دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

پاورقی

سلام دوستان عزیز و نازنین خود خودم

حال و احوال شما خوبه؟ مال ما خوبه ولی حال کامپیوترمون خیلی خرابه

عاقا ما تابستون کفشامون تو راه پاساژ پایتخت پاره شد ، البته دروغ چرا ، پیاده که نمی رفتیم با ماشینمون بودیم ، بهتره بگم لاستیکای ماشینمون سابیده شد بس که رفتیم پاساژ پایتخت ، کامپیوترمونو ردیم زیر بغل، گردنمونم کج کردیم گفتیم :"جناب مهندس این قارقارک رو برای ما راش بنداز" این ناله های پر سوز دل یک وبلاگ نویسه که فعلا" شانس اورده منزل پدری اطراق کرده و داره از لپ تاپه خواهر جانش استفاده میکنه وگرنه پس فردا که اول مهر بشه و بره خونه ش ، مهربانو میمونه و همین یه دست اسلحه ی خرابش .

خلاصه جناب مهندس پس از دریافت مقادیر قابل توجهی ، پول رایج مملکت ، قاقارک مون رو تحویل داد ..

البته چون پلیس مربوطه ی دم پاساژ،  عینه مرغ حق هر پنج دقیقه یه بار تهدید میکرد که " حرکت کن" اگر حرکت نکنی ال میکنم و بل میکنم ما به مهردخت خانوم که تشریف برده بودن داخل پاساژ پیش اقای مهندس و با تلفن با بنده هماهنگ میکردند که چی بگن و چی بخوان  ، دیگه به قسمت آنتی ویروس که رسید،  گفت: مامان من خودم نصبش میکنم ، بیام پایین ؟؟

گفتم: بیا دختر جان ، بیا که این پلیسه منو کشت ، الان دوساعت و نیمه هی اون میگه برو من دو سانت میرم جلو ، دوباره میاد میگه برو ، من باز دوسانت میام عقب .

خلاصه مهردخت اومد و قرار شد خودش آنتی ویروس رو نصب کنه .

 

حالا از تابستون به مهردخت میگم : دخترم اینو  نصب کن، این کامپیوتر می ترکه هاااا...

میگه الان کار دارم !!! چشم .

آخر سر شد اونچه نباید میشد ،  از پری شب یه چیزایی هی میاد رو صفحه و نمیذاره کار کنم .

رفتم سراغ مهردخت گفتم : دستت درد نکنه از تابستون بهت میگم بیا اینو نصب کن هی  قر میای ... اگه از این ببعد ، یه قیچی هم برات کرررردم!!!

تا دید هوا پسه اومده میگه :چشششششم همین الان عزیز دلم ... تو جون بخواه، نصب آنتی ویروس که کاری نداره .

بعدشم اومد دودقیقه بعد گفت : مامان این DVD  یه ، ولی کامپیوتر ما  CD میخوره  !!!!

خلاصه چون دارم باسختی تایپ میکنم ، این پست رو بصورت پاورقی قبول کنید تا اوضاع بهتر بشه .

**********

دیروز خونه ی مامان اینا بودیم و داشتیم فوتبال می دیدیم . من و مهردخت زود صبحانه خورده بودیم ولی مامان اینا همگی دیر .

قرار بود بریم ناهار بیرون ، ولی گفتیم" ولش کن بذار فوتبال تموم شه بعد میزنیم بیرون"

خلاصه اون بازی بود که دیدید . بنظرم بازی دیروز یکی از پر هیجان ترین بازیا بود ...

  سر اون گل سوم انقدر جیغ زدیم که حنجره مون پاره شد .

چوری که وقتی بازی تموم شد،  دیگه اونایی هم که گرسنه نبودن ، داشتن از گشنگی پس می افتادن .

 تو جواب کامنت مجید جان هم نوشتم ،نمیخوام در مورد فوتبال کشورمون بنویسم که الان اینجا جبهه موافق و مخالف درست بشه و یه عده تو فضای مجازی بیفتن به جون هم .

لطفا" متعصب نباشید ولی اگه بنظرتون حق دارم که هیچ ، و اگر هم ندارم لطفا " بدو بیراه ننویسید ، بگید  ما مخالفیم به این دلیل و دلیلتون رو بنویسید.

ببینید من میگم فوتبالیست های ما دستمزدهای افسانه ای می گیرن و رویایی زندگی میکنند ، اما برای این ورزش دل نمیسوزونند .

آخه ما که نباید تو بازی با عراق بدبخت ، فکر برد و باخت باشیم !!

ما حتما باید ببریم چون عراقی که من میشناسم ، از زمان  انقلاب و جنگ ما ، به بعد همه ش بدبختی کشیده ..

تازه بعد از جنگ با ما ، معضل اصلی یعنی جنگ داخلی و مسائل مربوط به اون گریبانشون رو  گرفت .. پس اینا خیلی داغونند بیچاره ها ، ولی کشور ما چی؟

 این دوستان هموطن فوتبالیست ، مگر چی دیگه میخوان؟؟یا چه کاری مهمتر از بازی دارن ؟ 

من اصلا" منظورم بازی دیروز نیست ..

ببینید خداییش ، همیشه چقدر بازی های موفق جهانی داشته ند ؟؟!!!

اقلا" هیچی که نباشه ما چند تا لژیونر داریم ولی  عرااااق هیچی ...

خلاصه که دیروز کلی شاکی شدم .

اینکه توپ گرده و بازیه برد و باخت داره و اینا رو هم میدونم ولی حرفم چیز دیگه اییه که زدم.

بگذریم ، قدرتیه خدا میخواستم بخاطر مشکل کامپیوترم کم بنویسم ها!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام ،من کاملا بااین نظرشما راجع به فوتبال موافقم !بالاترین دستمزدبالاترازوزیرورییس... اونوقت موقع نتیجه میگن توپ گرده!!!یعنی فریب بیننده
وقتی به دکتردستمزد بالا میدن انتظارمعجزه دارن ودکتراهم واقعا عالی عمل میکننددستمزدبالا کارعالی ولی ایناچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد