دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" عصبانی نیستم " /" عصبانی هسسسسسسسسستم"


عصبانی هستم و دل شکسته ، عصبانی هستم و افسرده . 

جواب هشت سال زندگی من رو کی میده؟؟ جواب چهل سال از چهل و پنج سال زندگی من رو کی میده؟ جواب تو نازنینم که با آتش جنگ هجده ساله رفتی و بیست و هشت ساله برگشتی رو کی میده؟

 جواب زندگی کلافه ی پاره ی دلم ، این شاخه گل نورسته ی نوزده ساله  ام که حسرت خیلی چیزها تو دلش میمونه رو کی میده؟ 

عصبانیم ، خسته ام ، صورت های کم سن و سال خواهر برادرهامون ، بچه هامون رو که گرد پیری و ناامیدی گرفته عصبانی ترم می کنه ... کی تموم میشه کابوس تلخ سالیان رفته؟ 


**********
نوید محمد زاده ، جادوگر کاربلد سینما ، این تقریبا" اولین بازی سینمایی تو بود که پنج سال در حسرت دیدنش گذشت ، حالا می فهمم چرا هر جا حرف زدی ، گفتی : هیچ چیز برات "عصبانی نیستم " نمیشه .

 حالا می فهمم چرا میگی این فیلم باعث و بانی همه ی انتخاب های بعدیت شده ... 


باران عزیزم ، تو ستاره ی نوید ستاره دار ، ما رو هم تا مرز انفجار قلبمون عاشق کردی 

و اما  رضا دُرمیشیان عزززیززز و هنرمند از جنس مردم ، کی بودی تو ؟ کجا بودی ؟ چقدر خوبی ، چقدر اصیل و درد کشیده و نابی ...


 ممنونم ازتون  حرف دل مارو زدید و چه زیبا زدید . 

دستتون رو می بوسم و

 " عصبانی هسسسسسسسسسسسسسسسسسستم " 


************
فیلم به شدت سانسور شده حتی پایان فیلم رو حذف کردند و تماشاگر نمیدونه بالاخره چه اتفاقی میفته ولی این شاهکااار هنوز عااالی و سرپاست . 


من  هم ، در اولین شب اکران و هم دیشب فیلم رو دیدم .

 لطفا" بعد از تماشا در سالن ، نسخه ی اصلی فیلم رو تهیه کنید و ببینید تا بفهمید پایان واقعی فیلم چیه . 


دوستتون دارم 

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام مهربانو جون
چقدر حرفات بدلم نشست من هم فیلم رو دیدم وبا دیالوگهاش زار زدم از دیدن دردهای جامعه ام .
منم عصبانی و داغونم متولد 57 هستم تمام کودکیم تو جنگ با ترس و اضطراب زیر بمبارون ودیدن پرپر شدن بابا ها و جوان ها گذشت بعدشم تحریم و.....حالا پسرکم 16 سالش هست و بازهم نگرانی و...... دوست دارم داد بزنم بگذارید زندگی کنیم آفا ما واقعا خسته ایم دیگه نایی برامون نموند

سلام فاطمه جانم
ممنونتم عزیزم . خدا پسر گلت رو و همه ی دختران و پسران این سرزمین ستم کشیده رو حفظ کنه .
عزیزم احساساتمون کاملا مشترکه

یه خانم سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 02:17 ب.ظ

چقدر برام جالب بود. چه قدر ما خانم ها دلهای نزدیکی داریم. روح هامون به هم نزدیک بوده. من خیلی پیام و نظر نمیذارم اما می خوونمتون. انشاله لذت نمایش را ببرین

قربونت برم عزیزم همینطوره .. حتما یه اشتراکاتی وجود داره که از وجود و حضور هم ارامش می گیریم .
متاسفانه کاری پیش اومده که من نمیتونم برم نمایش رو ببینم مهردخت و خاله ش میرن

یه خانم سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:15 ق.ظ

یک پیشنهاد خوب برای تاتر برای شما و دختر قشنگتان داشتم . حتما تاتر برای کلاه آهنی ها کار پژمان عبدی را که در خانه نمایش مهرگان نمایش داده میشه ازدست ندهید. من خیلی لذت بردم. یک نمایش خوب خواهید دید. از سایت تیوال میتوانید بلیط را تهیه کنید.

http://uupload.ir/files/mguo_u1122d.png


عزیز دلم ممنونتم برو این آدرس رو ببین خیلی برام جالب بود .

نسرین سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 08:10 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهربانو من چند سطر در مورد وضعیت کنونی رویا نوشتم یه سر بزن و نظرتو بگو عزیزم

چشم عزیز دلم

نسرین دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 05:57 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

آناهیتا امروز صبح رفته بیمارستان. گفتن هر دو هفته یه بار باید برای پنج بار بیاد و خوشبختانه شدید نیست.
می گفت احتمالآ داروهاش هر بار دویستا میشه و گفت خود تزریق مجانیه چون بیمارستان دولتیه

وقتی فکرشو می کنم که یه دختر چهارده ساله با سرطان دست و پنجه نرم میکنه، تمام تنم می لرزه
خیلی دلم براش میسوزه

خوب خدا رو شکر .. البته بقول تو خیلی خیلی سخته ، نسرین جون من یه چیزایی تو بیمارستان ها دیدم واااای
بچه های چند ماهه

نسرین یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 02:51 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

باشه

من اصلآ عصبانی نیستم
جالبه اسم پست دیشب منهم مشابه همین بود ولی خب با یه محتوای دیگه و موشوع متفاوت

معلومه اصلا عصبانی نیستی
میام میخونمت عزیزم

پونی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:57 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

بسیار عالی

چه خوبه قدر دانستن کار بلد ها و حرفه ای ها و خوب ها

منم بعد از مدت ها رفتم سینما و یک مطلب آماتوری برای فیلم مصادره نوشتم

اختیار داری آقا الان میام می خونمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد