دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" هموطنم ، تسلیت"


هیچ واژه ای در خور میزان غم و اندوهم نیست ، برای شهر هایی که هنوز زخمی جنگند و از زلزله هم زخم خوردند . 


دیشب که  لبه های مانتوی پاییزی و گرمم  رو به هم می رسوندم تا سوز سرما تو سینه م نزنه ، فکر اینکه آلان یه عده از همنوعانم سرمای داغ عزیزانشون تا استخون هاشون رو سوزونده ، بی سرپناه و آواره تو سرمای زیر صفر  با گرسنگی و تشنگی دست و پنجه نرم می کنند ، اشک به چشمم آورد .


صدای گریه و ناله ی کودکانی که از موقعیت خودشون خیلی خبر ندارند و نمی دونن چه بلایی به سرشون اومده و بهانه ی پدر و مادر های از دست رفته شونو می گیرند از کیلومتر ها راه دور ، تو گوشم می پیچید . 


خدا رو شکر امروز  گروه های امنی برای امداد رسانی پیدا کردم که می تونم بهشون اعتماد کنم و کمک هامو بهشون برسونم . 


یکیش تیم امدادیه که دکتر "علیرضا شیری " معرفی کرده . 


با کارخونه توافق شده پتوها رو هفده هزارتومن می خریم و ارسال میشه به مناطق . 



https://www.tavangary.com/poshtgarmi/


برید به این آدرس




همچین صفحه ای رو می بینید که می تونید راحت پتو ها رو بخرید ، برای هم وطنان مقیم خارج ازکشور هم قابل دسترسیه . 


خدا خودش حق مردم مظلوممون رو از ظالمان بگیره . هنوز هم ویرانی های بم و آذربایجان ترمیم نشده .. تمام کشورهای اطرافمون که آباد شد  هیچ ، حتی تو اوگاندا  هم بیمارستان ساختن با پول این مردم بدبخت . 

اونوقت تا خودمون آستین بالا نزنیم ، مردممون در بدبختی به فنا میرن .




من انجام دادم خیلی راحت بود . دوستتون دارم . 

نظرات 8 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام مهربانو جان.پیام بالا رو الان تو کانال دیدم گفتم شاید در جریان نباشند تهرانی ها .اگه تو وبلاگت بزاری کمک بزرگی بهشون میشه

سلام عزیزم چه کار خوبی کردی منم از دیشب دارم فایل صوتیش رو گوش میدم ولی یادم رفته بود بنویسم .

ونوس چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 10:43 ق.ظ

دوستان سلام
مجروحین زلزله که به تهران انتقال داده شدن یه سری همراه دارن که تو همراه سرای جوادالائمه تو خیابون غریب اسکان داده شدن. دوستانی که میخوان کمک کنن میتونن به این همراهان غذا بدن. عده زیادی هستن که کسی نیست بهشون کمک کنه.

به این پیام توجه کنید

غریب چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام
برای من این زلزله تعجب آور بود چون در آن قسمت هرگز من شاهد زلزله نبودم
غرب ایران چند زلزله روی داده است که هیچکدامش در استان کرمانشاه نبوده است حتی من فکر نمی کردم در آنجا ازگله کانون زلزله که مدتی در زمان سربازی آنجا خدمت کرده ام روی گسل باشد
از معرفی سایت کمک رسانی ات ممنون
شما همواره در اطلاع رسانی پیشتاز بوده اید
خداوند به شما و خانواده ی گرامی سلامتی عنایت فرماید

سلام
شما درست میگی هیچ کس فکرشو نمی کرد ولی واقعیت اینه (طبق اعلام موسسه زلزله نگاری)که هیچ جای ایران از خطر زلزله در امان نیست . و دقیقا کانون این زلزله همون ازگله بوده . خواهش می کنم دوست عزیز . منم از اینکه هیچوقت بی تفاوت نبودید و همیشه دست های همو به نشونه ی کمک به همنوع گرفتیم ممنونم . خدا برای شما و عزیزانتون هم بهترین ها رو بخواد .

نسرین سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:28 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ایکاش درست بهشون توزیع بشه. بهرحال ما باید سهم خودمونو انجام بدیم
ممنون از معرفیت

باید در انتخاب کانال های کمک رسانی خیلی دقت کنیم عزیزم

ونوس سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 08:38 ب.ظ

تو خیلی عشقی جیگری

فدات عزیز دلم

Nahid سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 02:00 ب.ظ http://rooznegareman.blogsky.com

خیلی ممنون. اتفاقاً دلم میخواد راههای ترویج کمک رسانی را به هم آموزش بدیم.

عزیزم کانال دکتر شیری تو تلگرام رو دنبال کن ایشون چون خودشون روانشناس حاذقی هستند با انواع روش های کمک رسانی مردم رو آشنا می کنند .

مادر دو دختر سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام عزیزم دیروز تعجب کردم پستی نزاشتی در مورد زلزله کرمانشاه الان دیدم گریه م گرفت به خدا که ما مردم فقط خودم باید هوایی همه داشته باشی ما خبر داریم چه بر هیچ امدادی به منطقه ازگله و باباجانی نرسیده ماخودم داریم کمک جمع میکنیم تینا تو اینستا فعاله خیلی مردم مهربونی داریم کاش دولتمون مثل مردم دلش به حال مردم خودش میسوخت نه کشورهای دیگه ما کرمانشاهی خبر داریم از نزدیک که چه خبر رسانه ها دروغ میگن .کاشمثل مهربانوی عزیزم قلم خوبی داشتم که براتون وصف کنم از نزدیک که اینجا چه خبره واعیتها رو

سلام عزیزم . دیروز گییج و منگ بودم ، الهی بمیرم براشون که هنوز کسی به دادشون نرسیده ولی خیلی ها رو می شناسم و بهشون اعتماد دارم که همه از اواخر دیشب راه کار و یاد گرفتن و دارن خودشون و کمک ها رو می رسونند .
هیچ کجای دنیا فکر نکنم رسانه های ملی شون (خیررر سرشون ملی) به دروغ گویی مال ما باشن .دیشب با مهردخت اخبار کانال های ماهواره رو دنبال می کردیم همه ی فارسی زبون ها گوشه صفحه لوگوی سیاه گذاشته بودند یا نوشته بودند هموطن تسلیت ، مهردخت یهو گفت مامان بزن کانال های ایرانو ببینیم . در کمال تعجب هر 6 تا کانال رسمی کاملا عادی بودند حتی یه نوار مشکی هم تو گوشه ی صفحه نبود سر پل ذهاب با خاک یکسان شده
تینای عزیزم رو ببوس . خدا قوت .
محبت داری عزیز دلم هر جور که بنویسی به دلمون می شینه چون از صمیم قلب می نویسی

سینا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 10:33 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد