دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

نهنگ عنبر

سلام عزیزان دلم 

 بالاخره امروز ساعت ده ، امتحانات سال حصیلی 93-94 مهردخت پایان یافت . 


بعد از ظهر هم کلاس زبان داشت و از ساعت هشت شب خوابیده تا الان که یکربع به یک بامداده .. دیگه امشب بیدار نمیشه . تخته گاز رفت تا فردا .


تو فاصله ای که که خونه بوده .. با خمیر بنیه ، فیله سوخاری خوشمزه ای درست کرده بود و درست زمانی که مدیرم بالای سرم بود تلفن کرده بود و داشت با شوق و ذوق طرز تهیه ش رو شرح میداد 


به منم گفت: خودم خوردم، برای تو هم نگه داشتم .


وقتی رسیدم خونه دیدم یه بطری روغن مایع رو به شهادت رسونده ..


 حدود هفتصد گرم فیله رو هم درست کرده و خورده (نوش جووونش ) .. دوتا دونه ش رو هم برای من گذاشته 


تو سینک هم پر کرده از کاسه بشقاب و آرد و ... 


یادداشت هم برام نوشته : 


مامان گلم سلام خسته نباشی ..


 فیله هااااایی که برات گذاشتم نوش جونت کن ..


 ببخشید کلاسم داشت دیر می شد، نتونستم آشپزخونه رو مرتب کنم .


 عاشقت مهردخت 


ای مهردخت تو به روووح اعتقاااد داری؟؟


خوشم میاد آشپزی میکنه ، شلوغ کاریاشم یواش یواش باید خودش مرتب کنه و صرفه جویی تو مصرف مواد رو یاد بگیره .


آهان... تازه کلی از مراحل کارش عکس و فیلم هم تهیه کرده 


*****

جاتون خالی جمعه بعد از ظهر رفتیم فیلم نهنگ عنبر 



جاااتون واااقعا" خالی از اول فیلم کلی خندیدم و احساسات نوستالوژیکم قلقلک شد .


یادش بخیر .. خودمونو و ظاهرمونو و عشقای پاک و بی آلایشمونو چقدر یاد کردم ..


 ازتون خواهش میکنم دیدن این فیلم رو به خودتون و عزیزانتون هدیه بدید .


درضمن هرکسی دلیل نام گزاریه این فیلمو بده ممنون میشم .. تاجایی که من گشتم ، این نوع نهنگ وجود داره ولی ربطش به فیلم رو نفهمیدم . 






**********

درضمن گره تو کار یه دوست عزیز افتاده .


 دختر خانومی که دنبال کار تو محیط امنه .. لطفا اگر کسی کاری سراغ داره به من اطلاع بده شاید مثل همیشه با کمک هم گره گشا بودیم .


شرایط: لیسانس رشته هنر 

14 سال کار دفتری انجام میداده  و فقط شش سالش بیمه بوده. مدرک حسابداری هم از موسسه دیباگران دارند .


جوبای یک کار دفتری یا منشیگری


خیلی خیلی مهمه که محل کار امنیت اخلاقی داشته باشه 


*********

مواظب خودتون باشید  


نظرات 19 + ارسال نظر
فرنوش سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام مهربانو جان. خوبی؟ طاعاتتون قبول
هر وز بهت سر می زدم و از اینکه نبودی واقعاً ناراحت بودم. خدا رو شکر که پیدات کردم عزیز. مهربانو جان یه خواهشی هم داشتم. شما که تو کار خیر دست دارید، میشه سفارش پویان (گیلاس آبی) رو به همه دوستانتون بکنید. این بچه خیلی فکرمو به خودش مشغول کرده. انشاء... که بحق این ماه عزیز همه مریضا شفا پیدا کنن و لباس عافیت بپوشن.

سلام فرنوش عزیز . خدا رو شکر خوبم . برای تو هم قبول باشه .
آخ اون بچه طفل معصوم .. چقدر گیلاس ابی پیگیر کاراش بود الهی سال دیگه تو این ماه شفای کاملش رو به دست اورده باشه .

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:41 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

مهربانو آشپزی مهردختو مسخره نکن
خیلی هم ازش تشکر کن
من اون هفته آلبالو پلو درستیدم یعنی اینقدر افتضاح بود ک هر چی بگم کم گفتم ولی بابام میگفت آفرین دخدرم
کاوه هم میگفت خیلی بدی تنهایی میخوری
طفلکی


تشکر تشکر

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 11:07 ق.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

نهنگ عنبرو دیدم
خیلی خز بود و باحال
کاشکی اینو با مامانم رفته بودم
کلی سوژه خنده بود خخخخخخ

آخ اررره ماهی باید با مامان می رفتی .. بگو مامان و بابا حتما برن با هم

آیناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام عزیزم میشه شماره تلفن موسسه ای که یه بچه رو از اونجا تحت حمایت گرفتین رو به من بگید ؟ خیلی ممنون

سلام آیناز جان
77490718 نیکوکاران وحدت

نسرین یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 01:12 ق.ظ http://yakroozeno.blogsky.com/

سلام مهربانو جان
اومدم بهت بگم جات خالیه و دلم برات خیلی تنگ شده دیدم سه روز پیش نوشتی!!!
نمی دونم چرا اسکای بلاگ پستای جدیدتو خبر نمیده!!!

می دونستی آشپزی انرژی مثبت تو خونه تولید میکنه؟

خب بچم فکر کرده چاق میشی بیشتر از دوتاشو بخوری... بده حواسش بهت بوده؟

اما درینصورت می تونیم بگیم خیلی حواسش بخودش بوده!‌
خوش و سلامت باشید

سلام عزیز دل من
نمیدونم چرا نشون نمیده یا چجوری باید بهش نهیب بزنم تا حواسش باشه .
اره طفلکی بخاطر مواظبت از من خودش رو به مخاطره میندازه

تکتم شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام ابجیییییییی
دلتنگتیم :)

سلام عزززیز من عروس خانومم

مژگان شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

مهربانوی عزیز تبریک بابت تموم شدن امتحانات دختر گل. خسته نباشی. امسال شماهم پابه پای مهردخت کار کردید.
دست دخترگل هم دردنکنه که دوتا براتون فیله گذاشتن. خب خیلی از بچه ها همونم نمیزارن.
فیلم نهنگ عنبر عااااااااااااااااااااااااالی بود. من تمام مدت فیلمو خندیدم به تیپ و قیافه و منش و رفتار و قوانین و مقررات خشکی که اون روزا داشتیم. مقرراتی که حالا باعث خنده حتی خودمون میشه. که چطور روزگارمونو بابتش تلخ کردن و ماشااله الان که مقرراتی وجود نداره. همه هم مینالن چقدر ایران سخت میگذره چقدر محدودیت.
اخراز همه هم اینکه امشب شب تولد دختر من نازنین زهراست (یادتونه دیگه؟ موسسه وحدت) من از شما ممنونم بابت شادی دیروزم که باکمک پسرم کادوهاشو بستیم و لابلای کادوهاش براش کلی آرزوی خوب گذاشتیم. اینجا نوشتم که شماهم بامن و پسرم دعاکنید براش که همیشه خوشحال و تندرست باشه.آمین.

فدات شم مژی جونم الهی مبارکش باشه الهی خدا به مال و تنت سلامتی بده . خیر از بچه های گلت ببینی .
دیدی نهنگ عنبر مارو کجاها برد؟؟
فدات شم پسر گلت رو خیلی ببوس خدا برات نگهش داره

رها شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:40 ب.ظ

مهربانوووووووووووو من باید تو بغلت گریه کنم
فک کردم دوباره گمت کردم. صحنه گریه و پیدا شدن گمشده عزیزت رو تصور کن باورکن همون حس و حال منه

عزززیزم اشکات قربون بیا یه بوس گنده بهم بده ببینم
قربونت برم خدا منو از شماها جدا نکنه

مجید شفیعی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام

ای جانم به این پخت و پز



نهنگ رو میریم فقط لیلا رو باید یه جا بذاریم که به هر حال برای اونا زحمته


خوب باشی مهربونمون

سلام مجید جان .. آخی .. من و مهردخت حاضریم این دختر خوگل و ماه رو رو چشممون نگه داریم . همسایه هم که هستیم

نگین شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:25 ب.ظ

راستی یادم اومد دخترم همسن و سال الان مهردخت که بود یه بار ماکارونی درست کرده بود بجای رب گوجه، توش رب انار ریخته بود اشتباهی

بد نشده بود ها ... در واقع یه طعم جدید از ماکارونی رو تجربه کردیم ولی رنگش تیره بود و خودش فکر کرده بود سوخته که رنگش تیره شده

بعد علی که اون موقع ده سالش بود یه قیافه شف مآبانه ای به خودش گرفته بود و میگفت نه بابا غذا اگه بسوزه ته دیگش میسوزه نه خودش ، این واسه این تیره شده چون گوشت زیاد ریختی توش

منم این وسط فقط دلمو گرفته بودم ریسه رفته بودم از کار این خواهر برادر !!!

یعنی اظهار نظرهای کارشناسی پسرم تو قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشه


ااای جانم چقدر بانمکن این دوتا خوشگلای خونه ت . عینه مامانشون ماااهن و نازنین .. خدایی گل پسر راست میگفت ته دیگش که نسوخته بود

عسل@ شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام عزیزم تازه خواننده وب تو شدم کل گذشتتو خوندم و خیلی برات غصه خوردم امیدوارم الان زندگی پر از ارامش داشته باشی

سلام عسل نازنین به جمع ما خوش اومدی عزیزم .
قربونت برم اون روزها گدشتند و جاشونو به یه عااالمه خوشبختی دادن . مرسی که وقت گذاشتی خوندیم . خوشحال شدم که یه دوست جدید گل بازم به جمعمون اضافه شد

نگین شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:20 ب.ظ

ای جانم به دستپخت خوششششششمزه عروووووووس خوششششششگلم

(اینو گفتم که بعضیا که اسمشون با آقا بهمن شروع میشه یه وقت حتی یه درصد به مخیله شون خطور نکنه که حتی نیم درصد ممکنه اجازه بدم مهردخت جانم از دست پسرم در بره و عروس کسی دیگه بشه)

حالا من که میدونم اینجوری گفتین که تلویحاً خواستگاری کرده باشین (استفاده از افعال معکوس برره ای)

ولی خلاصه من محکم کاری کردم سی محظ احتیاط

مهربانو جان این فیلم رو ندیدم ولی عکسهاش خیلی دیدنیه و جالب ...

حتما در اولین فرصت میرم میبینم اگه این هوای دااااااغ و آفتاب سوزان شهرمون اجازه بیرون رفتن بهمون بده

از جانب من روی ماه عروس خوشگل هنرمند و نقاش و آشپز و مهربونم رو ببوس و بگو مهردخت جونم یه دونه ای اونم واسه نمونه ای


قربونت برم نگین مررردم از خنده .. فدات شم که همیشه حال و هوامونو هر چی باشه بهترش میکنی .
عزیز دلمی . خدا بچه هامونو عاقبت بخیر کنه

فریدا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام مهربانو جان
باورم نمیشه که تونستم پیداتون کنم
خوشحالم که شما و مهردخت جان حالتون خوبه
خیلی خوشحالم که دوباره میخونمتون
حال بدی بود
یهو همه دوستامو گم کردم با این اوضاع بلاگفا
خدارو شکر
یکی یکی دارم پیداتون میکنم

سلام فریدای مهربون حالت چطوره عزیزم
خدا رو شکر داریم دور هم جمع میشیم کاش همه ی دوستان بیان و پیدامون کنند

بهمن پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

مهربانو جان
اینقدر از آشپزی مهردخت خانم تعریف نده رو هوا میزننش ، بعد میمونه رودستت...
خصوصن از ظرف شستنش
و از صرفه جوئی کردنشه
دیگه جونم برات بگه ... راستش پسرام هنوز میخوان درس بخونن
ولی تازه خبردار شدم که گل پسر نگین بانو تازه کنکور داده و کیس مناسبیه ...

( پ . ن مهم : مهربانو جان ؛ مدتی از هم بیخبر بودیم ، برا همینم میترسم باهات شوخی کنم . بوخودا همه ی اینارو که نوشتم شوخی بودن ، خواستم موقع افطار با شکم گشنه کمی سر به سرت بزارم ... خدا کنه همون مهربانوی سابق باشی مهربانوی بلاگفا ...)

( پ . ن مهم دوم : اصلنم ازت نترسیدم ! مگه میشه مهربانومون با چند هفته ندیدن عوض بشه ...؟)

مخلص خودتو مهردختت هم هستیم دربست ...
بوخودا اینا دیگه از ترس نبود ! از عشق و علاقه بود اووووووووووووووفتتتتتتتاااااااااااااااااااااااااااااااادددددددد

بهمن خان
یعنب واقعا" شوخی بود ، اصلنم خواستگار مهردخت نیستی با اون دوتا پسر دسته گلت ؟؟

قربون معرفت و صفاتون برم . الهی همه ی بچه هامون خوشبخت بشن و جفتای مناسبشونو پیدا کنند .

سهیلا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 02:34 ب.ظ http://rooz-2020.blogsky.com/

مهربانو جانم من این فیلم رو ندیدم که ربط اسم و خود فیلم رو بتونم بگم.
اما این مطلب رو زمانی که دختربچه بودم از پدرم شنیدم که گفت درتمام موجودات فقط درشکم نهنگ و آهو کیسه ایی موجوده که عطر خالص هست به اسم مشک و عنبر.فوق العاده خوشبو و بی نظیر.و عطرسازانی هستن که باتوجه به دانستن این موضوع میتونن از هرکیسه شیشه های عطربسیارفراوان بسازن باترکیباتی که فقط خودشون میدونن .و این شیشه های عطر رو از بس گران هستن هم هرکسی قدرت خریداریشو نداره.چون در دنیا تک هستن.
بله مهربانو جان این بود کامنت من.....و من الله التوقیف...

عزیزم حتما فیلمشو ببین همسنای ما بااین فیلم پرواز میکنند .
منم سرچ گوگل کردم فهمیدم این موجود واقعا وجود داره ولی نمیدونم چرا اسمش رو فیلمه

نادی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
به هر دوتون خسته نباشی میگویم و امیدوارم همواره به توفبق و شادی روزگارتان بگردد...

سلام نازنین همزاد من .. هر چه ارزوی خوبه برای تو هم باشه

tarlan پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:13 ب.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

زنده باشه دختر گلت و نوش جونش
عیبی نداره کم کم راه میوفته و ریخت و پاشاشو جمع میکنه همینی که الان کارش رو انجام میده و وقتی نیستسن گرسنه نمیمونه خودش خیلی حرفه بچه های الان از این کارا نمیکنن.
امیدوارم همیشه در پناه خدا باشین.
فیلم رو حتمن میبینم ممنون

ممنون عزیز نازنینم .
همچنین تو و خانواده ی گلت .
حتما حتما ترلان جانم ببینش

نازلی پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.1aseman-deltangi.blogsky.com

سلااام مهربانو حان
اااای جانم چه کدبانوگری با یک یه بطری روغن
میدونی وقتی از رابطه خودت و مهردخت میگی یا از رومرگیهاتون واقعا غبطه میخورم
کاش منم یه دختر داشتم
منم تعریف نهنگ عنبر شنیدم حالا که گفتی پس لازم شد حتما برم ببینمش

یه بطرررری
آره عزیزم حتما ببینش .
نازلی جون ازدواج نموده ای؟؟

mosafer پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:10 ق.ظ

saaalaammmmmmmm
manzele no mobarak
migam blogsky ham be rooh eteghad dare ayaaaa????????
khaste nabashin az emtehana madar o dokhtare Aziz
khale mehrbanoo pesare manam farad az grade 8 faregho tehsil mishe
lebas e fareghotahsili o kot shalvar kravat mipposhan
jash migiran
shabesh ham be hamrahe pedara madara
too ye salone sham o az in harfa
vaghan ina key bozorg shodan?
axaye in film o gozashty kheyliii bahal bud
khoda kone commentam sabt beshe
yani in blogsky....


مسافر خوشگلم سلاااام خوش اومدی .
فدات شم ، عزیز من و مبارکش باشه الهی یادت یاشه برام عکس بفرستی از طرف خاله مهربانو ماچ گنده ش کن
می بوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد