دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"سبزه ی عیدت بامن"

دوستان نازنینم درود . 

همین الان بردیا( برادرم ) درمورد حمایت از یه خانواده ی سه نفره که بشدت درگیر کرونا شدند، صحبت کرد . من شخصا این خانواده رو میشناسم و با فراز و نشیب های زندگیشون آشنا هستم .( چون با هم نسبت فامیلی داریم)


 قبل از کرونا امیدوار بودم که یواش یواش تونسته باشند خودشون رو از آب و گل دربیارند ، اما انگار با شیوع این معضل ،کسب و کار اندکش رو از دست داده و الان هم متاسفانه خودش و خانمش و تنها فرزندشون بشدت درگیرکرونا شدند . 


متاسفانه سیروس (پدر خانواده) دورا ن سربازیش  تو جنگ، شیمیایی شده و ریه هاش بشدت آسیب دیده .

 امروز بردیا بصورت اتفاقی دیده که تو خیابون داره با موتور مسافر کشی میکنه و حالش هم خیلی بده .

سیروس گفته:  هر سه تا  کرونا گرفتیم .  ولی  من بخاطر تهیه داروهای مریم و امید  مجبورم کار کنم . 


بردیا گفت : هر قدر خواستم بگم با این کارش کلی آدم دیگه رو هم مبتلا میکنه ، دیدم چی بگم ؟ جواب بیکاری این ببینوا رو کی  میده ؟ خودم اونقدری که تونستم کمکش کردم. 


با حرفای بردیا ، رفتم به سه چهارسال پیش ، که  شنیدم سیروس برای پول رهن خونه ش مستاصل شده و تصمیم گرفته از بانک وام بگیره ... به چند نفر تو فامیل  رو زده رای ضامن ، ولی اونا بهانه آورده بودن . 

یکیشون به من زنگ زد و  گفت:  مهربانو حواست باشه اگه فلانی  این روزا بهت زنگ زد، میخواد تو ضمانتشو بکنی . 

گفتم : عه خب باشه ، مرسی که گفتید ... من سیروس رو خیلی دوست دارم ، خودم بهش زنگ میزنم ببینم ضامن پیدا کرده یا نه . 


گفت: واااا .. من زنگ زدم بهت تا گوشی دستت باشه یه بهانه ای پیدا کنی و بهش نه بگی. 


گفتم: چرااا؟؟ مگه سیروس تاحالا به کسی بدقولی کرده؟ مگه غیر از زحمت و نجابت چیزی ازش دیدین؟ 

گفت : نه .. ولی کارو بار درست و حسابی نداره  و داره تو مغازه ی مردم کار میکنه ، شاید نتونه قسط هاشو بده . 


گفتم: مهم نیست .. کل وامش بیست میلیونه و برای پول پیش خونه ش میخواد، اگر خدای نکرده مشکلی پیش بیاد خودم  به تنهایی یا باکمک بابا اینا میتونیم مدیریتش کنم . 


به سیروس  تلفن کردم و پرس و جو کردم دیدم ضامن پیدا نکرده .. فرداش  پنجشنبه بود منم اداره نداشتم . بهش گفتم اونجا طرحه من با ماشین نمیتونم بیام .

 گفت : من موتور دارم یادته بچه بودیم ، موتور برادر بزرگم  رو برمیداشتیم میرفتیم ؟ 

گفتم :آره یادش بخیر .. فردا من با ماشینم میام دم خونتون ، بعد با موتور تو بریم بانک . 


خلاصه فرداش نشستم ترک موتورش و با هم رفتیم و کارهای بانکی رو انجام دادیم ... روی موتور که بودیم از خودمون فیلم گرفتم و فرستادم تو گروه خانوادگیمون " من و سیروس همین الان یهویی" چقدرم خندیدیم . 


خدا رو شکر  حتی یه قسطش  هم عقب نیفتاد . 


الان به فکرم رسید که موضوع سیروس ، میتونه برامون یه کیس حمایتی باشه . اینو دیگه خیلی میشناسم و میدونم بخاطر زن و بچه ش با جون خودش بازی میکنه . 


خدا کنه بلایی سرش نیاد، که اگر بیاد ، غیر از خودش که خیلی آدم زحمت کش و خوبیه ، یه خانواده ی سه نفره هم متلاشی میشه . 


از سر جمع آوری برای مورد کبری خانوم ، تو حسابمون پول داریم . میخواستم ازتون اجازه بگیرم ببینم موافقید یه مقدار از اون رو برای  تهیه ی دارو ی سیروس و خانواده ش هزینه کنیم و اگر نیت دارید این روزای آخر سال چیزی واریز کنید ، درجریان باشید مورد جدید حمایتمون سیروسه .


میخوایم سبزه ی عید رو به خونشون ببریم . 


دوستتون دارم 


 شماره کارت بنام معصومه سعیدی فر 

6037697574285711


نظرات 48 + ارسال نظر
x چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 01:11 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

سال نو مبارک عزیزم . ای کاش دنیا پر از مهربانی هایی بشه که دنیا رو زیباتر می کنن واسه بقیه

قربون دل مهربونت برم که وقتی خواستن بگن ضامن نشی خودت پیش قدم گرفتن وام شدی

ممنون عزی دلم . کاااش
عززیزمی ، میدونم چقدر بچه ی خوب و زحمتکشیه .. واقعا هم هیچوقت بدقول نبوده .. خدا نکنه یکی مظلوم باشه، انگار همه کمر به ظلم بیشتر میبندن براش
اینم برای تووو

آرزو سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام نوروزتون مبارک.انشالله سالیان سال سلامت و شاد و دل خوش در کنار دخترتون و زیر سایه پدر و مادر و در کنار عزیزانتون روزگارتون به نیکی بگذره.
مبلغ ناقابل ۵۰ تومن واریز کردم
خدا خیرتون بده که ما رو هم تو این کار خیر شریک می کنید هر چند مبلغ خیلی ناقابله

سلام آرزو جان
سال نوی تو هم مبارک الهی در کنار عزیزانت روزای خوبی داشته باشی
ممنون که همراهی میکنی دوست من

Azi یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 01:03 ب.ظ

سلاااام سال نو مبااااارک خدا بهتون برکت و سلامتی بده امیدوارم بهترین سال براتون باشه و همونطور که شما دستگیری از دیگران میکنین دست های کمک کننده دائم براتون خیر و شادی بیارن

آسلام آزی جون
قربون محبتت عزیزم نوروز برای تو و عزیزانت هم مبارک .. ممنونم از اینکه همیشه همراهی و دست سبزت گره گشاست .
از کامنت زیبا و مهربونت ممنونم

amir شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 03:15 ب.ظ http://mehrekhaterat.blog.ir/

سلام

سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و از صمیم قلب برای تک تک شما ، ارزوی سلامتی ، موفقیت روزافزون دارم .

+انشالله سال خوب و با برکتی داشته باشین ، سالی همراه با موفقیت و پیروزی

سلام امیر جان .
ممنون از محبتت سال نوت مبارک . الهی تندرست و پربرکت باشی

ریحانه شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام عزیزم. یادمه تو یه پستهاتون نوشته بودید سیب را ابمز میکنید که قندش ازاد شه. یه همچین چیزی.

منظورتون از قندش ازاد شه این بود که قند مضرش ازش خارج شه؟ و چطوری ابپز میکنید؟ ممنون میشم توضیحش را بدید. یک دنیا تشکر

سلام ریحانه جون . تو مدت بیماری بابا و دست و پنجه ی با کرونا دکتر معجزه گر(من این اسمو روش گذاشتم چون واقعا راهکارهاش معجزه میکنه) بهمون یاد داد . گفت برای بیماران کرونایی قند بسیار مضره . برای آزاد شدن میوه ها حتما چند دقیقه بخار پز کنید .آب پز نه .
ظرف رو آب کن (قابلمه یا کتری) میوه ها رو خورد کن و تو آبکش کوچولوی فلزی بذار . وقتی آب جوش اومد اون آبکش رو بذار روی ظرفت طوری که آب به میوه ها نرسه فقط بخارش برسه . 3-5 دقیقه کافیه .

رهآ جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 10:48 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مهربانوجانم خدا خیرت بده که واسطه کار خیر میشی.
الهی خودت و عزیزانت سلامت باشید

ممنونم نازنین
کار اصلی رو شما میکنید من واقعا واسطه م که با اعتماد شما عزیزان کمک های جمع آوری شده رو میرسونم به نیازمند واقعی

قندک میرزا جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 08:19 ب.ظ http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزاران درود
کم کم به روزها وساعات پایانی آخرین سال از ١٣٠٠ وهمچنین به آغاز ١٤٠٠ نزدیک می شویم .سالی که گذشت توام بود با کرونا و قرنطینه و گرانی و اختلاس وغیره
امید آن که خداوند رحمان ورحیم در سال جدید بهترین ها را برایمان رقم بزند.سالی سرشار از دلخوشی موفقیت عافیت و عاقبت بخیری

درود برشماپیشاپیش سال نو مبارک

سلام دوست عزیزم .
الهی آمین امیدوارم برای همه سلامتی و خیر بهمراه داشته باشه
سال نو مبارک

قندک میرزا جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 08:11 ب.ظ http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام وهزاران درود بر مهربانوی مهربان
بنده چهارشنبه حدود ظهر از طریق ای تی ام پاسار گاد مبلغ دویست هزار تومان به حساب خانم سعدیفر پرداخت کرده و همون موقع هم براتون کامنت گذاشتم ولی کامنت بنده نیست نکنه نرسیده باشه البته فیش واریزی دارم

سلام میرزای عزیز ببخشید دسترسی به نت نداشتم و کامنت ها رو تایید نکرده بودم . همه چیز مرتبه و وجه ارسالی شما بحساب نشسته . تندرست و پر برکت باشید

آرزو جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام عزیزم.50 تومن ناقابل واریز کردم با شماره پیگیری فرستادم.فکر کنم کامنتم رو بلاگ اسکای خورده

سلام ارزو جون
نه عزیزم کامنتت هست شرمنده م با تاخیر تایید شد . خیلی هم قابله و گره گشا .
ممنونتم عزیزم

الی جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 12:01 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com

پیشاپیش سال نو مبارک مهربانوی عزیزم
امیدوارم سال جدید برات پر از آرامش و شادی باشه

ممنونم الی جانم سال نوت مبارک

شیرین پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام نازنین مهربانو. حالتون چطوره عزیزم؟ عذرخواهم که مدتی نبودم ولی همیشه به یادتون بودم. پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و آرزوی سالی پر از دلخوشی و سلامتی دارم براتون. خیلی خیلی خوشحال شدم که خوندم پدرتون با وجود پیشرفت کرونا تونستن دوباره سلامتیشون رو به دست بیارن. برای آقا سیروس هم ناقابل ۵۰هزارتومان واریز کردم.انشاالله که گره از مشکلات زندگیشون باز بشه. ممنونم که هستی و مهربونی و محبت رو گسترش میدی مهربانو جانم. راستی میتونم بپرسم داستان بازنده در مورد چه کسیه؟

سلام شیرین جانم
قربونت نازنین دلم برات تنگ شده بود و جات خالی بود دوست من امیدوارم که مشغول مسائل و موضوعات خیر و شاد بوده باشی . ممنونم از محبتت خدا بهت برکت بده .
برات ایمیل زدم دوست گلم

الهه پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام عزیزم .مبلغ صد هزار تومن واریز کردم ساعت 13.10.43روز بیست وهشتم اسفند .امیدوارم هرچه زودتر خبر سلامتیشونو بهمون بدین .

سلام الهه جون .
ممنون از محبتت نازنین . خدا برکت بده بهت . خدا رو شکر حالشون خیلی بهتره داروی به موقع و مواد غذایی با کیفیت توام با استراحت کارساز بود

ونوس پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 10:35 ق.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام عزیزم
ناقابل 20 هزار تومن الان واریز کردم.ساعت 10 و 28 دقیقه و 4 ثانیه.
ببخش دیگه تو گروه خیریه شهرمون هم هستم و برای پک های نوروزی و متفرقه اونجا هم کمک کردم دیگه فول شدم این ماه.
ان شاالله که سال آینده زندگی اونقدر برای همه پربرکت و پر از سلامت باشه که نیازی به کمک های امثال من و ما نباشه. اگر هم با این وضع اسفناک جامعه نمیشه(ناراحت) که خدا توفیق بده بیشتر بتونیم گره از مشکلات عزیزانمون باز کنیم.
برای تو و دوستان خوبم سالی بهتر و عشق تر از هر سال آرزو می کنم. یک بغل گل و قلب تقدیم تو عزیزم و دوستان عشق

سلام ونوسی
قربونت عزیزم خدا برکت بده دستت درد نکنه الهی آمیییین .
منم برای تو و عزیزانت بهترین ها رو ارزومی کنم

زهرا پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 01:55 ق.ظ http://Saat sheni1531.blogfa.com

سلام مهربانم...خداخیرتون بده وبهتون عمرطولانی وباعزت بده وهرروز توان و همتتونو تواین کار بیشتر وبیشترکنه

سلام زهراجون
ممنون نازنین . قربون مهربونیت

ونوس چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 09:24 ب.ظ http://calmdreams.blogfa.com

سلام
انشاالله که زودتر رو به راه شن
من فردا صب ی مقدار کوچولو واریز میکنم.

سلام الهی آمین
ممنون ونوس جانم

نسرین چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 03:30 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

بانوی مهر
فرشته ی مهربونم
بیا برات یه خبر خوب دیگه دارم...
همین الآن لادن بهم خبر داد. چند سطری نوشتم و فکر کردم بهت خبر بدم. میدونم خیلی خوشحال میشی.

عاااشقتم نسرین جون الهی شکر

آرزو چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 02:30 ب.ظ

با سلام.50تومن ناقابل واریز شد.ان شالله یه کار بتونه پیدا کنه.
شماره پیگیری 381225

عزیزم ممنون از محبتت . ان شالله

مهسا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 02:28 ب.ظ

مهربانو جان هرچی میخوام با همراه کارت واریز کنم خطا میزنه، برم بیرون با عابربانک میفرستم البته مبلغش کمه ٥٠ تومن ، ایشالله. خدا بهت سلامتی بده که بانی خیر میشی

مهسا جان خودت رو اذیت نکن حالا هر وقت رفتی بیرون .
این روزا سیستم های تلفن بانک پر از اختلاله .
پر برکت باشی

سمیرا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام مهربانو جون منم 300 تومن واریز کردم ناقابله

سلام عزیزم . ممنون سمیرا جانم پربرکت باشی

سینا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 01:59 ب.ظ

مهربانو جان اول می خواستم بنویسم موافقم ولی بعد دیدم اینقدر سهم من در مبلغ جمع شده ناچیزه که اصلاً به حساب نمیاد

سینای عزیزم کمک های تو همیشه بی دریغ و خالصانه بوده .. هیچ وقت هم کم نبوده .
درضمن میدونی که اصلا میزان مشارکت مهم نیست اینکه نسبت به مشکلات هم بی تفاوت نیستیم مهمه

قندک میرزا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 12:23 ب.ظ http://rahimtaefe.blogfa.com

با سلام وعرض ارادت مجدد الان ناقابل مبلغ دویست هزار تومان به حساب سرکار خانم سعیدیفر از طریق عابر بانک پارسیان٢٠٣٠ تهران به شماره إرجاع
٦١٥٩٤١٩٣٧١٥١
واریز کردم خدا بهتون جزای خیر دهاد

سلام یک دنیا ممنون تن درست و پر برکت باشید

قندک میرزا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 11:43 ق.ظ http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام وهزاران درود بر شما
خداوند شما را از تمام بلیات ارضی وسماوی محفوظ بدارد بانو عاقبتتون بخیر اجرکم عندالله انشاء الله

سلام قندک میرزای عزیز
زنده باشید ممنونم الهی آمین
برای شما و خانواده ی محترم هم همین باشد

سمیرا(راحله) چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 09:56 ق.ظ http://samisami0064.blogfa.com

https://s16.picofile.com/file/8428223284/20210316_163130.jpg


.
.
.
عشقم این هم رسیدم.

عززیزمی نازنین

راهگذر چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 06:16 ق.ظ

سلام. مبلغ ۵۰ هزار تومان واریز شد. دستتون همیشه به کار خیر.
پیگیری
023018

سلام . ممنون دوست من خیر و برکت شامل احوالتون باشه

یاس ایرانی چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام مهربانو جان
دست شما و برادر گرامیتون درد نکنه
چقدر زندگی برای کسایی مثل آقا سیروس سخت شده ... خدا کنه زودتر حال خودشون و خانواده اشون بهتر بشه ...

سلام عزیز دل
ممنونم نازنین ، دست همه ی دوستان مهربون درد نکنه . خیییلی
الهی آمین .
یاسی جانم کامنت خصوصیت رو خوندم ، عززیزم درک میکنم .. سر سوزنی خودت رو ناراحت نکن .

اعظم 46 سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام مهربانوی مهر بان من هم100 تومان وار یز کردم خدا کنه یه شغل وکسب وکار مناسب بتونه انجام بده

سلام اعظم جان دوست داشتنیم
ممنونم الهی آمین عزیزم

مهرگل سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 02:34 ب.ظ

مهربانو جونم سلام
قربون تو و دست خیرت
الهی همیشه همه آدما بینشی مثل تو داشته باشن
منم 100 تومن زدم به حسابی که معرفی کردی
خدا کنه زود زود خوب خوب شن همشون و هیشکی دیگه درگیر کرونای لامصب نشه و عید قشنگی رو شروع کنن

سلام مهرگلکم
فدای شما دوستان نازنین .
الهی آمییین عزیزم . خدا برکت بده بهت

فندوقی سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 01:07 ب.ظ http://0riginal.blogfa.com/

مهربانوی نازنینم پیشاپیش سال نوت مبارک
از خدا میخوام که امسال به آرزوهات برسی و حال دلت خوب باشه

ممنونم عزیز دلم . منم برات بهترین ها رو ارزو دارم

شادی سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:34 ب.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

معلومه که موافقیم. دستت درد نکنه که قبول زحمت می‌کنی.
امیدوارم همه‌شون زودتر خوب بشن و سال جدید رو با سلامتی شروع کنن.


الهی آمین عزیزم منم همین دعا که بهترین دعاست رو برات دارم شادی جانم

الی سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 11:37 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com/

هر جور خودت صلاح میدونی عزیزم

عزیز منی

غریبه سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 11:31 ق.ظ

با درود
۵۰ تومن تقدیم شد

درود غریبه جان خدا برکت بده بهت

غریبه سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 11:11 ق.ظ

با درود
مادر همسر در زمان درگیری کرونایی کل هزینه را بنیاد شهید پذیرفت
سیروس اگه کارت جانبازی داشته باشد نباید مشکل درمان خود و خانواده اش داشته باشندبیمارستان ساسان مخصوص جانبازان است، حیف است کسی که برای دفاع از کشور آسیب دیده در مشکلات زیستی و درمان باشد

درود
باوجودی که سیروس از سپاه نامه داره که تو منطقه ی جنگی، شیمیایی شده ، بهش گفتن کارت جانبازی بهت تعلق نمی گیره و هیچ امکاناتی دراختیارش نیست درصورتیکه من میدونم خیلی ها هستند که براشون کارت جانبازی درست کردن بدون اینکه اصلا صحت داشته باشه

سمیرا(راحله) سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 10:21 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

عزیز دلم همین الان الان

مبلغ ناقابل پنجاه هزار تومن هم از طرف من

واریز شد.

اومدم خونه از رسیدم عکس میگیرم اپلود میکنم میفرستم.
بوس

نیاز نیست فدات شم .
دستت درد نکنه خدا برکت بده

نگین سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.parisima.blogfa.com

مهربانو جانم سلام عزیزم و روزت بخیر و خوشی

ببخش عزیزم امروز صبح همسرم مبلغ 50 تومن واریز کرد بحساب خانم معصومه سعیدی فر، اما قبل از اینکه از رسید عکس بگیره لبتاب رو بست

دقیقا ساعت واریزی 9 و 26 دقیقه و 59 ثانیه هست ..
بتاریخ امروز یعنی سه شنبه 26 اسفند..

فدای تو و دستهای مهربون و قلب مهربونت ..

سلام عزیز دلم دستت درد نکنه . نیازی به عکس نیست خدا برکت بده بهت قربونت

متولد ماه مهر سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 08:41 ق.ظ

چی از این بهتر، خودتون هر جور صلاح می دونید کمک کنید.

فدات عزیز من

سمیرا(راحله) سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:48 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

خوشگلم هر کار میکنم برنامه آپ واریز نمیکنه..نمیدونم چش شده ؟؟

فردا صبح میرم بیرون .با عابر بانک یه

مقدار ناقابل از طرف خودم واریز میکنم

.
.
.
در ضمن دستای تو نازنین مهربون رو هم میبوسم که همیشه باعث و بانی خیری

فدات شم عزیزم مهردخت هم میگفت آپ مشکل داره .
روی ماهتو میبوسم

سمیرا(راحله) سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:45 ق.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

ای جانم..الهی بگردمشون.‌.

الهی به حق امام حسین که میلادشه خوبه خوب شه هم اوضاع اقتصادیشون و هم
بیماریشون.آمین یا رب العالمین

ممنونم سمیرای عزیزم

نسیم سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:12 ق.ظ

مهربانوی عزیز، خدا به شما سلامتی بده که خیرخواه دیگران هستید، امشب سالگرد فوت بهترین دوستمه، یک مبلغ ناقابل واریز شد، ثوابش برای شادی روح دوست عزیزم انشالله

فدات شم نسیم جون من نه ، شما دوستانم هستید که بی دریغ و با اعتمادتون به من ، دست می گیرید و مهربونی میکنید .
خدا رحمتش کنه امیدوارم روحش شاد باشه

غزال دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 11:15 ب.ظ https://otaaaq.blogsky.com/

خیلی ناراحت شدم مهربانو جان. امیدوارم به زودی دوباره سلامتیشون رو به دست بیارن.
سپاس فراوان از کمک شما و همه ی عزیزان. امیدوارم به کمک شما رفع گرفتاری بشه براشون و بتونن استراحت کنن و حالشون خوب بشه.

ممنونم نازنینم .
الهی آمین دوست قشنگم

سپیده دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 11:05 ب.ظ http:// detari.blogfa.com

یعنی از این واجب تر، دیگه ریش و قیچی دست خودته مهربانوی مهربان و عزیز

عزیزمی مهربون

لیندا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام و عرض ادب
مبلغ یکصد هزار تومان بابت مورد اعلام شده واریز شد
ممنون
جزئیات تراکنش
شرح سند : انتقال کارت به کارت
به کارت 6037697574285711 صادرات ازدرگاه پرداخت اینترنتی
شماره حساب : 3663001166
تاریخ و زمان : 1399/12/25 20:17
شماره سند : 779948
مبلغ : 1,0۰۰,000ریال

سلام لیندا جون
ممنونم نازنین .. همیشه برای کمک پیشقدمی
امیدوارم به تنت سلامتی و به مالت برکت بیاد

سهیلا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 06:26 ب.ظ http://Nanehadi.blogsky.com

سلام مهربانوی عزیز.نمیدونم پول به اندازه کافی هست یا نه.ولی حتما کمکش کنید.

ممنونم سهیلا جون . چون انتظارش رو نداره هر قدر باشه حتما براش کلی گره گشاست .

ژاله دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام. مبلغ خیلی خیلی ناچیزی واریز کردم و کاملا موافقم. امیدوارم گره از کار همه باز شه. از کار منم همینطور.

ممنونم ژاله جون خدا برکت بده عزیزم . من برای گشایش کارت دعا میکنم امیدوارم به خیر باشه

نسرین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 04:36 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

خیلی ناراحت شدم. از ضعف شدیده که همونطور که گفتی تغذیهء مخصوص و خوب نباشه وضع را بدتر میکنه.
عزیزم می دونم همه چیز بخصوص دارو قیمتش سرسام آوره ولی نکته ای که منظورمه اینه که دارویی برای کرونا هنوز کشف نشده.
داروخانه های ایران چیو به مردم می فروشند؟!
ایکاش بشه سرمایه ای در اختیارش بگذاریم تا بتونه با آرامش برسه.
بهرحال کنارتم عزیزم

درست میگی عزیزم دارویی که هنوز کشف نشده ولی یه سری داروهای مراقبتی و کاهش التهاب و درد میدن که درست نیست من اسماشونو بنویسم . ضمن اینکه درصد زیادی هم دارن با آزمون و خطا جلو میرن . فدای تو نازنینم

نسرین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 03:26 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

فرشته ی محبوبم،
ازت خواهش می کنم خودت به سیروس بگو ریسک سرایت را به دیگران نده.
خاک بر سر این دولت وگرنه یک مبتلا به کرونا نباید نگران خرج درمان و زندگی خانواده اش باشه.

باهاش صحبت کردم طفلک رو گفتم من و دوستانم یه کمک کوچولوی بلاعوض برات داریم گفت تا کجا میخوای منو شرمنده کنی مهربانو ؟
بهش گفتم فقط قول بده بیرون نری و مراقب خودت و مردم دیگه ای باشی . گفت جان پسرم دیگه نمیرم مگه دیوانه م بخدا جون تو بدنم نیست خودمو مجبور می کردم

نسرین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 03:18 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

نمی فهمم چه دارویی. اینجا بجز کسانی که آسم داشتن و یا به تنگی نفس شدید دچار میشن چندان رسیدگی نمی کنند. اونا رو هم در بیمارستان نگه میدارن و فوقش اکسیژن وصل می کنند تا راحتتر نفس بکشند. ولی تا حالا نشنیدم به کسی اینجا دارویی تجویز کنند. بهرحال آرزو می کنم هر چه زودتر خوب بشه.
بنظرم فکر کنیم چکار می تونه با یک سرمایه زیر بیست میلیونی انجام بده تا دست به دست هم بدیم.

نه نسرین جون اینجا دارو به راحتی گیر نمیاد و اگر کسی بخواد تهیه کنه هزینه ش بالاست و درضمن تغذیه ی دوران کرونایی خیلی مهمه .. فقط امیدوارم حداقل کرونای جهش یافته یا همون انگلیسی نباشه که خیلی ناجوره

مینا2 دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام بر مهربانوی مهربان
چقد ناراحت شدم خدا خیرت بده عزیزم که کمکشون می کنی
ان شاالله زودتر خوب بشن و سلامت
یه مبلغ کوچولو هم واریز شد

سلام عزیز جانم . خدا برکت بده نازنین .

نسرین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 02:33 ب.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

بلی بلی من صد در صد موافقم. حد اقل نصفشو، اگر می تونه سرمایه کوچکی برای کاری باشه، تمامش هم دادی من کاملاً موافقم.
کاش بتونن دو هفته از خونه بیرون نیان.
من تعجب می کنم وقتی مردم توی ایران میگن داروی کرونا خریدیم یا گرون بوده چون دارویی براش کشف نشده هنوز. فقط باید استراحت کنند و از خونه بیرون نیان.
فقط کسی باید خرید غذاییشونو بهشون برسونه و قبض های برق و آب وووو را براشون بپردازه .
مگه اینطور نیست؟تا ایشالا خوب بشن

ممنون نسرین جانم . والا فعلا داروها رو بتونه تهیه کنه و یکمی برای پرداخت هزینه ها آسوده باشه که مجبور نشه بره بیرون خوبه . امیدوارم بخیر بگذره و سلامتیش رو بدست بیاره بازم میتونه کار کنه ؟
قبض ها رو میشه آنلاین پرداخت کنند . الان زنگ زدم بردیا داشت میرفت براشون آب میوه طبیعی خریده بود برسونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد