دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

وقتی پیش بینی موقعیت های خاص رو نمی کنیم

داری خونه رو تحویل میدی تا از ایران خارج بشی ، نه اینکه یه مسافرت تفریحی در پیش داشته باشی ها .. داری مهاجرت میکنی حد اقل، برای چند سال .. همینطور که تو خونه ت رفت و آمده ، پرستار بچه ی واحد بغلی میاد میگه این بچه رو لطفا" نگه دارید برای من یه کار خیلی مهم پیش اومده .. تو بغلشو نگاه میکنی ، نوزاد معصوم و زیبایی به خواب رفته

کمی تامل میکنید ، الان تقریبا" صبحه و پرواز تو برای ساعت های پایانیه روزه ، پس وقت کافی برای نگه داشتن یه نوزاد به خواب رفته داری ..

حالا تو بنویس که به پرستار بچه چه جوابی میدی؟

**********

این چند وز خبر زیبایی تو شبکه های اجتماعی خوندم و آرزو میکنم از مسیر سبز راهی که انتخاب کردند به بیراهه نرن

سازمان طلوع بی نشان ها

www.tolii.org تلفن 55147989  و 55147969

این موسسه غذاهای اضافی مهمانی های شما را جمع می کند و به بی خانمان ها می رساند . اگر فکر می کنید بد نیست از کنار مهمانی های شما عده ی بیشتری سیر شوند این را به دست دوستان خود در تهران برسانید

*********

عکس این ترام بافت رو یادتونه گذاشته بودم ، حالت دلنشینی نداشت و از قسمت چانه هیچکدوممون راضی نبودیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد