دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"روز جهانی زن مبارک باد"


مادرها شبیه نخ گردنبند مرواریدند 


به نسبت دانه ها ، کمتر خودنمایی می کنند ! اما اگر نباشند ، هیچ دانه ای کنار دیگری نمی ماند . 


الهی نخ هیچ گردنبند مرواریدی  پاره نشه .  


روز زن رو بهانه ای کنیم برای احترام متقابل ، عدم تفکیک جنسیتی ، حقوق


 برابر اجتماعی ، عدم توهین و نگاه هرز آلود 


زن جنس دوم نیست ، قلب تپنده ی خانواده و روشنایی جهان هستی است . 


" روزتون مبارک عزیزای دلم "

نظرات 11 + ارسال نظر
مهرگل چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 11:13 ب.ظ

عزیزدلم بازم با عرض شرمندگی برای این تاخیر روز زن رو هم تبریک میگم خواهری جون

ممنون عزززیز دلم چه حرفیه برای تو هم مبارک خانوم گل نازم

الهه جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
خواننده جدید وبلاگتون هستم. قلم زیبا و دل پر مهری دارید، تبریک میگم.
در ضمن روز فرشته های زمینی یا همون روز مادر رو هم البته با تاخیر بهتون تبریک میگم. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید.

سلام عزیزم خوش اومدی به جمع ما .
تو لطف داری الهه جون خیلی خیلی بابت تبریکت ممنونم

... سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 05:16 ب.ظ

هرچند گذشته ولی روزت مبارک بهترین مامان دنیا
کاش اگر قراره منم مادربشم مثل شماباشه رابطم با فرزندم وگرنه دوست ندارم مادر بشم

ممنون دوست گلم .
عززیزمی ان شالله مامان نازنین یه فسقلی نازنین تر میشی

ماه دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام مهربانو جان، روزت مبارک.

سلام ماه نازنینم .. ممنونتم عزیزم

لیلا یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 10:23 ق.ظ

مهربانو جان
با یه دنیابوس و بغل برایه شما هم مبارک.

ممنون لیلای عزیزم

پونی شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 10:39 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

روزتون مبارک

ممنون پونی عزیز

نیلوفر جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام مهربانو جان
روزت مبارک!
خواستم ازت بپرسم که آیا هنوز با اون موسسه خیریه که به یک دختر کوچولو کمک میکردی،در ارتباط هستی.میشه اسم و شماره اش رو برام بزاری.یا از طریق دیگه ایی که بشه به بچه های نیازمند کمک کرد.من چون ایران نیستم برام یک کم سخته که از درستی این موسسات اطلاع پیدا کنم.سپاسگذارم و سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم!:)

سلام نیلوفر جان ممنونم عزیزم .
من با اون موسسه خیریه نیکوکاران وحدت در ارتباطم و هنوز خودم و خانواده م حامی کودکان هستیم اما یه جایی هم هست بنام خانه کودک ناصر خسرو که در خدمت کودکان کار ه
هر کدوم رو دوست داشتی انتخاب کن عزیزم . بزن تو گوگل و درموردشون بخون . کمکی هم خواستی در خدمتم .
سال جدید برای تو و خانواده ی گلت مبارک باشه

فرنوش جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام بر بانوی مظهر مهربانی و صمیمیت
روز تو هم مبارک باشه مهربانو جان
انشالا همیشه سلامت و شاد باشی و سایه ات مستدام بر سر دختر گلتون.

سلام فرنوش نازنین قربونت عزیز دل الهی برای تو هم بهترین ها مقدر باشه

یاس ایرانی جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
وای چه پست قشنگی
روز شما هم مبارک باشه

سلام به روی ماهت یاس خوشبوی ایرانی من

Nasrin پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 06:36 ب.ظ

مهربانو جان روزتون مبارک
چه قشنگ گفتین الهى نخ هیچ گردنبند مرواریدى پاره نشه،الهى

ممنون نسرین عزیزم .
قربونت الهی آمیین

نسرین پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 04:19 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

روزت مبارک

ممنون خواهر جونم روز تو هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد