دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"خرمشهر مظلوم من"


من که کودک بودم و مدت کوتاهی در خرمشهر زندگی کردم ، عطر خوش خاک و صفای مردمش تو وجودم ریشه کرده ..

 

روژ آزادسازیش از مدرسه تا خونه رو یک نفس دویدم و با اشک شوق خودم رو تو بغل مامان و بابا انداختم و گفتم :" دیگه آزاد شد ، تو رو خدا برگردیم" 


هیچ فکر نمی کردم خرمشهر عزیز من هرگز آزاد نخواهد شد و امروز درحالیکه باز هم برای مظلومیتش اشک می ریزم ، نشسته م و دارم براش مرثیه می نویسم . 



نظرات 10 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 07:47 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

سلام مهربانوی عزیزم. من هم مدتی در اهواز زندگی کردم. واقعا مردم مهربان و خونگرمی داره. خدا کمکشون کنه. ما از از مسئولین ناامید شدیم.

الهی آمین

پونی پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 07:44 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
متاسفانه اولویت ها با شهر های دیگر و ملت های دیگر است...
الان من تقریبا خوشحالم بعضیا دلار نفت دیگه دستشونو نگیره.

درود به تو پونی عزیز .
دقییییقا"

سهیلا پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 02:26 ق.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

خرمشهر چقدر کوچک شده
به جای خونین شهری که بزرگ

شکیبا سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 09:19 ب.ظ http://shakiba-a.blogfa.com/

عزیزم هیچی نمی تونم بگم . فقط درد و درد و درد.

سمیرا سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:01 ب.ظ http://sr64.blogfa.com

نمیدونم چرا حس میکنم آدمای خوب و مظلومی و البته

صبوری اند...

با این همه زجر و کشت و کشتار ..گرمی هوا...الهی بگردم..

افشان سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:55 ق.ظ

یاس ایرانی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام مهربانو جان

واقعا شرم بر کسانی که این روزگار رو برای مردم ستمدیده ایران رغم زدن
مردمی که در تمام لحظات سخت روزهای ایران کم نیوردن... با دست خالی جنگیدن ولی خاکشون رو ندادن... دلم خیلی می سورزه این مردم رو می بینم... این مردم اینقدر ساده و غیرتمند و این مسولان این همه بی چشم و رو!!!
خدا کنه روزهای بهتری در راه باشن ... روزهایی که ذره ای امید توش باشه...

سلام یاس عزیزم
آمییییین

بهمن دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 01:31 ب.ظ

الان نام " خونین شهر " برازنده این شهر مظلوم است...

غریبه دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام
میگن اب را دارن به عراق و کویت می فروشند و خرمشهر و ابادان را تشنه نگه داشته اند
من که باور ندارم چون ما دو رودخانه داریم کارون و بهمنشیر انها هم دو رودخانه دارند دجله و فرات و یک ابراه مشترک ما میگیم اروند رود انها میگن شط العرب
پس نیاز به اب کارون ندارند
ولی بحران اب به خاطر چند سدی است که روی کارون زده شده که موجب کاهش اب است از طرفی کارون متل دریا جذر و مد. دارد کاهش ورودی اب باعت می شود در هنگام مد اب دریا بر رودخانه سوار شود و باعت شوری اب می شود چون اب شرب از کارون تامین می شود پس تصفیه خانه ها مشکل پیدا می کنند
حالا اگر سد ها را مقطعی باز کنند درست می شود
علی برکت الله

سلام
علی برکت الله

نسرین دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 02:36 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

از دیروز با رسیدن و خوندن خبرها و دیدن کلیپ ها، قلب دردی گرفته ام که نپرس.
ما غصه می خوریم و اونایی که باید دستی بلند کنند تا این آتش خاموش بشه (اونم بخاطر درخواست آب در قرن بیست و یکم!!!) نشستن تو خونه هاشون و دارن آب خنک کوفت می کنند.

کوووفت می کنند ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد