دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"زیر بار فقر "

دوستان سلام . 


یک دنیا از لطف و مشارکتتون در مورد اون بنده خدا که کلیه ش رو برای فروش گذاشته بود ممنونم . 


اون روز دوستانم تو یه گروه تلگرامی داشتن قبولی مهردخت رو بهم تبریک می گفتن ، منم هم زمان داستان این بنده خدا رو شنیده بودم و یکمی گریه کرده بودم صدام گرفته بود . 


چون نمی تونستم برای همه ی تبریک ها تشکر م رو تایپ کنم ، تو تلگرام صدا مو ضبط کردم و ازشون تشکر کردم . 


بعد از اون پیام ها سرازیر شد که چرا صدات گرفته ست ؟ 


دوباره براشون صدامو گذاشتم و گفتم که با یه مورد فروش کلیه برخورد کردیم و بخاطر اون ناراحت بودم . دوستانم تو اون گروه صدای من رو تا اونجا که میشده پخش کردند تو تلگرام .


 و من تا دیشب از افراد ناشناس پیام داشتم که ازم شماره کارت ی خواستند برای واریز وجه و واریزی ها کوچیک و بزرگ جمع می شد . 



از اینهمه حجم مهربانی تعجب کردم که مردم چطور اعتماد می کنند و تنها با صدایی که برای دوستانم گذاشته بودم ، راضی به پرداخت شدم و از طرفی دلم بسیار گرفت وقتی به این موضوع هم فکر کردم که چقدر میشه راحت از اعتماد دیگران استفاده کرد و با تحت تاثیر قراردادن احساساتشون میشه کلاه برداری کرد و عجب موجوداتی هستند کسانی که دلشون میاد با مردم این کار رو بکنند . 



شما هم که مثل همیشه گل کاشتید ، هر کسی که توان ش رو داشت کمک کرد .


 فعلا از جانب ما حدود پنج میلیون (کمی کمتر) جمع شده و امیدواریم بشه مسائل رو با طلبکارها طوری حل و فصل کنند که این هم نوع ، مجبور به فروش کلیه نباشه . 


***************


حالا یه کامنت جدید دارم  از یکی از دوستان خواننده وبلاگ که چون شماره تلفن همراهشو  بهمراه آی دی تلگرام گذاشته نتونستم منتشرش کنم . 


ریحانه جان ، با گروهی از دوستانش که همگی قشر دانشجو  و دانش آموزند ، تصمیم دارند روز جهانی کودک که شانزدهم مهره ، به بخش خون بیمارستانی سر بزنند و بچه ها رو با هدیه های کوچیک شاد کنند . 


خواهش کرده که اگر کسی دوست داره در این زمینه کمک کنه . 


فقط لطفا " اگر کسی در این مورد واریزی داره تو همین کامنت ها اعلام کنه تا من در جریان باشم که اون پول رو کجا اختصاص بدم .




6037691636703894

شماره کارت معصومه سعیدی فر / بانک صادرات 


***********


از صدقه سر جیب های بدون انتهایی که بعضی ها در این مملکت دارند و ما روی نفت خوابیدیم و  هر روز عین قارچ فقر رشد می کنه،دیروز که عاشورا بود برای پخش گوشت نذری به باقر شهر( باقر شهر در محور ار تباطی قدیم تهران -قم و در بخش کهریزک  شهرستان ری قرار دارد) رفته بودم . 


از حجم بدبختی و فقر مالی و فرهنگی سرسام گرفته بودم و طبق معمول از هر سوراخی بچه بیرون می آمد . بچه هایی با نگاه های توخالی که انگار ماهاست رنگ آب و مواد شوینده رو ندیدند .  


درضمن با جایی بنام خانه کودک ناصر خسرو هم آشنا شدم . ادرس تلگرامش رو میذارم براتون برید ببینید خیلی از فعالیتشون خوشم اومد هدا بهشون کمک کنه " الهی آمین" 


https://t.me/nasserkhosro  خانه کودک ناصرخسرو 




نظرات 6 + ارسال نظر
Miss.khorshid سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام مهربانوی مهربون
ان شالله همگی سلامت باشین

سلام عزیز دل
خدا رو شکر خوبیم

ریحانه پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 03:07 ق.ظ

وای مهربانو خانم عزیز تر از جان..
خیلی ممنونم ازتون
چقد خوبه که انسان های فهیم و خیری داریم مثل شما که قلب انقدر مهربونی دارید...
مطمئن باشید خدا جواب تمام خوبی ها رو میده

فدات شم ریحانه جون لطف داری عزیزم

سمیرا سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 03:50 ب.ظ http://s64.blogfa.com

مهربانوی با احساس و مهربونراستش منم دوس دارم تو

اینجور خیرها کمک کنم اما راستش اینروزا که دیگه سرکار نمیرم

و نگام به دستای علی هس..یه خورده برام سخته اگر نه

منم شرکت میکردم..

سمیرا جون ممنونتم . ان شالله زود تر مشغول بکار می شی عزیزم .
تو قبلا خودت رو ثابت کردی عزیزم

نسرین سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 12:14 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

کاش دنیا رنگ بهتری داشت...

راستش منهم بجز از طرف تو، به کسی اطمینان ندارم. البته اگه زمانی نگین یا پونی و کلآ چند دوست صمیمی و انگشت شمارم هم بگن، اطمینان میکنم.

گاهی با خدا دعوام میشه... مثل الآن

کااااش
قربون همگیتون که گلید .
منم دعوام میشه ، عیبی نداره عزیزم از رو دوست داشتنه .. گاهی واقعا ازش توقع نداریم

فنجون دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 01:58 ب.ظ http://EMBRASSER.BLOGSKY.COM

مهربانو جانم سلام.
ممنونم که انقدر تو نشر انرژی مثبت و مهربانی کمک میکنی ... انشالا انرژی مثبتش صد برابر به خانواده پرمهرت برگرده که مطمئنا برمیگرده .
یه چیزی میخوام بگم، هر بار که وبلاگت رو آپ میکنی تو قسمت پیغامها دو بار پیام میاد یکیش لینک اصلی پستت هست و یکیش هم انگاری که مثلا یه پست الکی فرستادی و بعد سریع پاکش کردی ... اولا فکر میکردم اتفاقی اینشکلی میشه ولی گفتم بهت بگم وقتی وبلاگ رو آپ میکنی همون موقع وبلاگت جزو آپ شده ها بالا میاد :)
روی ماه ِ پر از مهرت رو میبوسم.

سلام عزیزم ممنونم دوست گلم محبت داری ، امیدوارم تو و خانواده ی گلت هم بهترین ها نصیب و قسمتت باشه .
در مورد اون پست الکی هم
اولا که از بلاگفا اسبابکشی کردیم بلاگ اسکای نسرین جون می گفت وقتی پست میذاری بلاگ اسکای به ما خبر نمیده . بعد امتحان کردیم دیدیم یه چیز که پست می کنیم فوری و تو چرکنویس نمی بریمش ، خبر میده ، رو همین حساب تصمیم گرفتیم که پشت بند پست هایی که موقع نوشتن چندین بار ویرایش شده یه الکی هم بذاریم که خبر بده

سینا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 01:15 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد