دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"دعای دستجمعی"

سلام دوستان امیدوارم حال خودتون و همه ی عزیزانتون خوب باشه و برای لذت از تعطیلات در پیش ، اماده و قبراق باشید . 


میدونید که تو زندگی بعضی از انسان های دیگه، تعطیلات و تفریح و حتی خیال آسوده هیچ تعریفی نداره .. یعنی برای همه مون پیش میاد که بعضی وقتا اصلا" زندگی رو پاشنه ی عادیش نمیچرخه . خدا نکنه که این از روال در اومدن به سلامتی خودمون یا عزیزانمون بستگی داشته باشه .


گاهی آرزو میکنیم که همه ی این تلخی ها فقط یه خواب بد باشه و بلند شیم ببینیم که تموم شده و رفته .. گاهی فقط ارزوی یه روز کاملا" معمولی بدون نگرانی و دلشوره داریم .. 


به هر حال ، متاسفانه باخبر شدم  تو بیمارستان MRI شیراز ، یه پدر جوون  رو تخت ICUبرای زندگی می جنگه و همسر و فرزند کوچولوش و بقیه ی خانواده ش یک لحظه از نگرانی  و وحشت ، آسوده نیستند . 


همه چیز با یه تب ساده شروع شده و حالت هایی مثل سرماخوردگی داشته .. دکتر آنتی بیوتیک میده و فایده نداشته بعدا" تشخیص بیماری شبیه منژیت یا تبخال مغزی میدن که تعریفش اینطوریه که ویروس نخاع رو مختل میکنه . 


به هر حال الان لخته خونی در مغز تشکیل شده که بحران رو بیش از پیش تشدید کرده و امیدها برای برگشت و بهبودی به سوسو ی بی رمقی تبدیل شده . 



از تک تکتون خواهش میکنم ، دست به دعا و ارسال انرژی بشید ، شاید نیت پاک و رقت قلب های مهربونتون بتونه سرنوشت این جوون رو تغییر بده . 



در ضمن اگر تو بیمارستان MRI شیراز آشنایی دارید که با توصیه ش توجه ویژه تری برای این بیمار مستاصل بهمراه داشته باشه ، خبر بدید تا  هماهنگ بشیم . 


********


یادتون نرفته که هر سال با فطریه های عید ، دل چند نفر رو شاد میکردیم . امسال هم منتظر هستم تا به کمک   نیازمندان واقعی  بریم و بتونیم کمی از بار سخت زندگیشون رو کم کنیم . 

یادش بخیر ، اولین بار برای کودکان پروانه ای پول جمع کردیم و تقریبا" شاهکار شد " حدود پنج میلیون "


بانک صادرات


شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۷۸۸۳۷۰۰۹۶ بنام معصومه سعیدی فر


می خواستم برای درگذشت هنرمند بین المللی و کارگردان بزرگ سینمای ایران "عباس کیارستمی" پست بذارم که این دعای دستجمعی پیش آمد . 


عباس کیارستمی خانه ی دوست را پیدا کرد ، یاد گرامیش در قلب تک تک دوستدارانش جاودان خواهد ماند .


نظرات 16 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 19 تیر 1395 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

رمز عاشقی
http://www.pocket-encyclopedia.com/?p=1597
ready up و منتظر حضور سبزتان

فریدا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 08:42 ق.ظ

ممنونم مهربانوی عزیزم
انجام وظیفه میکنم

محبت داری فریدای عزیزم . وظیفه نیست

فریدا چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام مهربانو جان
عیدتون مبارک
من چند سالی هست ختم قرآنم در ماه رمضان ختم معنی قرآن هست با تأمل روی معانی و عمیق شدن در حرفهای خدا
هنوز تموم.نشده
جزء بیست و پنجم . به نیت شفای این پدر جوون و شادی دل خانواده اش مابقی حرفهای خدا رو میخونم که خودش،گفته من رو صدا کنید و اجابت میکنم . خودش،از مهربونی اش بارها و بارها گفته
دعا میکنم خیلی زود خبر معجزه خدا رو بهمون بدین و شادمون کنید
مهربانو جا من زکات فطریه امسالم رو به کسی قول دادم .
اما با اجازتون مبلغی رو به عنوان هدیه تقدیم کنم

فریدای نازنین عیدت مبارک و همه عبادات و تعمق عارفانه ت در کتاب اسمانی قبول درگاه الهی باشه
چقدر خوشحالم که با نیت خالصانه ت برای بیماران علی الخصوص این بیمار رنجور و خانواده دلشکسته ش دعا میکنی مطمنم اجابت میشه
درمورد فطریه هم خوب کردی عزیزم ان شالله گره از کار اون نیازمند هم باز میشه مهم دستگیری و کمک به همنوعه
اگر بهت فشار مالی نمیاد و امکانش هست خوشحال میشم وگرنه بذار برای دفعات بعد عزیزم ❤️❤️❤️

nadia چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 02:10 ب.ظ

خانم مهربون ،جه فرقی بین ایشون و بقیه بیماران هست که باید توجه ویژه تری نسبت به بقیه بهشون بشه؟؟؟؟

نادیا جان فرقش تو بیماری نادرشه و اینکه بخاطر تشخیص غلط اولیه کار به تشکیل لخته رسیده اگر بتونیم متخصان بهتری دست و پا کنیم که با توجه ویژه تری بتونند به زندگی برش گردونند ،خیلی خوشحال میشیم
لطف میکنی تو هم دعای ویژه ای در حقش انجام بدی و انرژی مثبتی روانه احوالش کنی

نسرین چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 10:05 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

حتمن می دونی برای اسکار امسال دعوتش کرده بودن... حیف واقعن. حیف هر کسی که بخاطر سهل انگاری بعضی ها میمرن

اگه مرموزه که نباید عزیز من باشه خود دانی.

من سعیمو می کنم ولی تا اسمشو فهمیدی برام بنویس. من الآن زنگ می زنم ایران

کاش فرصت بیشتری داشت و میتونست تو این مراسم استثنایی هم شرکت کنه
چشم عزیزم

پونی چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 08:22 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

به روزم و در خدمتتان

خدمت میرسم دوستم

... چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 07:26 ق.ظ

ای جان مهربانو وووووووووووووووولک ارین حالا شده طالقانی................

چی؟سه نقطه جونم

پونی چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 05:37 ق.ظ

درود
من فکر میکنم بیشتر این عوارض از تشخیص دیر هنگامه

الهی به حق این روز های عزیز هیچ دستی رو خالی برنگردونه

سلام پونی جان
منم همین فکر رو میکنم برو جوابی که به کامنت نسرین دادم رو بخون در مورد کیارستمی نازنین

سهیلا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 06:57 ب.ظ http://rooz-2020.blogsky.com/

دعا میکنم خورشید رهایش نکند

غم صدایش نکند!

ظلمت شب سیاهش نکند

و دلش در دل آنکس که دلش در تن اوست حضرت دوست جدایش نکند…

آمیــــــــــــــن

ممنون سهیلا جانم چه شعر قشنگی
الهی امین

نسرین سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 06:45 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

آخ کیارستمی... چه حیف بود که رفت...
یادش گرامی و نامش جاودان باد

این عزیز خواهر سه تا نقطه کیه منو گم کرده بوده و بعد پیدا کرده و هنوز خاموشه عایا؟

خیلی خیلی حیف بود جامعه جهانی سینما عزا دار شدن
و بدیش هم اینه که با سهل انگاری پزشک این اتفاق افتاده

پزشکی به نام امیدربانی‌فر در فیسبوک، در مورد موضوع احتمالی #اشتباه_پزشک نوشته. درکامنت‌ها هم تردیدهایی مطرح شده
البته تو تلگرام برات کاملش رو می فرستم

این عزیز دل فعلا خودشو مثل ماه قایم کرده پشت ابرای سه نقطه ولی هرکی هست هم خیلی عزیزه هم مرموووز و اهل پلیس بازی

نسرین سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 06:30 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهربانو جان لطفن اسم و فامیلشو بهم بده. پسر عموی من جراح قلبه بیمارستان نمازی هست ولی شاید آشنایی اونجا داشته باشه .
امیدوارم خوب بشه.

دستتو می بوسم بابت کارای خیرت. هیچکس قابل اعتماد تر از تو سراغ ندارم توی دوستام.

نسرین عزیزم هنوز نتونستم با این دوست رابطمون ارتباط برقرار کنم ولی تو بخش مراقبت های ویژه تعداد بیمارا محدودن و این بنده خدا شرایطش خیلی خاااصه شاید بشه زود پیداش کرد
قربون محبتت نازنین من کوچیک شمام ❤️❤️❤️❤️

... سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 03:20 ب.ظ

ممنونم راه بلد مهربانی ها.هنوز اسم مستعاری به دلم ننشسته ولی چشم در تلاشم.خدایا به جلال وجبروتت قسم زیباترین عیدی رابه همه خانواده های بیمار بخصوص بیمار مخصوص بده .معبودا (یااله العاصین) به دستان خالی وپر از گناه من نگاه نکن من باقلب ودل پاک مهربانو آمده ام که از دریچه ی کرمت به این بیمار بنگری و آنچه صلاح ومصلحت این بیمار هست باخواسته خانواده وعزیزانش یکی شود.

قربونت عزیز جان .
چقدر قشنگ مینویسی دوست من
خدا برات بهترین ها رو بخواد

نفیسه سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 02:17 ب.ظ

حتما دعا میکنم اگه لایق باشم در درگاه خداوند
مهربانو جان فطریه رو به همین شماره حسابی که گذاشتی واریز کنیم؟ من داشتم فکر میکردم کجا بدیم فطریه رو که واقعا برسه بدست افراد نیازمند اینجا رو که خوندم دیدم باز مهربانوی مهربان ما زحمتشو میکشه.الهی خدا تنتو سلامت کنه عاقبت خودتو دختر گلتو بخیر.

فدات شم نفیسه ی نازنین . خدا به تنت سلامتی و به مالت برکت بده .. بله عزیزم به همین حساب واریز کنید و مثل همیشه که من رو مورد اعتماد و امینتون میدونید ، مطمئن باشید به نیازمند واقعیش خواهد رسید . خدا قبول کنه .

علی امین زاده سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

دل شکسته ی من آهش ار اثر دارد
دعا کنم که خدایش شکسته تر دارد.


الهی مورد اجابت درگاه خدای بزرگ قرار بگیره

سینا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 01:51 ب.ظ

برای اون پدر جوون دعا کردم و باز هم دعا می کنم.

ممنون سینای عزیز

سانیا سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 01:26 ب.ظ http://saniavaravayat.blogsky.com

خدا شفای عاجل عنایت کنه .کاش میشد کاری کرد برا یاین بیماریها واقعا ..
حتما مهربانو جان چه بهتر این قطره ها برسه به دست اصلش و اهلش .
خدایش بیامرزد

فدات شم سانیا جون مخصوصا تو میدونم چقدر دعا میکنی و چقدر هم دل شکسته هستی .
عزیز دلمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد