دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

شبکه خانگی

سلام و صد درود به دوستان گلم .اومدم خونه رو آب و جارو کنم چه گرد و خاکی نشسته اینجا 

حال و احوالتون چطوره عزیزای دلم ؟ چرخ روزگارتون به روال می چرخه ؟ امیدوارم جواب همگی مثبت باشه 

من و خانواده شمعدانی هم خوبیم و روزگارمون مثل سابق میگذره.

برای باز شدن باب گفتگو چیزی که این مدت فکرمو مشغول کرده، سریال افعی تهرانه... بیاید بهم بگید اصلا سریال های شبکه خانگی رو تماشا میکنید؟ اگر جوابتون مثبته اسم اونایی که دوست داشتین رو بگید و لطفا دلیلش و در واقع نقاط قوت و ضعفشون رو هم بگید . سریال افعی خیلی برام مهمه در موردش حرف بزنیم. 

***

یه نکته مهم : 

عزیزانی که برای من کامنت خصوصی میذارین و تاکید دارید خصوصی بمونه و جواب هم میخواید ، خب یه ادرس از یه جایی باید داشته باشم که جواب بدم دیگه؟تو ذهنم که جواب باشه به دردتون نمیخوره که.. یا آدرس غلط که هر چی سعی میکنم رمز گشایی کنم ببینم ممکنه کجاش غلط باشه و به نتیجه نمیرسم که فایده نداره!

دوست عزیز فریبا جان با شما هستم لطفا یه آدرس درست برام بفرست . 

هیچی دیگه دوستتون دارم و دلم براتون خیلی  تنگ شده




نظرات 29 + ارسال نظر
مجید وفادار شنبه 9 تیر 1403 ساعت 10:45 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com

سلام مهربانو جان خوبی خوشی
زنده ای ؟؟ رو به رشدی؟
امدم حالی بپرسم نگی بی وفایی

سلام باوفا
ممنونم لطف داری

َAmir پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 10:02 ق.ظ https://amirdreamlife.blog.ir

سلام دوست قدیمی
امیدوارم که منو فراموش نکرده باشین :دی

امروز داشتم یادداشت بخش تاریخ تولد دوستانم رو نگاه میکردم که متوجه شدم تاریخ تولدتون 4 تیرماه هست ، صمیمانه تولدتون رو با تاخیر البته تبریک میگم و امیدوارم که بهترین ها هم براتون رخ بده و هم در انتظار شما و خانواده محترمتون باشه

سلام امیر جان
نه خاطرم هستی
ممنونم از محبتت دوست مهربون برای تو هم بهترین ها باشه

یه خانم چهارشنبه 6 تیر 1403 ساعت 01:25 ب.ظ

مهربانو جان از وقتی بازنشسته شدی، دیگه وقت نمی کنی به این خونه ات یعنی وبلاگ سربزنی. معلومه تمام تلاشت در اینستا و شیرینی پزی می ذاری. اینطوری قبول نیست .

وااای آررره هیچی ندارم بگم جز شرمندگی

نگار سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام روز خوش.افعی تهران را دیدم.با اینکه ازش شکایت شده بود و صنف فرهنگی ازش شکایت کردن بد نبود.ولی زخم کاری هم فیلمنامه قوی داره هم به نسبت بازیکن های قوی تری داره و سرمایه گذاری بالایی شده.در کل دو سریال آدم فروشی و کشت و کشتار زیاد دارند و داشتند.در انتهای شب تا اینجا معمولی بوده و به نظر هم یه مقداری داره به روابط مثبت هجده سال بین زوجین میپردازه و ابایی هم در این مورد نداره.مردی که دو گانگی شدیدی پیدا کرده و زن خودش را رئیس و همه کاره میدونسته و سرکوب گر و وقتی براش نمیزاشته اما حالا با زن همسایه عشق و حال میکنه.قطب شمال را هم اگر دقیق بررسی کنیم اشاره داره به اینکه جوان‌ها تمام جوانب زندگی را بسنجند و به راحتی به همه کسی اعتماد نکنن.موفق باشید.

ممنونم نگار جان موافقم عزیزم

رهآ سه‌شنبه 5 تیر 1403 ساعت 12:44 ق.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مهربانوجانم
تولدت مبارک بانوی خوش قلب و خوش رو و مهربون

ممنونم نازنین

متولد ماه مهر دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 10:41 ق.ظ

عزیزم اینقدر قبولت دارم که از سی خرداد که گفتی افعی تهران را ببینید تا امروز اخرین قسمتش را دیدم. از بازی زیبای پیمان معادی خیلی خوشم اومد و چقدر زیبا بود این فیلم، معضلات فیلم سازی، جوانان، پارتی بازی، تحریف فیلم نامه و کودک آزاری و طلاق .... همه و همه تو این فیلم بود، چقدر قشنگ به مرور بابک با پدرش همراه شد.در کل به نظرم چون سریالی بود که خیلی کش نیومد و آخرش بد تمام نشد دوستش داشتم. البته که من اصلا تحلیل فیلم و سریال بلد نیستم.

ای جااانم ممنونتم عزیزم
عااالی بود اتفاقا همه ی پیام سریال رو گرفتی

نیکی یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام مهربانو جون. از وقتی بازنشسته شدین و کار خودتون رو شروع کردین خیلی کمتر مینویسین. اینجا رو فراموش نکنین
من اصلا شبکه های خانگی (ایران) رو نگاه نمیکنم. نمیتونم بپذیرم که بازیگران زن مجبور به پوشاندن موها و لباس پوشیدن به سبک مورد تایید حکومت باشن. هر چقدر هم که داستان و بازیگری خوب باشه، همین موضوع کافیه که با پوزش از شما، حالت تهوع بهم دست بده. انقدر در طول روز این زورگویی رو میبینم که نمیتونم وقتی برای استراحت تو خونه نشستم هم مغزم رو تحت فشار قرار بدم.
اما کلا به سریالهای پلیسی و جنایی به خصوص بر اساس ماجراهای واقعی علاقه دارم. مدتی هم مستندهای مربوط به کالتها و قاتلین رو میدیدم. بیشتر از همه تولیدات انگلیس و بعدش کشورهای اسکاندیناوی رو نگاه میکنم. خیلی فیلم و سریالهای خوبی دارن
ممنون از بهار برای معرفی سریال ترکی. امتحان میکنم. من پیرارسال یک سریال ترکی دیدم به اسم شخصیت که خیلی خوب بود. متاسفانه قبلا به دلیل وجود شبکه جم و فارسی وان فکر میکردم سریالهای ترکی همه درباره خیانتن و چرتن اما با این سریال پلیسی اجتماعی کاملا نظرم عوض شد

سلام عزیز دلم .. آرره واقعا میدونم خیلی کمرنگ شدم عاشق اینجا خسام و حتما باید یه برنامه ی درستی براش بذارم
درک میکنم عزیز دلم راحت باش
من و مهردخت هم داریم یه سریال ترکی میبینیم به نام "عائله" راستش نظر منم بعد از دیدن فیلم ترکی بنام "last call for istanbul" عوض شد .. خیلی بنظرم خوب بود بعد از سریال حریم سلطان دیگه چیزی ندیده بودم از ترکیه

نیلوفر طلایی یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 03:28 ق.ظ

راستش منم فیلمای سینمایی رو ترجیح میدم بیشتر از طریق یوتیوب نگاه میکنم تازگیا هم که یه فیلمی دیدم که از بس دردناک و همینطور براساس واقعیت بود، دلم نمیاد اسمشو بگم که به خاطر کامنت من یکی نره ببینه حالش بد بشه. ولی خب از طریق اون فیلم سعی کردم به خودم بقبولونم که ظلم واقعا تا این حد و بیشتر هم هست تو این دنیای خاکی

الان من با کنجکاویم چه کنم نیلو؟؟

رهگذر شنبه 2 تیر 1403 ساعت 11:23 ب.ظ

میون کامنت ها، تعریف افعی تهران و انتهای شب زیاد شده بود.
امروز قسمت اول انتهای شب رو دیدم. بسیار تلخ بود و ترجیح میدم که دیگه نگاه ش نکنم.
میدونید اونقدر تلخی توی زندگی هست که دیگه جایی برای تلخی بیشتر نیست. البته به دیدگاه دوستان احترام میزارم و صرفا دیدنش رو برای خودم مناسب نمیدونم.
لطفا اگر دوستان فیلم و یا سریال طنز خوب میشناسن معرفی کنن.

عززیزم
دفترچه یادداشت رو ببین رهگذر جانم

فرحناز شنبه 2 تیر 1403 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام بر همزاد عزیزم من فقط اومدم تولد خودتو و نفس عزیز و مهردخت زیبا را بهتون تبریک بگم. الهی که هر سه کنار هم شاد و سلامت باشید

سلام عززیزم
تو نادی عزیز منی تولدمون مبارک همزاد جانم مرررررسی اومدی اینجا

زهره جمعه 1 تیر 1403 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام من تقریبا تمام سریالها رو میبینم رهایم کن و میخواهم زنده بمانمو و صداتو رو خیلی دوست داشتم . این سریالم دو قسمتشو دیدم ولی هنوز معلوم نیست به چه سمتی میره

سلام زهره جان سریال و برنامه ای که اسم بردی مورد علاقه منم هست افعی رو کامل ببین عزیزم

سما پنج‌شنبه 31 خرداد 1403 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
من سریال افعی رو دیدم و از سبکش و ته مایه طنز دیالوگها و بخصوص از پایانش خیلی خوشم اومد. بازی ها هم روون و قابل قبول بود
نکنه مهردخت جان تو این سریال همکاری داشته هان؟

سلام عزیزم ..آره همون پایان بندیش هم محشر بود.
اتفاقا تیمی که مهردخت باهاشون کار کرده بود تو این سریال همکاری داشتند و همه ی افسوس مهردخت این بود که اون موقع درگیر پایان نامه ش بود.

ترمه چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
من از قسمت های ابتدایی سریال بیشتر خوشم اومد و هرچه پیش رفت جذابیتش برام کمرنگ شد ولی به‌ هر حال تا انتها دنبال کردم.
نقطه ضعف‌اش به نظر من این بود که چند ژانر یا تم رو همزمان داشت که هیج کدوم قوی نبودند یا شاید قصه قوی‌ نداشتند.
مثلا ابتدا برای من ماجرای رفنارهای بچه و تاثیر جدایی و تحول شخصیت ها در جریان این جدایی جالب بود و اگر در همین سمت و سو ادامه پیدا می‌کرد خوب بود.
بعد تم جنایی معمایی وارد شد که اصلا جذاب و قوی نبود.
موضوع کودک آزاری هم در پس زمینه مطرح بود، که خیلی بهش پرداخته نشد یا شاید محدودیت هایی وجود داشته.
داستان تراپی و تراپیستی که صدای خیلی ها رو درآورد بابت غیر واقعی و غیر علمی و غیر حرفه‌ای بودن که البته من نظری در این مورد ندارم چون تجربه چندانی ندارم‌.
در مجموع ملغمه‌ای بود که به هر حال برای ما که خیلی وقته با تلویزیون خداحافظی کردیم، بد نبود.

سلام ترمه جان تم جنایی و راز آلود داستان که بنظرم از اول تا آخر همراهی میکرد ... اینجاست که تنوع سلیقه مخاطب مشخص میشه هااا چون من از همون که تعدد معضلات شخصیتی و اجتماعی رو بررسی کرد دوست داشتم
قسمت تراپی از نظر فضای کار و تا حدودی نوع ارتباط غیر واقعی بود ولی من با سه تا از دوستان که تراپیست هستند صحبت کردم گفتند انقدر غیر واقعی نبود که بخواد عدم رضایت جامعه تراپیست ها رو موجب بشه.. رسالت داستان مهم تر بود.
درمورد خداحافظی با تی وی مثل هم هستیم عزیزم

مجید وفادار چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 06:52 ب.ظ http://vafadarfaz.blogfa.com

هوایم را داشته باش ...

وقتی تـــــ♥ـــو هوایم را داری هوا هم خوب میشود ...

اصلا هوا هم به هوای تـــــ♥ـــو خوب میشود

سلام مهربانو جان

حیف وقتت رو بذاری پای فیلم های ایرانی

منکه هر وقت این سریال ها و فیلم های ایرانی رو می بینم خوابم می بره

سلام باوفا
پس برای درمان بیخوابی استفاده میکنی یا اصولا خواب الویی؟

محبوب چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 05:24 ب.ظ https://mahboobeshab.blogsky.com

من سریال هم‌گناه رو قبلا نگاه می‌کردم. اینکه چندین ماجرا رو به موازات هم پیش می‌برد برام جذاب بود. ضمن اینکه هر کدوم از داستان‌ها قوی روایت می‌شدن و مخاطب رو همراه سیر داستان می‌کشید.

اون سریال رو هم دیدم

بهار چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام مهربانو جان
افعی تهران از معدود سریالهایی بود که دنبال کردم. بازیها روان و زیبا بودن. توصیه میکنم اگر افعی تهران رو دوست داشتی مینی سریال chestnutman یا مرد شاه بلوطی رو ببینی و اکر از سریال در انتهای شب لذت میبری مینی سریال ترکی ilk ve son یا اول و اخر رو تماشا کنی بسیار دیدنی و جالب هست من که همیشه گزینشی فیلم و سریال میبینم و البته حسم در انتخاب بسیار کمکم میکنه یه پیج اینستا هم دارم به نام miss.movies61 که فیلم و سریال رو از دید خودم معرفی و پیشنهاد میکنم. البته دلی هست و بیشتر میخوام آرشیوی برای خودم باشه فالور خاصی ندارم

سلام بهار جان
فکر میکنم در این مورد کاملا هم سلیقه و هم نظریم عزیزم پیج اینستات رو فالو دارم و عااااالیه

مهسا چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام مهربانو جان.خیلی کم پیدا شدین دیگه دلمون تنگ میشه برات
افعی تهران و ندیدم .راستش از صدای پیمان معادی خوشم نمیاد .دلیل ندیدنش اینه.
در انتهای شب رو میبینم ،اگه کتکم نزنین،چون پارسا پیروزفر داره
شوخی میکنم.جون فضاش فضای گفتگوییه که من میپسندم

سلام مهسا جانم
ای جاان صداش دقیقا خاصه
قربونت برم منم همینطور سعی میکنم برنامه ی مرتبی برای حضور در بلاگستان درنظر بگیرم دل خودم بیشتر تنگه نازنین
کتک چرا؟؟ والا اگه بیخود هم بود بخاطر پارسا میدیدم
منم درحال حاضر بنظرم متوسط رو به خوبه

امید چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 11:03 ق.ظ

من از بس برنامه های تلویزیون مزخرف بود و ماهواره م دوست نداشتم به خاطر تبلیغات مزخرفشون که اگر از ... رنج می برید و ....
از فیلیمون و فیلم نت سریال می بینم البته من هم مثل دکتر ربولی حوصله دنبال کردن سریال را ندارم ولی خوبی این پلتفرمها اینه که زمان دیدن فیلم و سریال دست خودته من از این برنامه ها خیلی خوشم میاد:
افعی تهران - در انتهای شب - صداتو - شب اهنگی
سریالهای مزخرفی مثل قطب شمال و زخم کاری ارزش دیدن ندارند واقعا

دقیقا دلیل ما هم مشابه شماست و گزینشی نگاه میکنیم با این تفاوت که هارد هم داریم که فیلم ها اونجا ذخیره میشن و براساس وقتی که داریم به دیدنشون میشینیم
از قدیمی ها میخواهم زنده بمانم و رهایم کن رو ببین دفترچه یادداشت هم بسیار دیدنی بود

ربولی حسن کور چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 07:59 ق.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام دوباره
نمیتونم بگم الان خسیس نیستم اما درمقایسه با دوران جوانی خودم من الان حاتم طائیم

سلام
یا خداااااااا

متولد ماه مهر چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 07:48 ق.ظ

من در حال حاضر سریال در انتهای شب را می بینیم که زندگی زوج کارمند هست دوستش دارم و حس کنترل گری زن خونه را نشان می ده. افعی تهران را ندیدم با این حساب میزارم تو برنامه که بزودی ببینمش.


ببینش حتما عزیزم

نسرین چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 02:14 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

من سریالی نگاه می کنم که هر بار یه داستان داشته باشه. اما دیروز دوستی از ملبورن نوشته بود سریال افعی و نیمه شب (یه همچی چیزی) قشنگه و دیده

نسرین جون اسمش در انتهای شبه

ژینوس چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 12:09 ق.ظ

افعی تهران رو دیدم ، به نظرم موضوعی بود که قبلاً درباره اش صحبت نشده بود ، خیلی جاها سریال دقیقا روی لبه تیغ راه می‌رفت ولی در نهایت به نظرم بسیار موفق بودن ، حسی که مشاور و کمی کاراگاه و حتی تماشاچی به قاتل پیدا می‌کنه کاملا توجیه داره و این به نظرم جزو جذابیت های سریال بود . در کل سریال رو به شدت دوست داشتم
الان هم در انتهای شب تا اینجا خیلی ساختار شکنی کرده و تا همین جا پر از صحنه های درجه یک و غافلگیر کننده ای و از همه جالبتر اینکه خیلی بی طرفانه و بدون جانب گیری از شخصیت ها داستان داره پیش می‌ره و همین کمک می‌کنه که موضوع رو از چشم زن ، مرد و .... دنبال کنیم .
جنگل آسفالت هم دنبال میکنم ، اینم به نظر داستان جذابی داره
مرداب رو دیدم اما دوستش نداشتم خیلی خشن بود . زخم کاری ۳ هم که تازه آس و هنوز نمیشه قضاوتی کرد .
از بین شو ها : صداتو و جوکر بی نظیرند

ژینوس جان چقدرررر زیبا که در این حد هم نظریم
حتی درمورد شوها

لیلا الف سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 11:57 ب.ظ

افعی تهران رو نگاه میکردم و خیلی دوستش داشتم
بیشتر به خاطر پایانش. و این که در حوزه روانشناسی خیلی حرف داشت. مقصر اصلی زندگیش مادرش بود ولی در خاطراتش پدرش رو مقصر میدونست......
در انتهای شب هم نگاه میکنم و به نظرم باید جذاب باشه
ولی جنگل آسفالت رو نگاه نمیکنم از فشار زیادی که امیر جعفری تحمل میکنه و به هر دری میزنه و همه درها بسته است ناراحت میشم.
بیا نظرت رو در مورد افعی تهران بگو

عااالی بود کامنتت عزیزم
یه پست کامل مینویسم

رهآ سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 10:51 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

مهربانو جانم
چه پست خوبی.

من فیلم و سریال دیدن دوست دارم. حالا چه ایرانی چه خارجی.
افعی تهران رو تازه شروع کردم. نمیتونم نظری بدم.

ی چیزی که از سریال های ایرانی دوست ندارم این که ته سریال آب میبندن و الکی کش میدن. یا دیالوگ ندارن، یا آهنگ میزارن، یا هی صحنه های قسمت های قبلی رو میزارن. مثل ممنوعه، قهوه ترک.
ی چیزی هم که مشکل دارم این که ته سریال نویسنده همه رو میکشه :) مثل مرداب. نشد یک بار آدم بد قصه زنده بمونه :)))


رهایم کن. من دوست داشتم. شخصیت ها خیلی خوب بازی کردن. تمام فیلم رو اصول بود و صحنه الکی و اضافه نداشت.

می‌خواهم زنده بمانم. علی شادمان و سحر دولتشاهی انقد قشنگ بازی میکنن که من همیشه مشتاقم که فیلم‌هاشون ببینم. اینم سریال قشنگی بود.

پوست شیر هم دوست داشتم. گرچه به نظرم زیادی طول کشید تا تهش رو ببینیم. هرچقدر قسمت‌های اول هیجانی و قشنگ بودن، دو سه تا قسمت آخر آب بستن.

رهاای عزیزم افعی رو بشین پاش
خوشحالم که حس میکنم کیف وافر میبری

رهگذر سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام عزیزم
راستش من کلا علاقه ای به دیدن فیلم و سریال (فرقی نمی کنه چه ایرانی چه خارجی) ندارم.
به نظرم فیلم و سریال های ایرانی اکثرا آبکی هستن و دیدن شون وقت تلف کردن. به ندرت از فیلم و سریالی خوشم اومده.
به این نتیجه هم رسیدم که بر اساس نظر دیگران فیلم و سریال نبینم چون سلیقه ها متفاوته. مثلا توی نظرات سایت های مختلف کلی تعریف از سریال روزی روزگاری مریخ میدیدم، ولی از دید من بسیار بسیار سطحی و یه جورایی خاله بازی بود. یا مثلا پایتخت 6 از دید من افتضاح بود ولی دوستم کلی باهاش حال می کرد.
سریال های جدید رو ندیدم ولی از سریال های قدیمی به نظرم خاتون خوب بود.

سلام عزیز دل
افعی رو ببین که اصلا ابکی نیست . تقریبا 6 قسمت سانسور شده
منم اصلا نمیتونم با خوندن نظرات ببینم بارهااا انتخاب اشتباه کردم
خاتون خیلی خوب بود

سیتا سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام و درود
آقا اولن من اعتراض دارم. این چه وضع شه بعد کلی مدت اومدید دو خط موشتید.....دهه
من سریال ایرانی های نمایش خانگی نمی بینم. حالا نمی دونم این بدء یا خوب.
ولی اگه سریال خارجی بحثش شد میام
من و منجوق نخودیم

سلام خوشگلم
آخ آخ راست میگی بخداااا
ای جااانم جفتتون عزیز دلید

ربولی حسن کور سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 02:35 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
من این سریالو ندیدم به دو دلیل
۱. معمولا اهل دنبال کردن یک سریال نیستم و ترجیح میدم توی یکی دو ساعت ماجرا توی یک فیلم سینمایی جمع و جور بشه.
۲. اهل پول دادن برای دیدم فیلم و سریال نیستم و از یکی از شبکه ها فیلم میبینم.
نمیدونم شاید باقیمونده عوارض خساستی باشه که داشتم.

سلام
اونایی که با انتظار کشیدن مشکل دارن ، همه قسمت ها رو با هم میبینند
هر کسی با یه چیزی حالش خوشه مثلا از نظر من کار برادرم که از چاقوی میوه خوری خونه ش تا جورابش باید برندهای مهم دنیا باشه بیهوده ست اونم بنظرش من که کلی هزینه برای لوازم کار مهردخت می کردم کار بیخودی بود(البته که الان میگه اشتباه میکردم)
شما هم بنظرت هزینه برای دیدن فیلم و سریال اضافه ست و حرفی نیست ولی چرا فکر میکنید قبلا خسیس بودین و الان نیستید؟

نرگس سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 02:21 ب.ظ http://azargan.blogsky.com

سلام وقت بخیر
من افعی تهران ،جنگل اسفالت ،انتهای شب را میبینم
افعی تهران را خیلی دوست داشتم چون ژانرباحالی داشت وهمین که خیلی پلیسی تمام نشد ویه موضوع جدید بود دوست داشتم
جنگل اسفالت رو هم دوست دارم به خاطر کاپل های بازیگر ومخصوصا بازی نوید محمدزاده وامیر جعفری خیلی دوست دارم
انتهای شب رودو سه قسمت اول رو دوست داشتم این قسمت خیلی ابکی بود تا ببینیم چطوری پیش میره قصه

سلام نرگس جان
مرسی برامون نوشتی و دلایلت رو هم گقتی عزیزم
بنظرم این قسمت در انتهای شب زمینه رو برای قسمت های آینده آماده میکرد

منجوق سه‌شنبه 29 خرداد 1403 ساعت 12:59 ب.ظ http://manjoogh.blogfa.com

خب من سریال تماشا نمی کنم. حوصله انتظار کشیدن ندارم. الان منو بازی نمیدید؟

شما که عزیز دل من هستی منجوق جان چند روز پیش خیلی تو ذهنم بودی و دلتنگت شده بودم
بهت پیشنهاد میکنم این سریال رو‌حتماً ببینی کاملا جدید و ساختار شکنه تموم شده و همه ‌ی قسمتاش آمده
و اینکه لطفاً هیچی درموردش نخون تا شش دنگ حواست به خودت و دریافت های خودت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد