دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" یک خبر خوب"

دوستان عزیزم  خبر خوبی براتون دارم . 



فرد خیری درمورد رویا اعلام کرده که همه ی هزینه های درمان و سرپا شدن زندگی خودش و بچه هاش رو تقبل میکنه . این خبر خوبی بود که تو این اوضاع نابسامان اجتماعی دریافت کردیم . 


خدا به همه ی خیرین برکت و سلامتی بده و آرزوی محالم اینه که هیچ کس نیازمند نباشه 


لطفا" دیگه بعنوان رویا پولی واریز نکنید تا برای مورد بعدی باز هم آستین بالا بزنیم .


دوستتون دارم 


نظرات 8 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.khodamylove.blog.ir

دست کسی که کمک کرده درد نکنه

ممنون عزیزم

زیبا دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 02:41 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

خدا بهت اجر بده مهربانوی عزیزم. ثواب بزرگی انجام دادی.

عزیزمی نازنین دست دوستان گل درد نکنه من که وسیله م

سحر چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 11:43 ب.ظ

خیلییی ممنون واسه معرفی کتاب

قربونت عزیزم

فایزه یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام مهربانوی مهربان من مدت دوساله به نیکوکاران وحدت کمک میکردم ولی یک خانمی اونجا بود دیگه نیست والان کسی پاسخگو نیست به نظرتون من اون مبلغ را که نیت کردم میتونم جایی دیگه بریزم.
سپاس

سلام عزیزم . درست میگی خانم اقایی عزیز از اونجا رفته ولی جانشین داره و خیریه به قوت خودش باقیه من و خواهرم و دوستای دیگه مون هنوز اونجا حامی هستیم . ولی بنظرم هر جایی که دوست داری کمک کن . اصل مطلب کمک کردنه عزیزم

لیلا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
غیبت طولانی داشتم سال نو و این همه خبر خوب که دادی بر شما مبارک باشه دل دریایی ات گره ازمشکلات کوچک و بزرگ خیلی ها باز کرده من هم صمیمانه افتخار میکنم به شما و اعتبارت همیشه سلامت و مملو از آرامش و برقرار باشی.

سلام لیلا جون خوش اومدی عزیزم امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه و سلامت باشی . قربون محبتت عزیزم یعالمه انرژی مثبت و حس خوب بهم منتقل کردی .

یاس ایرانی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 06:31 ق.ظ

وای مهربانو جان
من این پستو الان دیدم لبخندی اومد رو لبم... خدا سلامتی بده به خیرین عزیز...

قربونت عزیز دلم ان شالله همیشه بخندی

سحر چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام، ببخشید یه سوال داشتم، من یادمه پارسال همین تایم نمایشگاه کتاب یه کتابی معرفی کرده بودین، که کلمه جنگ داشت، جنگ من؟ یه همچین چیزی، خیلی تو آرشیو گشتم پیدا نکردم، اگه خاطرتون هست ممنون میشم اسمش رو بگین

سلام سحر جان
اون کتاب اسمش " جنگ بود" نوشته ی احسان محمدی . (دوست نازنین من)
انتشارات آمه میدونم ارسال هم داره .
کتاب دومش هم "مارکز در تاکسی" هست که نشر قاف منتشر کرده

رهآ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 04:52 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

مهربانو جانم چه انرژی مثبتی داره وبلاگت :)

بخاطر وجود عزیز شماهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد