دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"عشق و امید به زندگی بازگشت"


پرستوی سبکبال من ، سالروز بازگشتت مبارک


نظرات 11 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 12:08 ق.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

نفس نفس
کنارم باش
هوایش با من

مجیدوفادار شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 03:14 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

روزی که
بوسه های مرا
از لبانت
ورق میزنی
من
تا آخرین صفحه ی سپیدش
تو را خواهم بوسید

مجیدوفادار شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 03:13 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

این صبح شورانگیزِ مست

صبح طرب خیزی که هست؛

آئینه ی مهر خداست

یک جلوه از آئینه هاست

برخیز و درآئینه ها لبخند را آغاز کن

سلام مهربانوی عزیز و دوست داشتنی و گرامی

مهربانوی خود خودخودمون نیستی
ولی از اون قبلی خیلی بهتری

ممنون از حضورت

سلام مجید عزیز و با محبت و نازنین
چقدر خوبه که با یه اتفاق ساده ، یه دوست به گنجینه ی با ارزش دوستانم اضافه شد

مجیدوفادار چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 04:12 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مجدد بر مهربانوی مهربان
چه جالب
البته اگه ارشیو مطالب منو نگاه کنی از سال 86 وبلاگ دارم

چه جالبتر اینکه بالای هزارنفر

بهرحال شاید مثل این فیلم های هندی منو تو همدیگه رو یافتیم
یهویی مثلا روی بازوی منو ببین بگو این خال رو وفادار داشت
منم یهو میگم مهربانووووووووو

یکم گفتم که بخندیم جسارت نشه

منم از اشنایی شما خوشحالم
دوستی ات مانا دوستم

افتخار پیدا کردم ممنون

فیلم هندی هااا عاالی بودن .
منم همچنین دوست عزیزم

مجیدوفادار چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 02:50 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام مجدد
واقعا مهربانوی خودمون هستین؟؟؟
خانم دکتر؟
نکنه خودتو جا بزنی ناقلا

جدی از سریال اوشین یادته؟
الان اوشین باید بحال ما گریه کنه

علیک سلام مجدد
بخدا منم مهربانوام ولی میدونم مال شمام هستم یا نه
آره بخدا الان اوشین پیش تک تک ما پادشاهه

الهه چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام .وقت بخیر .امیداوارم همه ی روزها ,روزهای شادی باشه برای مردم سرزمینم .راستی آقای نفس هم تو عکس هستن؟

سلام عزیزم . الهی آمین .
این عکس رو از نت انتخاب کردم اگر هم باشه هیچکدوم خبر نداریم . اون روزها نفس مرد جوان و لاغر اندام با چهره ای استخوانی و تکیده بوده .. قطعا کسی که به بیست و نه ساله ها شباهتی نداشته

غریبه سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 04:41 ب.ظ

کشور را همین از خود گذشتگی ها تا الان نگه داشته است
امیدوارم در کنار او همیشه سالم و سلامت باشید و البته خوشبخت

دقیقا" ...
ممنون غریبه ی عزیز خدا شما و عزیزانت رو برای هم نگهدار باشه

زیبا سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 04:04 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

وای مهربانوی عزیرم. هر وقت فیلماشونو میبینم گریه ام میگیره. واقعا چی کشیده بودند. خانوادهاشون...

منم همینطوررر.. خیلی سخته .
پینهاد می کنم اول در مورد تنگه ابو قریب مطالعه کنید و بعد حتما فیلمش رو ببینید

ماجد یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 07:09 ق.ظ

شاد و تندرست باشن

ممنون ماجد عزیز

نیلوفر شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 10:11 ب.ظ

ان شالله که سالیان سال کنارهم به خوبی و خوشی و سلامتی زندگی کنین

ممنون نیلوفر عزیزم

بهار شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 06:45 ب.ظ

تبریک عزیزم

مررسی بهار جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد