دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

فشم دوست داشتنی


امشب هوس کردم درمورد ویلای فشم که اینهمه تو پست هام ازش نوشتم ، یادی کنم . اگر چه نمیتونم همه تونو بصورت حقیقی به این ییلاق زیبا دعوت کنم ، اما میتونم همین جا تو دنیای مجازی ببرمتون به باغی که چند ساله با زحمت مامان و بابا و البته بردیا ، محل تفریح خانوادگی و خاطره بازی هامون شده .

همونطور که تو کامنتا نوشته بودم جمعه صبح به اتفاق تعدادی از دوستانمون قبل از ظهر تا دوازده شب رو تو فشم گذروندیم . و جای همگی خالی خیلی خوش گذشت . جمع صمیمی و یه دستی بودیم . همه با هم همکاری می کردیم ، به فکر خوشحال کردن همدیگه بودیم و تو اصل اعتقاداتمون ، مشترک بودیم . کسی قصد تحمیل نطرش رو نداشت و اینا تو گردش های دستجمعی حیلی مهمه .

 

این بالکن خوشگلمونه


آب این آبراه قشنگ ، از یه نهر طبیعی در بالای باغ تامین میشه .. من دوست دارم شبا که میخوابم ، جلوی آمدن آب رو باز تر کنم تا صدای طلاتم این آب تا خود صبح تو گوشم باشه


هر کس برای آماده کردن ناهار یه کاری انجام میده


 

در انتظار ناهاااار

 


اینم نتیجه ش


یه سری از ظرف ها داخل ویلا شسته شد ، قابلمه ها و سیخ ها هم همین جا


الان عصره بفرمایید هندونه و بلال



بعدش یکی شیطوتی کردو شروع کرد به خیس کردن بقیه ، همه با سطل اب نهر و شلنگ و هرچی دستشون بود همو خیس کردن که یه مصدوم هم دادیم

 

بعد چون همه ی لباسامون خیس بود ، هرکی از یه جا یه تنبان برای خودش پیدا کرد و نشستیم به دیدن بازی غرور آفرین والیبال ایران و ایتالیا .. که مهرداد تمپو به دست برای هر امتیاز مون ریتم می گرفت  و هر کی حوصله داشت سرجاش میرقصید

فقط برید تو تیپ مهرداد با اون پیژامه ش 


ساعت دوازده شب برگشتیم که کمتر بمونیم تو ترافیک ولی بااااز هم ....

راستی پشت یه نیسان خوندم :

راه رو عوضی برو ، ولی با آدم عوضی نرو

از تبریکات صمیمانه تو برای تولد های روز اول و روزهای بعد ، کمال تشکر رو دارم . دوستتون داریم و با مهردخت عزیز گل های باغ رو برای قدم های عزیزتون اینجا گذاشتیم . نااااقابله 

من برم بخوابم دوباره داره حالم بد میشه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد