دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" بوی دلتنگی"

سلام عزیزان دلم  روزو روزگارتون چطوره ؟


 با فراز و نشیب های زندگی چطورید؟ امروز دلم گرفته ...


"صبح که میومدم اداره همچین نوشته ای پشت ماشین دلم رو آتیش زد" 




تو رو خدا قدر لحظه هاتون رو بدونید . با عصبانیت های لحظه ای حرفی نزنید که موجب رنجش و دلتنگی اطرافیانتون بشه . کنترل رفتارتون رو داشته باشید .. اوج عصبانیت چند دقیقه ست ولی میتونه یه عمر زخمی که به دل عزیزتون زدید ، متعفن و چرکی بمونه . 



دلتون برای رابطه هاتون شور بزنه و هر لحظه دغدغه ی اینو داشته باشید که ممکنه فرصت جبران نباشه . 



یه چیز دیگه هم هست که این روزها فکرمو مشغول کرده ، اونم موضوع زهرا و دختر معصومشه . 


امسال میره کلاس پنجم ، غصه ی زهرا جور کردن هزینه ی مدرسه ست و غصه ی دخترش ، ندیدن مادرش و دوری از اونه . فکر کنید اول مهر که همه ی بچه ها با دعای خیر مادرشون راهی مدرسه میشن ، این طفل معصوم از مادرش دوره . 


متاسفانه نزدیک خونه ی پدری زهرا که دخترش زندگی میکنه مدرسه دولتی دخترونه نیست و مجبوره براش سرویس بگیره .  فکر می کردم که بتونیم تا قبل از عید یه بار دیگه بفرستیمش شهرشون تا با بچه ش دیداری تازه کنه ولی فعلا تو هزینه مدرسه موندیم . 


لطفا" اگر تو ذهنتون هست که کمک مالی جایی داشته باشید ، به زهرا و دخترش اختصاص بدید . قبلا هم دستامونو به هم دادیم و هر قدر در توان داشتیم کمک کردیم و درمجموع پول خوبی جمع کردیم ، پس بازم میتونیم . 


بانک صادرات


شماره کارت : ۶۰۳۷۶۹۱۷۸۸۳۷۰۰۹۶ بنام معصومه سعیدی فر

 



پینوشت : 


دیوانه میشم وقتی اینهمه خبرهای عجیب و غریب از دزدی تو روز روشن میرسه با مبالغ نجومی و وحشتناک ، اونوقت ما تو فکر فرستان یه مادر برای دیدن بچه شیم و مشکلمون یه مبلغ مختصری پوله 

پینوشت : 

سه نقطه جان  میدونی چقدر دوستت دارم ؟ 

نظرات 13 + ارسال نظر
باران یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 08:23 ب.ظ http://asre-barooni.blogsky.com/

کاش میتونستم منم کمک کنم
کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

عزیزم متاسفانه نیاز همیشه هست و خوشبختانه شرایط تغییر میکنه و ان شالله تو هم در آینده میتونی کمک کنی

سانیا جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 06:04 ب.ظ

مهربانوی غزیز و مهربون با قلب پاکت .مگه میشه این قلب چیزی درش باشه و بعد بقیه نخوان به انجام برسونند قطعا میشه و سرانجام داره .

قربونت عزیز دوست داشتنی ، الهی درها برای تو و سنجد عزیزت همیشه باز باشه

الی جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 12:26 ق.ظ http://elhamsculptor.blogsky.com/

سلام
تازه با وبلاگتون اشنا شدم
تمام گذشته ها رو بعدش این وبلاگ رو تند تند تو چند شب خوندم
نثر گیرایی داشت برام
امیدوارم همیشه خوشحال و سرحال باشی هم خودت هم دختر گلت

سلام الی جان .
ممنون عزیزم خوشحالم از اینکه وقت گذاشتی و خوندی . منم امیدوارم سالم و سعادتمند باشی .

... پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 12:58 ب.ظ

راه بلدمهربانی ها ما مخلصیم مهربانو فرشته ها همیشه وحود دارند اما بعضی وقتهاچون بال ندارن بهشون میگیم دوست تقدیم به فرشته بی بالم که به داشتنش میبالم

قربونت عزیز دلم . امیدوارم لایق این واژه های زیبا باشم
حالا چرا عصبانی شدی

تمشک پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 08:31 ق.ظ http://mahbubedelam.blogsky.com/

شرمنده من فراموش کردم پیام قبلی رو خصصوی بزنم، لطفا عمومی نفرمایید
ممنون

چشم عزیزم .. ممنونم که به فکر بودی

نسرین پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 02:23 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/


دستت درد نکنه نازنین که همیشه موجب کار خیری

فدات شم عزیزم .. خودت مایه ی برکتی

مامان هیراد چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

خدا خیرتون بده راستی از فاطیما چه خبر؟؟

قربونت عزیزم خدا شما دوستان رو خیر بده که دوباره همه دارن لطف می کنند
فاطیما جون تا چند ماه پیش از طریق تلگرام با هم ارتباط داشتیم خدا رو شکر کسب و کار بسیار پردرامدی دست و پا کرده بود و با خبرهاش منو خوشحال می کرد . الان مدتیه شماره ش تغییر کرده و دسترسی ندارم منتظرم خودش بیاد و بازم خبرهای خوبی بهم بده

ریحانه چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 12:00 ب.ظ

مهربانو جان دخترشون وسایل مدرسه رو داره؟من شاید بتونم یه بخشی از وسایل مدرسه یا لوازم التحریر رو جور کنم..

ریحانه جون قصدم این بود که خودم جورش کنم خیلی لطف داری عزیز دلم ... والله بچه نیازمند زیاد هست میخوای هماهنگ کنیم ببینیم چی بگیریم چی نگیریم

مریم سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام مهربانو جان . میخواستم بدونم این خانم میتونه ماهی یکبار برای نظافت خونه بیاد و از صبح تا ظهر مبلغ دریافتیش برای 5 ساعت چقدره و بچشم همراهشه یا می تونه جایی بزاره

سلام عزیزم
این شرایط رو باید باهاش هماهنگ کنی عزیزم . بچه رو حتما با خودش میاره چون الان تقریبا پنج ماهه ست و نوزاد شیرخواره . درمورد دستمزد هم بسته به کار و متراژ خونه متغیره معمولا هفتادتومنه

مژگان سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 10:14 ق.ظ

مهربانوی عزیز سلام وخسته نباشی ازینکه دائم بفکر دیگران هستی و دست خیر داری برای همه.
چشم در حد توان در خدمت زهراجان هستم ولی خواستم خواهش کنم موضوع دیگری روهم مطرح کنید. بچه های موسسه وحدت. نزدیک مهرماهه و باید دست جنباند. یادم میاد یکی دوبار دوستان نوشتندکه حواسشون نبوده برای بچه هاشون وسیله بخرند. کاش این موضوع روهم یادآوری کنید.
قلب مهربون مهربانوی عزیز منشا خیر و نیکی است.
خداوند حافظ و نگهدار شما و مهردخت گرامی باشه انشااله.

سلام مژگان نازنین قربون محبتت عزیزم .
چشم خیلی ممنون از یادآوریت ، راست میگی یاددم اومد یکی دو نفر گفته بودند فراموش کردند
خدا شما دوستان عزیزم رو نگهدار باشه

نسرین سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 08:48 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

علیرضا دستت درد نکنه که سنگ تموم گذاشتی رفیق
خیلی دوستت دارم مهربون

عجب صابمال خوبی هستی مهربانوی گلم
تو مهربونی لنگه نداری به مولا

خانم مولا شما بی نظیری به همون مولااااا

علیرضا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 06:34 ب.ظ http://Reza-mir960.blogfa.com

سلام مهربانو جان
امیدوارم هیچوقت غم به زندگیت راه پیدا نکنه
خوشحالم دوستی مثل تو دارم
دل گنده، پاک، بی غل و غش
برات بهترین هارو ارزو میکنم

سلام علیرضای نازنین
ممنون دوست من ، همچنین ..
واقعا وجودت باعث افتخاره .. بی تعارف یه جنتلمن واقعی هستی . خودت میدونی چی میگم .

نسرین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 05:43 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

مهربانو جان حتمن می تونیم.
می تونیم فکر کنیم اینبار که رفتیم کلی خوراکی خریدیم و چقدر پول بنزین دادی و ... هربار پنج تومن یا ده هزارتومن بیشتر خرجمون شده و جورش می کنیم.
شک ندارم دوستان اینبار هم دست به دست هم میدیم و با دست پر می فرستیمش بره برای دختر گلش کیف و کفش و یونیفورم و ثبت نام و...
شک ندارم تا یه هفته دیگه می نویسی که جور شد.

دستت درد نکنه عزیزم

قربونت نسرین جان . مطمئنم درست میشه .. تو که همیشه پیش قدمی و کلی باعث شادی دل نیازمندان هستی .. خدا برکت و سلامتی بهت بده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد