دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"بهار و تنبلی هایش"

سلام عزیزانم . امیدوارم خوب و سرحال باشید . 


چند بار خواستم بیام و براتون بنویسم ، ولی راستش دست و دلم به نوشتن نمیره ..


 نمیدونم به چی ربطش بدم ؟ اما دم دست ترین چیزی که به ذهنم میرسه " بهار و تنبلی هاشه " 



دوستتون دارم و برمی گردم . 


نظرات 11 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 08:31 ب.ظ http://khoda-behtarindost.blogfa.com

تو خونه خودتون راحت باشید ما با این تنبلی ها کنار میاییم

عزیز دلمی

نسرین سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 03:39 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

آخ جوون

Azi یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام بانوی مهر ، سال نو مبارک...امیدوارم خوب خوب باشین ، شما مینویسی بهار و تنبلی هاش ولی دلم هزار راه میره ها ... امیدوارم واقعاااا عالی باشین

سلام عزیزم
جااانم قربون دل بامحبتت . الهی تو هم عاالی و سرحال باشی

امین یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 09:05 ق.ظ http://alefkaf1984.blogsky.com

نفرمایید بانو ما از شما تا حالا تنبلی ندیدیم...بهارتون سبز و خوش رنگ

قربونت امین جان . همچنین

خاطره یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 07:31 ق.ظ

مهربانو جان هر جا هستی سلامت باشی من که حسابی دلتنگ نوشته هاتم و بی صبرانه منتظر هستم.

عزیزمی خاطره جانم . تو هم سلامت باشی

... جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام بهار هورمونهای بدن را بهم میریزه در نتیجه من فقط دلم میخواد اگر مهمان ها اجازه بدهند بخوابم هرکجا هستید تنتان سالم دلتان خوش روزیتان بابرکت مواظب خودتان باشید

سلام
یعنی هنوزم مهمااان ؟؟!!! بقول بهتاش "ای ی ی خدااااا"
تو هم سالم و دل خوش باشی عزیزم

غریبه جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
میگن بهار آدم را تنبل می کند و خواب بهتر از هر چیزی است مخصوصا بعد یک ناهار خوشمزه و دو لیوان بزرگ دوغ

سلااام
واای نگو غش میکنم . درست گفتن والا ما با دوغ و بی دوووغ خوابمون میاد

نسرین جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 01:19 ق.ظ

آخ قربون بهار و تنبلیات برم خودم

من یکی درک می کنم خیلی وقتت پر شده با این بیزینس. ولی گاهی واقعآ دلم برات تنگ میشه و نمی دونم چکار کنم.

خیلی خیلی برام عزیزی
ده تا دوستت دارم

عزززیز دلمی خدا نکنه خواهر جووون
فدات شم دلم با شماست .
منم ده تا ده تا

پونی جمعه 24 فروردین 1397 ساعت 12:19 ق.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

درود
با دو عکس بهاری به روزم

درود پونی جان . خدمت می رسم

آبی دریا پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام مهربانو جون.دلم برات خیلی تنگ شده بود.
راستی سال نو مبارک

سلام مرضیه ی نازنین . خوش اومدی عزیزم . منم همیشه بیادتم
سال نو مبارک

ممنون از مطالبتون پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 11:31 ق.ظ http://radio-estekhdam.com

ممنون از مطالبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد