دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

برای یکی از دوستان همین خانه

سلام دوستان نازنینم . 

متاسفم از اینکه شرایط زندگی در مملکتمون انقدر سخت و ناگوار شده که کم کم همه مون داریم دچار مشکل میشیم . هر کدوممون به نوعی . یکی از رخت و لباس های مارکش میزنه، یکی از سفر رفتن و بریز و بپاچ های غیر ضروریش ، ولی قسمت غم انگیز ماجرا وقتیه که مجبور میشیم از نیازهای اساسی و اولیه مون هم صرف نظر کنیم . و وااای به وقتی که این وسط بچه ای هم در کار باشه 

نسرین جانم گفتنی ها رو گفته . 

چیزی که من بهش اضافه میکنم اینه که اگر کسی هم میتونه در حد بیست میلیون به دوستمون وام بده هم خوبه . 

دوستمون متعهد میشه که این پول رو به صورت اقساط ماهیانه برگردونه ( البته بدون هیچ اضافه پرداختی )اگر کسی داوطلب هست لطفاً تا پایان روز چهارشنبه به من  یا نسرین جون خبر بده (یعنی تا ساعت 12 فرداشب)


میدونید که چقدر دوستتون دارم 


نظرات 7 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام و عرض ادب عزیز بزرگوارم،
دست مریزاد به معرفت و همت و همدلی شما بانو که انسانیت را مفهوم عملی بخشیدید.
غرض از مزاحمت اعلام شرمندگی بابت واریز مبلغ ناقابلی بود که در ساعت ۱۵:۲۳ امروز با کارت بانک ملی واریز شد.از جهتی که فرموده بودید اعلام شود ،مصدع گشتم چرا که واریزی قابل ذکر نبود.کاش کمک صائب تری می توانستیم انجام دهیم.
برقرار و پایدار باشید.
یاعلی

سلام مریم عزیز و نازنینم
قربان محبتت که اگر لطف و اعتماد و کمک های شما نبود از معرفت و همت من هیچ پولی جمع نمیشد .
پرروزی و تن درست باشی عزیزم کمکت عالیه و از همه مهمتر همدلی و اهمیت دادن به مشکلات موجودات دیگه ی این دنیا درحد توان خودمونه که شما و دوستان به زیبایی از پسش برآمدید

نسرین پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:37 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

منو بگو از بس بهت اطمینان دارم عین مطلبتو کپی کردم تو وبلاگم. نگو نوشتی کم پیش میاد پس بده

دکتر ربولی بمن هم تقلب رسوندن بندرت رو کردم به مرور

زهرا..‌. پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1401 ساعت 03:24 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com

امیدوارم زودتر پولشون جورشه
قربون قلب مهربونتون الهی همیشه تنتون سالم باشه

عزیزمی زهرا جون ممنونتم . برای تو و عزیزانت هم بهترین ها مقدر باشه

ماه خصوصی نوشتم برات چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 05:11 ب.ظ

مهربانو جان سلام
فکر کنم به نظرم منظورت به تدریج بوده نه
به ندرت

سلام عزیزم
وسط کارای اداره با عجله پست نوشتن بهتر از این نمیشه دقیقا همین بود منظورم که با تذکر آقای دکتر متوجه شدم و حذفش کردم

سمیرا(راحله) چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 01:34 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

بانک سامان
برداشت مبلغ 200,000 انتقال وجه
از ‪802-800-1772288-1‬
1401/2/7
13:30:58

سمیرا(راحله) چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 01:32 ب.ظ http://Samisami0064.blogfa.com

بیست هزار تومن ناقابل واریز شد:

ساعت ۱۳:۳۰:۵۶

ممنون عزیزم . پرروزی باشی سمیرا جون

ربولی حسن کور سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:10 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ببخشید پولو به ندرت برمیگردونه؟

سلام
بله اگر یک نفر تقبل کنه بیست میلیون وام بدون بهره بده . مثلاً شما بیست تومن میدی، ایشون ماهی یه مبلغی توافقی ( مثلاً یک تومن ) ماهیانه برمی گردونه . مشکلشون اینه که الان باید خونه رو تحلیه کنن پول پیششون کمه و هیچ بانکی به راحتی و بدون ضامن و بهره وام نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد