دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"کنکور عملی هنر"

سلام عزیزانم 


الان مهردخت در جلسه ی کنکور عملی هنره . 


دیروز آخرین جلسه ی کلاس طراحی با استادشون برگزار شد .


 کلاس از ساعت چهار تا هشت شبه ولی استاد گفته بود روز آخر تا هر چقدر که دوست دارید میتونید پیش من بمونید و به طراحی ادامه بدید "حتی تا یازده شب " 


مهردخت ساعت یکربع به یازده خونه بود . 


گفت : استاد موقع خداحافظی تک تکمون رو  از زیر قرآن رد کرد و تاکید داشت که رسیدید خونه به من خبر بدید . 


به همه هم گفته بود چون همگی یه حوزه افتادید ، من ساعت هفت و نیم جلوی در دانشگاهم که همو ببینیم . 


*******

ساعت دوی بامداد بود که دیدیم استاد تو گروه طراحی زده : بچه ها ، هر کی هنوز کارتش رو پرینت نکرده اطلاعاتشو بفرسته من پیش دوستمم دستگاه پرینتر داره ، می گیرم صبح براش میارم . 


*****

چشمامو نو باز کنیم ، غیر از پلیدی های این دنیا و آدمایی که توش به دختر بچه ها تجاوز می کنند و تو ماشین دزدی رها شون می کنند تا بمیرند ، یه فرشته های بدون بال هم هستند که با محبتشون باعث می شن به ملاقات خدا بریم . 



نظرات 26 + ارسال نظر
Miss.khorshid دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام مهربانو جان
چی شد نتیجه ؟لطفا یه خبر بده

سلام عزیزم . پست بعد رو بخون

Nasrin یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 11:00 ب.ظ

چه استاد خوبى سلامت باشه ،این جور وقت ها ادم انقدر استرس داره که کمک هاى اینطورى خیلى میچسبه
انشالله مهردخت عزیز موفق باشه دلِ مامان مهربانو از دیدن موفقیت هاش شادِ شاد باشه همیشه

دقیقا "
ممنون عزیز دلم

غریبه یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
یک استاد کامل و با اخلاق و پیگیر

سلام
دقیقا" ... خدا حفظ کنه این فرشته ها رو

زهرا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:46 ب.ظ http://strolll.blogfa.com

ممنون که جواب دادید.
متاسفانه فراموش کردم که با چه اسمی براتون پیام گذاشتم. دختر باران؟ رهگذر؟ ردپا؟ ...
ولی همیشه و همیشه اینجا رو خوندم و خیلی چیزا یاد گرفتم و برام خیلی دوست داشتنی هستید و خواهید بود.

قربونت زهرا جون . محبت داری عزیز دلم .
بیا بیشتر با هم آشنا بشیم

متولد ماه مهر یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:15 ب.ظ

امیدوارم موفق باشه و پله ها ترقی را یکی یکی طی کنه، خدا زیاد کنه چنین انسانهایی را

الهی آمین . ممنونم عزیز دلم

مریم یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 12:52 ب.ظ

برای مهردخت جان موفقیت آرزو میکنم تا مامان جانش از موفقیت این بانوی آینده احساس شادی همیشگی داشته باشه

ممنون مریم جانم ، خدا عاقبتبچه ها رو بخیر کنه که این بهترین چیز تو دنیاست

Miss.khorshid یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز
ان شالله که همه چی اونطور که به صلاحش هست پیش بیاد.
جوابها رو چه زمانی اعلام میکنن؟ من اصلا از نحوه کنکور هنر اطلاعی ندارم....
خدایا لطفا دل مهربانوی مهربون رو هر جور صلاح میدونی شاد کن

سلام عزیزم
ممنونم خورشید خانوم عزیزم . بهترین دعا رو در حقش کردی .
فکر می کنم امروز کسانی که مجاز به انتخاب رشته هستند مشخص میشن . انگار انتخاب رشته می کنند ولی نمیدونم جواب کنکور عملی کی میاد و چطوری تو انتخاب رشته موثره .. منم نمیدونم
عزززیز دلم چقدر دعای قشنگی برام کردی . ممنونتم

لیلا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 11:07 ق.ظ

یه دنیا اتفاقایه خوب برای شما مادر و دختر نازنین

ممنونم لیلا جونم ، خدا برای تو هم بهترین ها رو رقم بزنه

زهرا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 10:15 ق.ظ http://strolll.blogfa.com

سلام مهربانو جان.
برای خواننده های قدیمی که دیر رسیدن هیچ راهی برای خوندن داستان کویر و باران نیست؟

سلام زهرا جون
برام کامنت گذاشته بودی ، جواب دادم فکر کنم کامنتت رو گم کردی دوباره جواب رو کپی می کنم :

سلام زهرا جان ، امسال ده ساله که من وبلاگ دارم و متاسفانه هیچوقت شانس آشنایی با هم رو نداشتیم (بخاطر همون همیشه خاموش بودنت )
عزیزم اون بخش از خاطراتم خصوصیه ، مطمئنم درک میکنی که از ارسال رمز معذورم

فریدا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 07:35 ق.ظ

ای جانم ..چه عکس زیبایی ... حس آرامش و خیال راحتی میده ..نگاه و لبخند دخترا اینو میگه
ایشالا بهترینها برای مهردخت جان اتفاق بیفته و موفق باشه

ممنونم فریدای مهربون

افشان یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 05:50 ق.ظ

نسرین یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 03:04 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

بهترین معلم منهم معلم کلاس اول ابتداییم بود. خانم یزدان پرست.
مسن بود و فکر کنم حالا پیش خداست

آخی امیدوارم تو نور و آرامش باشه

پونی یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 01:20 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

قیافه ها رو!!!
امثالشون زیاد باد ازین استادای خوب و مهربون
با عکس به روزم


الهی آآامین .
می رسم خدمتتون پونی جان پست قشنگ

elham شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 12:22 ب.ظ http://http://nagoftehanadideha.persianblog.ir/

مهربانو جان انشاالله که دختر گلت با این پشتکار و عشقی که به کار و رشته ی خودش داره از پله های موفقیت یکی یکی بالا میره و تو هم در کنارش هستی که از دیدن شادی و رضایتش ذوق کنی و مثل همیشه حمایتش کنی.
همیشه می خونمت اما مدتیه که خیلی گرفتار بودم و نظر نگذاشتم. موفق باشید مادر و دختر نازنین.

ممنونم عزیز دلم ، چه تصویر قشنگی از آینده جلوی چشمم اوردی الهام جون .
قربونت خانومی درک می کنم راحت باش امیدوارم همه چیز طبق روال و عادی باشه

مهسا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 09:17 ق.ظ

بهترینها را برای مهردخت عزیز و دوستان گلش ارزو دارم
شاد باشید

ممنونم عزیزم خدا برای تو هم شادی و ارامش مهیا کنه

یاس ایرانی جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیز...
آرزوی موفقیت دارم برای مهردخت جان... ان شاءالله نتایج هر دو کنکور براشون عالی بشه.... خدا رو شکر که استاد مهربان و دلسوزی دارن...
چه عکس قشنگی گرفتن ... انرژی مثبت میده این عکس

سلام یاس عزیزم
ممنونم دوست مهربونم ،دقیقا
وقتی مربی ها و راهنماهای نوجوون ها انسان های خوب ودوست داشتنی باشن بچه راه و رسم ادم بودن رو درکنار درس هاشون هم یاد می گیرند و این به مراتب مهم تر از درس های روتینه

مادر دو دختر جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 12:00 ب.ظ

با ارزوی موفقیت برای مهردخت عزیزوهم سن وسالهاش دختر کوچک منم هم تقریبا هم سن مهردخت جونه امسال کنکور تجربی داشت در کنارش کنکورهم شرکت کرد وهمیشه گاله داشت که به هنر علاقه داشته به خاطر اطرافیان تجربی خونده ولی به خاطر اینکه تو کرمانشاه رشته هایی هنرهنرستان خوب لایقی نداشت ما مجبور شدیم به رشته تجربی بفرستیمش ولی میگه تصمیم قطعی برای کنکور هنر ساله دیگه داره

ممنون عزیزم ان شالله همه ی بچه ها موفق و عاقبت بخیر بشن .
اخی عزززیزم طفلکی چهار سال چیزی خونده که دوست نداشته امیدوارم به ارزوهای قشنگش برسه و روحشو باهنر جلا بده ببوسش از قول من

لیدا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 09:53 ق.ظ

والا من که از همه میترسم مهربانو جان.مشاور مدرسه دخترم تو گروه مادران مدرسه پیام صوتی گذاشته بود که مادرایی میان مرکز مشاوره و در مورد بچه هاشون که مورد تعرض قرار گرفتن صحبت میکنن اما وجه مشترک حرفاشون اینه که ما اصلا فکرشو نمیکردیم اون آدم اینکارو کنه.مشاور میگفت فکرشو بکنین حتی دخترانتونو پیش پدر و برادرانشون تنها نذارین.
با آرزوی موفقیت برای مهردخت عزیز❤

دقیقا همینطوره لیدا جان متاسفانه تعرض از طرف محارم بسیار شایعه خود من بارها تو کامنتای خصوصی چنین چیزی رو خوندم و متاسف شدم
اگر کامنتت بخاطر موندن بچه ها تا دیروقت پیش استادشونه باید بگم خانم نازنین استاد همیشه در کنار بچه ها ست و مسول پذیرایی از بچه ها و گرفتن هزینه کلاس ها و کارهای دیگه ست
این زن و شوهر هردو بسیار مهربون و دلسوز بچه هان
راستی یه چیزی بگم متعرضین خانگی معمولا بچه های کوچیک رو که بتونند بترسونند و صداشون در نیاد رو هدف می گیرند

سهیلا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 06:12 ب.ظ http://vozoyeeshgh.blogsky.com

کاش به تعداد آدم های بد فرشته داشتیم

نسرین پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 03:27 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

آره هنوز فرشته هایی مثل خودت هستن که دل آدمو گرم کنند

عجب آموزگار خوبی؟ دم اش گرم

برای مهردختمون آرزوی موفقیت دارم

فدات شم نسرین نازنین و فرشته خوی من
قربون محبتت عزیز دل

سینا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 03:23 ب.ظ

ایشالله مهردخت موفق باشه و به همه آرزوهاش برسه

معلمها عموماً افراد فرهیخته و شریفی هستند ولی بعضی هایشان جوریند که تا آخر عمر نمیشه فراموششون کرد. خوشحالم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی زندگی می کنم و موفق شدم یکی از شریف ترین و بزرگوارترین معلمهای دوران تحصیلم رو دوباره پیدا کنم و باهاش ارتباط دائم داشته باشم، و همجنین معلم کلاس اولم رو که همیشه آرزوی دیدار مجددش رو داشتم

ممنون سینا جان
ای وااای چقدر جالب معلم کلاس اول
اخی من کلاس اول رو خرمشهر خوندم یه خانم ناز و توپولی و خیلی شیک معلممون بود اما اسمش یادم نیست

سمیرا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 02:56 ب.ظ

موافقم..

هنوز هم ادمای خوب هستن

یاد استاد خودم افتادم..یادش بخیرررر

به من میگفت:گل کلاسم

اخی چه قدر قشنگ " گل کلاسم"
خدا حفظشون کنه که اینهمه انرژی میدن به بچه ها که مزه ش تا سالها زیر زبونشون می مونه

نجمه پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 02:31 ب.ظ

اب جانم به این ادم شریف
انشالله موفق باشه گل دخترتون

ممنون عزیز دلم

شاپرک پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 02:07 ب.ظ

بله عزیزم...شما خودت هم یکی از همین خوبایی... عزیزم مهردخت چقققدر شبیه خودتونه ...انگار اون وسط مهربانوی ۱۷ساله نشسته... امیدوارم موفق باشه

ممنون شاپرک نازنینم تو محبت داری خوشگلم . جدیدا" هر جا عکس میذاریم همه میگن چقدر مهردخت بیشتر شبیهت شده
الهی امییین

فریبا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 01:19 ب.ظ

به امید موفقیت مهردخت جون ....بلی مهربانو جون خدا رو شکر هنوز این انسانها هستند تا ما امیدوارانه زندگی کنیم.

ممنون عزیزم .
خدا نگهشون داره

مینا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 12:43 ب.ظ

هنوز تو بعضی آدمها معرفت های نابی وجود داره خدا حفظ و زیادشون کنه که خیلی خیلی کمند

الللهی آمییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد