ

سمیرا پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 03:49 ب.ظ http://s64.blogfa.com

اهان

خوب پس میگم:

مردم چه عکس دخترشونو میذارن بگ راند تلگرامشون

سمیرا پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:38 ب.ظ http://s64.blogfa.com

اوهوع اوهوع چه مادر و دختری لاو ماو از خودشون در وکنن

منم تبریک میگم خانوم دکتر مهربون

سمیرا اینو مهردخت برام نفرستاده که
عکس مهردخت بک راند تلگراممه . نوشتم یه عزیزی اگه مهردخت بود که می گفتم
مرررسی قربونت برم

Miss.khorshid پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام مهربانو جان
ببخشید برای دو تا پست قبلی کامنت نذاشتم.
به نظرم شما باید توی همین رشته پزشکی تحصیل میکردین که بسیار پزشک یا پرستار دلسوز و مهربون و وظیفه شناسی میشدین. هر چند با شناختی که ازتون دارم انقدر غم و غصه دیگرون رو میخوردین که واویلا میشد
ان شالله سلامتیه عزیزانتون
دارم دوباره زندگینامتون رو میخونم با شناخت بیشتری که دارم تصور اون لحظه ها و سختی کشیدنها...... امان از بالا و پایین زندگی

سلام عزیز دل من .
خواهش عزیزم تو رو خدا خودت رو معذب نکن
آآآخی عزیزم لطف داری
واقعا امان از اینهمه فراز و نشیب

ماه پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام عزیزم
سهمت در بهبودی 100% است. روزت مبارک عزیزم

سلام ماه زیبااا
قربونت برم عزیز دلم

سینا پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 11:15 ق.ظ

واقعاً درست گفته. به نظر من سهم تو در بهبودی نفس کمتر از پنجاه درصد نیست.

ممنون دوست گل و قدیمی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد