دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

اگر هنوز هم ...

یادتونه چند وقت پیش به  یکی از دوستان وبلاگ نویسمون  کمک کردیم که تو  شیراز برای بچه های کار غذا خریداری می کرد ، عکس ها رو هم همینجا گذاشتیم ؟ 


دیروز تو پست اینستراگرامش چنین مطلبی رو خوندم . با توجه به بازگشایی مدارس و گرم بودن بازار خرید لوازم برای بچه ها ، اگر هنوز در این راه مثبت  قدم برنداشتید ، اینجا ، جای خوبیه . 


بخدا دیگه دارم سرسام میگیرم ، میزان فقر تو جامعه انقدر زیاده که هر کاری میکنیم انگار قطره ای مقابل دریاست .


 شماره کارت خانم آنا هیتا حسن پور  رو تکرار میکنم



 6037691615976636  بانک صادرات 



خدایا مسئولین کشورم رو به راه راست هدایت کن ، چنین مملکت ثروتمندی نباید اینهمه نیازمند داشته باشه 






نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام تقریبا یک هفته ایست که با وبت آشنا شدم وخاطرات قبلی را هم خوندم.بهت تبریک میگم با اراده ی عالی که داشتی زندگیت را به مسیر درست سوق دادی .موفق وسلامت باشی

سلام ریحانه جانم
ممنونتم عزیزم ، خوشحالم که دوست خوب جدیدی مثل تو دارم

یاس ایرانی شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 05:02 ق.ظ

سلام مهربانوی عزیز.... از همین راه دور دست تک تک شماهایی را به فکر هم نوعانتون و به خصوص این کودکان مظلوم هستین می بوسم.... هر چند که جز شرمندگی کاری از دستم برنمیاد
برا پست قبلی هم کامنت گذاشتم گویا نیومده....مهربانو جان، واقعا بهتون به خاطر داشتن قلبی مهربون غبطه می خورم

سلام یاس قشنگم . قربون محبتت عزیز من .
عزیزم دومین نفری هستی که میگی کامنتت نرسیده ، چقدر بده چون به این بلاگ اسکای اطمینان داشتم و از خدماتش راضیم خدا کنه مثل بلاگفا نشه
عزیزم بخدا من در مقابل محبت و لطف شما زبونم قاصره .
دوستت دارم

ریحانه جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 05:40 ب.ظ

مهربانو جان من درآمد ندارم هنوز.اگر کمکم کم باشه بد نمیشه؟

عزیز دلم ریحانه جون چون درآمد نداری اصلا خودت رو اذیت نکن قربونت برم انقدر هزینه ها زیاده که میدونم حتما پولی که داری رو به زحمت میرسونی ولی بطور کلی میگم که هر قدر وجه ارسالی به عدد کم باشه هم به قدر زیاد و با ارزشه این سند مشارکت و هم دردیه عزیزم

نسرین جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 01:52 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

من نتونستم کپی این متن رو توی اون وبلاگم توی بلاگفای خر بذارم . بخاطر همین متن کوتاهی نوشتم و شماره حساب رو لینک دادم.

ای کاش دوستان یاری کنند و لینک این پستتو توی وبلاگاشون بذارند. گاهی در روز می بینم تو نزدیک سیصد نفر بازدید کننده داری، اگه هر کدوممون این لینکو بذاریم و حتا از صد وبلاگ سر زده باشیم، و همگی از دوستانمون بخوایم لینک اینجور پستاتو کپی کنند، پول خوبی برای کارای خیریه ات حمع میشه.
همینم کمک خوبیه اگر خودمون دستمون تنگه.

روی مسئولین واقعی سیاه
شرمشان باد

ممنونم عزیز دلم ، همون هم عالللیه خدا خیرت بده که از هر راهی ممکنه کمک میکنی و لطف داری

آنا پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 07:28 ب.ظ

مهربانوی گل ممنون ازینکه باعث قدم های کوچک ما در راه خیر میشوید.انشالله که با تدبیر مسوولین فقرکمتر بشه و مهمتر ازون خدا کنه به اون سطح فرهنگی برسیم که فرزند اوری بدون کمترین امکانات را متوقف کنیم

خواهش آنای عزیزم .. ممنونم که همراهی می کنید . من واقعا بزرگترین ارزوم رسیدنم به اون سطح فرهنگه که الان متاسفانه در پایین ترین سطح قرار داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد