دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

همسر گزینی

خدا رو صد هزار بار شکر که ، اون زن روانی و کودک آزار که تعطیلات آخر هفته مونو با دیدن اون فیلم کوتاهش به فنا داده بودیم ، دستگیر کردند.

باور کنید اگر دستم بهش میرسید ، با همین دستام نمیگم می کشتمش ولی به قصد کشت میزدمش . " اصلا" هم بزرگواری نمیکردم ، فکر کنم که بیمار روحی بوده و دست خودش نبوده و احتمالا" خودش هم مورد کودک آزاری قرار گرفته بوده و این حرفا ...آقا جون میزدمش دیگه همین و بس .

اصلا" این مدیران مهدکودک های ما متوجه نیستند که در قبال پول هنگفتی که از ملت بدبخت می گیرند و قراره جگر گوشه هاشونو مراقبت کنند، چه مسئولیت سنگینی دارند و هر کسی با بچه ها سرو کار داره باید از یه فیل /تر بسیار سخت و حساس بگذره .

 *************

یه دوست عزیز خواننده ازم درخواست کرده پستی درمورد انتخاب همسر و ملاک هایی که کلا" برای همسرگزینی باید درنظر بگیریم بنویسم .

البته نظر هر دومون این بود که من ، توضیح اضافه ندم و با نظرات جمیع دوستان در کامنت دونی دوست عزیزمون به نتیجه ی مطلوب برسه .

پس فرض کنید یه آفا پسر تحصیل کرده و امروزی ، با شغل خوب مرتبط بارشته تحصیلیش و درآمد نسبتا" خوب توسط خواهر به دختر خانومی که چند سال با خواهرشون دوست بوده معرفی شده . تو مدت آشنایی هیچ حرف جدی رد و بدل نشده بود با این وجود تو خونه ی آقا پسر، دختر خانوم رو " عروس گلم" خطاب می کردند .. حالا تازگی ها دختر خانوم و آقا پسر کمی با هم صحبت کردند تا به روحیات هم بیشتر آشنا بشند ، در حال حاضر دختر خانوم موضوع رو زیاد جدی نمیگیره  مدام تاکید داره حالا چه عجله اییه ، اما آقا پسر جدی گرفته و ته دلش از دختر خانوم خوشش اومده و نمیدونه با شرایط پیش آمده چطور پیش بره و کلا" به چه نکاتی باید توجه بیشتری کنه تا به انتخابش بیشتر مطمئن بشه .

این توضیحات رو دادم که کاملا متوجه بشید که چقدر این دونفر از هم شناخت دارند یا ندارند . راستی خانوم و آقا هر دو شهرستانی هستند ، گفتم که بدونید ، تا موقع نظر دادن شرایط رو متوجه بشید ، چون در این سالهای اخیر ؟، پایخت نشینان کمی تو کمرنگ کردن سنت ها موفق بودند ولی شهرستانی های عزیزمون بیشتر به سنت ها و ارزش های خانوادگی اهمیت میدند .

این گوی و این میدان ، کامنت دونی همچنان فعاله تا همه دور هم از نظرات و تجربیات سودمند یکدیگر  ، استفاده کنیم .

**************

قربون همگی تون ، این گلها رو با مهردخت عزیز برای حضور گرم و صمیمیتون گذاشتیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد