دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

" عشق آغاز شد"


" بیست و ششم تیرماه 1378 به درد عشقت گرفتار شدم"




نظرات 34 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.khodamylove.blog.ir

تولدش هزار بار مبارک باشه

ممنونم عزیزم

فرناز دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 06:18 ب.ظ

تولد گل دختر مبارک باشه و صد البته مادر شدن شما هم مبارک باشه هزارساله بشید در کنار هم با خوشی و شادی و سلامتی

ممنونم فرناز عزیزم

سینا شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 05:58 ب.ظ

می خواستم در مورد بعضی از افرادی که سراپای وجودشون عقده است چیزی بنویسم، دیدم که سعدی قرنها قبل حق مطلب را ادا کرده:

گر خردمند از اوباش جفایی بیند
تا دل خویش نیازارد و درهم نشود
سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

مادرانه پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 12:39 ق.ظ

چقد بیریخته البته حتماازنظر مادرش بهترینه اما نمیدونم چراتقریباهمه دختراهمین شکلین نه چشموابروی نازی نه پوست روشنی اه اه

نظر لطفته
البته که دختر من از نظر خودم بهترینه و صد البته که شخصیتش مهمه که دست خودشه چطور باشه وگرنه صورت رو که آدم دخالتی درش نداره اگر هی جراحی زیبایی نکنه
چقدرم اسمتون جالبه " مااادرااانه"

محیط چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
سلام

یه به
درد عشقی چشیده ای که نمی پرسم
شیرین و نوش جانتان
تولدشون بسار مبارکا بادا

سلام علی جان
ممنون دوست خوب و شاعر پیشه ی من

زیبا پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 07:52 ب.ظ http://roozmaregi40.blogfa.com/

تولد گل دخترت مبارک باشه مهربانو جان. امیدوارم در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید.

ممنونم زیبای نازنین
خدا دختر نازت رو نگهدار باشه

شیده سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 08:20 ق.ظ

تولد مهردخت جون مبارک.
الهی که همیشه تنش سالم و لبشون خندون باشه و شما هم شاهد موفقیت های روز افزونش بشید

زنده باشی شیده جانم
الهی برای تو و عزیزانت هم بهترین باشه

یاس ایرانی دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 03:40 ق.ظ

تولد مهردخت جون مبارک باشه
براشون سلامتی و شادمانی آرزومندم...

ممنونم یاس عزیزم

شیرین یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 07:55 ب.ظ

تولد مهردخت جان مبارک باشه.انشاالله که شاهد موفقیت های پشت سرهمش باشید و سلامت و شاد در کنار شما باشند.

ممنونم شیرین عزیزم محبت داری

سحرجدید یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.kamandmaman.com

تولد مهردخت عزیز هزاران بار مبارک .....پاینده باشه

ممنون عزیزم

پریسا مامان امیرارسلان و مهرسام شنبه 30 تیر 1397 ساعت 09:38 ق.ظ

تولد مهردخت جان مبارک

ممنون عزیز دوست داشتنی خدا گل پسراتو حفظ کنه

سوفی جمعه 29 تیر 1397 ساعت 07:54 ب.ظ

نوزده تا قلب تپنده، نوزده تا بوس، نوزده تا بادکنک و نوزده تا کلاه شادی برای شما و مهردخت عزیز، تولدش هزارن بار مبارک. دعای مادربزرگم رو در حقش می کنم، الهی همه ی عمر هر کجا که باشه آبش سرد باشه، نانش گرم و تنش سلامت و لبش پر خنده. آمین

عززیز دلمی سوفی نازنینم ممنونتم دوست من

پدیسا جمعه 29 تیر 1397 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام مهربانوجان. تولد دختر گلتون مبارک
یه سوال داشتم میدونم جاش اینجا نیست ولی برام مهمه اسم اون دندونپزشک که برا دندونای جلوتون از کارش راضی بودین چی بود؟؟؟

سلام عزیزم خواهش می کنم
اسمش دکتر پور وزیری بود می دونم کلینیک شیان کار می کنه و البته مطب هم داره

نسرین جمعه 29 تیر 1397 ساعت 01:46 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

کوجایی پس؟
حالت خوبه؟

خوبم عزیزم و شلوووووغ

افشان جمعه 29 تیر 1397 ساعت 09:36 ق.ظ

نگین پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 03:27 ب.ظ











این آهنگ تولدت مبارک برای مهردخت نازنینمون

فقط مهربانو جون قربونت صداش رو کم کن همسایه ها شاکی نشن

فدااات شم نگین جان خدا بچه هاتو نگهدار باشه

نیلوفر پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 01:09 ب.ظ

تولدش مبارک هرچند یکم دیره ..به امیدخدا که همیشه شاد و سلامت و موفق باشه هزارسال

عزیزمی نیلوفر جون ممنونتم

فایزه پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام تولد گل دختر مبارک
امیدوارم همیشه شادوتندرست باشید

سلام مررسی عزیزم
زنده باشی

سمیرا پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 07:57 ق.ظ http://sr64.blogfa.com

واااااا خدا واااااخدا چه مامان مهربونی داره مهردخت

تولدش رو تبریک میگم و براش بهترینهارو از خدا میخوام

صورت شیرین و بانمکشو از طرف من ببوس

قربونت عزیز دلم .
ممنونتم سمیرا جونم

ملیکا پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 04:12 ق.ظ

سلام
تولد مهردخت جون مبارک مهربانو جان
ان شاالله همیشه شاد و سلامت و پاینده باشه.

سلام ملیکا جون
ممنونم عزیز دلم

لیدا چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 02:30 ب.ظ

شادی و سر بلندی برای دختر گلت در همه زندگی آرزومندم.

زنده باشی لیدا جانم ممنونتم

لیلا چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 11:08 ق.ظ

تولدت مبارک دختر دوست داشتنی و یکی یه دونه هر لحظه زندگیت پر از اتفاقات ناب باشه عزیزم.
چه کلوچه خوشمزه ایی بوده دلم غش کرد.

ممنونم عزیزم

مهری چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 09:43 ق.ظ

عزیزمممممم تولدش مبارک امیدوارم عمر با عزت و سلامتی و شادی در کنار مامان فوق العاده آش داشته باشه

زنده باشی دوست من . خدا عزیزانت رو نگهدار باشه

ماجد چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 07:17 ق.ظ

نسرین سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 11:41 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

متوجه شدی دیگه اسکای بلاگ کنارش تبلیغ نمیذاره بره رو اعصاب ؟

جون جدت سر در وبلاگتو درست کن. یه چیزی بذار تا اون مورد قبلی برطرف بشه
منم منتظرم آخه

نسرین جان هر کاری کردم نتونستم درستش کنم نتیجه این شد که کلا" فرم وبلاگم بهم ریخت

نسرین سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 11:39 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

کی این کیکا رو خورد...
پس من چی؟

Zohreh سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 09:11 ب.ظ

تولدش مبارک ایشالا پاینده و شاد باشه

ممنون زهره جان

سهیلا سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 08:17 ب.ظ http://Vozoyeeshgh.blogsky.com

تو عشق بودی و
من برای دوست داشتنت
هیچ کاری نکردم
جز دوست داشتنت
تولدش مبارک

مرررسی سهیلای نازنین و شاعر من

نازنین مریم سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام،

تولد مهردخت جان مبارک باشه. ان شاءالله لبش خندان و دلش شاد و تنش سلامت باشه و چشم شما به بالندگی اون روشن.

سلام عزیزم
قربون محبتت نازنین

اعظم 46 سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 03:36 ب.ظ

تولد دختر گلت مبارک باشه

از خداوند سلامتی سربلندی وشکوفایی استعدادهاش رو خواستارم

ممنونم عزیز دلم

رهآ سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 01:20 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

ماشالله.
خدا حفظش کنه و همیشه خوشی و خنده و خوشبختی ش ببینی. و ان شالله عروس شدنش.

فسقل منم تیرماهی :)

قربونت رها جانم
ممنونم عزیز م جااانم خدا نگهش داره الهی ببوسش رها جانم

نسرین سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 12:01 ب.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

تولد تولد تولدت مبارک...
امیدوارم مثل همیشه، بقیه ی عمرش موفق و شاد و سالم باشه.

کیک بده بخوریم نون خامه ای خونمون اومده پایین

مرررسی نسرین جانم

تو بیا کیک و نون خامه ای ردیفه

غریبه سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 11:56 ق.ظ

با سلام
عکس عروس شدنش را هم ان شاالله بگذار

سلااام
ممنونم غریبه جان

جیران سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 10:45 ق.ظ

از قول ما هم به مهردخت تبریک بگو مهربانو جانم. یادته وقتی هنوز دخترک کوچکی بیش نبود براش یک وبلاگ درست کردی و بعد به این نتیجه رسیدی که هنوز سنش کمه؟ چه زود بزرگ شد....

ممنونم جیران جون
آخی اررره یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد