دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"توجه ، توجه"

دوستان عزیزم . 


امروز صبح داشتیم با مینا و بردیا و دو نفر دیگه که اخیرا" تو یه سرمایه گذاری شرکت کردیم ، نظر سنجی می کردیم که از این ببعد  درصدی از سودمون رو به نیازمندان تقدیم کنیم . 


اونا پیشنهاد محک دادند ولی من گفتم بهتره دنبال چیزی باشیم که کمتر شناخته شده ست و نیازمند . 


زنگ زدم به دوستم  که قبلا" برای بچه های پروانه ای پول جمع می کردیم . دیدم تو خدمات اداره شون یه آقایی متولد 58 و متاهل کلیه ش رو گذاشته برای فروش  و اینا دارن در به در پول جمع می کنند و وام می گیرند تا از فروش کلیه منصرف بشه . 


همه چیز عوض شد . 


پول نذری گوسفند شب تاسوعای بابا اینا و نذر نفس  ،بلافاصله رفت بحسابش . از خوش شانسی زیاد دوست نفس هم باهاش بوده و می بینه رفته بانک داره پول جابجا می کنه و از حرفای تلفنی ما کنجکاو شد اونم پول ریخت . 



  داره کمک ها جمع میشه .. دعا می کنم به اندازه ی کافی بشه . 



لطفا تا اونجایی که می تونید خودتون و نزدیکانتون متقاعد بشید کار خیر این نیست که نذری غذا درست کنیم و دور هم بخوریم و قابلمه قابلمه به دوستان و فامیلامون بدیم شاید فقط چند تا غذا به دست نیازمند واقعی برسه که بازم مهم نیست  چند نفر یه وعده غذای داغ بخورن ، مهم اینه که  بدن یه نیازمند ناقص نشه .. 



خدا رو شکر بیماری نفس باعث شد بفهمه که  شیمی درمانی چقدر هزینه داره و امسال حتی یک لحظه هم فکر بپا کردن دیگ و زنده نگهداشتن نام پدرش از این طریق نیفتاد . 



  6037691636703894

شماره کارت معصومه سعیدی فر / بانک صادرات 


نظرات 9 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 8 مهر 1396 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.veryveryinteresting.com

تست شخصیت شناسی با یک کلیک

http://veryveryinteresting.com/?p=62

ready up و منتظر حضور سبزتان.

یک دوست تازه جمعه 7 مهر 1396 ساعت 10:21 ب.ظ

مهر بانو جان باورت میشه؟ از صبح امروز وبلاگ قبلیت رو میخوندم. با ناراحتی هات از صمیم قلب ناراحت شدم و در صبور هات تحسینت کردم .
خدای من چه روزهایی گذروندی. خدا مهردخت نازنینت رو حفظ کنه. قبولی دانشگاهش هم مبارک . امید که زین پس برای همه تون شادی و عشق و سلامتی رقم بخوره .
راستی یه چیز جالب که بیشتر جذبم کرد این که دقیقا 40 روز از من بزرگتری.

سلام دوست شجاع دل من ، خوش آمدی . ممنونم وقت گذاشتی دوست تازه .
ممنونم برای دعاهای قشنگ و تبریکت .
برای من هم خیلی جالب بود با این حساب تولدت 13 مرداده ؟
مبارک باشه دوست جان الهی تنت سلامت و دلت خوش باشه .
خویجالم با هم دوست شدیم

نسرین جمعه 7 مهر 1396 ساعت 12:36 ق.ظ http://sheroshoor1.blogfa.com/

با فهمیدن جریان مریضی خیلی سخت همسر این آقا و داشتن دوتا دختر کوچولو، همش دعا میکنم پول خوبی جمع بشه و مشکل کمرنگ بشه و قابل کنترل

ان شالله .، ما هم امیدوارم نسرین مهربونم

سمیه پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 03:02 ب.ظ

میشه بپرسم چرا میخواسته کلیه اش رو بفروشه؟
یعنی مشکل اصلی چی بوده؟

سمیه جان این بنده خدا ، مسکن مهر ثبت نام می کنه هی برای اونجا پول واریز میکنه و دلش نمی اومده صرف نظر کنه تا شاید با تحمل سختی ها و زیر بار قرض رفتن بتونه خونه دار بشه . پول ها رو میده و از مسکن هم خبری نمیشه و هی بیشتر زیر قرض میره و توان صاف کردن بدهیش رو نداشته . طلبکارها هم برای طلبشون اقدام می کنند و در استانه افتادن به زندان متاسفانه انگار می فهمه همسرش هم به بیماری مبتلا شده ( نارسایی کلیوی) این میشه که تصمیم می گیره کلیه ش رو برای فروش بذاره تا حداقل از زندان رفتن رها بشه . دوتا هم بچه داره .
متاسفانه دوستمون به هر دری میزنه نمیتونه براش وام قابل توجهی بگیره تا بتونه مشکلش رو حل کنه .

غریبه پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
خداوند قبول کند
خیر و برکت بر روزتان فراوان شود
اما یک مسئله ی شرعی اگر کسی نذر گوسفند دارد بشرط اینکه بگویند برای مثلا سلامتی یک گوسفند نذر می کنم که در روز عاشورا ذبح کنم و به فلان مسجد بدهم قربه الله
دیگه نمی‌توان به جای گوسفند پولش را خرج کار دیگر کرد و یا حتی گوسفند را به مسجد دیگر داد

یعنی نذر گردن شما می ماند

سلام
ممنونم دوست عزیز همچنین برای شما
شنیدم این موضوع رو

سینا پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 01:51 ق.ظ

منم مبلغ ناچیزی واریز کردم. ضمناً شماره کارتی که دادی اشتباهه و درستش 6037691636703894 هست.

قربونت سینا جان ممنونم که خبرم کردی همون نصفه شب درستش کردم ، طفلک نگین جون دچار زحمت شد

نسرین پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 01:45 ق.ظ http://sheroshoor1.blogfa.com/

توی وبلاگم کپی میذارم و امروز بوسیله ی منیژه (نه اون یکی، این یکی) مقداری واریز میکنم عزیزم.
می خواستم بهت بگم واسه نگارم گل بفرستی به حسابت بریزم، پول اونو میریزم به این حساب از طرف نگاری

دستتون درد نکنه

ممنونم همیشه یاور
عزیزم نگارت خودش گله ، یه گل خوش اب و رنگ و بی نظیر که الهی بخت و اقبالشم مثل صورت ماهش باشه .
دست تو و دوستان هم درد نکنه

نگین چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام مهربانو جان
هرچقدر خواستم از طریق اینترنت مبلغی به حساب واریز کنم پیام میده که اطلاعات کارت نامعتبر است ...
نه از حساب خودم ممکن شد نه از حساب همسرم ..
چیکار باید کرد؟

سلام عزیز دلم شرمنده م یه اشتباه از جانب من بود که رفع شد

نگین چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 10:13 ب.ظ

عزیزم فردا صبح اول وقت مبلغی در حد توانم به حساب واریز میکنم
خدا خیرت بده که دست و قدمت همیشه خیره ...

ممنون عزیز دلم تو همیشه دست بخیر و حامی بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد