دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"هیچ چیز گرانبها تر از سلامتی نیست "

سلام عزیزانم 

امروز برگشتم اداره ، خدا رو شکر اون دردهای وحشتناک خوب شدند . الهی بلا از همگی دور باشه." هیچ چیز گرانبها تر از سلامتی نیست " 


من رو می بخشید از اینکه کارهای انبارشده ی زیادی دارم و فعلا مفصل نمینویسم . برمی گردم و حسابی با هم گپ می زنیم . 


روی گل همه تون رو میبوسم که اینهمه محبت و عشقتون رو نثارم کردید 



نظرات 29 + ارسال نظر
ملیحه شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز
خدا را شکر که سلامتیتون برگشته.
خیلی مواظب خودتون باشید.

سلام ملیحه جون ممنونتم عزیزم

سیما شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:04 ق.ظ

نازنین بانو خداروشکر بهتر شدی. بهترینهارو برات میخوام.

مرررسی سیمای مهربونم

مینو جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 09:31 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

خدا را شکر که بهتر شدی.مواظب خودت باش.

چشم مینو جان ممنونم

یاس ایرانی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 05:15 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز... خدا رو شکر بهتر شدین... لطفا مواظب, خودتون باشین... ان شاالله همیشه سلامت باشین...

سلام یاس عزیزم . قربون محبت و لطفت عزیزم

هوپ... جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 01:30 ق.ظ http://be-brave.blog.ir

وای من وقتی رسیدم که این پست رو گذاشتین و خداروشکر به پست قبلی نرسیدم که کلی غصه میخوردم
خب مهربانو جان حرص و جدش رو تعطیل کن جانم، بیشتر مراقب خودت باش

عززیزمی دوست خوب
بنظرت میشه تعطیلش کرد؟؟ دگمه ش کجااااس؟؟

نسرین پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 03:18 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

اعظم چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام
نبودم تازه رسیدم
این گلها تقدیم شماگل: از باب عیادت
ان شاءالله زودتر سلامتی کامل بگیری و این درد ها و هردرد جسمی دیگری ازت دور باشه.آمین

سلام اعظم جون
خوش اومدی عزیزم ممنونتم خانومی برای تو هم همین باشه

مجید شفیعی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:30 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام

الهی شکر

خووووووووووووووووش برگشتی

سلاااام به روی گلت
مرررسی

منیر چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

خدا رو شکر که خوبی

نسرین چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 01:37 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

عزیزم کاملن خوب شد؟
امیدوارم
عشق خودمی خوشگل خانم

خدا رو شکر خیلی بهترم نسرین جون . فیزیوتراپی خیلی کمک میکنه

نسرین سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 02:24 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

عشق خودمی

تو ههههههههههههههههههم

سمیه سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز و گل.من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم و اول از همه سرگذشت شما رو خوندم و پی به شخصیت دوست داشتنی و مقاوم شما بردم.واقعا شما دوست داشتنی هستی اما اون عشق افلاطونی که شما تعریف کردی منو به حیرت واداشت.در نوع خودش بی نظیر بوده واااااقعا.

سلام سمیه جون .
از آشناییت خوشبختم عزیزم . محبت داری
بللله کاااش ادم قدر داشته هاشو بدونه .. اون عشق بی نظیر تبدیل به چه حس دردناکی شد

فریدا دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 11:08 ب.ظ

خوش خبر باشی مهربانو جان
خوشحالم که بهترین
خدارو هزار بار شکر
مراقب خودتون باشین


ممنونم عززززیز دل من

غریبه دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
خوشحالمون کردید
انشاالله همیشه سالم و سلامت باشید
ورزش علاج هر بیماری می باشد

سلام غریبه جان
ممنونم ازت دوست من
والله فعلا" همون کلاس یوگامم غدغن کردن

نسرین دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 03:33 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

هورااااااااااااااااا
کاش تا دو ماه دیگه آی تیتون درست نشه و همش بشینی به گپ


قربونت برم عزززیز دلم . نسرین خیلی مااااااااهی به خدا

نرگس دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 11:42 ق.ظ

خیلی ناراحت شدم مهربانو جان
از خدا برات سلامتی میخوام

ممنونم نرگس جان بلا ازت دور باشه

نگین دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 09:42 ق.ظ

خدا رو صد هزارررر مرتبه شکر مهربانوی گلم

الهی الهی الههههی که درد و بلا از وجود نازنینت دور باشه و همیشه سرحال و سالم و شاداب باشی و مثل خورشید بدرخشی و به مهردخت گلمون گرمی و روشنی ببخشی

خدایا مهربانو رو برامون سالم نگهش دار،
چون خیلی دوستش داریم

فدات شم نگین مهربون .. قربون محبتت عزیزم
چقدر کامنتت شیرین و دلگرم کننده ست

Mojgan دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام عزیزم خیلى خوشحالم که بهترى همیشه سلامت باشى.

ممنون مژگان عزیزم خدا دوستای خوبی مثل تو رو نگه داره

نسرین دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 03:29 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

بهتری عزیزم؟
دیروز سر کار حسابی اذیت شدی، مگه نه؟

خدا رو شکر نسرین جانم ، نه اتفاقا ، همکارای مهربون با دسته گل اومدن دیدنم و گپ زدیم بعدشم سیستمم رو روشن کردم تو چند دقیقه پنج شش هزار تا ایمیل کاریم یهو رفت و آمد کرد ، ای تی هم گفت بشین استراحت کن چند ساعت طول میکشه تا درستش کنیم
البته میدونی که هر چی میگذره حجم کار بیشتر میشه

مهری دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 01:17 ق.ظ

خدا رو شکر . شما برای من الگوی مادرانه گی و زنانه گی هستین خدا نگه دارتون باشه خیلی خیلی دوست تون دارم

عزیزززمی مهری نازنین قربون محبت و لطفت ، باور کن کامنتت همون یه ذره دردم رو هم از بین برد

پونی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:43 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

الهی همیشه شاد و تندرست باشید

مررسی پونی جانم هم خودت هم خانواده ی گلت از درد و بلا به دور باشید

مداد یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:00 ب.ظ http://medadrangiam.blogfa.com

خداروشکر

عزززیزمی

الهام یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

خداروشکر که خوبی
پاینده باشی

ممنونم الهام نازنین همچنین تو

ماجد یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

فریبا یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام مهربانو جون،خدا رو صد هزار بار شکر.الهی که همیشه تنتون سالم باشه

سلام به روی ماه و مهربونت فریبای عزیزم . برای تو هم همین باشه خانوم گل

مژگان یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:37 ق.ظ

خداروشکر مهربانوجان که بسلامتی خوب شدید. امیدوارم سلامتیتان مستدام.

ممنونم مژگان عزیزم در پناه محبت و برکت خدا باشی

نسرین یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:30 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

عزیزم
خوشحالم بهتری. کاش کمکت کنن

فدات شم نسرین جونم نگران نباش همه چیز خوبه

... یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:15 ق.ظ

خداراشکر که بهتری خیلی نگرانت بودم لطفن مواظب خودت باش

ممنونم سه نقطه ی دوست داشتنیم

آرزو یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام مهربانو جان
خداروشکر که بهتری
مهربانوجان من نذری داشتم که الان میخوام ادا کنم
یادم بود شما گفتین جایی رو میشناسین که از بچه ها نگهداری میکنه و اونموقع هوس ماست کرده بودند
میشه لطف کنی بهم بگی چند نفرن و ادرس و شماره تلفن برام بذاری تا براشون هزینه بستنی و ماست رو بدم؟
ممنونم عزیزم

سلام آرزوی عزیزم ممنونم از لطفت عزیزم . اونجا که برات گفته بودم موسسه خیریه ی بچه های آسمان تو راه فشم هست


آسایشگاه پسران بالای 14 سال:رودبار قصران،بعد ازدوراهی اوشان، نرسیده به
فشم روبروی اورژانس 115
شماره تلفن 26520981-26520775-26521884
شاید رفت و آمد به اون محل برات سخت باشه و درضمن تعدادشون کم نیست . من فکر میکنم اگر چند تا از بچه های کار رو با خوراکی خوشحال کنی یا هر کار دیگه ای در جهت خیر و کمک رسانی انجام بدی هم عااالیه . نگران نباش تعداد خیرینی که به بچه های آسمان کمک می کنند کم نیستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد