دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"قالب وبلاگم"

سلام دوستان ، روز و روزگارتون خوش 


همونطور که میبینید قالب وبلاگم بهم خورد و از صبح دمارم دراومد ، ولی آخرشم مثل اولش نشد 


خوشم نمیاد انقدر باریک شده 

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان ثنا و حسنا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 08:59 ق.ظ

خانم اجازه!
خوش به حال اونی که تو میشی مادرزنش

ای جااانم خیلی ممنونم عزیزم ولی همونطور که گفتم بین حرف تا عمل خیلی فاصله ست بذارید ببینیم من مرد عمل(ای وای ببخشید)مادر زن عمل هستم

رعنا یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 04:26 ب.ظ

من فکر کردم خودت تغییرش دادی

نه رعنا جون البته در واقع تقصیر خودم بود بدون اینکه خیلی چیزا رو درنظر بگیرم قالب رو نارنجی کردم دیگه نشد برش گردونم حالا باید به مهردخت بگم ببینم چه میکنه

مهدی یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام،
مثل هوای پاییزی شده و هی از صبح رنگ عوض میکنه و هی آدم فکر میکنه قراره مطلب جدید نوشته بشه

سلام مهدی جان .. اخ اخ تو اینجا بودی ؟ من هزارو پونصد بار قالب تغییر دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد