دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"فوری و مهم"

سلام دوستان عزیزم 

روز و عاقبتتون تو این روزگار هزار رنگ ، بخیر . یادتونه آخرین بار  برای جمع آوری کمک فراخوان نوشتم ؟ 


جمعی از شما عزیزان لطف کردید و به شماره کارتی که اعلام کرده بودم وجه واریز کردید .


 الان براتون یه زحمتی دارم . از رسید وجهتون یه عکس برام بفرستید به ایمیل best_id82@yahoo.com


یا اگه نمیتونید ایمیل کنید ، برای شماره 09917465301 واتس آپ کنید  


دوستانی که کارت به کارت کردن ، یا با مراجعه به بانک میتونن گردش حسابشون رو بگیرن که اوایل اردیبهشت ماه بوده . 


یا اگر بصورت اینترنتی به گردش حسابشون دسترسی دارند از روش با موبایل یه عکس  یا اسکرین شات بگیرن و ارسال کنند . 


من از طریق بانک ملت اینترنتی پرداخت کردم و الان به راحتی میتونم سرچش کنم البته از بانک های دیگه و سیستمشون خبر ندارم ولی میدونم همه شون همچین امکاناتی رو دارند . 



خیلی خیلی شرمنده م که زحمت میدم بهتون . بعدا توضیح میدم که چه مشکلی پیش اومده فعلا فرصت رو از دست ندیم 


شماره کارت 

6037697450468209 

بنام آناهیتا حسن پور چالشتری 

درضمن 


به هیچ عنوان پولی برای این شماره کارت و بنام این خانم واریز نکنید .

نظرات 7 + ارسال نظر
نسرین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 02:46 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com

دوستان با این کار می دونن که می تونن باز هم اعتماد کنند چون ما نمیذاریم پولشون جایی بجز برای کار خیر خرج بشه.

فدات شم عزیز دل پاک من

سحرجدید شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

مهربانو جان‌خیلی نگرانتم ...چرا خبری ازت نیست ....تورو خدا یه جوری مارو از نگرانی در بیار .....خیای وقته نیستی

ای جااانم سحر نازنینم منو ببخش خوبیم دوست قدیمی من .

اسو جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام مادر خوبو مهربون با تاخیر تولد دختر گلت مبارک .ماشاالله چه قد نازو خانمه .چیزی بگم یادته پارسال دوس داشت دانشگاه الزهرا قبول شه الان من تو دانشگاه هر دختری میبینم بااین که میدونم دانشگاه ما نیست فک میکتم اونه نمیدونم عجیبه این حسم البته ان شاالله برای کارشناسی میاد

ممنون عزیز دلم محبت داری . ارره یادمه عزیزززم . منظورت کارشناسی ارشده اسو جانم ؟
نمیدونم والا آینده چی میشه و چه تصمیمی می گیره

تیام چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام خانمم. ..لطفا ایمیلتونو چک کنید اگه لازمه تا دوباره بفرستم...

سلام عزیزم . نه ممنونم نسرین جان دریافت کرده

مینو چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 12:00 ق.ظ http://Milad321.blogfa.com

سلام مهربانو جان
امیدوارم این ماجرا ختم بخیر بشه.افرین به همت نسرین و تو که پیگیر هستید.

سلام عزیزم
الهی آمین . واقعا بیشترین زحمت رو دوش نسرین بود هم از راه دور بارها تلفن کرد هم الان که مسافرته کلی وقت گذاشت که میدونم چقدر لحظه لحظه ش براش مهمه

لیدا سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 06:06 ب.ظ

متاسفم که ایشون از اعتماد دوستانمون سواستفاده کردن.مهربانو جان. نمیدونم چی بگم دیگه

فقط تاسف لیدا جان همه مون همین حالت رو داریم

ماجد سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام مهربانو عزیز و خیرخواه
ممنون روزگارتون بخیر
انجام شد

سلام ماجد عزیز
ممنون از لطفت ایمیلت رو گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد