دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود
دلنوشته های مهربانو

دلنوشته های مهربانو

اینجا خاطرات زندگی مشترک من و دختر نازنینم به یادگار نوشته میشود

"تولد من و همزادم مبارک "

هنوزم دوست دارم خودمو ولو کنم رو زانوهای مامان مصی و اون درحالیکه موهامو نوازش میکنه داستان پر هیجان به دنیا اومدنم رو تعریف کنه .


  بیست و شش ساله و بیست و هشت ساله بودند که خدا منو بهشون داده .. 


این دو تا دلداده ی  عاااشق ، با اون عشق پر شر و شور و کم نظیری که بهم داشتند ، بچه دار شدنشون هم معمولی نبوده .


بجز چهار پنج سال اول تولدم که یادم نیست ، بقیه ی این سال ها قصه ی تولدم رو از زبونش شنیدم ..


و به جاهای حساسش که رسیدم سرم رو از روی زانوش برداشتم ، به چشماش زل زدم و اشک رو تو نگاه هم دیدیم .. 


دستاشوبوسیدم و بی هیچ حرف اضافه ی تنگ در آغوشش گرفتم . 


حتی اگر کنار هم نبودیم هم ، تلفنی برام تعریف کرده و من همه ی لحظه هاش رو مجسم کردم . 


چند دقیقه ای میشه که تاریخ عوض شده و وارد چهارم تیر ماه شدیم .


 امروز من چهل و دوساله میشم .. خودم از تکرار چهههل و دووو خنده م می گیره .. باورم نمیشه .


اما چند سالیه رنگ و بوی تولدهام عوض شده ، انگار خوش اب ورنگ تر شده ..


 عزیزانی پا به زندگیم گذاشتند که شنیدن تبریک زادروزم از زبون اونها شیرین ترین موسیقی دنیا شده .

و درکنار اون ها دوستان مجازی از هر حقیقتی ، حقیقی تر .


حالا روزهای عمرمو که می گذرونم ، انگار دلم با دل یکی دیگه س ، انگار صدای طپش دوتا قلب رو با هم می شنوم . 


میدونم که درست لحظه ای که متولد شدم ، هزاران هزار نوزاد دیگه، در سراسر دنیا ، چشم به این دنیا گشودند ولی از همه ی اونها بی خبرم .


فقط یکی رو تو این جهان پهناور ، تو این بی کرانه ی هستی پیدا کردم ... نادیای عزیزم ، همزاد نازنین من .


کسی که احساسسمون خیلی به هم نزدیکه و متحیر شدیم وقتی فهمیدیم در چند قدمی هم متولد شدیم .


تولدت مبارک نادیای عزیز من .

 

خدایا ، مرسی شانس زندگی کردن بهم دادی ، مرسی منو با اینهمه خوبی ها آشنا کردی .


خدا شما عزیزان رو ازم نگیره که یکی از بهترین دارایی های زندگیم هستید .

دوستتون دارم 



یه چیزی هم خیلی خیلی خوشحالم کرد و بهم چسبید :


یه گروه فامیلی تو تلگرام داریم به محض اینکه وارد تاریخ چهارم شدیم اسم گروه به " مهربانو تولدت مبارک " تغییر کرد و از درو دیوار گوشی پیام تبریک ریخت ... 


خیلی بهم مزه داد... خیلی هاشون عادت دارند شبها زود می خوابن ولی بخاطر من بیدار نشسته بودند . 


دستشون درد نکنه این ها خیلی عاااالیه ، این ها یعنی خوشبختی 


یه هدیه هم برای شما دارم . 


یکشنبه شب با گل باقالی های عزیزم نمایش تونل بودیم . 


این عکس رو براتون میذارم تا هنرپیشه ی عزیزمون رو توش پیدا کنید و از دیدنش لذت ببرید . 


ببینید با کی عکس انداختیم 







نظرات 42 + ارسال نظر
علی امین زاده سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

فراموش کردم: تولدتان مبارک باشد!

ممنون تولد شما هم مبارررک

علی امین زاده سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.pocket-encyclopedia.com

مگه میشه سن خانمها از 18 بالاتر بره؟!

یعنی شما و من تقریباً هم سن هستیم؟! چه حرفا!

بله بله سن من بالا تررفته
پس دقیقا تاریخ تولدتون رو بگید که بیشتر با هم دوست بشیم

نسیم خواننده خاموش پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام مهربانو، بانوی سراسر مهر و محبت. چند وقتی هست که وبلاگ را دنبال می کنم وظیفه خودم دونستم هرچند با تاخیر تولد را هم را با تقدیم چهل و دو شاخه گل سرخ تبریک بگم و از خداوند متعالشادی و سلامتی برای تو و دختر خوشگلت را اآرزو کنم. دوستت دارم و با لحظه لحظه های ثبت شده در وبلاگت زندگی کردم. موفق و پیروز باشی

سلام عزیزم .
ممنون که کامنت گذاشتی نسیم جان . خوشحالم باهات آشنا شدم . منم برات از خدا بهترین ها رو میخوام دوست خاموش ما .

سحر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 07:30 ق.ظ http://meandmydaughter.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم.

دختر عمو جون مرررسی

صفا جمعه 12 تیر 1394 ساعت 10:51 ب.ظ http://sa4150.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم .... امیدوارم بیش از پیش از زندگیت لذت ببری

مرررسی صفای نازنین ، همچنین تو و پسرای گلت

سیمین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:01 ق.ظ http://ariakhan.persianblog.ir

سلام
مهربانوی عزیزم با تاخیر تولدت مبارک دوستم.
ایشالله همیشه سلامت باشی و شاد.
منم خانم معتمد اریا رو خیلی دوس دارم

سلام عزیزم .
ممنونم سیمین جان میدونی اسم مستعار معتمد اریا سیمینه

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 12:22 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

مامی من درست حدس زدم
راستی مامی من متولد مرداد هستش
مرداد 52

آخی یک ماه از من جوون تره از قول من دوتا بوس محکم تقدیمش کن

رها دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

::سلام بر مهربانوی جاننننننننننننننننننننننننننن
دیدی بالاخره دیدمت میدونم که خودتی , حسم میگه خانوم خوشگلی که " بیییییییییییییب " خود عزیز من هستش....
اون شال" بیییییییییب" رنگه هم عسلک هستش که حالا خانومی شده برای خودش
ای جانممممممممممممممممم
بگو درست گفتم بگوووووو
راستی من عاشق خانم معتمدآریا و بازیهای تحسین برانگیزش هستم
خوشا براحوالت نازنین که ایشون رو از نزدیک دیدی

سلام رها جاااانم
دختر تو که کلا" پته ی ما رو روی آب ریختی
حدست در مورد من و مهردخت کااااملا" درست بود و مجبور شدم کامنتت رو سانسور کنم .
فدای تو که انقدر حست به ما نزدیکه عزیز من چقدر لطف داری .

ساقی یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 10:07 ب.ظ

تولدت مبارک
منم 14 تیرم...
من حدس میزنم شما یا اون شال بنفشه هستین یا اون شال سفیده که مانتوی نیلی تنشه
اگه اون شال بنفشه باشید باید بگم خییییلییییی ناززززید

سلام ساقی جان پس تو هم هم ماهی هستی .
تولدت پیشاپیش مبارک

غریبه یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام بر مهر بانوی عزیز
چقدر خوشحالم که جستجویی بی حاصل نموند و به کمک هوا خواه هایت بالاخره در کنج بلاگ اسکای یافتمت اون هم از طریق ماهی سیاه کوچولو
چهل دومین سال تولدت مبارک باشد ایشاالله صد می اش را با دوستان وبلاگ نویس همه با هم جشن بگیریم
زنده باشید


به به چشم و دلم روشن ببین کی اومده
سلام غریبه ی عزیز خیلی خیلی دلتنگت بودم و متاسفانه هیچ نشونی هم ازت نداشتم .
چقدر خوشحالم که هستی دوست عزیز .
ممنون از تبریکت خیلی خیلی خوشحالم کردی

ارغوان یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

سسسسللللللللللاااااااااامممممممممم
سلام مهربانو جونم
خدا را شکر دوباره پیدات کردم . آدرس بلاگفات باز نمی شد جاهایی هم که لینکت کرده بودن با همون آدرس بلاگفا بود.
به هر حال خدا را شکر که دوست عزیزم را پیدا کردم.
کل پست ها را خوندم که اگر ازم امتحان گرفتند یادم باشه.
نظراتم راجع به پستها را در یک کامنت خصوصی برات مینویسم.
شاد باشی

سلااام عزیزم . خوش اومدی خانوم گل .
چقدر من خوشبختم که دوستای گلی متل شما دارم و دست از همراهی من نمی کشید .

کامنت خصوصیت رو خوندم ارغوان جان جواب اول در مورد سوال اولت هم مثبته هم منفیه توضیحش کمی پیچیده ست البته اگر منظورت اینه که اون نظرات و نوشته ها مربوط به من بوده بله بوده و درست حدس زدی ولی سوال بعدی رو بله کاملا" درسته عزیز دلم .

مجید شفیعی یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 09:05 ق.ظ http://doostekaghazi.blog.ir/

سلام مهربان بانو

تولدت مبارک ماهت مبارک خوشبختیات مبارک

زیاد باشی و پر توان و براق

:)
@}-----

سلام مجید نازنین
مرررسی عزززیزی

ماهی سیاه کوچولو شنبه 6 تیر 1394 ساعت 04:26 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

مامی من طبق هوش سرشارم پیداتون کردم
جمع خوب و پایه یی دارین
همیشه شاد باشین

تو حرررف نداری ماهی خوشگل من

خانم اردیبهشتی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 02:19 ب.ظ http://mayfamily.blogsky.com

سلام
مهربانوی عزیز و نازنین، تولدت مبارک. روزهای شادی را برات آرزومندم

سلام عزیزم .
ممنونتم نازنین . همچنین برای تو و همسر و پسرک گلت

مژگان شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام مهربانوجان. تولدتون مبارک عزیزم. آرزو میکنم بالاترین آرزوهاتون درسن 42 برآورده بشه و تنتون سالم و دلتون شاد باشه همیشه و درکنار عزیزانتون.

سلام مژگان عزیزم .
ممنونم از محبتت و کامنت پر از لطفت

ملیحه شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام مهربانوی عزیزم
هزار بار تولدت مبارک
انشا ا.. سالیان سال با خوبی و خوشی و سلامتی کنار جمع مهربون و دوست داشتنی خانوادتون و دوستای مهربونتون زندگی کنید.
بابت اون خاطراتم . نه عزیزم ناراحت نشدم. دیگه زندگی همینه.
خوش باشی عزیزم. بوس بوس بوس.

سلام ملیحه جانم
مرررسی مهربونم . همه ی این ارزوهای خوب برای تو هم باشه گلم

نرگس شنبه 6 تیر 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

تولدت مهربانوی عزیز
بهترینا رو برات میخوام
و همیشه لبت خندون باشه
:*

مرررسی نرگس عزیزم .
همچنین دوست من

تیام شنبه 6 تیر 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام مهربانو جان کامنت من کوووووووو

سلام عزیزم کووووو؟ بلاگ اسکای هم شکمو شده ؟

مهنار شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:43 ق.ظ

عزیزم تولدت مبااااااااااارک

ممنون مهناز عزیزم

نگین جمعه 5 تیر 1394 ساعت 08:40 ب.ظ

عزیزم عزیزم

یکبار دیگه تولد بانوی مهربانی ها ، مهربانو جان عزیزم رو تبریک میگم با یه شاخه گل و هزارتا آرزوی خوب
الهی هرچی دل مهربونت از خدا میخواد خدا بهت بده و به پای مهردخت عزیزم خوشی کنی ...

تولد گلبانوی نازنین ، نادی عزیزم رو هم از صمیم قلب تبریک میگم و براش بهترینها رو از خدای بزرگ طلب میکنم

در مورد عکس هم زود تشخیص دادم چون اولاً من عااااااااشق شخصیت و بازی خانم معتمد آریا هستم
ثانیاً من خیلی باهوشم

خوش بحالت که باهاشون فیس تو فیس شدی

روی ماه خودت و مهردخت نازنینم رو هم میبوسم عزیز دلم

مرررسی نگین خوشگل و با هوش خودم
انقدر هیجان زده بودم با مهربونی بغل کردیم و همو بوسیدیم

aftab mahtab جمعه 5 تیر 1394 ساعت 08:12 ب.ظ

tavalodet mobarak doste mehraboon va khosh ghalb

ممنون عززززیز دلم .. مرررسی که هستی دوست من

فریبا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:50 ب.ظ

تولدت مبارک بانوی تیرماهی مهربون...

ممنونم فریبا جانم

تیام جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام عزیزم .....سلام دخترم ....تولدت هزاران هزار بار مبارککککککک
سایه عزیزانت همیشه برسرتو وعزیزانت مستدام باد

سلام تیام عزیز من
امیدوارم در کنار عزیزانت خوش و سالم باشی دوست نااازم

ماهی سیاه کوچولو جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:20 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

تولدت مبارک مهربانوی عزیز
چهل و دوتا بوس تقدیم تو باد
مامی کدوم شما هستی؟

مرررسی ماهی خوشگلم .چقدر بووووس اخ چونم
من همونم دیگه

یاشل جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:01 ب.ظ http://majerahayekhastegari.blog.ir/

تولدت مبارک مهربانوووووووووووووی عزیز

مررررسی یاشیل جونم
مرررسی که هستی خانووومی

ش.ر جمعه 5 تیر 1394 ساعت 09:59 ق.ظ

مهربانوی مهربون و خوش قلبم تولدت هزار هزار بار مبارک باشه
از راه دور میبوسمت و آرزو میکنم سر راهت انسانهای خوش قلبی مثل خودت قرار بگیرن
از هدیه ای که گذاشتی هم خیلی ممنون من خانم معتمد آریا رو خیلی دوس دارم خووووووش به حالت که از نزدیک دیدیشون

عززززیزی دوست گلم . ممنون از محبتت انقدر هیجان زده بودم که ....
کلی با مهربونی بغلم کرد

فریدا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 04:06 ق.ظ

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روزمرگی
تولدتون مبارک مهربانوجان
انشالله سالهای سال در کنار عزیزانتون روزهای قشنگی رو داشته باشین

مرررسی فریدای نازنین ... عجب کامنت زیبااایی

آنا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:06 ق.ظ

خاموش میخونمت.....تولدت مبارک
با عرض شرمندگی تو این عکس کدوم نمایید? اگه امکانش هست بگید اگه نه که بازهم تولدتون مبارک

مرررسی آنای عزیز .
شرمنده دوست من .بدون معرفی راحت ترم

آبی دریا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 06:06 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

باور کن سرزبونم بودااااا
حالا بعدن میگم واسه چی آلزایمرو حواس پرتی گرفتم.


بگووو بگووو

مقیم صرافی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 05:11 ب.ظ

تولدت مبارک عزیز
به امید خدا 120 ساله بشی

اومدی مسعود عزیزززم
مرررسی
خدا خانوم و دختر گلت رو نگه داره

بهمن پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.life-bahman.blogsky.com

اومدم که خیلی ساده و صمیمی بازم تولدت رو تبریک بگم
خوشحالم که باهات آشنا شدم و برات آرزوی موفقیت و سلامتی و سربلندی دارم

ممنون بهمن عزیز این احساس دوطرفه ست . سالم و سعادتمند باش

شیوا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 03:38 ب.ظ

مهربانو جون تولدت مبارک سالهای خوبی پیش رو داشته باشی
چه عکس باحالی از قیافه خودت خنده ام گرفت مهردخت جون رسما از روت رد شده داره لهههه میشیییی

شییییطووون
میگه بهت رحم کردم
مررسی عزیزم

آفرین پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

تولدتون مبارک!
شاد و سلامت باشید.

ممنون دوست تیرماهیه من همچنین

آبی دریا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:36 ب.ظ http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام مهربانو جون.
تولدت خیلی خیلی مبارک.

این بلاگفا چه کوفتش شده که همه روآواره کرده؟؟!!
اون خانم بازیگررو هم دیدم ولی الان اسمش یادم نمیاد.همون وسطه.

سلام عزیز دلم
ممنون قربونت برم . اره بابا اواره کرده رسما" ولی من از اینجا هم خوشم میاد خیلی راحت عکس و فیلم می ذارم .
مررررضی ، خانم فاطمه معتمد اریاااااا
حواااست کجاست دخمل؟؟

ماهپرى پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:15 ق.ظ http://mahpari.blogsky.com

تولدتون مبااااارک
آرزو میکنم تا ١٢٠ سالگى سایتون بالا سر مهر دخت باشه و سایه مامان مصى هم تا ١٢٠ سالگى بالاى سر همتون

مرررسی ماهپریه خوشگلم

سهیلا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:52 ق.ظ http://rooz-2020.blogsky.com

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک

نون و پنیر رامک

جیگر تولدت مبارک

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم

و سبدی از گل های یاس و پونه با یه آسمون ستاره

تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت بانوی مهربانیها

اللللهی چه شعر بامزه ای
قربونت برم سهیلای نازنین و دوست داشتنیم

سهیلا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:47 ق.ظ http://rooz-2020.blogsky.com

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

عزززیزم با این کامنتای خوشگلت اشک به چشمم اومد از نوع شوق
خدا شما عزیزان رو ازمن نگیره

نادی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
آسمون امروز فوق العاده زیلاست
تبریک تولدت بهانه ای ست که بگویم اگر یلدا بلندترین شب سال بوده..
امروز برای من درخشان ترین روز سال و تقویم زندگی من شده .

همزاد عزیزم دعای قاصدک ها خوشبختی آدم هاست
برایت آرزوی یک دنیا قاصدک دارم


سلام و بوسه به روی ماهت عزیز من .
الهی سرنوشت و روزگار بهترین ها رو برامون و برای همه ی عزیزان و دوستانمون رقم بزنه

ققنوس پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 08:10 ق.ظ

تولدت مبارک مهربانو جونم

بهترینها رو برات آرزو میکنم

ممنون ققنوس مهربونم .. ممنون که هستی

نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 07:20 ق.ظ http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
6518

سلام عزیزم خوش اومدی ممنونم عزیز من

سینا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 04:04 ق.ظ

تولد تو و همزادت خیلی خیلی مبارک. ایشالله صد سال دیگه با شادی و سلامتی در کنار عزیزانتون زندگی کنید.

قربونت سینای عزیزم .. چند ساله داریم بهم تبریک می گیم انشالله تداوم داشته باشه

tarlan پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:22 ق.ظ http://tarlantab.blogsky.com/

سالروز زمینی شدنت مبارم مهربانوی عزیز
امیدوارم سالیان سال کنار عزیزانت زندگی شیرینی داشته باشی عزیز

ممنون ترلان نازنین من . مرررسی مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد