دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

خبر از این بهتر؟

دلم که خیلی خیلی براتون تنگ شده، ولی همه چیز روی دور تند افتاده و حسابی مشغولم 

تو اداره، تو خونه و دم فر 

چند روز پیش خبر دار شدم زهره ، اون دختر خانم گلی که فرستادیمش کار با مواد رو یاد گرفت، بعد براش سشوار و اتوی مو خریدیم و یکمی تجهیزش کردیم، داره خوب کار میکنه و دستش رفته تو جیب خودش و عااااااااااااااااالیه اوضاع . 

مادرش  برای همه ی شما دوستان مهربون و دست به خیرمن سلام رسوند و از صمیم قلبش برای تک تکتون دعا و عشق فرستاد . 

گفت : نمیشناسمتون ولی دوست دارم بدونید که زندگی ما رو تغییر دادید . هیچکس بی مشکل نیست ولی امیدوارم از اون جاهایی که انتظار ندارید مشکلتون حل بشه . 

هیییچی دیگه ، خبر به این مهمی رو نمیتونستم بهتون نرسونم 


دوستتون دارم، یادتون باشه تو این روزای سرد با همشهری های کوچولو و مظلوممون خیلی مهربون باشید 

نظرات 22 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 02:26 ب.ظ

من وسط جیغ و داده‌ای زایمان خواهر کوچولوم دارم برات پست میذارم:

ای جااانم میارک باشه عزیزم چه عیدی خوشگلی از روزگار گرفتید

نرگس چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 03:24 ق.ظ

فردا بازنشسته میشی مهربانم...

همین امروز بود نرگس قشنگم

محبوب دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 01:49 ب.ظ https://t.me/aboutmahboob

چقدر آگاهانه و مسئولانه کمک می‌کنید.
اینکه به جای کمک کردن مبلغی به ایشون که توانمندی و استعداد دارن یه کسب و کار و مهارت یاد دادید با پشتکار و انگیزه‌ی خودشون میتونن مسیر روشنی رو در پیش داشته باشن و خودشون دستگیر دیگران باشن.
چقدر امیدوارکننده که این زنجیره‌ی نوع دوستی وجود داره.

ممنون محبوب جان . این جمع خوب نتیجه ی سالها رفاقت و اموختن از همدیگه ست . یک دنیا از لطفت ممنونم دوست عزیز

هاله یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام عزیزم .
من حدود ۱۷ سال سابقه کار دارم. فعلا مونده تا بازنشستگی‌ ‌.
تو یکی از پستا نوشته بودی ۲۳ اسفند بازنشسته میشی. من دارم به جات روزشماری میکنم
از طرفی میگم کاش جای شما بودم . از طرفی میگم خوب حالا بعدش چیکار کنم .

سلام هاله جون
امیدوارم سالهای باقیمانده از خدمتت عاالی بگذره .
ای جااان آره من دقیقا دو روز دیگه میام اداره یعنی تا چهارشنبه

مبینا یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 02:34 ب.ظ

مهربانو مهریون . چقد عالی که تاتشهات همه به نتایج خوب ختم میشه اینقدرانرژیت مثبته که خوبیها رو جذب میکنی عزیز . یه یوال داشتم جای معتبری رو می شناسین که اموزش مجازی کبک و دسر و ... داشته باشه و مدرک بین المللی هم بده؟

قربونت مبینا جان محبت داری عزیزم
ببین مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه و بسیار معتبره . من پیشنهادم اینه که هر جایی دوست داری انتخاب کن و اموزش ببین و بعدش برو فنی حرفه ای ازمون بده .
البته یه سری از آموزشگاه ها هم مستقیم زیر نظر فنی حرفه ای هستند . من الان دقیقا اسامیشون رو ندارم ولی با سرچ میشه پیدا کرد . اگر این روزا انقدر بابت کارای عید و بازنشستگیم و تحویل کارای اداره و اماده سازی سفارشای عید شلوغ نبودم خودم برات پیدا می کردم عزیزم

پری دریایی یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام مهربانوجان
خداقوت عزیزم
از خوندن این پست بینهایت خوشحال شدم کاش میشد هرکسی که نیاز مالی داره رو توانمند کرد بهش کسب و کار داد ...
امیدوارم نتیجه همه خوبیها و مهربونیهاتون، چندین برابر به خودتون و همه همراهای نازنینتون برگرده

از شما و آقارضا و آقاسینا و همه دوستان بابت تک تک راهنماییها و دعاهای خیرشون ممنونم. مهربونی شما و دوستان قابل جبران نیست. ان شالله خدا به همه سلامتی و آرامش بده که بزرگترین نعمته
متاسفانه تومور سر خواهرزاده من تو نقطه خیلی بدیه و دکترش گفته قابل جراحی نیست.
یک دوره رادیوتراپی انجام دادن تا 4شنبه پیش و شیمی درمانی هم شروع شده نتیجه ام آر آی این دوره مثبت بوده و روند درمان فعلا تا این مرحله موثر و مثبت بوده.
برای بعد عید دوباره شیمی درمانی ادامه پیدا میکنه البته ادامه ردمان رو گفتن میتونن همون زنجان ادامه بدن و نیازی نیست تهران باشن فقط هر ماه ام آر ای باید تهران انجام بشه و دکترش تهران ببینه و نظر بده.
محتاج دعای خیر دوستان هستیم.
باز هم از همتون ممنونم و دست تک تکتون رو میبوسم.

سلام عزیز دلم
وااای پری جان من چقدر نگران بودم هیچ خبری ازت نبود چقدر تو اینستا پیام دادم خدا رو شکر اومدی نوشتی
خیلی خوشحالم که نتیجه درمان مثبت بوده و عزیز دلتون به درمان پاسخ داده .
امیدوارم روزای سخت بگذره و همه چیز ختم به خیر بشه

هاله شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام. شما داری بازنشسته میشی ولی من دارم روزا رو میشمرم تا ۲۳ ام.
خودمو جای شما میزارم ، میبینم هیچ پلنی برای بازنشستگی ندارم . چه خوبه شما برنامه داری.
موفق باشی

سلام هاله جان
متوجه نشدم منظورتو عزیزم ، یعنی شما 23 وم داری ملحق به کار میشی بر عکس من که دارم بازنشست میشم؟
ممنونم تو هم موفق باشی

مهرگل شنبه 19 اسفند 1402 ساعت 07:37 ق.ظ

مهربانوجانم چقدرررررر خوبه این مدل خبرها. الهی بشه همه همینجور اوضاع زندگیشون بهتر و بهتر بشه
خدا خیرت بده مسبب خیر این بنده خدا شدی
کاش امثال شماها تکثیر میشدن تو دنیا
راستی روزای آخر سال چطور میگذره؟
منکه همش حس میکنم دوماهی مونده تا عید

قربونت برم عززیزم
حقیقتاً اگر دوستان نازنینی مثل شما ها که همیشه همراهید، نبودید هیچ کاری پیش نمیرفت
روای آخر سال هم داره مثل برق و باد می گذره
خسسسسته نباشی

ناهید جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام به نظر من بهترین کمک به بقیه پیداکردن کسب و کار یا کمک به راه اندازی کسب و کار هست
خداوشکر دختر گلمون به درامزایی رسید

سلام ناهید جان
دقیقا همینطوره خدا رو شکر

رضا جمعه 18 اسفند 1402 ساعت 08:26 ق.ظ

باسلام و عرض ادب
چون میخواستم زودتر پیام بنده رو مطالعه کنید لذا اینجا تایپیک کردم. جهت انجام جراحی اون بنده خدا، به نظرم دکتر عباس امیرجمشیدی بخاطر تجربه بسیار زیاد و تبحر و مهارت بالا و دانش خوبی که دارند گزینه مطمئن و خوبی میباشن. البته نوبت دهی ایشان سخت و زمان انتظار در مطب بالا هست. سن ایشان کمی زیاد و سرشان بسیار شلوغ هست ولی خب میگم ایشان استاد بزرگی در زمینه جراحی تومور در ایران هستند. استاد تمام دانشگاه تهران هست. توی بیمارستان آراد بصورت خصوصی عمل می کند و البته در بیمارستان دولتی هم فعالیت دارند که اونجا البته در اتاق عمل احیانا بیشتر نقش نظارت و استادی دارند و رزیدنت ها عمل رو انجام بدن که من توصیه نمیکنم. در کلینیک بیمارستان آراد می توانید با کمی صحبت و خواهش از منشی خانم اونجا نوبت در اولین زمان زودتر دریافت کنید. یک نفر در روز نوبت در مطب منتظر باشد و هرموقع که زمان ویزیت بیمار شما نزدیک شد به بیمار بگویید تا به کلینیک تشریف بیارد تا اینطوری بیمار خسته از زمان انتظار در مطب ایشان نشود. آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و همه هموطنان عزیزم دارم. سالها قبل پدرم رو بخاطر بیماری از دست دادم و حدود یک ماه و نیم قبل هم متاسفانه برادر جوان خودم رو بر اثر یک حادثه از دست دادم. قدر لحظات زندگی که به شما داده می‌شود رو بهمراه عزیزان خود بدانید که زندگی خیلی کوتاه هست و دنیا بی‌رحم هست. در پناه خداوند باشید. یاحق

سلام آقا رضای عزیز و گرامی
خیلی متاسفم برای از دست دادن هر دو عزیزتون امیدوارم صبرتون زیاد باشه و روحشون در ارامش
یک دنیا از محبتتون بابت توضیحاتی که فرمودید ممنونم
به امید عافیت همه ی بیماران

ملیکا پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام مهربانو جان
چه عالی. خوش خبر باشی عزیزم
خسته نباشی. خدا قوت بده بهت نازنین.
از همشهری‌ها که دومیش به زور خونهٔ مارو انتخاب کرده آقای کارامل خان و درست عین شکل و رنگ نارنگیه و داخل خونه براش جا درست کردیم اما آقا فقط صدر مجلس تو پذیرایی پشت مبل جلوی رادیاتور می‌خوابه
نارنگی از رفتارش شاخ درآورده. بدیش اینه یه جا بند نمیشه. خلاصه داستانهامون زیاده خواهر

سلام عزیز دلم ممنونم ملیکای مهربونم دست تو هم درد نکنه همیشه همراه کارهای خیر هستی
ای جاان چه روشون زیاده جناب کارامل
مردم برای نارنگی

سیتا پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام بر مهربانوی عزیز
ببخشید کامنتم بی ارتباط با موضوع هست.
می خواستم ببینم من که اینستاگرام ندارم می تونم بهتون سفارش شیرینی بدم؟ شما برای عید هم سفارش می گیرید؟
ممنونت

سلام عزیز دلم
خواهش میکنم قربونت
بله عزیزم البته سفارشام رو تا آخر امشب میبندم که بتونم از عهده ی انجامش بر بیام
لطفا یا به ایمیلم پیام بده
یا به شماره 09107038094 در واتس اپ پیام بده

همکار دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.shahrsia.blogfa.com

لذت بردم..

تیلوتیلو دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 11:46 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر زیبا
خدا همیشه خیر و برکت راهی زندگیت کنه عزیزدلم

عزیز منی دوست نازنین و قدیمی من

زری.. جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 12:30 ق.ظ https://maneveshteh.blog.ir

چقدر خوبه کمکهایی که بجا و درست انجام می‌شوند ، من هم از شنیدن کسب درآمد زهره خوشحال شدم. خدا به همه خیر بده:)

قربونت زری جان ممنونتم

نرگس پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 11:52 ق.ظ

خداروشکر مهربانم

نسرین پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 02:11 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

چه خبر خوبی!
صبحمو بخیر کردی

عززیز دلم ، همراه جان همیشگی

مانی پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 01:57 ق.ظ

خوش خبر باشی‌ عزیزم

فدای شما مانی مهربون

ربولی حسن کور چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 02:56 ب.ظ http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کی میدونه؟
شاید یه روز زهره به ما کمک کنه.

سلااام
عااالی بود

متولد ماه مهر چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 01:46 ب.ظ

عزیزم الهی هر جا هستی موفق باشی و به تعداد آدمهایی که دلشون را شاد کردی شادی ببینی.

عزززیز منی همچنین رفیق جان

ماجد چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 12:58 ب.ظ

هزار شکرررر
دست همه دست اندرکاران درد نکنه

ممنونم دوست و همراه عزیز و قدیمی

میترا چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 12:43 ب.ظ

سلاااااام مهربانوی نازنین
کامم‌رو شیرین کردین با این پست

سلام میترای قشنگم
حال دلت عالی باشه همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد