دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تیرماه و ..."


بازم تیرماه داغ و پر هیجانِ من رسید 


یادش بخیر ، پارسال شب پانزدهم ، جواب کلونوسکوپی نفس با یه تومور بدخیم اومد ، فرداش مهردخت کنکور داشت .. 


همه ی روزهای بعد از اون دنبال مشاوره با جراح های مختلف بودیم .. 


نگرانی ، افسردگی ، فیلم بازی کردن برای هم که هیچی نیست درست میشه .. گاهی از زور دلهره در اغوش هم اشک ریختن و مرور خاطره ها و سرانجام بیست و هشتم جراحی و نقاهت طولانی بعد از اون و شیمی درمانی و ... 


سال پر از آشفتگی و اتفاقای پشت سر هم .. که همه ی ماجراهاش از همین تیرماه شروع شد . 

خدا رو شکر که همه چیز به خیر و خوشی ختم شد . 


فردا مرخصی گرفتم با نفس میریم کولونوسکوپی برای چک آپ سالیانه .


 امیدوارم و میدونم که جوابش خوبه . طول زندگی مهم نیست این عرضشه که مهمه و اون چیزایی که در طول مسیر میشن خاطرات خوش . 



سال قبل تو همون روزهای سختی که میدونید میل شدید به نوشتن داستان عاشقانه ی خودم و نفس بنام "قصه ی کویر و باران "رو پیدا کردم و همراهمیم کردید و نوشتمش و آرامش پیدا کردم . 



فکر نکنید بی وفا و بی مهرشدم .


 زندگی همیشه شلوغم با کار دوم شلوغ تر شده وگرنه من همون مهربانوی همیشه م که دلم برای خونه ی مجازی با دوستان حقیقیم می طپه . 


تولد همه ی تیر ماهی ها ی عزیزم مبارک 


نفس جانم ، سینای عزیزم و آفرین گلم پرچمدار این ماه و متولد اول تیرند  و به مرور من و همزادم نادیِ نازنین ..


داداش بهمن و مانلی جانم و مهردخت و بقیه ی دوستان که حافظه م یاری نمیکنه ... 


دوستتون دارم . 

نظرات 39 + ارسال نظر
نازنین مریم یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 01:55 ق.ظ

تولد همه تیرماهی های عزیز مبارک باشه.
دلتون همیشه گرم باشه به حضورشون.

زنده باشی عزیزم

نیلوفر شنبه 23 تیر 1397 ساعت 11:50 ب.ظ

خواهش میکنم ..خیلی دیر اومدم درگیر بودم..ببخشید ..تولدتون روهم تبریک گفته بودم ثبت نشده فکر کنم

عززیزمی نیلو جانم

خانه هوشمند الفا سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 10:24 ق.ظ http://hooshmandbms.ir/

تیرماهی نیستم اما تبریک میگم به تیرماهی ها. باشد که پذیرا باشید

ممنونم

هانیه چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.khodamylove.blog.ir

مهربانو چقدر سختی کشیدی خدا رو شکر که همه شون رو موفقیت و با امید تموم کردی

ممنونم هانیه جان

پریسا مامان امیرارسلان و مهرسام یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 12:26 ب.ظ

وایییییییی مهربانوی عزیزم.چه سرنوشت عجیب و قشنگی..چه دل بزرگی دارین تو و نفس...چقدر دنیا نیاز داره از ادمهای مهربون و نابی مثل شما داشته باشه....منم بی صبرانه منتظر فصل سوم زندگی شما و عاشقی هاتون هستم.براتون یکککککک عااااااللللممممهههه آرزوی خوشبختی و سلامتی می کنم

عززیزم ممنونتم . با کامنت قشنگت کلی حال خوب پیدا کردم

نسرین یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:04 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

آقا سینا عرض ارادت

ملیکا جمعه 8 تیر 1397 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولدت خودت و همه عزیزان تیرماهى مبارک
امیدوارم در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید.
حتمأ جواب آزمایشات خوب خواهد بود و باز تجربهء اینکه اینها هم جزء زندگیست،در جایى خوندم که وقتى دعا مى کنیم اگه در مسیر خواسته مون نردبانى هست خدا نردبان رو از سرراهمون برنمیداره بلکه بالا رفتن از اونو ساده مى کنه...
عشق و مهربانى و محبت و امید ابزارهاى شما بود براى بالا رفتن از این نردبان...

سلام عزیزم
از کامنت زیبات ممنونم ملیکا جون.. کلی انرژی و حال خوب نصیبم کرد

ابی دریا پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 05:28 ب.ظ

راستی این قصه ای رو که گفتین من نخوندم،تو ارشیوه!؟

بهله .. الان میام برات کامنت میذارم وبلاگت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام مهربانو جون
تولدتون مبارک خانوووم مهربون و دوست داشتنی
ممنون بابت تعریفتون از کارام
کانال تلگرام زدم ادرسشو پی وی تلگرامتون میذارم،کانال مهردخت جون عضوم

سلام عزیزم . ممنونتم نازنین

کیانا چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
مهربانوجان تولد خودتون و اقای همسر و دختر نازنین مبارک.ارزو می کنم نتیجه کولونوسکوپی عالی باشه و همه چیز خوب پیش بره.امکانش هست پسورد نوشته های قصه کویر و باران رو به من بدید؟حتما مثل همه پست هاتون پر از درس های خوبه.ممنون

سلام و ممنونم
امیدوارم همینطور باشه کیانا جان و همه چیز به خوبی بگذره .

پریسا مامان امیرارسلان و مهرسام چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:13 ق.ظ

مهربانو جان کاش تیرماه همیشه برات خاطره انگیز و گرم و پ هیجان باشه
اگر دوست داشتی عزیزم رمز اون پست های (قصه ی کویر و باران رو بهم بده)
ممنونم

ممنون عزیز دلم .
ایمیلت رو بخون

افشان سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 06:53 ب.ظ

سهیلا سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 04:01 ب.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

صدای نفسهای تو می آید
هر آن
که کنارم نیستی
مهربانوی عزیزم
یادم رفت حال مهردخت جان را بپرسم
آرزو میکنم سلامت و موفق و همیشه خوشحال باشه

آخ سهیلا جونم ممنونتمهمین الان می فرستمش برای نفس .

ممنون عزیزم خدا رو شکر خوبه . عزیزان تو هم خوب باشند الهی

نسرین سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 05:02 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

من کیک می خوام... طلبم تا چند ماه دیگه ازت بگیرم

تو بیاااا من کیک خامه ای بارونت میکنم ..

سینا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 04:50 ب.ظ

به نسرین خانم:
ممنونم از محبتتون

نیلوفر دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام مهربانو خانم عزیز من سه ماهه به طور خاموش دنبالتون میکنم که دیگه الان تصمیم گرفتم از خاموش بودن دربیام اصلا فکرشم نمیکردم با یه سرچ به وبلاگ خانمی مثل شما برخورد کنم ..اولای فروردین بود درمورد رشته ی گرافیک سرچ کردم که وبلاگتون رو دیدم..و تمام ارشیوتون..خاطراتتون رو که لینکش رو گذاشتین رو خوندم..از عید دیدن که برمیگشتیم یا مهمونامون وقتی میرفتن منم سریع میومدم که ادامه ی وبلاگتون رو بخونم خودمم معرفی کنم نیلوفر هستم ٢۴سالمه دانشجوی ترم دوم ارشدم..رشته ی فلسفهالانم در ایام امتحاناتم سه تا از امتحانام مونده که میخواستم بعدازتموم شدنشون نظر بذارم که دیگه طاقت نیاوردم

سلام نیلوفر جان .
قربون محبتت عزیزم .. خیلی از آشناییت خوشحالم و ممنونم که برام کامنت گذاشتی .
امیدوارم که امتحاناتت رو بخوبی پشت سر گذاشته باشی و الان خستگیت هم دراومده باشه
چقدر هم ممنون بابت معرفیت .. خیلی کیف میده دوستان بلاگستان رو بشناسم و از پشت مونیتور احساسشون کنم

فرنوش دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام عزیز دلم
تولدت همگی مبارک. همسر محترم و دختر نازنینت و خودتون که مظهر مهرید همیشه.
جالبه همسر و پسر کوچولوی منم تیرماهین.
امیدوارم خدا به خودت و خانواده همیشه سلامتی بده و شاد و خوشبخت باشید
.

سلام فرنوش نازنین
.ممنونتم عزیزم . تولد عزیزترین های زندگیت مبارک باشه الهی سلامتی و شادی نصیب خانواده ت باشه .

فرحناز دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام بانوی مهر. من هم اول تیر تولدم بود. تولد خودت و همه عزیزانت مبارک. خدا شماها رو بر ا هم حفظ کنه. تو این شلوغیا مواظب خودت هم باش خیلی.

سلام فرحناز عزیزم ، دوست تیرماهی من
تولدت مبارک باشه و امیدوارم سالی پر از نشاط و سلامتی پیش رو داشته باشی .
کاش توصیه ی آخرت رو جدی بگیرم عزیزم

شیرین دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 11:26 ق.ظ

تولد همگیتون مباااارک باشه و اولین آرزوم مثل همیشه برای همه سلامتی و بعد از اون خوشحالی از ته دل هستش براتون.

ممنون شیرین نازنینم برای تو هم بهترین ها باشه

نسرین دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 09:38 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تفلد تفلد تفلدت مبارک...
دریا دلم خیلی خوب کردی بدنیا اومدی. تولدت خیلی مبارکمون باشه قربونت برم
ایشالا به سلامتی و شادی و موفقیت و خونه ی جدید و دیدار چند باره مون و از اینا...

ای جااانم ممنونتم نسرین عزیز و نازنینم . ان شاااالله و به زودی

مهسا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 08:16 ق.ظ

تولد همگی مبارک با یک دنیا آرزوی خوب

ممنونم مهسا جانم

لیلا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولد خودت خودم و همه تیر ماهی ها مبارک.
ایشالا پایان همه بیم و امیدها به خیر و خوشی ختم بشه و امیدوارم جواب تمام آزمایشات قهرمان زندگیت همیشه خوبه خوبه خوب باشه .
به خدا میسپارمتون

سلام لیلای عزیز خودم
تولدت مبارک دختر تابستونی
الهی آمین ممنونتم عزیزم

یاس ایرانی دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 04:01 ق.ظ

سلام مهربانو جان
تولدتون مبارک
یادم بود تولدتون چهارم تیر ماهه... اومدم تبریک بگم که دیدم خودتون پست گذاشتین... ان شاالله تولد صد و بیست سالگیتون... براتون آرزوی سلامتی و زندگی شاد دارم
راستی تولد نفس عزیزتون هم مبارک باشه ... ان شاءالله نتایج کلونسکوپی هم خوبه...
تولد مهردخت عزیز هم که تو این ماهه بیست و ششم... عالیه

سلام یاس نازنینم
قربون محبتت عزیز دلم ممنووونتم

سمیرا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 12:46 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

علی هم تیرماهیه

تولد همه تیرماهی های خوووش قلب و گل مبارک باشه

و ایشالا عمر با عزت برا همشون

مبارک باشه عزیزم خدا برای هم نگهتون داره
الهی آمییین

سمیرا دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 12:45 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

کولونوسکوپی ..اندوسکوپی...هی هی...مهربانو جان منم

انجام میدم...این مراحل رو طی کردم...اینروزا همش دعام اینه:

سلامتی و آرامش برایییی همههه و همههههه

اررره سمیرا جون واقعا هیچی جای سلامت و ارامش رو پر نمیکنه الهی برای تو هم خیر و سلامتی باشه

شکیبا یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:43 ب.ظ http://shakiba-a.blogfa.com

مهربانو جان درد و سختی هاست که شیرینی سلامتی و آسایش رو چند برابر می کنه. امیدوارم زندگیت همیشه سرشار از سلامتی و آرامش باشه.

همینطوره شکیبای عزیزم .. ممنونتم دوست قدیمی و نازنینم

رویا یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 01:44 ب.ظ http://damoon85.blogfa.com

مهربانوی عزیزم . سلام . خدا قوت . تولدت مبارک عزیزم .
الهی همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه . خدا بهت سلامتی بده و آرامش همیشگی . :قلب:

ممنونم رویای عزیزم . الهی آمین .. ارزوهای قشنگت برای خودت هم باشه

زری یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 01:09 ب.ظ

من هم تیرماهی هستم:-)

جااانم زری جونم تولدت مبارک عزیزم
بنویس چندمی

نفیسه (رامونا خانوم) یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 08:15 ق.ظ

تولد همه تیرماهی های نازنین و مخصوصا مربانو جانم مبارک باشه. مطمئنم که جواب آزماش خیلی خوبه و همه چیز به خوبی پیش میره.
می بوسمت عزیزم

ممنونم رامونای عزیزم . خدا از قلب پاکت بشنوه دوستم

سهیلا یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 06:17 ق.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

با هیچ نفسی غیر تو
همنفس نمیشوم
سلام مهربانوی عزیز جانم
تولد خودت و عزیزترین هات مبارک باشه

سلام سهیلای شاعر و خوش سخن من
قربون محبتت نازنین

نسرین یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 03:09 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

ولی یه چیزی میگم از من بشنو... پنجم تیر از همه روزای تیر بهتره. چون تو بدنیا اومدی و شیرین.
دوتا از عزیز ترین آدمایی که تو زندگیمند.
و البته من روز اول رو هم دوست دارم بخاطر منیژه و نفس گرامی تو.
بهشون عرض ارادت و مهر منو برسون و بهشون از طرف من تبریک بگو.

و آقا سینا تولدتون مبارک. می دونم مهربانو خیلی شما رو دوست داره.
تولد مانلی و بهمن و مهردخت عزیز هم مبارک

ای جااانم تولد شیرین جون هم مبارک باشه .
قربون تو برم که انقدر مهربونی

نسرین یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 02:53 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

من دلم روشنه که جواب آزمایش خوب و مثبته.
باهاتم

تولد منیژه که می دونم خیلی دوستش داری مث من، اولیش بود
تولد همشون مبارک
نگران نباش... دل قوی دار مثل همیشه
در ضمن همه می دونیم تو هیچوقت عوض نمیشی و دلت همون دریاییه که بود.
دریا دل بدنیا اومدی اصلآ
عشق خودمی

فدات شم خواهر جون تو هم عشق خود خودمی

شیرین یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 12:38 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانو جونم

ممنونم شیرین نازنینم

پونی یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 12:03 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

مهرتان پایدار

ممنونم پونی عزیز

سحرجدید شنبه 2 تیر 1397 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.kamandmaman.com

سلام مهر بانو جان ....خدارو شکر از نتایج درمان ...حتما حتما فردا روز عالی تری براتون هست .....

سلام سحر جانم
ممنونم ازت عزیز من
اون مورد رو برات ایمیل کردم عزیزم

نسیم شنبه 2 تیر 1397 ساعت 07:48 ب.ظ

تولدت مبارک مهربانوی عزیز، انشالله سلامت و برقرار و شاد شاد باشی

ممنونم عزیز دلم

غریبه شنبه 2 تیر 1397 ساعت 04:00 ب.ظ

با سلام
روز های سختی است وقتی آدم بین بیم و امید دست و پا می زند
بهترین دارو معالجه و توکل به خداست مخصوصا نیمه شب ها
ان شاالله سالیان سال در کنار نفس به شادمانی سپری خواهید کرد

سلام غریبه جان
بیم و امید واقعا| بهترین واژه ست . ممنونم دوست عزیز خدا عزیزانت رو نگهدار باشه

سینا شنبه 2 تیر 1397 ساعت 03:25 ب.ظ

تولد همه تیرماهیها مبارک. ایشالله نتیجه کولونوسکوپی هم خوب خوب باشه.

ممنون سینا جانم

سمیه شنبه 2 تیر 1397 ساعت 02:57 ب.ظ http://dreams22.blogsky.com

تولد همگی مبارک

ممنونم سمیه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد